snel genoeg een nieuwe fabriek gevonden. er is wel hoop voorraad verloren gegaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:20 schreef dimmak het volgende:
Ik denk dat dat in de aanbieding was.
Hoe is het met die fabriek trouwens? Die was toch afgefikt?
Liep deze week op straat met het apparaat in mn handen en drukte per ongeluk op de aan-knop. De hele straat was op de hoogte van de bluetoothfunctie jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 07:14 schreef N22 het volgende:
(Erger me alleen nu al zwaar aan dat "BLUETOOTH MODE" wat op vol volume ten gehore wordt gebracht als je de speaker aandoet)
http://en.pandacheck.com/(...)tYe9L88UL79mnYuvvzRyquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:16 schreef ridsel het volgende:
Waar kan je die 160 nu voordelig bestellen?
¤30, sorry, typgebrekquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:06 schreef Waffle het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor ¤20 vandaan? Voor die prijs wil ik hem wel eens proberen.
Ik heb hem, goeie koop denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:48 schreef rene90 het volgende:
Trouwens, blitzwolf usb oplader ding is nu in de sale, en de oude coupon werkt nog blitz99 dus dan kom je op $12,79 dollar voor de Witte variant
Thanks! Heb hem ook besteld....quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:48 schreef rene90 het volgende:
Trouwens, blitzwolf usb oplader ding is nu in de sale, en de oude coupon werkt nog blitz99 dus dan kom je op $12,79 dollar voor de Witte variant
Heb nu twee orders daar die beide 1 dag voor de uiterste shipdatum zijn geshipt en waarvan de Tracking het niet doet. Die gaan dus gewoon beide nooit aankomen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:58 schreef bobbernaut het volgende:
Lekker zo'n Aliexpress seller die pas na een week je order shipped, en dan niet eens een werkende tracking geeft.. Fuck dat man
Gebeurt zo vaak. Wanneer zijn ze verzonden?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:00 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Heb nu twee orders daar die beide 1 dag voor de uiterste shipdatum zijn geshipt en waarvan de Tracking het niet doet. Die gaan dus gewoon beide nooit aankomen.
Dat moet haast wel rommel zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:29 schreef 1marcelfilms het volgende:
4 x 4GB usb sticks voor 2 euro![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja ik denk dat die lijer me gewoon een neppe tracking heeft gegeven, want na een week wachten werkt ie nog steeds niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:00 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Heb nu twee orders daar die beide 1 dag voor de uiterste shipdatum zijn geshipt en waarvan de Tracking het niet doet. Die gaan dus gewoon beide nooit aankomen.
Tja ik zal er pas over 50 jaar achter komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:49 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Tja ik zal er pas over 50 jaar achter komenDan moet je vooral goedkope rommel gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
Ja vooral dure spul kopen en vervolgens wegstoppenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dan moet je vooral goedkope rommel gebruiken.
Bovendien is het niet waar wat op internet staat. op zolder liggen een heleboel floppies en tapes en ander spul wat volgens internet na een paar jaar kapot gaat maar ook na 20 jaar zijn ze allemaal gewoon leesbaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:52 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Ja vooral dure spul kopen en vervolgens wegstoppen+1
Tenzij ze meteen corrupted schijnen te zijn als je ze in je pc'tje steektquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:59 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Bovendien is het niet waar wat op internet staat. op zolder liggen een heleboel floppies en tapes en ander spul wat volgens internet na een paar jaar kapot gaat maar ook na 20 jaar zijn ze allemaal gewoon leesbaar.
Dan kan je dat toch klagen en krijg je geld terugquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:22 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Tenzij ze meteen corrupted schijnen te zijn als je ze in je pc'tje steekt+2
3 weken geleden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:17 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Gebeurt zo vaak. Wanneer zijn ze verzonden?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:28 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Dan kan je dat toch klagen en krijg je geld terug![]()
kan niet verkeerd gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |