SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2015 23:05:56 ]
Is er iets mis met #TeamRTL7?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, dat is me dan weer iets teveel team RTL7.
#TeamOpzijquote:
Maakt het #TeamRTL7 iets uit wat een vrouw daarvan vindt?quote:
Uiteraard, anders waren wij wel allemaal homofiel geworden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maakt het #TeamRTL7 iets uit wat een vrouw daarvan vindt?
Nou dan ga ik wel weer iets klussen...quote:
Doe nou nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dan ga ik wel weer iets klussen...
Eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik de TT weer veranderen, Fokker?
Ik ga gewoon een waterpomptang halen hoor...quote:
Als je dan maar niet aan stopcontacten gaat zitten prutsen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dan ga ik wel weer iets klussen...
Nee ik heb net een kastje gesloopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je dan maar niet aan stopcontacten gaat zitten prutsen.
RIP onderburen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een waterpomptang halen hoor...
Met een schroevendraaier hè en de intentie het deurtje te stellen.quote:
Oh, ja .. dat is een pokkeklus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een schroevendraaier hè en de intentie het deurtje te stellen.
Ik schroefde iets te ver los...en toen zat ik met het deurtje in mijn handen.quote:
Ik ken dat ..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik schroefde iets te ver los...en toen zat ik met het deurtje in mijn handen.
Mijn vader komt dit weer fixen
Ja ik ook denk ik. Sowieso niet tanken, en die Mercedes ook niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zou voor Free Travel gaan.
Als 'free travel' voor elk transportmiddel geldt dan die. Anders de boodschappen.quote:
Boodschappen kan je goedkoper halen dan dit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:54 schreef Specularium het volgende:
Niet je eerste levensbehoefte kiezen.
Gewoon gratis reizen in businessclass in het vliegtuig, krijg je ook etenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:54 schreef Specularium het volgende:
Niet je eerste levensbehoefte kiezen.
Nou en?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Boodschappen kan je goedkoper halen dan dit.
Ja maar gratis reizenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen die niet de boodschappen kiest snapt er niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |