Als je ontelbaar veel gaat reizen?quote:
Ja bedoelde natuurlijk dat ik dan 6 keer per jaar kan gaan ofzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je ontelbaar veel gaat reizen?
1 keer businessclass naar de Cariben en je haalt er al meer uit jaquote:
Minder dan gratis reizen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een veel beter idee, stel je voor dat je per jaar 3600 euro kan besparen aan boodschappen. Stel je voor wat voor leuke reizen je daar van kan maken!
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 keer businessclass naar de Cariben en je haalt er al meer uit ja
Dus je gaat alleen heen en weer in een vliegtuig, verder doe je niks?quote:
En nog simpeler, taxi naar de supermarkt, scheelt je ook nog brandstofkosten en auto-onderhoudquote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]![]()
Plus je vliegt zo ff naar Parijs, Spanje, Italië.
Nee natuurlijk niet maar als je naar goedkope landen gaat hoeft het echt niet veel te kosten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus je gaat alleen heen en weer in een vliegtuig, verder doe je niks?
En welk beroep heb jij dat je 6 keer per jaar lekker op vakantie kan gaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet maar als je naar goedkope landen gaat hoeft het echt niet veel te kosten.
Waar komt de rest van je geld vandaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet maar als je naar goedkope landen gaat hoeft het echt niet veel te kosten.
Als je toch zoveel reist zijn er altijd wel 'dingen' die je mee kunt nemenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar komt de rest van je geld vandaan?
Taxi valt hier niet onder hè.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nog simpeler, taxi naar de supermarkt, scheelt je ook nog brandstofkosten en auto-onderhoud
Gewoon wat ik nu doe.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En welk beroep heb jij dat je 6 keer per jaar lekker op vakantie kan gaan?
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gewoon wat ik nu doe.
Je leest niet he. Tickets zijn het duurste als je naar goedkope plekken gaat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer valt dat niet onder reizen?quote:
Oeh dan had ik die gekozenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:13 schreef Mani89 het volgende:
Misschien had er moeten staan: elke maand voor de rest van je leven 300 euro aan bittergarnituur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |