SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2015 23:05:56 ]
Is er iets mis met #TeamRTL7?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, dat is me dan weer iets teveel team RTL7.
#TeamOpzijquote:
Maakt het #TeamRTL7 iets uit wat een vrouw daarvan vindt?quote:
Uiteraard, anders waren wij wel allemaal homofiel geworden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maakt het #TeamRTL7 iets uit wat een vrouw daarvan vindt?
Nou dan ga ik wel weer iets klussen...quote:
Doe nou nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dan ga ik wel weer iets klussen...
Eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik de TT weer veranderen, Fokker?
Ik ga gewoon een waterpomptang halen hoor...quote:
Als je dan maar niet aan stopcontacten gaat zitten prutsen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dan ga ik wel weer iets klussen...
Nee ik heb net een kastje gesloopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je dan maar niet aan stopcontacten gaat zitten prutsen.
RIP onderburen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een waterpomptang halen hoor...
Met een schroevendraaier hè en de intentie het deurtje te stellen.quote:
Oh, ja .. dat is een pokkeklus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een schroevendraaier hè en de intentie het deurtje te stellen.
Ik schroefde iets te ver los...en toen zat ik met het deurtje in mijn handen.quote:
Ik ken dat ..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik schroefde iets te ver los...en toen zat ik met het deurtje in mijn handen.
Mijn vader komt dit weer fixen
Ja ik ook denk ik. Sowieso niet tanken, en die Mercedes ook niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zou voor Free Travel gaan.
Als 'free travel' voor elk transportmiddel geldt dan die. Anders de boodschappen.quote:
Boodschappen kan je goedkoper halen dan dit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:54 schreef Specularium het volgende:
Niet je eerste levensbehoefte kiezen.
Gewoon gratis reizen in businessclass in het vliegtuig, krijg je ook etenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:54 schreef Specularium het volgende:
Niet je eerste levensbehoefte kiezen.
Nou en?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Boodschappen kan je goedkoper halen dan dit.
Ja maar gratis reizenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen die niet de boodschappen kiest snapt er niks van.
Ja dus een ticket naar bv Zuid Afrika kost rond de 600 euro. Moet je dus twee maanden sparen om dat te kunnen kopen.quote:
Nee dan gaan we gewoon ergens anders naar toe?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
Als de stroom uitvalt zouden jullie allemaal direct sterven door domme keuzes.
Probeer nou eens iets verder na te denken.quote:
Hoeft niet. Verre tropische oorden en zo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Probeer nou eens iets verder na te denken.
Ja, en hoe vaak per jaar kan jij op vakantie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus een ticket naar bv Zuid Afrika kost rond de 600 euro. Moet je dus twee maanden sparen om dat te kunnen kopen.
Gewoon lekker op een onbewoond eiland je eigen eten vangenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Verre tropische oorden en zo.
Preciesquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker op een onbewoond eiland je eigen eten vangen
Ja gewoon een weekje in Nederland werken en dan weer een maand naar een tropisch oord vliegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Precies
Sowieso is in veel warme landen boodschappen stukken goedkoper dan hier.
1 a 2 keer. Dan ontelbaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en hoe vaak per jaar kan jij op vakantie?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Precies
Sowieso is in veel warme landen boodschappen stukken goedkoper dan hier.
Als ruimtereizen inbegrepen is kun je zelfs daar heenquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon een weekje in Nederland werken en dan weer een maand naar een tropisch oord vliegen
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ruimtereizen inbegrepen is kun je zelfs daar heen
....quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:02 schreef Mani89 het volgende:
Jullie doen me denken aan van die uitkeringstrekkers die door een fout 2 nulletjes teveel op hun rekening krijgen en daar dan gelijk flatscreens van gaan kopen en dure reizen gaan boeken.
Waar ga je dan precies van leven?quote:
Dus dat. We waren al voor ze gewaarschuwd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:03 schreef LTVDK het volgende:
Laat maar Yas, Specu en Mani zijn gewoon dreamstealers
Als je ontelbaar veel gaat reizen?quote:
Ja bedoelde natuurlijk dat ik dan 6 keer per jaar kan gaan ofzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je ontelbaar veel gaat reizen?
1 keer businessclass naar de Cariben en je haalt er al meer uit jaquote:
Minder dan gratis reizen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een veel beter idee, stel je voor dat je per jaar 3600 euro kan besparen aan boodschappen. Stel je voor wat voor leuke reizen je daar van kan maken!
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 keer businessclass naar de Cariben en je haalt er al meer uit ja
Dus je gaat alleen heen en weer in een vliegtuig, verder doe je niks?quote:
En nog simpeler, taxi naar de supermarkt, scheelt je ook nog brandstofkosten en auto-onderhoudquote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]![]()
Plus je vliegt zo ff naar Parijs, Spanje, Italië.
Nee natuurlijk niet maar als je naar goedkope landen gaat hoeft het echt niet veel te kosten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus je gaat alleen heen en weer in een vliegtuig, verder doe je niks?
En welk beroep heb jij dat je 6 keer per jaar lekker op vakantie kan gaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet maar als je naar goedkope landen gaat hoeft het echt niet veel te kosten.
Waar komt de rest van je geld vandaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet maar als je naar goedkope landen gaat hoeft het echt niet veel te kosten.
Als je toch zoveel reist zijn er altijd wel 'dingen' die je mee kunt nemenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar komt de rest van je geld vandaan?
Taxi valt hier niet onder hè.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nog simpeler, taxi naar de supermarkt, scheelt je ook nog brandstofkosten en auto-onderhoud
Gewoon wat ik nu doe.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En welk beroep heb jij dat je 6 keer per jaar lekker op vakantie kan gaan?
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gewoon wat ik nu doe.
Je leest niet he. Tickets zijn het duurste als je naar goedkope plekken gaat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer valt dat niet onder reizen?quote:
Oeh dan had ik die gekozenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:13 schreef Mani89 het volgende:
Misschien had er moeten staan: elke maand voor de rest van je leven 300 euro aan bittergarnituur.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]Ja jullie snappen het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reizen is gezond bro.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:12 schreef YokiKater het volgende:
Het is allemaal alleen maar consumeren, consumeren, consumeren. Waar is de optie 'gezond zijn'?
Anders zou die optie van gratis benzine er niet staan. Het impliceert duidelijk reizen met vliegtuig.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt dat niet onder reizen?
Vind ik ook goed.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Anders zou die optie van gratis benzine er niet staan. Het impliceert duidelijk reizen met vliegtuig.
Dan had er airtravel en niet travel moeten staanquote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Anders zou die optie van gratis benzine er niet staan. Het impliceert duidelijk reizen met vliegtuig.
Je heeeele leven lang.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:13 schreef anonymoussie het volgende:
Krijg je straks iedere maand zo'n mooi voedselpakket twv 300 EUR.
Iedere maand hetzelfde.
Zit wel een foto van een vliegtuig bij...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had er airtravel en niet travel moeten staan
Goed he.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:16 schreef Fylax het volgende:
Wat een onderwerp weer door de facebook plaatjes van Yasmin
Die boodschappen in dat karretje zijn ook geen 300 dollar ...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zit wel een foto van een vliegtuig bij...
Als ik wil wel ja. Tis alleen niet betaald.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:16 schreef Peunage het volgende:
Yasmina heb jij onbeperkt vakantie of zo?
Het is een tab. Je mag helemaal zelf weten waar je het aan uitgeeft.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die boodschappen in dat karretje zijn ook geen 300 dollar ...
Geeft niet, je kan tenminste gratis vliegen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik wil wel ja. Tis alleen niet betaald.
Dus dat.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geeft niet, je kan tenminste gratis vliegen.
In het vliegtuig krijg je gewoon etenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Zit je in het vliegtuig dood te gaan van de honger.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zit wel een foto van een vliegtuig bij...
Zie reactie hierboven.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
En wie gaat eigenlijk je huur betalen terwijl jij werkloos in het buitenland kosten aan het maken bent? Of ga je in een vliegtuig wonen.
Geef mij ook die uitkering van 1800 euro.quote:
Die is er niet denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geef mij ook die uitkering van 1800 euro.
Bij iedere supermarkt?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een tab. Je mag helemaal zelf weten waar je het aan uitgeeft.
Ook slijterij?quote:
Drank kan je ook in een supermarkt halen.quote:
Alleen bier, wijn en slappe likeurtjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Drank kan je ook in een supermarkt halen.
Jeps, geen Malibu ofzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen bier, wijn en slappe likeurtjes.
Gewoon even naar een land vliegen waar dat strontgoedkoop is, optie 1 blijft dus de bestequote:
Ja snap niet hoe de rest dat niet inziet.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even naar een land vliegen waar dat strontgoedkoop is, optie 1 blijft dus de beste
Ja vreemde mensen zijn het ...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja snap niet hoe de rest dat niet inziet.
Omdat wij langer nadenken dan twee tellen en niet oneindige snoepreisjes naar Thailand voor ons zien zonder na te denken over de verdere consequenties.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja snap niet hoe de rest dat niet inziet.
Heb je net al verteld dat die er niet hoeven te zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat wij langer nadenken dan twee tellen en niet oneindige snoepreisjes naar Thailand voor ons zien zonder na te denken over de verdere consequenties.
Of gewoon in Spanje.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Je kan zelfs sigaretten tax free gaan kopen. Ticket kopen, naar schiphol. Sigaretten kopen en dan niet vliegen
Dat kan ook. Kan je zelfde dag vlucht terug nemen. Hoef je ook geen hotel te betalen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Of gewoon in Spanje.
Nog goedkoper.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg hier jeuk van. Mijn God. Toedels!
Ga dan gewoon naar Andorra als je toch die kant op gaat, veel goedkoperquote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Of gewoon in Spanje.
Nog goedkoper.
Of je reist niet zoveel?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat wij langer nadenken dan twee tellen en niet oneindige snoepreisjes naar Thailand voor ons zien zonder na te denken over de verdere consequenties.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar Andorra als je toch die kant op gaat, veel goedkoper
Drank en sigaretten voor de helft van wat je in Nederland er voor betaaltquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drank en sigaretten voor de helft van wat je in Nederland er voor betaalt
Levensgevaarlijke beesten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:42 schreef Viro het volgende:
Ucc's vogels zijn aan het radicaliseren ofnie?
Ik deze week een keer gelukkig niet, ze zijn echt fan van onderhoud daar bij Ziggo hequote:Op woensdag 5 augustus 2015 01:09 schreef YokiKater het volgende:
Fucking onderhoud van Ziggo... My internetz!!!
Ach, ik hoor nu natuurlijk ook gewoon op mijn nest te liggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 01:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik deze week een keer gelukkig niet, ze zijn echt fan van onderhoud daar bij Ziggo he
Ja moet ik zo ook maar eens gaan doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 01:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach, ik hoor nu natuurlijk ook gewoon op mijn nest te liggen.
Oh dat had ik nog niet gelezen, ben net wakker. Goed nieuws ditquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kker-bloedneus.dhtml
:p
Je zal maar bekend staan als de Rennende Rukker. Wat ben je dan mislukt in je leven..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dat had ik nog niet gelezen, ben net wakker. Goed nieuws ditWas al een tijdje stil omtrend 'de rennende rukker' , en nu gewoon pats op zijn neus. Nice!
Vind het niet zo leuk dat jij dit over Antoine zegt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zal maar bekend staan als de Rennende Rukker. Wat ben je dan mislukt in je leven..
Al had hij een andere bijnaam gekregen, dan alsnog.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zal maar bekend staan als de Rennende Rukker. Wat ben je dan mislukt in je leven..
Dat ook ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Al had hij een andere bijnaam gekregen, dan alsnog.
Waarom?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:32 schreef YokiKater het volgende:
Het is weer zo'n dag. [ afbeelding ]
Ik zit me gewoon druk te maken over van alles en nog wat en kan de rust niet vinden. Gewoon even een 'Kees-aanval'. Straks maar eens even mijn bloeddruk meten.quote:
Ja das lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit me gewoon druk te maken over van alles en nog wat en kan de rust niet vinden. Gewoon even een 'Kees-aanval'. Straks maar eens even mijn bloeddruk meten.
En ik ga geloof ik vanavond Griekse Kofta eten, is dat lekker?
Volgens mij is dat wel lekker ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit me gewoon druk te maken over van alles en nog wat en kan de rust niet vinden. Gewoon even een 'Kees-aanval'. Straks maar eens even mijn bloeddruk meten.
En ik ga geloof ik vanavond Griekse Kofta eten, is dat lekker?
Nee, maar ik lees net een goede vakantiebrochure, misschien moet ik er gewoon eens even lekker tussenuit.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel lekker ja.
Kan je die dingen waar je je druk om maakt niet oplossen?
Niets mis mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, maar ik lees net een goede vakantiebrochure, misschien moet ik er gewoon eens even lekker tussenuit.
Mwa, die zit alleen in de saus, proef je niet zoveel vanquote:
Durf je dat?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, maar ik lees net een goede vakantiebrochure, misschien moet ik er gewoon eens even lekker tussenuit.
Ja als het goed bereid is, is het wel lekker.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa, die zit alleen in de saus, proef je niet zoveel van
Komt wel goed dan, denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja als het goed bereidt is, is het wel lekker.
Maar als je echt niet van tomaat of tomatensaus houdt, kan het tegenvallen.
Houd ik ook niet van, maar Koftaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja als het goed bereid is, is het wel lekker.
Maar als je echt niet van tomaat of tomatensaus houdt, kan het tegenvallen.
Ja je klonk zo serieus...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, anders had ik al ergens in het Zwarte Woud rond gelopen of zo.
Was de politie gisteren wel uitgerukt na de melding ...?quote:
Oh, ik wil ook echt wel graag even weg hoor.. even lekker hiken door een mooi bos en kamperen, alles.quote:
Ghahahahahaha :pquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was de politie gisteren wel uitgerukt na de melding ...?
Ben benieuwd .. sowieso is het beter als de politie hem te pakken krijgt in plaats van een boze IJmuidenaarquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hooivorken en fakkels worden uit de kast getrokken dus.
Je kan ook gewoon een verwenvakantie nemen met veel privacy.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, anders had ik al ergens in het Zwarte Woud rond gelopen of zo.
Zou een dagje zoiets doen met je begeleiders ook niet gaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, ik wil ook echt wel graag even weg hoor.. even lekker hiken door een mooi bos en kamperen, alles.
Gewoon even de natuur in en alles even achterlaten. Maar ja, gaat even niet.
Dat publiekelijk lynchen is weer helemaal terug van weggeweestquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:21 schreef YokiKater het volgende:
Ben benieuwd .. sowieso is het beter als de politie hem te pakken krijgt in plaats van een boze IJmuidenaar
Dat is niks voor mij joh. Kan ik net zo goed thuis op me reet blijven zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een verwenvakantie nemen met veel privacy.
Neuh.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou een dagje zoiets doen met je begeleiders ook niet gaan?
Das jammer. Maar in de toekomst zal je vast ergens kunnen rondstruinen in het Zwarte Woudquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is niks voor mij joh. Kan ik net zo goed thuis op me reet blijven zitten.
[..]
Neuh.
Ze gaan vrijdag wegquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:44 schreef anonymoussie het volgende:
Hoe gaat het met die haarballen, Y-ass?
Absoluut.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das jammer. Maar in de toekomst zal je vast ergens kunnen rondstruinen in het Zwarte Woud
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja dat wel Mani maar ga mij er echt niet aan wagen. Ze was ook de krabpaal vergeten dus gaan ze los op de bank.
Eeuwige dank en een paar gefrituurde speklapjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]ik mag hopen dat je er goed voor betaald krijgt.
Ik hoef geen geld.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]ik mag hopen dat je er goed voor betaald krijgt.
quote:
Hopelijk word ze levend gevonden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:21 schreef YokiKater het volgende:
Grote zoekactie bij kust Zandvoort naar vermist meisje. SAR heli Rescue06, Police03. Lifeliner1 staat paraat.
Zelfs badgasten helpen mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hopelijk word ze levend gevonden.
Misschien kan je vragen of je als dank op haar rekening mag vliegen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Sowieso is deze vriendin altijd heel makkelijk geweest met dingen betalen en zo als we ergens waren. Nog nooit moeilijk gedaan etc. Dus zal zeker geen geld accepteren.
Wist je dat ze ook nog snurken?
Dat is wel een beetje duur he...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien kan je vragen of je als dank op haar rekening mag vliegen.
Misschien is ze wel gewoon naar huis?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:30 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat om vrouw van rond de 20, donkergetint, roze badpak.
Dat zou wel bizar zijn. Vind het wel mooi dat er veel mensen de handen ineen slaan en meehelpen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel gewoon naar huis?
Is ze een beetje lekker?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:21 schreef YokiKater het volgende:
Grote zoekactie bij kust Zandvoort naar vermist meisje. SAR heli Rescue06, Police03. Lifeliner1 staat paraat.
Geen idee. Inmiddels is er ook een vliegtuig van de Kustwacht, een Dornier 228 (Rescue01) aan het zoeken. En 12 boten van de reddingsbrigade.quote:
Ze raakte om 14.15 uur al in de problemen en is nog steeds vermist in zee .. denk dat het sowieso niets meer gaat worden voor je.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dan is het allemaal niet zo belangrijk
Is ze voor het laatst gezien in het water?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:55 schreef YokiKater het volgende:
Nou, de Lifeliner1 vliegt net over mijn kop retour .. die hebben het al opgegeven.
Ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is ze voor het laatst gezien in het water?
twitter:POL_StrandNHBZ twitterde op woensdag 05-08-2015 om 15:52:57Inmiddels is duidelijk dat de vermiste vrouw daadwerkelijk in zee moet zijn. Zoekgebied wordt vergroot. Onze jetski zoekt mee. reageer retweet
Ze is al bijna 2 uur vermist .. Vanmiddag is in het Zuiderpark ook iemand verdronken, die lag 20 minuten onder water.quote:
Zuiderpark Den Haag?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze is al bijna 2 uur vermist .. Vanmiddag is in het Zuiderpark ook iemand verdronken, die lag 20 minuten onder water.
Oh gelukkig, dat boeit niemand behalve Henktown.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Op de NOS. staat dat het een Duitse is.
Hoe is het mogelijk?! Het is haast onmogelijk om te verdrinken in zuiderpark dh, tenzij de geiten/schapen je telkens het water in duwenquote:
Hij raakte in de problemen en verdween onder water.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk?! Het is haast onmogelijk om te verdrinken in zuiderpark dh, tenzij de geiten je telkens het water in duwen
Het is niet te geloven.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij raakte in de problemen en verdween onder water.
En David Hasselhoff, die is al onderweg in zijn rode zwembroek.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dat boeit niemand behalve Henktown.
In principe kun je een een plas water van een paar centimeter al verdrinken, zeker als je buiten bewustzijn bent en er met je gezicht in ligt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En toen de hulpdiensten kwamen was het al te laat dus.
Geen idee hoe diep het daar is.
Wow, terwijl er een politieburo bij zuiderpark is.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En toen de hulpdiensten kwamen was het al te laat dus.
Geen idee hoe diep het daar is.
Nja niemand anders ging ook het water in..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Wow, terwijl er een politieburo bij zuiderpark is.
Ja als ze het zien gebeuren eerst nog wachten tot de politie er isquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja niemand anders ging ook het water in..
Nope. Nog steeds vermist en ze zoeken nog steeds. SAR heli staat nu te tanken in Amsterdam.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Yoki is er al meer bekend over de vrouw in Zandvoort?
Wat doet een SAR heli?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope. Nog steeds vermist en ze zoeken nog steeds. SAR heli staat nu te tanken in Amsterdam.
Sarrenquote:
Tegenwoordig wel ja. Aantal jaar terug deed de luchtmacht dat nog gewoon met de "Tweety's" R01, R02 en R03. AB-412 helikopter. Prachtig ding.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sarren
Is dat niet gewoon zo'n ding van de kustwacht?
Zit ie matige woordgrapjes te maken?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:32 schreef YokiKater het volgende:
Die reporter van RTVNH is echt een droplul, ik wil hem graag slaan.
Ja, er wordt ook al minder gezocht. Kustwachtvliegtuig vliegt nog wel, heli gaat naar de basis en er zijn nog iets van 4 boten aan het zoeken.quote:
Nee, gewoon totaal geen verstand van zaken en staat er een beetje voor Jan Doedel bij.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit ie matige woordgrapjes te maken?
Zie je maar hoe sterk die stroming hier is.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, er wordt ook al minder gezocht. Kustwachtvliegtuig vliegt nog wel, heli gaat naar de basis en er zijn nog iets van 4 boten aan het zoeken.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:32 schreef Triggershot het volgende:
Ik moet zeggen, viel echt vies tegen. Niets was zoals het in de brochure beschreven was, niet alleen werd ik uitgelachen omdat mijn baard niet te lang was, maar moest ik ook nog eens een 'short' aan van mijn navel tot mijn knie. Toen het tijd voor het gebed was en ik uit het water stapte moest ik ook nog eens een aparte wassing verrichten, omdat er misschien mensen in het water hadden geplast en daardoor het onrein zou zijn. Was wel airco, maar geen stroom, waardoor alle toetjes en drank ook nog eens te warm was om van te genieten.
Sommige mensen waren wel aardig, maar tijdens het eten praten over allerlei soorten afgehakte ledematen was niet echt tof natuurlijk. Mijn waardering is daarom dan ook:
[ afbeelding ]
Ik werd gewoon bij Biscarosse de Atlantische oceaan in gegooidquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik mocht vroeger ook alleen maar tot mijn knieën in het water, vond het altijd maar aanstellerij :p
Dat zegt mij niks :pquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werd gewoon bij Biscarosse de Atlantische oceaan in gegooid
Meestal zo'n soort zeequote:
Oh das wel anders jaquote:
Post het meteen onder een aanwezig mod ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:44 schreef LTVDK het volgende:
Triggerturk heeft zijn grapdjellaba aangetrokken hoor
[..]
Mwa als kind is dat niet zo eng volgens mij, zou er nu niet meer zo snel in gaan eigenlijkquote:
Nou en.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Post het meteen onder een aanwezig mod ja.
Nou enorm! Alles goed joh?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:02 schreef Kauai het volgende:
Eindelijk weer even op FOK!
Jullie misten me zeker al
Haha, gaat allemaal prima. Ben op vakantie, is wel fijn om eens mn telefoon maar een keer per dag te checken. Hoe is het hier?quote:
Net zoals altijd natuurlijk, ik weet alleen niet hoe ik dat precies zou omschrijven. Waar zit je?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:07 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haha, gaat allemaal prima. Ben op vakantie, is wel fijn om eens mn telefoon maar een keer per dag te checken. Hoe is het hier?
Londen, in totaal 9 dagen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Net zoals altijd natuurlijk, ik weet alleen niet hoe ik dat precies zou omschrijven. Waar zit je?
Cool cool cool, lekker shoppen zeker?quote:
Dat vooral jaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cool cool cool, lekker shoppen zeker?
Wat heb jij gesnoven?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat vooral jaEn lekker eten. Zometeen even naar een cd winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |