Vieze vuile vetzak, kutuserquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:20 schreef NoNickOne het volgende:
Hoppa! Lekker McDonalds besteld, even wachten en dan lekker kijken met mijn Big Mac en Big Tasty! Wat een avond, ik geniet hem dood.
rose ook nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:21 schreef Paxcon het volgende:
Groene schoenen onder het Ajax tenue ziet er echt niet uit
Niet naar Duitsland rijden voor een McRibquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:20 schreef NoNickOne het volgende:
Hoppa! Lekker McDonalds besteld, even wachten en dan lekker kijken met mijn Big Mac en Big Tasty! Wat een avond, ik geniet hem dood.
Waarom rijden als je bestellen kan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet naar Duitsland rijden voor een McRib
een kut accent hebbenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet naar Duitsland rijden voor een McRib
Waar kun je Mac bestellen dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:20 schreef NoNickOne het volgende:
Geen pics?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:20 schreef NoNickOne het volgende:
zet dan gewoon heitinga inquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:22 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat doet een jongen als Dijks in Ajax 1?
tips geven over goede haarverzorgingquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:22 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat doet een jongen als Dijks in Ajax 1?
Je kan een topclub niet met een subtopper vergelijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:24 schreef Intellectueel het volgende:
Ajax speelt lekker. Vergeleken met Feyenoord lijkt het een wereld van verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |