Tete ook lekker op zijn dooie gemakje die voorzet laten geven.quote:
hahahahahaquote:
Is gewoon op SBS...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:30 schreef KingRoland het volgende:
Ajax 0 - 1 Rapid
voor de mensen zonder een livestream.
Tissue hebben?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:30 schreef KingRoland het volgende:
Ajax 0 - 1 Rapid
ik heb geen tv en zit mobielquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:30 schreef KingRoland het volgende:
Ajax 0 - 1 Rapid
Sommige mensen hebben hier geen TV of weigeren naar SBS6 te kijken. Begrijpelijk.quote:
20.15quote:
Valt toch best mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:31 schreef Shreyas het volgende:
Ajax mag nog wel 2-3 versterkingen halen, met deze selectie doe je niet eens mee om plaats 3
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:32 schreef Badr_Harry het volgende:
Als Ajax verliest ga ik officieel stoppen met Nederlandse clubs
Ik kijk nu hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
20.15
Je mist een topshow, net als ik
Een club als Ajax moet dit Rapid Wien twee maal op rij met 3 goals verschil inmakenquote:
Sneu als je geen TV hebtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben hier geen TV of weigeren naar SBS6 te kijken. Begrijpelijk.
Eensch.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een club als Ajax moet dit Rapid Wien twee maal op rij met 3 goals verschil inmaken
En een Ooijer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:33 schreef superniger het volgende:
Ajax mist een type Heitinga. Een ervaren verdediger.
Ik ben niet thuis.quote:
Hier leren ze het vak niet meer gvdquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit dus. Ze zijn allemaal te laat.
blijkbaar zijn we zelfs hier niet toe in staatquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een club als Ajax moet dit Rapid Wien twee maal op rij met 3 goals verschil inmaken
Verdediging is gewoon enorm slecht. Mag je Frank wel aanrekenen, die per se altijd alles voetballend wil oplossen. Bij Ajax is er geen ruimte voor spelers die een man kunnen afstoppen die geen dubbele schaar in huis hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uitstervend iets aan het worden.quote:
Aanvallend is het ook slechtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verdediging is gewoon enorm slecht.
Dan moeten ze wel beter verdedigen, wat een drama.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Staan stijf van de pillen, kunnen niks andersquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:34 schreef Euroknallertje het volgende:
Gelukkig heeft Vak410 er nog wel zin in
Gewoon Van Der Hoorn erin. Heeft bewezen dat hij kan verdedigen ten opzichte van altijd Foutman.quote:
Dat zie je verkeerdquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:34 schreef Sunri5e het volgende:
Zie ik het nou goed dat voor een CL wedstrijd de Arena niet uitverkocht was? Ik heb 2 oefenwedstrijden van Feyenoord gezien dit seizoen waar dat wel het geval was in de Kuip.
Terwijl Tonwinst Biogarde die verdedigers traint.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hier leren ze het vak niet meer gvd
neequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:34 schreef Sunri5e het volgende:
Zie ik het nou goed dat voor een CL wedstrijd de Arena niet uitverkocht was? Ik heb 2 oefenwedstrijden van Feyenoord gezien dit seizoen waar dat wel het geval was in de Kuip.
Is gewoon uitverkocht Hansquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:34 schreef Sunri5e het volgende:
Treurig ja. Echt alles is treurig vanavond. Ook al die commentator.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:34 schreef Collide het volgende:
Supporters van Vak410 zonder shirt die denken dat ze een club in Zuid-Amerika supporten.
Op rondjes lopen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Terwijl Tonwinst Biogarde die verdedigers traint.
Oke. Ik zag net wel in een shot veel lege plekken op de tribunes. Er zal dan wel veel sneeuw in Amsterdam liggen waardoor de treinen niet op tijd rijden.quote:
Met coke is alles leukquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:34 schreef Euroknallertje het volgende:
Gelukkig heeft Vak410 er nog wel zin in
Ajax berichtte zelf in ieder geval dat het uitverkocht isquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Oke. Ik zag net wel in een shot veel lege plekken op de tribunes. Er zal dan wel veel sneeuw in Amsterdam liggen waardoor de treinen niet op tijd rijden.
Jij had een verdomd volle blaas danquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:36 schreef sneakydesert het volgende:
Was ik ff pissen, staat Ajax achter. Bummer.
Whats new?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ajax berichtte zelf in ieder geval dat het uitverkocht is
Daarover gesproken, waar is alors eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:36 schreef KingRoland het volgende:
Je weet wat ze zeggen... its not over when the fat lady sings
1 gol is genoeg, ik gun het je welquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:36 schreef KingRoland het volgende:
Dat zeggen ze helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:36 schreef KingRoland het volgende:
juist niet, nu komen we helemaal nooit meer CL inquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:34 schreef Vasion het volgende:
Dit geeft als Feyenoord zijnde weer hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |