Er moet ff aan getrokken worden..quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:39 schreef Blistering het volgende:
Dit topic komt ook niet echt van de grond.
Kraantje Pappie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:43 schreef smegmanus het volgende:
Ben benieuwd wie het benefietconcert gaat doen....
quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat er ook een aantal ontslagen zijn gevallen
Gnagnahahahaquote:
twitter:Niwa_terEls twitterde op maandag 03-08-2015 om 18:24:49In Alphen aan den Rijn zijn vandaag 47 mensen ten huwelijk gevraagd. #hijskraan reageer retweet
Doe dit lekker in een FB-topic in plaats van hier het topic te vervuilen met offtopic geneuzel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kvind dit topic niet kunnen. De mods zouden hem meteen moeten sluiten
In NWS heb je er anders geen moeite mee.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:52 schreef beantherio het volgende:
Bij gebrek aan duidelijkheid over slachtoffers vind ik dit topic bij nader inzien toch ook wat minder smaakvol
Ik zat foutquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In NWS heb je er anders geen moeite mee.
Ze hoeven iig niet onder de brug te slapenquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:38 schreef flipsen het volgende:
Voor de bewoners van de vernielde panden wordt zo snel mogelijk nieuwe huisvesting gezocht. Nu zitten ze nog even in de overbruggingsperiode.
Gewoon 5 kranten op die kraan gooien.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:42 schreef Drinky het volgende:
Hoe moet ik nu mijn kraantewijkje doen?
quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:28 schreef Flitskikker het volgende:
Dit kwam die mensen wel rauw op hun dak vallen.
Wat is dat voor brugpieper?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:22 schreef Zipportal het volgende:
De kraanmachinist in kwestie
[ afbeelding ]
Boem boem boem koekoek.
Pierre. Stond vast niet op de pier om de kranen op te vangen in zijn hoed. Hij schrok wel, ging er blauw van zien, of was het paars? Leek de bietenbrug wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 06:35 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
'Kun jij door een waterkraan ?'
Hij's leuk Pierre.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:15 schreef Walter81 het volgende:
Ik volg dit topic vol spanning, in afwachting van de echt leuke grappen.
Zolang de brug nog open staat zullen die nog wel even op zich laten wachtenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:15 schreef Walter81 het volgende:
Ik volg dit topic vol spanning, in afwachting van de echt leuke grappen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:30 schreef Witchybitch het volgende:
hijskraanmachinist tegen de andere: kijk een lekker wijf.........
godverdegodver moest je nou draaien domme belg? waar kom je vandaan? Brugge soms
Don´t quit your day job...quote:
Je moet er niet zo zwaar aan tillen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kvind dit topic niet kunnen. De mods zouden hem meteen moeten sluiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |