quote:De voetbalwedstrijd ADO Den Haag - PSV gaat zaterdag niet door als de aangekondigde politiestaking rond de wedstrijden in de eredivisie doorgang vindt. Dat heeft de gemeente Den Haag maandag bekendgemaakt.
De gemeente Den Haag heeft de beslissing genomen samen met de politie en het Openbaar Ministerie. De werkonderbreking van de politie maakt het onverantwoord om de eredivisiewedstrijd door te laten gaan
Den Haag gaat zelf niets ondernemen om de politieacties te stoppen. ,,Dat ligt helemaal bij de bonden en bij minister Van der Steur'', zei een woordvoerster maandag. Minister Ard van der Steur (Veiligheid en Justitie) heeft vorige week gezegd een gang naar de rechter te overwegen als blijkt dat de openbare orde en de veiligheid door de acties in gevaar komen.
De politiebonden kondigden vorige week aan dat agenten gaan staken bij acht van de negen wedstrijden tijdens de eerste speelronde van de eredivisie. Die begint vrijdag met de wedstrijd Heerenveen-De Graafschap.
Beter cao-bod
De bonden willen dat minister Van der Steur met een beter cao-bod komt. Het is volgens de bonden aan de burgemeesters van de speelsteden om te beslissen of het verantwoord is om een wedstrijd te laten doorgaan. Zij zijn verantwoordelijk voor de veiligheid.
Politiemensen die bij de wedstrijden worden ingezet, leggen hun werk een uur voor de wedstrijd tot een uur na de wedstrijd neer. Uitzondering is de wedstrijd Feyenoord-Utrecht zaterdag 8 augustus in Rotterdam.
KNVB
Voetbalbond KNVB inventariseert momenteel hoeveel wedstrijden uit de eerste speelronde van de eredivisie mogelijk niet kunnen doorgaan vanwege politieacties. ,,Dat is de bevoegdheid die een burgemeester heeft. Wij inventariseren momenteel de stand van zaken in de diverse gemeenten'', liet een woordvoerder van de KNVB weten.
De voetbalbond meldde vorige week al het te betreuren dat de nationale competitie opnieuw doelwit is van politieacties. De politiebonden willen bij acht van de negen wedstrijden het werk neerleggen. Alleen bij het duel in Rotterdam tussen Feyenoord en FC Utrecht gaan de agenten niet staken. De KNVB zal niet snel besluiten het volledige programma uit te stellen. ,,In de voorgaande jaren is de lijn geweest wedstrijden die door kunnen gaan te laten doorgaan'', aldus de woordvoerder.
Wat denk je zelf.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:14 schreef BeamofLight het volgende:
Wordt de wedstrijd in een 0-0 omgezet als het niet doorgaat?
Dit dus. Echt verschrikkelijk. Behandelen je tijdens het voetbal meestal als stront en nu probeert men goodwill te kweken onder de Nederlandse bevolking door de meest populaire sport te straffen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:12 schreef FL_Freak het volgende:
Wie denken de politie wel niet dat ze zijnIedereen zou wel meer geld willen, maar krijgen dat ook niet.
Bepaal jij dat?quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:17 schreef onlogisch het volgende:
OP aangepast.
De lichtstad derby vond ik het vermelden niet waard
Jaloers krengquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:14 schreef BeamofLight het volgende:
Nee, 0-3 voor de bezoekers.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:14 schreef BeamofLight het volgende:
5 jaar loonstop gehad en ze kunnen maar terecht bij 1 werkgever. dan krijg je dit. als ik meer loon wil, dan is er vast wel een werkgever die nog meer wil betalen, dat gaat bij politie niet op.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:12 schreef FL_Freak het volgende:
Wie denken de politie wel niet dat ze zijnIedereen zou wel meer geld willen, maar krijgen dat ook niet.
precies ga je gewoon naar Sitaquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
5 jaar loonstop gehad en ze kunnen maar terecht bij 1 werkgever. dan krijg je dit. als ik meer loon wil, dan is er vast wel een werkgever die nog meer wil betalen, dat gaat bij politie niet op.
mensen met een politieopleiding en ervaring naar de sita laten gaan is om vele redenen niet wenselijk en realistischquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
precies ga je gewoon naar Sita
jij na je glansrijke v gansewinkel ritjesquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:08 schreef Adames het volgende:
[..]
mensen met een politieopleiding en ervaring naar de sita laten gaan is om vele redenen niet wenselijk en realistisch
oh je bent een beetje gefrustreerd vanwege het warme weerquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij na je glansrijke v gansewinkel ritjes
quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:08 schreef Adames het volgende:
[..]
mensen met een politieopleiding en ervaring naar de sita laten gaan is om vele redenen niet wenselijk en realistisch
Doe dat gifje van MJ die popcorn eet. Lachuh.quote:
Deze is ook leukquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Doe dat gifje van MJ die popcorn eet. Lachuh.
Die is misschien nog wel beter.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Deze is ook leuk [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die is misschien nog wel beter.
Dacht je van deze?
[ afbeelding ]
jepquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:40 schreef LuNaTiC het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)t_het_een_grapje_was
als je dit leest dan is Thijs een soort van last daar
"We proberen er maar het beste van te maken".
haten op van Gansewinkelquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij na je glansrijke v gansewinkel ritjes
ook niet zo gek, jaren heeft hij PSV vrij kritisch benaderd en vaak zat de vinger op de zere plek gelegd qua spel. En hij heeft het de club ook een paar keer moeilijk gemaakt door bijvoorbeeld dat rapport te pakken te krijgen. Dan is het wel ff raar als hij ineens aan jouw kant zit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:40 schreef LuNaTiC het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)t_het_een_grapje_was
als je dit leest dan is Thijs een soort van last daar
"We proberen er maar het beste van te maken".
Ah jammer geen Bayernquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 06:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
jep
FC Barcelona (ESP)
Chelsea FC (ENG)
FC Bayern München (GER)
Juventus (ITA)
SL Benfica (POR)
Paris Saint-Germain (FRA)
FC Zenit (RUS)
PSV Eindhoven (NED)
Pot 2quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah jammer geen Bayern
Hopelijk loten we Real dan..
Je moet gewoon zorgen dat je 12 punten pakt tegen de tegenstanders uit pot 3 en 4, dat is het hoogst haalbare. Laat dan de wedstrijd tegen de tegenstander uit pot 2 een Legendarisch toffe wedstrijd zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Liever een ploeg waar je met een goede wedstrijd van kan winnen of gelijk spelen. Bayer, Valencia of Porto dus.
Makkelijk praten. Clubs als Shakhtar, Wolfsburg, Roma, Sevilla en Gladbach zitten ook gewoon in pot 3 en 4.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat je 12 punten pakt tegen de tegenstanders uit pot 3 en 4, dat is het hoogst haalbare. Laat dan de wedstrijd tegen de tegenstander uit pot 2 een Legendarisch toffe wedstrijd zijn
Clubs als Shakhtar, Wolfsburg, Roma, Sevilla en Gladbach Moet je gewoon punten tegen kunnen pakken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Makkelijk praten. Clubs als Shakhtar, Wolfsburg, Roma, Sevilla en Gladbach zitten ook gewoon in pot 3 en 4.
Daar gaat PSV geen 12 punten tegen pakken, daar durf ik wel een aardig bedrag op te zetten.
Geen 12.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Clubs als Shakhtar, Wolfsburg, Roma, Sevilla en Gladbach Moet je gewoon punten tegen kunnen pakken.
gewoonquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Clubs als Shakhtar, Wolfsburg, Roma, Sevilla en Gladbach Moet je gewoon punten tegen kunnen pakken.
bonuspunt en waarschijnlijk daarna 0 punten. In de EL zijn veel meer punten te behalen met een paar overwinningen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:54 schreef Gutanoth het volgende:
Overwinteren in de CL levert sowieso meer geld op dan de EL. Enig idee wat het doet qua punten voor Nederland?
Ik heb liever een gunstigere loting dan een wedstrijd waar je met 5-0 weggespeeld wordt. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar als dat al niet je uitgangspunt is, moet je wegblijven uit de CL
PSV wel jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie idd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Pot 2
Real Madrid
Atletico Madrid
Porto
Arsenal
Manchester City
Manchester United*
Valencia*
Bayer Leverkusen*
Geen van allen zijn het makkelijke, maar ik hoop toch stiekem op Manchester United!
Memphis die in Eindhoven het veld op gelopen komt onder luid applaus lijkt me echt een kippenvel momentje
Ja leuk, 2x leuk gewonnen van Barcelona en Man City. Maar dat is niet iets wat elk minder team voor elkaar krijgt natuurlijk. Dan heb ik liever een strijd tussen 3 of 4 teams voor plek 1 en 2, ipv een strijd tussen 2 of 3 teams voor plek 2.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:58 schreef Gutanoth het volgende:
Zo jammer deze instelling![]()
Ik heb verschrikkelijk genoten van PSV - AC Milan een paar jaar geleden. Wedstrijden zoals Ajax-Barcelona. Dat is wat ik wil!
Ik wil een mentaliteit die uitstraalt; "Fuck Barcelona, WIJ winnen dit jaar de CL!"
Dat dat niet gaat gebeuren weet ik ook wel. Maar als een bange hond de loting afwachten vind ik zo sneu
Wij zijn niet minder dan Ajaxquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja leuk, 2x leuk gewonnen van Barcelona en Man City. Maar dat is niet iets wat elk minder team voor elkaar krijgt natuurlijk. Dan heb ik liever een strijd tussen 3 of 4 teams voor plek 1 en 2, ipv een strijd tussen 2 of 3 teams voor plek 2.
Overwintering in de CL gaat al een hele opgave worden, hoe makkelijk het gemaakt wordt door de loting des te beter. Krijgen we Real, Shakhtar en Wolfsburg, so be it, dan gaan we er alsnog voor.
Hoe lang heb jij geen voetbal gekeken? Met deze selectie gaat PSV echt geen potten breken in de CL. De 2 beste spelers, Wijnaldem en Depay zijn vertrokken, er is minder voor terug gekomen. Het is leuk dat PSV weer eens CL speelt, maar ze gaan niet overwinteren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wij zijn niet minder dan Ajax
Met de spelers die je nu tot je beschikking hebt, zal je geen CL winnen, hell, je komt de kwartfinales niet eens door. Maar stunten en overwinteren zie ik echt wel als een mogelijkheid
Dat bedoel ik ook niet, ik bedoel meer dat Ajax (buiten dat ze die wedstrijden volgens mij redelijk verdiend gewonnen hebben) ook het 'geluk' hebben gehad dat ze 2 keer zo'n wedstrijd hebben gespeeld tegen een top team. Je ziet het wel eens voorbij komen, elk seizoen in de CL, Ajax wint van Barcelona, Basel van Man Utd. etc. Maar het is niet iets dat elk 'minder' team voor elkaar krijgt in de CLquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wij zijn niet minder dan Ajax
Met de spelers die je nu tot je beschikking hebt, zal je geen CL winnen, hell, je komt de kwartfinales niet eens door. Maar stunten en overwinteren zie ik echt wel als een mogelijkheid
Onzin!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij geen voetbal gekeken? Met deze selectie gaat PSV echt geen potten breken in de CL. De 2 beste spelers, Wijnaldem en Depay zijn vertrokken, er is minder voor terug gekomen. Het is leuk dat PSV weer eens CL speelt, maar ze gaan niet overwinteren.
Ik accepteer je excuses eind november.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Onzin!
Guardado heeft momenteel dankzij de Gold cup echt zijn Drive te pakken.
Pröpper doet echt niets onder voor Wijnaldum die tegen een belachelijk hoog bedrag vertrokken is.
En omdat Depay weg is, krijgt Luuk VEEEL meer kansen uit voorzetten die Depay vorig seizoen zelf achter het doel schoot.
Veel ben je er niet op achteruit gegaan. Voetballend ben je misschien zelfs beter geworden als Lestienne op niveau is.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik accepteer je excuses eind november.
Je moet tegenwoordig dus al je excuses aanbieden omdat je vertrouwd in je club als fan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik accepteer je excuses eind november.
4 bonuspunten voor de laatste 16 van de CL, je zou dus 2 rondes moeten overleven in de EL om dit normaal gesproken te evenaren/verbeteren. Dat is de laatste jaren voor Nederlandse clubs ook al lastig geweest.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bonuspunt en waarschijnlijk daarna 0 punten. In de EL zijn veel meer punten te behalen met een paar overwinningen.
We zijn ongelofelijk veel achteruit gegaan, de geweldige prestatie van vorig seizoen gaan we sowieso niet behalen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Onzin!
Guardado heeft momenteel dankzij de Gold cup echt zijn Drive te pakken.
Pröpper doet echt niets onder voor Wijnaldum die tegen een belachelijk hoog bedrag vertrokken is.
En omdat Depay weg is, krijgt Luuk VEEEL meer kansen uit voorzetten die Depay vorig seizoen zelf achter het doel schoot.
Veel ben je er niet op achteruit gegaan. Voetballend ben je misschien zelfs beter geworden als Lestienne op niveau is.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We zijn ongelofelijk veel achteruit gegaan, de geweldige prestatie van vorig seizoen gaan we sowieso niet behalen.
Nogal een open deur ja. Zo'n seizoen als afgelopen jaar maak je zelden mee. 88 punten.. Natuurlijk ga je dat niet snel meer evenaren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We zijn ongelofelijk veel achteruit gegaan, de geweldige prestatie van vorig seizoen gaan we sowieso niet behalen.
Onzin, zeker nu met de iets makkelijker geworden loting.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:52 schreef rubbereend het volgende:
Leuke wedstrijden en proberend derde te worden. PSV kan in het eerste CL seizoen never nooit voor die eerste twee plekken gaan. Tenzij je heel gunstig loot.
Als PSV tegen een ploeg als Southampton zou spelen in CL zouden ze er nog met gemak van kunnen verliezen. Volgens mij overschat iedereen onszelf een beetje..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Onzin, zeker nu met de iets makkelijker geworden loting.
Nee hoor. Zijn ongeveer even sterk. Coinflip en nu onmogelijk te zeggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV wordt gehyped na een goed seizoen. Kampioenschap is zeker mogelijk maar Ajax is gewoon kampioenskandidaat nummer 1.
Depay en Wijnaldum vond ik nou niet er echt bovenuit steken qua beste spelers..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij geen voetbal gekeken? Met deze selectie gaat PSV echt geen potten breken in de CL. De 2 beste spelers, Wijnaldem en Depay zijn vertrokken, er is minder voor terug gekomen. Het is leuk dat PSV weer eens CL speelt, maar ze gaan niet overwinteren.
Kijk eens naar SBS6 en kom dan eens terugquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV wordt gehyped na een goed seizoen. Kampioenschap is zeker mogelijk maar Ajax is gewoon kampioenskandidaat nummer 1.
Ze hebben Heintinga nog achter de handquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:57 schreef tja77 het volgende:
Ajax slikt gewoon 5 treffers in 180 minuten tegen de nummer 2 van Oostenrijk.
Qua defensie is Ajax dus ook niet echt denderend (understatement).
Willems in de CLquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Depay en Wijnaldum vond ik nou niet er echt bovenuit steken qua beste spelers..
Willems, Guardado en de Jong vond ik minstens zo goed als die 2.
Die 5 hebben in mijn ogen de titel binnen geharkt.
Depay viel europees wel tegen. Willems daar in tegen had Hulk in zijn broekzak zitten.
aiiiquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax een goede groepsfase in de EL draait halen ze minimaal net zoveel punten als in de CLquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:10 schreef tja77 het volgende:
Nou Ajax eruit, extra miljoenen voor PSV.
Slecht voor de UEFA punten, Ajax pakt een half puntje (gelijkspel in voorronde CL).
Vitesse gaat het niet redden, Groningen gaat ook niet veel punten binnenharken.
Gaat een verdomd kutjaar worden voor het Nederlandse voetbal.
Groepsfase CL levert al 4 punten op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Ajax een goede groepsfase in de EL draait halen ze minimaal net zoveel punten als in de CL
*daarentegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Depay viel europees wel tegen. Willems daar in tegen had Hulk in zijn broekzak zitten.
4.25 miljoen..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
6 miljoen in de pocket. Bied 10 miljoen voor Moreno omdat het kan Marcel!
Willems is ook voor niemand bang, die pakte C.Ronaldo gewoon aan toen hij met 17 jaar in het Nederlands elftal zat, zou ook tegen Zlatan tekeer gaan waar alle andere voetballers angstig naar het gras kijken wanneer Ibra spreekt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Willems is gewoon van de straat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Willems is ook voor niemand bang, die pakte C.Ronaldo gewoon aan toen hij met 17 jaar in het Nederlands elftal zat, zou ook tegen Zlatan tekeer gaan waar alle andere voetballers angstig naar het gras kijken wanneer Ibra spreekt.
Hij scheet in zijn broek voor Balotelliquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Willems is ook voor niemand bang, die pakte C.Ronaldo gewoon aan toen hij met 17 jaar in het Nederlands elftal zat, zou ook tegen Zlatan tekeer gaan waar alle andere voetballers angstig naar het gras kijken wanneer Ibra spreekt.
Leugens en propaganda, persoonlijk zou ik op m'n hoede zijn voor een speler die mogelijk dartpijlen op zak heeft om mee te steken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij scheet in zijn broek voor Balotelli
Hij tiefte Balotelli van de bal en toen die kwaad werd ging willems nog even verhaal halen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij scheet in zijn broek voor Balotelli
Staat die toevallig al op Fox? Wat een beun site en app hebben ze momenteel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Op FOX is wel een leuke docu op over PSV nu.
Neuh. Denk het niet. Waarschijnlijk de komende week wel nog 8 herhalingen. Minimaal.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:13 schreef zerokil het volgende:
[..]
Staat die toevallig al op Fox? Wat een beun site en app hebben ze momenteel.
CL ticket verliezen, nog een EL ticket verliezen. Gaat lekker. Over 5 jaar zit het Nederlandse voetbal op het niveau van Helmond Sport.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:10 schreef tja77 het volgende:
Nou Ajax eruit, extra miljoenen voor PSV.
Slecht voor de UEFA punten, Ajax pakt een half puntje (gelijkspel in voorronde CL).
Vitesse gaat het niet redden, Groningen gaat ook niet veel punten binnenharken.
Gaat een verdomd kutjaar worden voor het Nederlandse voetbal.
Incident.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk eens naar SBS6 en kom dan eens terug
Geef ons nou eens een beetje die underdogrolquote:
Ik ben na de afgelopen 7 jaar het beu om de underdog te zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geef ons nou eens een beetje die underdogrolIk wil niet dat Ajax straks weer goed is en ik teleurgesteld ben
Wat is er tegen Helmond Sportquote:Op woensdag 5 augustus 2015 02:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
CL ticket verliezen, nog een EL ticket verliezen. Gaat lekker. Over 5 jaar zit het Nederlandse voetbal op het niveau van Helmond Sport.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:31 schreef BadderHaring het volgende:
Mooi gifje van Willems in de OP van het Ajax topic. Al weken.
Even offtopic; maar ik vraag me nu al minstens 20 jaar af wat dat logo van Helmond is?quote:
voetballer met een balquote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even offtopic; maar ik vraag me nu al minstens 20 jaar af wat dat logo van Helmond is?
Wie kan het me vertellen? Ik zie er op de een of andere manier altijd een mannetje in ofzo?!
Nee echt. Over voetbal maak ik geen grapjes.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee echt. Over voetbal maak ik geen grapjes.
Ik zie al 20 jaar echt niet wat het logo van Helmond is
En nu iemand zegt ' een voetballer ' zie ik het nog steeds niet.!!
quote:
Je moet de zwarte en rode vlakken als schaduwen zien ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik mag dan wel achterlijk zijn maar ik zie het nog steeds niet
Moet ik nog wat doen met die rode en zwarte vlakken of is het alleen de witte lijn waar ik naar moet kijken?
het is ook maar Helmond Sport, klein budgetquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk dat ik het al zie. Het is een voetballer die op je af komt lopen met de bal, toch?
Alleen die armen vat ik niet helemaal
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:28 schreef Gutanoth het volgende:
De armen staan soort van zo:
[ afbeelding ]
Word tijd voor een bezoekje aan de oogartsquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
twitter:ToonGerbrands twitterde op woensdag 05-08-2015 om 13:06:21De Champions League bal voor het seizoen 2015 - 2016 is afgeleverd in Eindhoven. Stijlvolle bal http://t.co/wRARvM6ifj reageer retweet
Heeft optie tot koop.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Hadden wij trouwens niet beter die Elia kunnen ophalen voor nop ipv Lestienne te huren voor een jaar?
Ja, die optie zal wel hoog liggen daarentegen. Die Arabieren hebben vorig seizoen toch 10 miljoen betaald voor hem oid?quote:
Ik heb begrepen dat de prijs al vast staat, wat die prijs is, is volgens mij niet publiekelijk bekend gemaaktquote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, die optie zal wel hoog liggen daarentegen. Die Arabieren hebben vorig seizoen toch 10 miljoen betaald voor hem oid?
quote:In navolging van Jeffrey Bruma zelf verwacht ook technisch manager Marcel Brands van PSV geen problemen rondom de contractverlenging van de verdediger. Ook over de nieuwe verbintenissen van Jeroen Zoet en Jetro Willems heeft Brands een goed gevoel.
PSV heeft inmiddels twee gesprekken gevoerd met de zaakwaarnemer van Bruma en daarin is door beide partijen de intentie uitgesproken om de samenwerking voort te zetten. 'Er zijn nog wel wat zaken die besproken moeten worden zoals doorverkooppercentages, maar ik verwacht geen onoverkomelijke problemen', aldus Brands tegen Voetbal International.
Het huidige contract van Bruma loopt tot 2017. Hij is bezig aan zijn derde seizoen bij PSV. Tijdens het trainingskamp in Frankrijk liet Bruma aan VI ook al weten dat een akkoord nabij was. 'Het gaat nog om een paar details', vertelde hij destijds. 'Wat de contractduur betreft zijn we er nog niet uit.' Zijn verbintenis wordt tot 2018 óf 2019 verlengd.
Dat zegt vrij weinig. Ik vind hem meestal maar matig.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:07 schreef BadderHaring het volgende:
Ach, hij is beter dan Veltman en Heitinga samen.
Klopt, maar dat is het niveau van de hele verdediging in de totale eredivisie. Bruma valt niet op wat dat betreft.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zegt vrij weinig. Ik vind hem meestal maar matig.
Isimat overtuigt trouwens ook nog altijd voor geen meter.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is het niveau van de hele verdediging in de totale eredivisie. Bruma valt niet op wat dat betreft.
Veltman, vd Heijden, Botteghin, Bruma, Heitinga. Gewoon een rijtje kneuzen.
Valt erg tegen iddquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Isimat overtuigt trouwens ook nog altijd voor geen meter.
Nu heeft ie vorig jaar alleen maar ingevallen en nu de voorbereiding, maar het zou toch ideaal zijn als Brands een centrumverdediger kan aantrekken die het niveau van de backs kan aantikken. Dan laat Isimat en Bruma maar strijden om die ene beschikbare plek.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Valt erg tegen iddHad er veel meer van verwacht
Omdat Moreno en zijn pizzabakker op een grotere club zitten te hopen. Maar Brands vliegt deze week nog naar hem toe om hem binnen te praten. En ook Guardado belt hem regelmatig.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:59 schreef tja77 het volgende:
Misschien heeft Brands na het defensief falen van Ajax en Feijenoord afgelopen weken, niet meer de drang om de defensie te gaan versterken. Het blijft lang stil rond Moreno.
Nee, bij Ajax komt het lek nog wel boven. Wordt spannender dan vorig jaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat verwachten jullie van komend seizoen? Met 2 vingers in de neus kampioen?
Een seizoen van uitersten, geen helft is hetzelfde, nooit ergens een pijl op te trekken, het puntenaantal van vorig seizoen wordt niet gehaald, de rest is kutter, kampioen met nog 2 wedstrijden te gaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vind dat er nog geen pijl op te trekken valt. Vitesse heeft ook wel een aardig elftal ondanks dat ze weg werden gespeeld door Southampton ze speelde wel aanvallend voetbal. Feyenoord zie ik buiten de top 5 eindigen, zal tussen Ajax en PSV gaan wie de vorm van de dag heeft. Lamme tegen de blinde.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Lamme tegen de blinde? Dat vind ik wel erg negaqtief! Selectie van PSV heeft veel potentie en bij Ajax loopt ook aardig wat talent rond.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind dat er nog geen pijl op te trekken valt. Vitesse heeft ook wel een aardig elftal ondanks dat ze weg werden gespeeld door Southampton ze speelde wel aanvallend voetbal. Feyenoord zie ik buiten de top 5 eindigen, zal tussen Ajax en PSV gaan wie de vorm van de dag heeft. Lamme tegen de blinde.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:10 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind dat er nog geen pijl op te trekken valt. Vitesse heeft ook wel een aardig elftal ondanks dat ze weg werden gespeeld door Southampton ze speelde wel aanvallend voetbal. Feyenoord zie ik buiten de top 5 eindigen, zal tussen Ajax en PSV gaan wie de vorm van de dag heeft. Lamme tegen de blinde
Heb het met name over de achterhoede van beide clubs. Aanvallend hebben beide wel potentie ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lamme tegen de blinde? Dat vind ik wel erg negaqtief! Selectie van PSV heeft veel potentie en bij Ajax loopt ook aardig wat talent rond.
Wat vind jij zo goed aan Feyenoord op dit moment dan? Ik baseer mijn mening op de oefenwedstrijden die ik tot nu toe heb gezien, dat sloeg echt nergens op.quote:
Het aantal van vorig jaar halen ze denk ik ook niet. Je bent natuurlijk wel Depay en Wijnaldum kwijt, maar als ze Moreno ophalen gaan ze er m.i. defensief gewoon op vooruit. Guardado aantrekken was een fenomenale zet van Brands, die Pereiro en Lestienne weet ik niet echt wat ze gaan brengen. Denk wel dat ze kampioen worden hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een seizoen van uitersten, geen helft is hetzelfde, nooit ergens een pijl op te trekken, het puntenaantal van vorig seizoen wordt niet gehaald, de rest is kutter, kampioen met nog 2 wedstrijden te gaan.
Waren incidenten. Feyenoord is heel goed. Voor die nederlagen zijn redenen te verzinnen. Zo was tegen VVV het gras te lang.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat vind jij zo goed aan Feyenoord op dit moment dan? Ik baseer mijn mening op de oefenwedstrijden die ik tot nu toe heb gezien, dat sloeg echt nergens op.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waren incidenten. Feyenoord is heel goed. Voor die nederlagen zijn redenen te verzinnen. Zo was tegen VVV het gras te lang.
Vrij degelijke aankopen gedaan deze zomer, met Vejinovic, Kuyt, Elia, Gustafson, Van der Heijden en mogelijk Botteghin en Kramer (quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heb het met name over de achterhoede van beide clubs. Aanvallend hebben beide wel potentie ja.
[..]
Wat vind jij zo goed aan Feyenoord op dit moment dan? Ik baseer mijn mening op de oefenwedstrijden die ik tot nu toe heb gezien, dat sloeg echt nergens op.
Waarom deden ze dat dan niet? Geen zin in of zo?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vrij degelijke aankopen gedaan deze zomer, met Vejinovic, Kuyt, Elia, Gustafson, Van der Heijden en mogelijk Botteghin en Kramer (). Vorig jaar had Feyenoord eigenlijk met gemak 3e moeten en kunnen eindigen, en aangezien de selectie (zeker ook in de breedte) versterkt is zie ik niet in waarom Feyenoord buiten de top 3 zou eindigen.
Dat Ajax en PSV beter zijn, ja oké, maar van een (leeggekocht) AZ en Vitesse hoeft Feyenoord niet zo bang te zijn hoor.
Ik was Rutten op bepaald moment zo spuugzat, dat ik zeg ja. Het was natuurlijk schandalig dat je een voorsprong van - als ik me goed herinner - 7 punten weggeeft op een AZ waar je uit met gemak 0-4 van wonquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, wat je nu hebt staan is beter?
Helemaal mee eens. Ik vind de selectie van Feyenoord nu ook niet minder dan die van Ajax. Vejinovic is gewoon een potentiële topper. Ik vind dat Feyenoord voor de lange termijn niet goed heeft ingekocht (want te weinig spelers met doorverkooppotentieel) maar op korte termijn staat er gewoon een heel aardig elftal.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vrij degelijke aankopen gedaan deze zomer, met Vejinovic, Kuyt, Elia, Gustafson, Van der Heijden en mogelijk Botteghin en Kramer (). Vorig jaar had Feyenoord eigenlijk met gemak 3e moeten en kunnen eindigen, en aangezien de selectie (zeker ook in de breedte) versterkt is zie ik niet in waarom Feyenoord buiten de top 3 zou eindigen.
Dat Ajax en PSV beter zijn, ja oké, maar van een (leeggekocht) AZ en Vitesse hoeft Feyenoord niet zo bang te zijn hoor.
Omdat ze in het begin van het seizoen punten lieten liggen omdat de selectie te laat compleet was en omdat ze op het einde punten lieten liggen omdat Rutten altijd zijn teams te zwaar belast zodat ze op het einde gewoon stuk zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom deden ze dat dan niet? Geen zin in of zo?
Zondag 17 januari Feyenoord - PSVquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:34 schreef Scarface88 het volgende:
Een ding wat zeker is is dat Feyenoord altijd zijn vorm te pakken heeft als ze tegen PSV thuis moeten spelen. Om een of andere reden geeft dat het team vleugels.
Ze willen gewoon heel graag weer de tweede club van Nederland zijn. Maar ze begrijpen nog niet dat ze daarvoor Ajax moeten kloppen en niet PSV.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:34 schreef Scarface88 het volgende:
Een ding wat zeker is is dat Feyenoord altijd zijn vorm te pakken heeft als ze tegen PSV thuis moeten spelen. Om een of andere reden geeft dat het team vleugels.
Heb zo het idee dat sinds die 10-0 PSV een grotere vijand is geworden voor Feyenoord dan Ajax.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze willen gewoon heel graag weer de tweede club van Nederland zijn. Maar ze begrijpen nog niet dat ze daarvoor Ajax moeten kloppen en niet PSV.
quote:Door de veranderde regels van de UEFA om de gelden over meer clubs te verdelen en door de verlaging van de Nederlandse betalingen voor de CL-uitzendingen zijn het niet meer de bedragen van weleer.
Algemeen Dagblad zocht het uit en kwam op het volgende:
Nederlandse clubs krijgen een aandeel van 8,5 miljoen uit de totale market pool, die dit jaar in totaal 482,9 miljoen bedraagt. De helft daarvan (4,25 miljoen) wordt verdeeld onder alle eredivisieclubs. Ajax krijgt van de andere helft na zijn uitschakeling in de voorronde nog 10 procent (0,85 miljoen), zodat er voor PSV 3,4 miljoen overblijft. Als Ajax het hoofdtoernooi wel had gehaald, had de club de 4,25 miljoen met PSV moeten delen (beide clubs 2,125 miljoen).
Dat lijkt me echt onzin. Denk dat er redelijk wat wederzijds respect is tussen de clubs. Maar het is natuurlijk wel zo dat die haatrelatie tussen Feyenoord en Ajax ook wel een soort symbiotische relatie is. Ze kunnen ook niet zonder elkaar, ik zie Sjakie Swart nog janken bij DWDD toen Feyenoord bijna failliet ging.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heb zo het idee dat sinds die 10-0 PSV een grotere vijand is geworden voor Feyenoord dan Ajax.
Raar stukje, want ik heb een enkele maanden geleden gelezen dat er in totaal 12 mill naar Nederland gingquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:53 schreef Scarface88 het volgende:
Overigens levert die hele Champions League PSV echt geen drol op.
[..]
Dat is het startgeld wat de kampioen van NL ontvangt voor directe plaatsing. Zoals ik het lees gaat dat stukje over het geld voor de uitzendingen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Raar stukje, want ik heb een enkele maanden geleden gelezen dat er in totaal 12 mill naar Nederland ging
dus in dat geval, krijgen we, als we overwinteren 16,25 mill?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is het startgeld wat de kampioen van NL ontvangt voor directe plaatsing. Zoals ik het lees gaat dat stukje over het geld voor de uitzendingen.
Nee, volgens mij meer. Want overwinteren is van 3,5 miljoen naar 5,5 miljoen gegaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
dus in dat geval, krijgen we, als we overwinteren 16,25 mill?
Ik volg het niet meerquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, volgens mij meer. Want overwinteren is van 3,5 miljoen naar 5,5 miljoen gegaan.
Overwinteren. Dus nummer 1 of 2 worden in de poule.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer
directe plaatsing = 12 mill voor nederland, verdelen onder de geplaatste (in dit geval alleen nog psv dus)
tv-gelden = 4,25 voor alle clubs in CL, in dit geval dus alleen maar psv?
Waar komt die 5,5 dan vandaan ?
Dus in totaal zou het zo'n 20 miljoen kunnen worden al psv overwintert?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overwinteren. Dus nummer 1 of 2 worden in de poule.
Meer zelfs. Want om te kunnen overwinteren moet je natuurlijk wedstrijden winnen en iedere overwinning is nu 1,5 miljoen waard.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:22 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus in totaal zou het zo'n 20 miljoen kunnen worden al psv overwintert?
dat was zo genantquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt onzin. Denk dat er redelijk wat wederzijds respect is tussen de clubs. Maar het is natuurlijk wel zo dat die haatrelatie tussen Feyenoord en Ajax ook wel een soort symbiotische relatie is. Ze kunnen ook niet zonder elkaar, ik zie Sjakie Swart nog janken bij DWDD toen Feyenoord bijna failliet ging.
ik bedoelde voor feyenoord, maar sjakie kan er soms ook wat van ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Genant is Sjakie z'n middlename.
PSV is al jarenlang niks meer in De Kuip. Komt natuurlijk ook door de 10-0. Overigens vond ik PSV thuis tegen Feyenoord vorig seizoen ook zeer zwak, hebben daar echt ontzettend gemazzeld. Zoals PSV eigenlijk heel vorig seizoen veel geluk heeft gehad. Niettemin de verdiende kampioen hoor, maar het zat ze ontzettend mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:34 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi dat je deze act na acht maanden nog steeds weet vol te houden. Klasse!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
PSV is al jarenlang niks meer in De Kuip. Komt natuurlijk ook door de 10-0. Overigens vond ik PSV thuis tegen Feyenoord vorig seizoen ook zeer zwak, hebben daar echt ontzettend gemazzeld. Zoals PSV eigenlijk heel vorig seizoen veel geluk heeft gehad. Niettemin de verdiende kampioen hoor, maar het zat ze ontzettend mee.
Je kan toch niet ontkennen dat PSV veel het 'geluk van de kampioen' heeft gehad vorig seizoen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mooi dat je deze act na acht maanden nog steeds weet vol te houden. Klasse!
Dat heet niet opgeven, doorgaan en vertrouwen op je kwaliteiten, niet instorten als een stel zwakzinnigen wat tegenwoordig de norm is in de eredivisie als het wat tegenzit.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat PSV veel het 'geluk van de kampioen' heeft gehad vorig seizoen?
Met al die last-minute goals en overwinningen die tegen de verhouding in waren. Zie ook bijvoorbeeld de JC schaal waar het totaal niet tegenzat, zo ging het heel vorig seizoen ook al.
Met 17 punten verschil kampioen worden door alle 90 minutengoaltjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat PSV veel het 'geluk van de kampioen' heeft gehad vorig seizoen?
Met al die last-minute goals en overwinningen die tegen de verhouding in waren. Zie ook bijvoorbeeld de JC schaal waar het totaal niet tegenzat, zo ging het heel vorig seizoen ook al.
Met een recordaantal punten kampioen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Rekik zei het zelf alquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Met een recordaantal punten kampioen.
''mazzel''
Hardop gelachen.
Oh, dan moet het wel waar zijn!quote:
ah een van de grootste staatsmongolen is weer gearriveerd.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Vooral op die debiel blijven reageren, dan houdt hij vanzelf op.
Weet niet waarom, maar moest hardop lachenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Zegt de opperdebiel himselfquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
quote:PSV heeft de strijd om verdediger Hector Moreno gewonnen. De 27-jarige Mexicaan van Espanyol stapt vandaag (donderdag, red.) in het vliegtuit naar Nederland om de transfer af te ronden.
Dat melden verschillende Spaanse media als Vavel en Sport donderdagochtend. Op deze manier komt er eindelijk een einde aan het getouwtrek rondom Moreno. De ene keer vertrok de Mexicaan wel naar PSV, de andere keer niet. PSV moest vooral concurreren met Fiorentina, maar de Italianen hadden de voormalige speler van AZ als back-up voor Davide Astori op hun lijstje staan. Omdat Astori koos voor Fiorentina, verhoogden de kansen voor PSV met de transfer als gevolg.
Met de deal is zo'n vijf miljoen euro gemoeid. Moreno had bij Espanyol nog een contract voor een jaar, maar wilde de club graag verlaten. Bij PSV moet hij de vertrokken Karim Rekik opvolgen. Moreno speelde vijf seizoenen voor Espanyol, dat hem in 2011 overnam van AZ.
quote:Héctor Moreno se va al PSV. El mexicano ha esperado una oferta mejor pero no ha llegado. Vuela hoy hacia Holanda #rcde
Aan de ene kant goed, aan de andere kant hoop ik wel dat hij wel zijn best gaat doen bij zijn "Gebrek aan beter"quote:Hector Moreno goes to PSV . The Mexican has hoped for a better offer, but has not arrived. Fly to Holland today #rcde
Personeels Zaken?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Best veel mensen die bij PZ happen.
Nee, gewoon nee. Die heeft al 10 jaar niets meer laten zien. Wij hebben Bergwijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:48 schreef daniela_007 het volgende:
Waarom heeft PSV Elia niet gehaald? Hij had een goeie vervanger kunnen zijn voor Depay.
Grapje zeker? Elia een goede vervanger voor Depay?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:48 schreef daniela_007 het volgende:
Waarom heeft PSV Elia niet gehaald? Hij had een goeie vervanger kunnen zijn voor Depay.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:48 schreef daniela_007 het volgende:
Ja, wie wil Pereiro nou?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:48 schreef daniela_007 het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Die heeft al 10 jaar niets meer laten zien. Wij hebben Bergwijn.
2 jaar Moreno en dan staan er 3 linksbenige centrale toptalenten klaar. Obispo (waar al een topic over is), Theunissen (waar al een topic over is) en Carolina (waar nog geen topic over is). Ik zie een zonnige toekomst.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
Arriba Arriba Moreno.
Mexicaanse tandem
Linkjes?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2 jaar Moreno en dan staan er 3 linksbenige centrale toptalenten klaar. Obispo (waar al een topic over is), Theunissen (waar al een topic over is) en Carolina (waar nog geen topic over is). Ik zie een zonnige toekomst.
Die jongen zal gewoon 1 à 2 miljoen netto per jaar moeten inleveren. Dus ja logisch dat hij nog even rondkeek.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aan de ene kant goed, aan de andere kant hoop ik wel dat hij wel zijn best gaat doen bij zijn "Gebrek aan beter"
Hij verdient geen eens 2 mil bruto joh.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die jongen zal gewoon 1 à 2 miljoen netto per jaar moeten inleveren. Dus ja logisch dat hij nog even rondkeek.
Dan nog hoop ik wel dat hij er echt voor wil gaan vechten en niet met zijn pet er naar zal gooienquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die jongen zal gewoon 1 à 2 miljoen netto per jaar moeten inleveren. Dus ja logisch dat hij nog even rondkeek.
Zeg dat ja, hopelijk in de toekomst meer mexicaanse talenten bij PSVquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:48 schreef Doublepain het volgende:
Toch weer leuk die Mexicanen.. Goed voor de verkoop/bekenheid weer in Mexico.
Genoeg plek binnen het sfeerloze betonnen gedrocht achter de tribune :/quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nu nog een burrito-kraam openen in het stadion en ik vind helemaal mooi.
Ik zie het al. Geen betonliefhebber!?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Genoeg plek binnen het sfeerloze betonnen gedrocht achter de tribune :/
Krijg honger als ik het lees.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nu nog een burrito-kraam openen in het stadion en ik vind helemaal mooi.
Ik zit liever op zuid inderdaad, daar voel je je tenminste geen gevangene als je een broodje fricadel ga halenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zie het al. Geen betonliefhebber!?
Die paar seconden die ik in die ruimtes doorbreng kunnen me echt aan mn reet roesten als ik eerlijk ben. Het enige goede aan Zuid zijn de stoeltjes en de beenruimte die je daar (wel) hebt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zit liever op zuid inderdaad, daar voel je je tenminste geen gevangene als je een broodje fricadel ga halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Inderdaad kut. Gelukkig dit jaar geen kaarten besteld voor ADO uit, dus geen zorgen voor mijquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
ADO-PSV dus dinsdag 18:30, kuttijd voor de uitsupporters.
Zijn er al data bekend voor de PP wedstrijden?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben toch op vakantie. Maakt mij heulegaar niets uit.
Moet ik alleen wel m'n CL pp kopen op vakantie.
Hier kun je alle data zien en wanneer je met jouw kaart (Seizoenskaart, clubkaart, supvereniging) je passepartout kunt kopen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zijn er al data bekend voor de PP wedstrijden?
Ah zocht eigenlijk meer hier naar:quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hier kun je alle data zien en wanneer je met jouw kaart (Seizoenskaart, clubkaart, supvereniging) je passepartout kunt kopen.
http://www.psv.nl/psv/nie(...)champions-league.htm
Geen Moreno in ieder geval, want als ie al in het vliegtuig zit is ie 10 minuten geleden geland.quote:
Sanaquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen Moreno in ieder geval, want als ie al in het vliegtuig zit is ie 10 minuten geleden geland.
Is toch mooi man, dadelijk wordt Saviola wellicht nog gespot.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wat zijn dit voor opperkneuzen. Heeft toeterjan zijn toetert ingeruild voor een fototoestel, ofzo? Kolere zeg
Die zit al 5 jaar opgesloten in tandartspraktijk Stratum. Menig PSV-supporter heeft de jacht op een foto niet overleefdquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is toch mooi man, dadelijk wordt Saviola wellicht nog gespot.
Feyenoord heeft al 15 jaar niet het geluk van de kampioen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb net google aangeslingerd om te zoeken naar het talent Schoonmakers.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb net google aangeslingerd om te zoeken naar het talent Schoonmakers.
Misschien beter als ik even uit de zon ga
Dat googlen deed ik ook toen ik hier "Sana" las, kwam alleen maar ananassen tegen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet op reageren. Totaal onwetend. Als Feyenoord straks zesde wordt en Elia wederom vervalt in slechte gewoonten en Bergwijn wordt verkocht voor 30 mio moet je zijn reactie terughalen. 😳quote:
hahahahaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Haha wat een goeiequote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat googlen deed ik ook toen ik hier "Sana" las, kwam alleen maar ananassen tegen.
René toch, malle jongen.quote:
Dinsdag al inzetbaar.quote:
Verre van, maar genoeg voor de eredivisiequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:18 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Zeker nice, nu heb je echt de perfecte balans tussen talent en ervaren spelers
Dit is wel ongeveer het maximaal haalbaar voor een nederlands team en op papier is het gewoon kampioensmateriaalquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Verre van, maar genoeg voor de eredivisie
Dat ben ik met je eens!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:23 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Dit is wel ongeveer het maximaal haalbaar voor een nederlands team en op papier is het gewoon kampioensmateriaal
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, zeker dat eerste. Als ik het zo zie, dan is het lange geleden dat ik een Nederlands team heb gezien met deze potentie. Misschien het eerste Ajax van de Boer, maar daarvoor moet je toch echt 8 a 10 jaar terug.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:23 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Dit is wel ongeveer het maximaal haalbaar voor een nederlands team en op papier is het gewoon kampioensmateriaal
Net als 3 jaar terug met 100+ goals?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:22 schreef Scorpie het volgende:
Schande als jullie geen kampioen worden met dit materiaal.
Tja, dat werd ook gezegd voorafgaand aan het Advocaat-jaar. Seizoen is lang, maar op papier moet je met dit spul kampioen worden en (met wat mazzel met loting) overwinteren in de CLquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:22 schreef Scorpie het volgende:
Schande als jullie geen kampioen worden met dit materiaal.
quote:Ángel Di María is vertrokken bij Manchester United en dat heeft Memphis Depay op een idee gebracht. De voormalige speler van PSV wil het rugnummer van de Argentijn overnemen, en dat is gelijk een hele bijzondere. De aanvaller heeft er een speciaal verzoek voor ingediend.
Di Maria speelde met nummer zeven, en die wil Depay na zijn vertrek naar Paris Saint-Germain van hem overnemen. Di Maria kwam dan niet uit de verf op Old Trafford, maar daarvoor hebben iconen met nummer zeven gespeeld. George Best, Bryan Robson, Eric Cantona, David Beckham en Cristiano Ronaldo hebben allemaal met dit rugnummer gespeeld.
Depay wil de volgende zijn, want volgens de Daily Mail heeft de international een speciaal verzoek ingediend om het rugnummer te krijgen. Na zijn transfer naar Manchester United heeft Depay rugnummer negen gekregen. Bij PSV speelde Depay vorig seizoen ook onder rugnummer zeven.
Je hebt geen concurrentie. Ajax is een veredelde A1 en zakt al door het ijs bij de eerste wedstrijd, Feyenoord heeft matig ingekocht waardoor de balans verstoord is, AZ doet leuk mee maar geen serieuze titelkandidaat en Vitesse heeft een heel nieuw elftal. Welke concurrentie blijft er dan nog over?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net als 3 jaar terug met 100+ goals?
Alsof de druk al niet hoog genoeg is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:31 schreef Gutanoth het volgende:
Kan het Depay topic niet meer vinden:"
[..]
Bij Ajax gaat het echt wel weer draaien hoor. Het is alleen zaak om voor die tijd 12 punten los te staan. En Feyenoord heeft op de lange termijn een verstoorde balans, maar het zijn op dit moment wel allemaal spelers die zich in de Eredivisie al redelijk hebben laten zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt geen concurrentie. Ajax is een veredelde A1 en zakt al door het ijs bij de eerste wedstrijd, Feyenoord heeft matig ingekocht waardoor de balans verstoord is, AZ doet leuk mee maar geen serieuze titelkandidaat en Vitesse heeft een heel nieuw elftal. Welke concurrentie blijft er dan nog over?
Nee joh, je overschat Ajax en Feyenoord nu echt, bij Ajax loopt het al meer dan een jaar niet goed en Frank krijgt het niet aan de praat. Feyenoord haalt spelers die subtop niveau zijn, is geen echt team. Zeker nu Clasie weg is, hebben ze daar een behoorlijke verzwakking.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij Ajax gaat het echt wel weer draaien hoor. Het is alleen zaak om voor die tijd 12 punten los te staan. En Feyenoord heeft op de lange termijn een verstoorde balans, maar het zijn op dit moment wel allemaal spelers die zich in de Eredivisie al redelijk hebben laten zien.
PSV is kandidaat nummer 1, maar zowel Ajax als Feyenoord hebben zich wel degelijk versterkt ten opzichte van vorig jaar. En bij PSV is dat nog maar afwachten. Ik denk dat we in de breedte en achterin sterker zijn geworden, op het middenveld zal het ongeveer gelijk zijn, maar voorin hebben we flink ingeleverd met Depay en het is maar de vraag of we daarvoor goed kunnen compenseren.
Clasie is echt geen gemis. Vejinovic is echt wel beter. En als ze vanuit een gesloten verdediging met gedoseerd spel aanvallen, dan is Botteghin ook echt een aanwinst. Ze moeten alleen niet naief aanvallend gaan voetballen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee joh, je overschat Ajax en Feyenoord nu echt, bij Ajax loopt het al meer dan een jaar niet goed en Frank krijgt het niet aan de praat. Feyenoord haalt spelers die subtop niveau zijn, is geen echt team. Zeker nu Clasie weg is, hebben ze daar een behoorlijke verzwakking.
Tja, dat doen ze ook bij het mooie Topsupport gebouw. Prachtig gebouw. Prachtig bedrijf. Geweldig ziekenhuis ook, dat Anna.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen we niks mee als hij obesitas heeft
Hij moet wel een verrekte dikke reet hebben als hij met zo'n smalle kop nog obesitas heeft. Jammer dat dat niet op de foto staat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen we niks mee als hij obesitas heeft
Jij wilt graag zijn billen zien?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij moet wel een verrekte dikke reet hebben als hij met zo'n smalle kop nog obesitas heeft. Jammer dat dat niet op de foto staat.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 14:15:19#PSV speelt zo om 14.30 een 'geheim' oefenduel met #Sparta. Win-win-situatie: PSV oefent voor ADO op kunstgras, Sparta dit weekend vrij. reageer retweet
twitter:PSV twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 14:25:28Wij zoeken een cameraman of vrouw voor de PSV Jeugdopleiding (vrijwillig). Interesse? Hier lees je meer.http://t.co/fOvRW2SCGP reageer retweet
twitter:JetroWillems_15 twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 14:34:39@PSV haha @LuukdeJong9 is goed met gopro niks voor hem?? reageer retweet
Tering, wat een top-scoop weer. Die man is briljant, waar haalt hij die inside informatie vandaan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:21 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 14:15:19#PSV speelt zo om 14.30 een 'geheim' oefenduel met #Sparta. Win-win-situatie: PSV oefent voor ADO op kunstgras, Sparta dit weekend vrij. reageer retweet
Rik zit zo diep in de club, maar post geen updates.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:40 schreef BadderHaring het volgende:
Wat is het eigenlijk geworden in dat ultra geheime oefenduel? Of moet ik de NSA hacken om daar achter te komen?
Rik zit mogelijk wel geregeld diep bij iemand in de club, maar hij heeft niet bepaald een vertrouwensrelatie met bepalende mensen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rik zit zo diep in de club, maar post geen updates.
3-0 bij rust, vlak na rust 3-1quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:40 schreef BadderHaring het volgende:
Wat is het eigenlijk geworden in dat ultra geheime oefenduel? Of moet ik de NSA hacken om daar achter te komen?
VBL / Memphis Depay #2 Wordt een legende!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:31 schreef Gutanoth het volgende:
Kan het Depay topic niet meer vinden:"
[..]
Stond niet op de eerste Fok! pagina, dus dan is hij niet te vinden. Sherlock is nogsteeds kutquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
VBL / Memphis Depay #2 Wordt een legende!
10 seconden werk via google......
google vindt allesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Stond niet op de eerste Fok! pagina, dus dan is hij niet te vinden. Sherlock is nogsteeds kut
Inderdaad, zelfs de naaktfotos van mijn ex.quote:
Veltman is echt zoooooooo veel beter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs de naaktfotos van mijn ex.
Wel mooi dat Moreno komt trouwens. Leuke selectie komend seizoen ben echt benieuwd. Als Moreno zijn niveau gaat halen is het absoluut een van de beste Eredivisie verdedigers.
twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 17:12:25Zelfs de uitslag van het geheime oefenduel tussen #PSV en Sparta Rotterdam moet geheim blijven hebben beide clubs besloten. reageer retweet
Prima. Morgen eens vragen dan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:14 schreef rubbereend het volgende:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 17:12:25Zelfs de uitslag van het geheime oefenduel tussen #PSV en Sparta Rotterdam moet geheim blijven hebben beide clubs besloten. reageer retweet
Luukinhotwitter:petervanderzwan twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 17:01:37Volgens onbevestigde berichten: eindstand PSV - Sparta 3-1 (rust 3-0). De Jong (2x) en Bruma. Goal Sparta n.n.b. Bron: een gluurlampie. reageer retweet
Niet gek ook, komt uit de Ajax jeugd. Komt louter toptalent vandaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Veltman is echt zoooooooo veel beter.
idd, die hoeven niet een toptalent van PSV over te nemen. Hopelijk zal dat nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niet gek ook, komt uit de Ajax jeugd. Komt louter toptalent vandaan.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Luukinhotwitter:petervanderzwan twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 17:01:37Volgens onbevestigde berichten: eindstand PSV - Sparta 3-1 (rust 3-0). De Jong (2x) en Bruma. Goal Sparta n.n.b. Bron: een gluurlampie. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 17:27:24De uitslag van #PSV - #Sparta moest geheim blijven, maar in de voetballerij blijft niets geheim: uitslag 3-2. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 17:30:20Wat een idioot gedoe. Een geheim oefenduel spelen en de uitslag geheim willen houden. Doelpuntenmakers #PSV: Locadia (2) en Pereiro. reageer retweet
Rik lijkt een beetje gefrustreerd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 17:27:24De uitslag van #PSV - #Sparta moest geheim blijven, maar in de voetballerij blijft niets geheim: uitslag 3-2. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 17:30:20Wat een idioot gedoe. Een geheim oefenduel spelen en de uitslag geheim willen houden. Doelpuntenmakers #PSV: Locadia (2) en Pereiro. reageer retweet
Rik heeft gewoon gelijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Rik lijkt een beetje gefrustreerd.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 17:40:27Voor #PSV benutte Locadia een penalty. Dat is nog wel interessant. #Guardado speelde niet mee. reageer retweet
Pffftwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 17:31:05Marcel Brands zegt dat er vrijdag zeker nog geen akkoord komt met Espanyol over Moreno. http://t.co/hUtTx8ecg0 http://t.co/dHIxYzQb83 reageer retweet
Geen paniek Dave, het spel is op de wagen. Brands heeft echt wel in eerder instantie een indicatie gekregen anders had hij zijn pijlen wel op iemand anders gericht. Dit wordt vanavond nog beklonken met een biertje bij de voorhuidgang ofzo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pffftwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 17:31:05Marcel Brands zegt dat er vrijdag zeker nog geen akkoord komt met Espanyol over Moreno. http://t.co/hUtTx8ecg0 http://t.co/dHIxYzQb83 reageer retweet
Vorig jaar meende je dat Ajax kampioen zou worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:14 schreef GGMM het volgende:
Het is voor het eerst in 6 jaar dat ik dit denk voorafgaand aan het seizoen, maar ik denk dat jullie kampioen worden.
Pröpper vind ik beter dan Wijnaldum. Goede aankoop.
Aangezien mijn voorspellingen in 99% van de gevallen uitkomen; gefeliciteerd.
99%quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vorig jaar meende je dat Ajax kampioen zou worden.
Je kent me toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je weer de demagoog uitgehangen, Rene?
Dat is weinig accuraat. Had dan gezegd "inzake de Nederlandse competitie heb ik in 4 van de 5 gevallen gelijk gehad voor wat betreft de eindstand".quote:
Was het dan niet 80% geweest ipv 99%?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is weinig accuraat. Had dan gezegd "inzake de Nederlandse competitie heb ik in 4 van de 5 gevallen gelijk gehad voor wat betreft de eindstand".
Dat bedoel ik. Wij lijken op een lijn te zitten. Heb je toevallig een Xbox One en houd je ook van Football Manager en seks? Want dat zou het allemaal wel heel toevallig maken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Was het dan niet 80% geweest ipv 99%?
#Geenwiskundige #durftevragen
Wow ja. En nog twee keer ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Wij lijken op een lijn te zitten. Heb je toevallig een Xbox One en houd je ook van Football Manager en seks? Want dat zou het allemaal wel heel toevallig maken.
Hoezo is het belachelijk? Ik vind dat PSV dat lekker zelf moet bepalen. Rik komt gefrustreerd over omdat hij gepasseerd is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rik heeft gewoon gelijk
en hoppa, weer een scoop:twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 17:40:27Voor #PSV benutte Locadia een penalty. Dat is nog wel interessant. #Guardado speelde niet mee. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |