Jammer zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:57 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niet via FOK kijken.
Menig user vindt dit jammer. (Vooral Paxcon)
1-1 of 0-0 is genoeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef NoNickOne het volgende:
Als Ajax het vanavond verneukt is CL deelname dan van de baan?
Goed nieuws voor Feyenoordquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Rood en wit wordt kampioen hoor ik net.
Klopt, PSV is namelijk rood en witquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Rood en wit wordt kampioen hoor ik net.
Ja, dan mag PSV ook niet meedoen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef NoNickOne het volgende:
Wat een domme hoerenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
De Hockeyvrouwen zijn vast fan
moeilijk lelijke shirts trouwensquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef NoNickOne het volgende:
aandachthoeren gespotquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Umbro van PSV is lekker.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
moeilijk lelijke shirts trouwens
Volgende keer staan ze in Fc Utrecht shirtjes als ze daar een avondje in de skybox mogen zitten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:14 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje goedkoop. Zwart met een wit randje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
moeilijk lelijke shirts trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |