Ja je klonk zo serieus...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, anders had ik al ergens in het Zwarte Woud rond gelopen of zo.
Was de politie gisteren wel uitgerukt na de melding ...?quote:
Oh, ik wil ook echt wel graag even weg hoor.. even lekker hiken door een mooi bos en kamperen, alles.quote:
Ghahahahahaha :pquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was de politie gisteren wel uitgerukt na de melding ...?
Ben benieuwd .. sowieso is het beter als de politie hem te pakken krijgt in plaats van een boze IJmuidenaarquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hooivorken en fakkels worden uit de kast getrokken dus.
Je kan ook gewoon een verwenvakantie nemen met veel privacy.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, anders had ik al ergens in het Zwarte Woud rond gelopen of zo.
Zou een dagje zoiets doen met je begeleiders ook niet gaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, ik wil ook echt wel graag even weg hoor.. even lekker hiken door een mooi bos en kamperen, alles.
Gewoon even de natuur in en alles even achterlaten. Maar ja, gaat even niet.
Dat publiekelijk lynchen is weer helemaal terug van weggeweestquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:21 schreef YokiKater het volgende:
Ben benieuwd .. sowieso is het beter als de politie hem te pakken krijgt in plaats van een boze IJmuidenaar
Dat is niks voor mij joh. Kan ik net zo goed thuis op me reet blijven zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een verwenvakantie nemen met veel privacy.
Neuh.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou een dagje zoiets doen met je begeleiders ook niet gaan?
Das jammer. Maar in de toekomst zal je vast ergens kunnen rondstruinen in het Zwarte Woudquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is niks voor mij joh. Kan ik net zo goed thuis op me reet blijven zitten.
[..]
Neuh.
Ze gaan vrijdag wegquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:44 schreef anonymoussie het volgende:
Hoe gaat het met die haarballen, Y-ass?
Absoluut.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das jammer. Maar in de toekomst zal je vast ergens kunnen rondstruinen in het Zwarte Woud
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja dat wel Mani maar ga mij er echt niet aan wagen. Ze was ook de krabpaal vergeten dus gaan ze los op de bank.
Eeuwige dank en een paar gefrituurde speklapjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]ik mag hopen dat je er goed voor betaald krijgt.
Ik hoef geen geld.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]ik mag hopen dat je er goed voor betaald krijgt.
quote:
Hopelijk word ze levend gevonden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:21 schreef YokiKater het volgende:
Grote zoekactie bij kust Zandvoort naar vermist meisje. SAR heli Rescue06, Police03. Lifeliner1 staat paraat.
Zelfs badgasten helpen mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hopelijk word ze levend gevonden.
Misschien kan je vragen of je als dank op haar rekening mag vliegen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Sowieso is deze vriendin altijd heel makkelijk geweest met dingen betalen en zo als we ergens waren. Nog nooit moeilijk gedaan etc. Dus zal zeker geen geld accepteren.
Wist je dat ze ook nog snurken?
Dat is wel een beetje duur he...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien kan je vragen of je als dank op haar rekening mag vliegen.
Misschien is ze wel gewoon naar huis?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:30 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat om vrouw van rond de 20, donkergetint, roze badpak.
Dat zou wel bizar zijn. Vind het wel mooi dat er veel mensen de handen ineen slaan en meehelpen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel gewoon naar huis?
Is ze een beetje lekker?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:21 schreef YokiKater het volgende:
Grote zoekactie bij kust Zandvoort naar vermist meisje. SAR heli Rescue06, Police03. Lifeliner1 staat paraat.
Geen idee. Inmiddels is er ook een vliegtuig van de Kustwacht, een Dornier 228 (Rescue01) aan het zoeken. En 12 boten van de reddingsbrigade.quote:
Ze raakte om 14.15 uur al in de problemen en is nog steeds vermist in zee .. denk dat het sowieso niets meer gaat worden voor je.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dan is het allemaal niet zo belangrijk
Is ze voor het laatst gezien in het water?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:55 schreef YokiKater het volgende:
Nou, de Lifeliner1 vliegt net over mijn kop retour .. die hebben het al opgegeven.
Ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is ze voor het laatst gezien in het water?
twitter:POL_StrandNHBZ twitterde op woensdag 05-08-2015 om 15:52:57Inmiddels is duidelijk dat de vermiste vrouw daadwerkelijk in zee moet zijn. Zoekgebied wordt vergroot. Onze jetski zoekt mee. reageer retweet
Ze is al bijna 2 uur vermist .. Vanmiddag is in het Zuiderpark ook iemand verdronken, die lag 20 minuten onder water.quote:
Zuiderpark Den Haag?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze is al bijna 2 uur vermist .. Vanmiddag is in het Zuiderpark ook iemand verdronken, die lag 20 minuten onder water.
Oh gelukkig, dat boeit niemand behalve Henktown.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Op de NOS. staat dat het een Duitse is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |