abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_154913050
Wat is dat eigenlijk met die bierkip, dat heb ik destijds gemist. Gaat dat over zo'n kip met een blikje bier in zijn kont op de bbq? Wel erg lekker overigens hoor.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 23:51:39 #202
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_154913780
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 22:20 schreef Ticootje het volgende:
Hoe zou sabia dit vinden?
Zwanger en alleen, verstoten door haar schoonfamilie, kijkt sabia machteloos toe hoe rafael het een na het andere gezellige plaatje maakt met deze nog onbekende vrouw. Iedereen ziet dat het prille geluk om hen heen hangt. Zelfs de bierkip zal dit keer niet werken om raf aan zich te binden, sabia moet toezien hoe haar leventje als voetbalvrouw in sneltreinvaart in elkaar stort.
Paar namen in CAPS en het is perfect.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_154914182
Zo, je kan niet eens een late dienst draaien of je mist van alles _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_154914460
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 00:02 schreef roos85 het volgende:
Zo, je kan niet eens een late dienst draaien of je mist van alles _O-
Horeca? Verneukt sowieso alles ;)
pi_154914585
Alles wat in dat interview staat is gelogen? Maar daar staat toch in dat ze nog heel gelukkig is met Raf? *nodig terug lezen moet*
Dat is dan dus niet waar.
Don't you love her madly?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 00:51:22 #206
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_154915556
The gate that keeps on giving...

Was Sylvie ook zo 'serieus' en 'grote liefde' met haar exen, of was dit met Momo echt iets bijzonders voor haar? Anders wordt ze wel heel snel verliefd. Ga lekker daten.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 01:13:21 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154916027
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Dat jullie het even weten.
SabiaBoulahrouz twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 23:15:55 1# Beste allemaal ik hoor dat Story morgen met een interview met mij komt!!!Voor alle duidelijkheid; ik heb géén journalist reageer retweet
SabiaBoulahrouz twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 23:16:43 2# van dat blad te woord gestaan en dus ook GEEN INTERVIEW AAN DAT BLAD GEGEVEN. reageer retweet
SabiaBoulahrouz twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 23:17:34 3# Alles wat ze dus uit mijn mond laten komen is gelogen... Sorry maar ik vraag alleen maar om rust. Ik geef niemand interviews. Sabia reageer retweet
Dit dus idd:
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:18 schreef Greys het volgende:

[..]

"Aldus Engizek in een interview met Story".
Hahahaha :') _O- Niks interview. Dat riep ze terwijl ze naar de voordeur rende, zag en hoorde je op bewegende beelden. Interview mijn hol.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154916382
Breaking....

Volgens nupuntnl is Sylvie sinds 3 uur weer vrijgezel. :?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 01:41:10 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154916652
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 01:30 schreef AnneX het volgende:
Breaking....

Volgens nupuntnl is Sylvie sinds 3 uur weer vrijgezel. :?
Nu loopt zo'n 24-48 uur achter... Je kunt beter hier lezen, dan ben je eerder op de hoogte ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154916975
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 01:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nu loopt zo'n 24-48 uur achter... Je kunt beter hier lezen, dan ben je eerder op de hoogte ;)
Ow....wisten jullie het al dan? En of het waar is?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 02:39:22 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154917820
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 01:55 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ow....wisten jullie het al dan? En of het waar is?
Ja, we wisten het al, en ja, het is waar :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154918276
quote:
Het einde van hun vakantie op Ibiza betekende tevens het einde van hun liefde
MOMO voor Sylvie toch te veel NONO?

Het ooit zo onkreukbare imago van SYLVIE MEIS loopt opnieuw grote schade op, door de puinhoop die zij de laatste tweeënhalf jaar maar blíjft maken van haar privéleven. Minnaars komen… en gaan! De voorlopig laatste in het rijtje: de Zwitserse reus MAURICE MOBETIE met wie zij enkele dagen geleden op Ibiza nog zó gelukkig leek dat zoon DAMIAN (9) niet alleen door SABIA een halfbroertje of -zusje zou krijgen, maar ook bij zijn moeder!

Vorige week nog onthulde PRIVÉ dat Sylvie in een geheime, bij de rechtbank in Hamburg aangespannen procedure tegen ex-man RAFAEL VAN DER VAART alles op alles zette om Damian volledig naar zich toe te trekken. Sylvie en Rafael, die zich altijd een topvader voor het joch heeft getoond, delen sinds hun scheiding de zeggenschap over hem.

Op zich gaat dat prima, maar Sylvie kwam voor problemen te staan toen zij liet doorschemeren met hun kind naar Momo in Zürich te willen verhuizen.

Om het voorzichtig te zeggen: Rafael had daar om twee redenen zo zijn bedenkingen bij. Als vader had hij liever gezien dat Damian in Hamburg zou blijven, waar hij het helemaal naar zijn zin heeft op school en bij HSV, waar hij dit seizoen nog de enige speler is met ’Van der Vaart’ op zijn shirt. Rafael vindt het al erg genoeg dat zijn carrière hem dwingt zoonlief daar achter te laten, maar dan had Damian in elk geval zijn vertrouwde omgeving nog. Als Sylvie nu ook halsoverkop zou gaan verkassen, dan was het ventje weer helemaal terug bij af! En natuurlijk speelde er nóg iets mee…

Sylvie mag begin dit jaar dan helemaal hoteldebotel zijn geraakt van ’MOMO’, in haar enthousiasme over deze man stond zij voor een groot deel wel alleen! En zeker Rafael had na enkele onheilspellende geluiden de nodige bedenkingen bij de nieuwe partner van zijn ex!

Al eerder is op deze plek gemeld dat haar ’Momo’ in Zwitserland een strafblad heeft wegens zware mishandeling en bovendien een tijd de toegang tot Duitsland zou zijn ontzegd, wat meer met andere kwesties te maken had. Rafael had graag wat meer duidelijkheid gehad over deze antecedenten van de man die, met hemzelf op grote afstand in Spanje, voor zijn zoon Damian ging zorgen.

Die duidelijkheid kwam er echter maar niet. In de tussentijd kwam Sylvie wel ergens achter… Weken geleden had zij in PRIVÉ al kunnen lezen dat Momo pronkte met andermans veren en helemaal niet de eigenaar was van verschillende jetsetclubs – zoals hij wel deed voorkomen. Weliswaar hebben we hem er nooit op kunnen betrappen dat hij zelf beweerde eigenaar te zijn van ROBERTO CAVALLI’s Cavalli-clubs, maar mensen corrigeren die ervan overtuigd waren dát hij er de baas was, deed hij ook niet. In werkelijkheid waren Momo’s eigen horeca-avonturen, die er in het verleden wel waren, een stuk minder succesvol.

Momo’s bijnaam ’Großmaul’ dankt hij dan ook aan de talloze verhalen over zogenaamde vrienden als JUSTIN TIMBERLAKE, 50 CENT, PARIS HILTON en SNOOP DOGG; sterren met wie hij – zoals zoveel mensen – misschien op een foto staat. En een half jaar nadat ze ineens met hem op de proppen kwam als de grote liefde naar wie zij al die tijd had gezocht, kan Sylvie zich niet langer doof houden voor die geluiden.

Ongetwijfeld tot grote opluchting van Rafael lijkt zij er nu achter te zijn dat de keuze voor Momo nou niet de meest gelukkige is, waarmee zij zichzelf, haar zoon én haar omgeving op den duur het meeste plezier doet.

Gisteren leek het er tenminste ineens op dat het einde van de vakantie waarbij zij voortdurend of óp, of áán elkaar te zien waren ook het einde van de relatie betekent. Momo toonde zich een ware poëet door op sociale media een fijnzinnige maar desalniettemin duidelijke boodschap te plaatsen: Iedereen wil geluk, niemand wil pijn. Maar je kan geen regenboog hebben zonder een beetje regen. Sylvie reageerde daarop prompt door enkele foto’s van hen samen in betere tijden van haar internetsites te verwijderen; precies wat zij ook deed na de breuk met New Yorker SAMUEL DEUTSCH.

Enfin. De zwarte zonnebrillen kunnen weer uit de kast als Sylvie, met haar bekende gevoel voor dramatiek, eerdaags in Hamburg weer haar gezicht laat zien. Hamburg, de stad waar nog steeds een procedure om Damian loopt, die echter een stuk minder opportuun geworden is, nu er geen plannen voor een verhuizing naar Zürich meer zullen zijn. En over Damian gesproken, die ziet de komende maanden vanzelf wel weer bij wie zijn moeder en vader nieuw geluk vinden.

Appeltje

OOK IN HAMBURG: EEN VROUW DIE DUIDELIJK NOG EEN APPELTJE MET HAAR TE SCHILLEN HEEFT EN DIE VANDAAG IN DE NIEUWE EDITIE VAN WEEKBLAD PRIVÉ EEN OPENSTAANDE REKENING MET SYLVIE VEREFFENT. HAAR NAAM: KATHARINA BAKRAC. ZIJ IS NEGENTIEN JAAR… EN DE DOCHTER VAN AARTSRIVALE SABIA!

Zij neemt het in een EXCLUSIEF en uitgebreid interview openlijk op voor haar moeder, die volgens Katharina keer op keer door Sylvie onder vuur genomen is en zij neemt daarbij geen blad voor de mond. Verhalen die de laatste tijd over Sylvie en Sabia de ronde deden, worden door haar 180 graden omgedraaid. En ook zegt ze: „Mijn moeder heeft Sylvie niets aangedaan. Integendeel! Ze heeft altijd voor Sylvie klaargestaan. Dag en nacht naar haar onzin moeten luisteren, haar vergezeld naar weet ik veel wat en moeten aanzien hoe ze dingen uithaalde die het daglicht niet konden verdragen.”

Met dat laatste doelt Katharina op de buitenechtelijke liefdesaffaires die Sylvie tijdens haar ’perfecte’ huwelijk met Rafael onderhield, met een inmiddels uit de kast gekomen danser, een piloot en de bodyguard van KARL LAGERFELD.

Katharina staat in haar verhaal niet alleen. Ook Hamburgse ADRIANA HESSNER (45), een hartsvriendin van Sabia, doet deze week een verrassend boekje open over Sabia en de ’nachtmerrie zonder einde’ waarin zij nu verkeert. Volgens haar is Sabia er slecht aan toe, deels door Sylvie, deels ook door de rol die Rafaels vader, RAMON VAN DER VAART, de laatste weken heeft gespeeld om Sabia en zijn zoon uiteen te drijven.

Al met al wordt het geen warm welkom voor Sylvie in de Noord-Duitse havenstad, na nagenoeg een hele zomer vakantie. Spoken uit het verleden blijven haar achtervolgen in de stad waar ’die süße Sylvie’ eerst op handen werd gedragen, maar waar net als in de rest van Duitsland steeds meer mensen zich ’bekocht’ voelen nu nagenoeg haar hele leven nep lijkt te zijn.

En wat nu? In haar eigen omgeving zijn er mensen die daar nog niet aan durven denken, maar die in elk geval opgelucht zijn dat er een einde is gekomen aan de ’blinde’ liefde voor Maurice Mobetie.

Zo zegt een van hen: „Die Momo was maar bezig Sylvie naar zich toe te trekken en van haar omgeving te vervreemden. Het liefst zou hij een docusoap met haar hebben gedaan om daar zelf zakelijk beter van te worden. Daar is het gelukkig niet van gekomen. Net zomin als van een huwelijk, al stond hij een paar weken geleden ineens wel met een knoeperd van een ring voor haar neus. Momo had geen tijd te verliezen, leek het, maar nu is hij háár kwijt!”
bron
pi_154918304
man man man, mensen draaien in de nacht zelfs overuren _O-

extra werkgelegenheid door die mensen :D

gelukkig heb ik morgen avond shift, even lezen nu :+

[ Bericht 26% gewijzigd door Yiwei op 05-08-2015 03:54:22 ]
pi_154918320
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 03:37 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Samengevat:
Dus doordat Sylvie zelf in de Privé gelezen heeft, dat Momo niet zo betrouwbaar is, heeft zij het uitgemaakt.
pi_154918331
geen idee wat de samenvatting is, kan niet meer logisch nadenken zo laat :+

zoveel lettertjes ook

het enige wat is bij gebleven na het lezen: die menzen kotsen op elkaar

en ze sporen niet
  woensdag 5 augustus 2015 @ 04:17:37 #216
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_154918356
Haha, die toon van dat laatste artikel... alsof een stout kind op de vingers wordt getikt, die uitroeptekens erbij. "Foei, hoor!"

Het houdt niet op, niet vanzelf. Prima.
pi_154918364
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 03:37 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Nu heb ik zin in bierkip.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_154918778
Nou nou, wat maakt zij een puinhoop van haar leven zeg. Ik zie dat mensen het haar op Instagram ook kwalijk nemen dat ze eerst verliefde teksten plaatst en dat het nu over is. Alsof het haast misdadig is je te vergissen in iemand :') Mensen hebben zelf vast een perfect liefdesleven waarbij ze sinds hun 16e zonder hobbels samen zijn met hun jeugdliefde.

in het ergste geval valt ze misschien op de verkeerde mannen.
pi_154918796
Ik denk dat het in haar geval ook heel lastig is "de juiste man" tegen te komen. Ze heeft een beetje last van het I-want-to-believe-complex misschien, maar als dat alles is?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_154918827
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 07:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat het in haar geval ook heel lastig is "de juiste man" tegen te komen. Ze heeft een beetje last van het I-want-to-believe-complex misschien, maar als dat alles is?
Dat denk ik ook. Ze wil het gewoon heel erg graag en in die zin misschien zelfs erg triest voor haar dat het weer niet is gelukt. Maar om haar hier nou zo op te pakken...
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2015 @ 07:55:17 #221
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154918831
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 03:37 schreef Mylene het volgende:
Het ooit zo onkreukbare imago van SYLVIE MEIS loopt opnieuw grote schade op, door de puinhoop die zij de laatste tweeënhalf jaar maar blíjft maken van haar privéleven.
Huh, wat heb ik gemist? Ben ik 20 jaar weggeweest? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_154918844
quote:
99s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 07:55 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Huh, wat heb ik gemist? Ben ik 20 jaar weggeweest? :o
Ja nou ja, dat is hoe ze zichzelf wel naar voren brengt.

Ze zit ook zo in de olie van top tot teen, vind ik. Als een drol in de maneschijn. Ik word daar een beetje viezig van als ze zo glanzend in de soulglow zit.
Go hard or go home
pi_154918885
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 07:58 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja nou ja, dat is hoe ze zichzelf wel naar voren brengt.

Ze zit ook zo in de olie van top tot teen, vind ik. Als een drol in de maneschijn. Ik word daar een beetje viezig van als ze zo glanzend in de soulglow zit.
SOULGLOW _O_
pi_154918960
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 07:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

Mensen hebben zelf vast een perfect liefdesleven waarbij ze sinds hun 16e zonder hobbels samen zijn met hun jeugdliefde.


Alsof dat ook puur geluk is. Vanaf je kindertijd met één en dezelfde jongen samen zijn :')
Ik moet er niet aan denken.

Misschien wil ze idd te graag, aan de andere kant wil bijna iedereen gelukkig in de liefde zijn.
Daarbij, wat zijn de cijfers ook alweer? 1 op 3 gaat uit elkaar, dus och, alsof Sylvie de enige gescheiden vrouw is.
Misschien moet ze gewoon wat langer daten voor verklaringen over de liefde te doen.

De pers volgt haar overal, ze kan toch niet weken daten zonder gezien te worden. Lijkt me ook lastig.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2015 @ 08:25:19 #225
163650 Greys
pi_154919008
Wie heeft er nog Netflix nodig als je deze gate hebt? :D

Oh en we krijgen dus Syl-haat-interviews van de dochter en vriendin van laatmemetrustmediaikbenheelgelukkigSaab? Hahahaaaaahaha.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')