Ajax werd vorig seizoen op heel teleurstellende wijze nummer twee van de competitie. Het korps van Frank de Boer kreeg veel kritiek te verduren na een lamlendig seizoen qua spel, eigenlijk heel beleid. Er is 'geīnvesteerd' in de selectie: Mitchell Dijks is teruggehaald van Willem II, John Heitinga keert na vele omzwervingen terug op 't oude nest, de fysiek sterke Nemanja Gudelj wordt voor zes miljoen naar Amsterdam gehaald (voorlopig op de reservebank), Amin Younes is gehaald ter concurrentie voor El Ghazi. De onbetwiste toptransfer is natuurlijk Yaya Sanogo. Die wordt voor een jaar gehuurd van Arsenal. Topscorer in wording.quote:Toine van Peperstraten presenteert de allereerste Champions League-avond voor SBS 6. Hij praat op woensdag 29 juli de voorrondewedstrijd van Ajax tegen Rapid Wien aan elkaar. Dat heeft de tv-zender laten weten. Jan Joost van Gangelen, de tweede Champions League-presentator van SBS 6, verzorgt op dinsdag 4 augustus de presentatie van de return in de Amsterdam ArenA. Op beide dagen schuift Ronald de Boer aan voor analyses en doet Leo Oldenburger het commentaar.
Wytse van der Goot is de verslaggever voor de interviews aan het veld, waarop Ajax zich net als landskampioen PSV hoopt te plaatsen voor de poulefase van de Champions League.
Op beide speeldagen komt de gehele uitzending vanuit de stadions. Pas als er meerdere wedstrijden per avond getoond en nabesproken kunnen worden, verhuizen de presentatoren en de analytici naar de studio in Hilversum.
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 19:00:12Dit zijn de Ajacieden die #Ajax naar de play-offs moeten leiden! #UCL #ajarap http://t.co/oWhgnLwCEc reageer retweet
Op nu.nlquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:22 schreef Amoeba het volgende:
Is er een internetstream van NU.nl, en zoja, waar dan?
http://www.nu.nl/champions-leaguequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:22 schreef Amoeba het volgende:
Is er een internetstream van NU.nl, en zoja, waar dan?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:32 schreef superniger het volgende:
Staat Heitinga vandaag in de basis?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 19:00:12Dit zijn de Ajacieden die #Ajax naar de play-offs moeten leiden! #UCL #ajarap http://t.co/oWhgnLwCEc reageer retweet
Omdat die kleuters wel heel goed kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:33 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom stelt Ajax een kleuterklas op?
Hoe kan ik dan kijken in de NU.nl app?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/champions-league
Inloggen met Facebook of account aanmaken
Straks Geld Maakt Gelukkiggod.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:34 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik heb de TV alvast aan staan op SBS 6, word half gedwongen te kijken naar Utopia
PREMGODquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straks Geld Maakt Gelukkiggod.
Waarom??quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:34 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik heb de TV alvast aan staan op SBS 6, word half gedwongen te kijken naar Utopia
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:34 schreef iPancakeMix het volgende:
Volgend de EPG tot 1950quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:44 schreef RipCity het volgende:
Gaan we nou tot acht Utopia kijken? Geen preview met KEN?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ligt aan het begin of midden in de wedstrijd plat. Amateurs.
DAarom is het ook zo zonde dag ze vorige week nog weggaven. Zelfs als je vanavond wint heb je daar weer (onnodig) punten laten liggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:05 schreef sandertjuh het volgende:
Hopen dat Ajax vanavond wint en de volgende ronde ook nog even doorstaat.. Ik weet niet precies hoe het nu zit qua Europese notering. Volgens mij hebben wij de puntjes hard nodig straks
Dat gehype en gejank heb ik een hekelquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:04 schreef RipCity het volgende:
Als Ajax doorgaat dan is de volgende CL wedstrijd opeens de match van het jaar
Audi cupquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)z4iJzPjXdMxEHBxmCqB1
Goeie actie van Michel Vorm
BINNENHALEN.
Ik zou inderdaad via SBS6 of nu.nl kijken als ik jou wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:57 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niet via FOK kijken.
Menig user vindt dit jammer. (Vooral Paxcon)
Dan zijn je kredits opquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:07 schreef louter_genieten het volgende:
hoe doet de nu.nl stream het bij jullie? Hier stopt de stream na een minuut
Haters gonne hatequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Taylor swift op de achtergrond, wat een muziek weer in de ArenA![]()
2.09quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax to win 1.95vind ik nog best hoog
Jammer zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:57 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niet via FOK kijken.
Menig user vindt dit jammer. (Vooral Paxcon)
1-1 of 0-0 is genoeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef NoNickOne het volgende:
Als Ajax het vanavond verneukt is CL deelname dan van de baan?
Goed nieuws voor Feyenoordquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Rood en wit wordt kampioen hoor ik net.
Klopt, PSV is namelijk rood en witquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Rood en wit wordt kampioen hoor ik net.
Ja, dan mag PSV ook niet meedoen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef NoNickOne het volgende:
Wat een domme hoerenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
De Hockeyvrouwen zijn vast fan
moeilijk lelijke shirts trouwensquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef NoNickOne het volgende:
aandachthoeren gespotquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Umbro van PSV is lekker.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
moeilijk lelijke shirts trouwens
Volgende keer staan ze in Fc Utrecht shirtjes als ze daar een avondje in de skybox mogen zitten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje goedkoop. Zwart met een wit randje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
moeilijk lelijke shirts trouwens
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit wordt trouwens een makkie, 3-0.
De eerste helft ja daarna wordt het 3-3.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit wordt trouwens een makkie, 3-0.
Viesdik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:20 schreef NoNickOne het volgende:
Hoppa! Lekker McDonalds besteld, even wachten en dan lekker kijken met mijn Big Mac en Big Tasty! Wat een avond, ik geniet hem dood.
Vieze vuile vetzak, kutuserquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:20 schreef NoNickOne het volgende:
Hoppa! Lekker McDonalds besteld, even wachten en dan lekker kijken met mijn Big Mac en Big Tasty! Wat een avond, ik geniet hem dood.
rose ook nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:21 schreef Paxcon het volgende:
Groene schoenen onder het Ajax tenue ziet er echt niet uit
Niet naar Duitsland rijden voor een McRibquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:20 schreef NoNickOne het volgende:
Waarom rijden als je bestellen kan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet naar Duitsland rijden voor een McRib
een kut accent hebbenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet naar Duitsland rijden voor een McRib
Waar kun je Mac bestellen dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:20 schreef NoNickOne het volgende:
Geen pics?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:20 schreef NoNickOne het volgende:
zet dan gewoon heitinga inquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:22 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat doet een jongen als Dijks in Ajax 1?
tips geven over goede haarverzorgingquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:22 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat doet een jongen als Dijks in Ajax 1?
Je kan een topclub niet met een subtopper vergelijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:24 schreef Intellectueel het volgende:
Ajax speelt lekker. Vergeleken met Feyenoord lijkt het een wereld van verschil.
Sinds wanneer is Ajax een subtopper?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan een topclub niet met een subtopper vergelijken
Rapid scoortquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat gebeurt er jongens? iemand een liveverslag?
Sinkgraven laat weer eens zien waarom hij zo'n groot talent is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat gebeurt er jongens? iemand een liveverslag?
Tete ook lekker op zijn dooie gemakje die voorzet laten geven.quote:
hahahahahaquote:
Is gewoon op SBS...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:30 schreef KingRoland het volgende:
Ajax 0 - 1 Rapid
voor de mensen zonder een livestream.
Tissue hebben?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:30 schreef KingRoland het volgende:
Ajax 0 - 1 Rapid
ik heb geen tv en zit mobielquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:30 schreef KingRoland het volgende:
Ajax 0 - 1 Rapid
Sommige mensen hebben hier geen TV of weigeren naar SBS6 te kijken. Begrijpelijk.quote:
20.15quote:
Valt toch best mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:31 schreef Shreyas het volgende:
Ajax mag nog wel 2-3 versterkingen halen, met deze selectie doe je niet eens mee om plaats 3
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:32 schreef Badr_Harry het volgende:
Als Ajax verliest ga ik officieel stoppen met Nederlandse clubs
Ik kijk nu hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
20.15
Je mist een topshow, net als ik
Een club als Ajax moet dit Rapid Wien twee maal op rij met 3 goals verschil inmakenquote:
Sneu als je geen TV hebtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben hier geen TV of weigeren naar SBS6 te kijken. Begrijpelijk.
Eensch.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een club als Ajax moet dit Rapid Wien twee maal op rij met 3 goals verschil inmaken
En een Ooijer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:33 schreef superniger het volgende:
Ajax mist een type Heitinga. Een ervaren verdediger.
Ik ben niet thuis.quote:
Hier leren ze het vak niet meer gvdquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit dus. Ze zijn allemaal te laat.
blijkbaar zijn we zelfs hier niet toe in staatquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een club als Ajax moet dit Rapid Wien twee maal op rij met 3 goals verschil inmaken
Verdediging is gewoon enorm slecht. Mag je Frank wel aanrekenen, die per se altijd alles voetballend wil oplossen. Bij Ajax is er geen ruimte voor spelers die een man kunnen afstoppen die geen dubbele schaar in huis hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uitstervend iets aan het worden.quote:
Aanvallend is het ook slechtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verdediging is gewoon enorm slecht.
Dan moeten ze wel beter verdedigen, wat een drama.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Staan stijf van de pillen, kunnen niks andersquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:34 schreef Euroknallertje het volgende:
Gelukkig heeft Vak410 er nog wel zin in
Gewoon Van Der Hoorn erin. Heeft bewezen dat hij kan verdedigen ten opzichte van altijd Foutman.quote:
Dat zie je verkeerdquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:34 schreef Sunri5e het volgende:
Zie ik het nou goed dat voor een CL wedstrijd de Arena niet uitverkocht was? Ik heb 2 oefenwedstrijden van Feyenoord gezien dit seizoen waar dat wel het geval was in de Kuip.
Terwijl Tonwinst Biogarde die verdedigers traint.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hier leren ze het vak niet meer gvd
neequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:34 schreef Sunri5e het volgende:
Zie ik het nou goed dat voor een CL wedstrijd de Arena niet uitverkocht was? Ik heb 2 oefenwedstrijden van Feyenoord gezien dit seizoen waar dat wel het geval was in de Kuip.
Is gewoon uitverkocht Hansquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:34 schreef Sunri5e het volgende:
Treurig ja. Echt alles is treurig vanavond. Ook al die commentator.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:34 schreef Collide het volgende:
Supporters van Vak410 zonder shirt die denken dat ze een club in Zuid-Amerika supporten.
Op rondjes lopen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Terwijl Tonwinst Biogarde die verdedigers traint.
Oke. Ik zag net wel in een shot veel lege plekken op de tribunes. Er zal dan wel veel sneeuw in Amsterdam liggen waardoor de treinen niet op tijd rijden.quote:
Met coke is alles leukquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:34 schreef Euroknallertje het volgende:
Gelukkig heeft Vak410 er nog wel zin in
Ajax berichtte zelf in ieder geval dat het uitverkocht isquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Oke. Ik zag net wel in een shot veel lege plekken op de tribunes. Er zal dan wel veel sneeuw in Amsterdam liggen waardoor de treinen niet op tijd rijden.
Jij had een verdomd volle blaas danquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:36 schreef sneakydesert het volgende:
Was ik ff pissen, staat Ajax achter. Bummer.
Whats new?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ajax berichtte zelf in ieder geval dat het uitverkocht is
Daarover gesproken, waar is alors eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:36 schreef KingRoland het volgende:
Je weet wat ze zeggen... its not over when the fat lady sings
1 gol is genoeg, ik gun het je welquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:36 schreef KingRoland het volgende:
Dat zeggen ze helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:36 schreef KingRoland het volgende:
juist niet, nu komen we helemaal nooit meer CL inquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:34 schreef Vasion het volgende:
Dit geeft als Feyenoord zijnde weer hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |