Nee, ik heb vanavond 3 trekjes van een joint gehad en 3 biertjes. Nu heb ik alleen een peuk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:14 schreef FANN het volgende:
Hier steek jij zeker een joint bij op of niet?
Nou jah... je overleefd het welquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik heb vanavond 3 trekjes van een joint gehad en 3 biertjes. Nu heb ik alleen een peuk.
Ik was het niet van plan, maar ja het is zooooo lekker.quote:
Momenteel ben ik dus verliefd op de koningin van engelandquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:17 schreef FANN het volgende:
ik gebruik altijd de d en t verkeerd, maar geen zin om te corrigeren
wie is dat ook al weer?quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Momenteel ben ik dus verliefd op de koningin van engeland
Ik hebquote:
Dat geile wijfquote:
53,5quote:
Ja, die!!! Daar wil ik nog niet dood op gevonden worden.quote:
Moe jij niet slapenquote:
Ik denk als je daar op kruipt dat zij als eerste het loodje legtquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die!!! Daar wil ik nog niet dood op gevonden worden.
Nou dat was behoorlijk heetquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zat ik ook aan te denken,maar ik dacht die kan ie nooit bedoelen
Dat weet ik bijna zeker.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:21 schreef FANN het volgende:
[..]
IK denk als je daar op kruipt dat zij als eerste het loodje legt
Zij is fantastischquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die!!! Daar wil ik nog niet dood op gevonden worden.
Valt wel meequote:Op maandag 3 augustus 2015 02:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk als je daar op kruipt dat zij als eerste het loodje legt
Jeetje Hut je lijkt wel helemaal anders..... misschien ben je eigenlijk wel zo als nu en komtquote:
Gelukkig dat meningen en smaken verschillen.quote:
Ik heb dus bijvoorbeeld twintig jaar niks gezopenquote:
Geile neus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat vindt je dan zo geil aan ditte?![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel te merkenquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb dus bijvoorbeeld twintig jaar niks gezopen
De hoer als ik er nog aan denk gemiste kansquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig dat meningen en smaken verschillen.
Helemaal er in doenquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:24 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jeetje HUTquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De hoer als ik er nog aan denk gemiste kans
VWO-diploma
Zij is voor mij 100%quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:24 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zwijg.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:26 schreef FANN het volgende:
[..]
jeetje HUTik ben helemaal flabbergasted
De hete rotzooiquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:26 schreef FANN het volgende:
[..]
jeetje HUTik ben helemaal flabbergasted
Morgen vrijquote:
Kom je naar Zwijndrecht op bezoek???quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kom je naar Zwijndrecht op bezoek???
53.5 jaar oudquote:
Ik wilde vragen doe je ook Yoga??quote:
Dordrechtquote:
Gerust-stellendquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak je daar nou niet zo druk om joh...
Nou,,, op ht moment zou dat moeilijk gaan met gekneusde ribben, maar eerlijk gezegd, nee nooitquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik wilde vragen doe je ook Yoga??
Ik weet nog me zus was the Sweetquote:
Wazig gedoe.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou,,, op ht moment zou dat moeilijk gaan met gekneusde ribben, maar eerlijk gezegd, nee nooit
gedaan, lijkt me wel relaxed, dat wel....
LOVEquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou,,, op ht moment zou dat moeilijk gaan met gekneusde ribben, maar eerlijk gezegd, nee nooit
gedaan, lijkt me wel relaxed, dat wel....
Dubbele kwootquote:
The Sweet was leuker en veel ouder, dan heb je het over 1972/1973. Net als Slade, beide leuke bands overigens.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik weet nog me zus was the Sweet
dat dan weer wel... maar misschien wordt je er wel relaxed van bedoel ikquote:
ow ik luister gewoon door, dit vind ik wel okéquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb zelf maar muziek opgezet nu, draaien is voorbij.
Wat luistert u zoal?quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb zelf maar muziek opgezet nu, draaien is voorbij.
Caffeine is juist goed voor je.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:37 schreef FANN het volgende:
[..]
dat dan weer wel... maar misschien wordt je er wel relaxed van bedoel ik![]()
ik ga effe bakkie koffie maken, zonder caffeine natuurlijk...
Doe maar gezondquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:37 schreef FANN het volgende:
[..]
dat dan weer wel... maar misschien wordt je er wel relaxed van bedoel ik![]()
ik ga effe bakkie koffie maken, zonder caffeine natuurlijk...
Nu Bettie Serveert - Fallen Foster.quote:
nu heb ik ook wel even genoeg van de radio, en ik ga dat lunchpakket effe maken....quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu Bettie Serveert - Fallen Foster.
Peoplequote:Op maandag 3 augustus 2015 02:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje Hut je lijkt wel helemaal anders..... misschien ben je eigenlijk wel zo als nu en komt
het er nu pas uit...........
quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig dat meningen en smaken verschillen.
Truste, ik ga ook liggen en luisteren tot ik in slaap val. SeeYa TH.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:44 schreef FANN het volgende:
[..]
nu heb ik ook wel even genoeg van de radio, en ik ga dat lunchpakket effe maken....
tot morgen weer, voor jou en Hut Welterusten!!!!![]()
doeiiiiiiiiiiiiiii
Last of the Mohicansquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Truste, ik ga ook liggen en luisteren tot ik in slaap val. SeeYa TH.
Ik heb over jou gedroomdquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:38 schreef chufi het volgende:
Zo, ben ik eindelijk eens verstandig, gaat TH los...
Ik proef een vleugje van jaloeziequote:Op maandag 3 augustus 2015 10:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb over jou gedroomden je was hélemaal niet leuk, de liefde is meteen over
denk ik ook ....quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel bijwerking of ontwenningsverschijnselen zijn...
Ik mag het voor je hopen, maar die nachtdiensten van de Griek zijn natuurlijk niet bevorderlijkquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, lekker... dat komt hoop ik wel weer...
hmmm, nee dat helpt ook niet écht, maar ja... voor hem is het ook best vermoeiend die diensten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag het voor je hopen, maar die nachtdiensten van de Griek zijn natuurlijk niet bevorderlijk
Hij leeft gewoon in een andere dagperiode, want hij doet toch eigenlijk alleen maar nacht?quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:18 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmm, nee dat helpt ook niet écht, maar ja... voor hem is het ook best vermoeiend die diensten.
Nee, niet meer, hij is nu ingedeeld in een Team, dus ze wisselen af, nacht, avond en dag diensten..quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij leeft gewoon in een andere dagperiode, want hij doet toch eigenlijk alleen maar nacht?
OK dat is dan wel vermoeiende dan 1 vastrooster, maar misschien voor jou wat beter..quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, niet meer, hij is nu ingedeeld in een Team, dus ze wisselen af, nacht, avond en dag diensten..
Oh shit ja dat kan ook nog... Snel even het lokale nieuws daar gecheckt.. Geen berichten, maar ik ga een rondje fietsenquote:
och... ik slaap en eet wanneer het uitkomt, hij ook inmiddels, zijn we wel gewend en werkt goed,quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:50 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dat is dan wel vermoeiende dan 1 vastrooster, maar misschien voor jou wat beter..
Komt ie een keer los krijgt ie gelijk straf..... Arme THquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:01 schreef FANN het volgende:
[..]
och... ik slaap en eet wanneer het uitkomt, hij ook inmiddels, zijn we wel gewend en werkt goed,
soms samen en soms niet
van wie?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt ie een keer los krijgt ie gelijk straf..... Arme TH
Overal en nergens lopen spammen, wat ik begreep. Zinloze topics openen en zo ....quote:
Tja, je moet ook nooit overdrijven.En ik maar denken dat ie oud en wijs genoeg is om dat niet te doen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Overal en nergens lopen spammen, wat ik begreep. Zinloze topics openen en zo ....
Ben benieuwd hoe hij als kraker was
Wat een zeikers, een paar posts en topics en gelijk een ban.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt ie een keer los krijgt ie gelijk straf..... Arme TH
Klopt, best een beetje kinderachtig om meteen te bannen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een zeikers, een paar posts en topics en gelijk een ban.
Ik vond hem wel vermakelijk hier...quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een zeikers, een paar posts en topics en gelijk een ban.
Had 'm wel geholpen zijn topics beetje op gang te krijgen dan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Het meeste is gewoon terug te lezen natuurlijk, maar ja dat is niet je ding
Geen SC daar he.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:44 schreef chufi het volgende:
Top actie Piet
FB / Kun je ook een unban aanvragen voor andere gebruiker? Free Treehut.
Hij is al op slot gegooid,quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb alleen mijn ervaring verwoord van afgelopen nacht..
had niet anders verwacht...quote:
en waar ligt dat aan?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
Het wordt steeds oubolliger hier op FoK!
Daar zit wel wat in, 'wij oudjes' kunnen een geintje of een bepaalde opmerking beter verdragen/relativeren en/of negeren.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in, 'wij oudjes' kunnen een geintje of een bepaalde opmerking beter verdragen/relativeren en/of negeren.
Het leven is sowieso te kort om je over alles druk te gaan maken.
hebben ze überhaupt al haar op hun uh... benen ?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
te jonge modjes sommige hebben net donshaar
als het meezit misschienquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
hebben ze überhaupt al haar op hun uh... benen ?
cursus hoe leer ik modden zou niet misstaan!quote:
Dat kost geld.....quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
cursus hoe leer ik modden zou niet misstaan!
bij sommige vraag ik me ook af hoe dat zo is gekomenquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
cursus hoe leer ik modden zou niet misstaan!
over jouw misdragingenquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:44 schreef chufi het volgende:
Als je kijkt naar de notes , denk ik waar gaat dit over ...
dan zou je mijn notes moeten zien, ik weet niet welke account de stomste zijn, maar achquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:44 schreef chufi het volgende:
Als je kijkt naar de notes , denk ik waar gaat dit over ...
Hut lijkt me nou echt zo'n type die van schrik nooit meer terug durft te komenquote:
en ik 1x Hut, doet geen pijn hoor !!quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Hut lijkt me nou echt zo'n type die van schrik nooit meer terug durft te komen![]()
nah... Hut als je dit leest..... ik heb ook al 2x een ban gekregen![]()
stelt niks voor
TH doet volgens mij ook geen vlieg kwaad. Hij is hooguit een beetje 'anders', so what.....quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Hut lijkt me nou echt zo'n type die van schrik nooit meer terug durft te komen![]()
nah... Hut als je dit leest..... ik heb ook al 2x een ban gekregen![]()
stelt niks voor
quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
en ik 1x Hut, doet geen pijn hoor !!
Ik nog nooit en toch ben ik af en toe wel eens uit mn slof geschoten ....quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
en ik 1x Hut, doet geen pijn hoor !!
Je lult peopquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nog nooit en toch ben ik af en toe wel eens uit mn slof geschoten ....
ik probeer er achter te komen wat TH allemaal heeft gepost maar ik denk dat veel weg is...quote:
Meer dan in zn PoHi staat kan ik ook niet bedenken...quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik probeer er achter te komen wat TH allemaal heeft gepost maar ik denk dat veel weg is...
Dus Hut, als je dit leest.... je hoeft je niet eens druk te maken... het meeste is weg en hier
snappen we je wel, tenminste een béétje, je had 20 jaar niet gedronken en dan komt het hard
aan, misschien duurt die ban maar 48 uur, was bij mij ook zo.... en ik had niet eens gezopen
Sommige mensen kunnen ook zonder drank uit hun nek lullen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik probeer er achter te komen wat TH allemaal heeft gepost maar ik denk dat veel weg is...
Dus Hut, als je dit leest.... je hoeft je niet eens druk te maken... het meeste is weg en hier
snappen we je wel, tenminste een béétje, je had 20 jaar niet gedronken en dan komt het hard
aan, misschien duurt die ban maar 48 uur, was bij mij ook zo.... en ik had niet eens gezopen
nah... ik heb het één en ander gelezen nu, maar er zijn wel vaker mensen geweest die overalquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer dan in zn PoHi staat kan ik ook niet bedenken...
ook dat...quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen ook zonder drank uit hun nek lullen.
Ik denk niet dat hij zich heeft ingespannen, maar dat hij zich juist niet meer kon inhouden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:18 schreef chufi het volgende:
Ik ga mn niet inspannen om een ban te krijgen... Het komt wanneer het komt...
Übercorrect dan maar, en dat bekt inderdaad best lekker.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zich heeft ingespannen, maar dat hij zich juist niet meer kon inhouden.
Normaal is hij Ubercorrect...... is vast geen woord, maar klinkt wel lekker
Ik weet af en toe die puntjes niet te vinden en dan laat ik het maarquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Übercorrect dan maar, en dat bekt inderdaad best lekker.
niet dan?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:25 schreef Soury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 3 augustus 2015 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... ik heb het één en ander gelezen nu, maar er zijn wel vaker mensen geweest die overal
tussendoor aan het posten waren, zelfs modjes
[..]
![]()
Sjesus
Dat lijkt me ook niet nodig om te mogen posten.quote:
Heeft ie ooit verteld volgens mij...quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Hut? oh.. dat weet ik niet,hoe weet je dan dan?
ow..dat weet ik niet meer, maar wat Mo zegt dusquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie ooit verteld volgens mij...
welnee.... ik weet niet eens wie hier mod is trouwensquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:27 schreef chufi het volgende:
Ach Uber wordt hier vast ook verboden, als het het al niet is
Van jou jaquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
welnee.... ik weet niet eens wie hier mod is trouwensof de modjes van Cul en die zijn niet zo
flauw, was Karina trouwens ook nooit... die was het gewoon zat denk ik en gelijk had ze
Die zijn relaxed, die modjes hier.. Af en toe vragen of we het nog naar onze zin hebben en zo.. Soms hebben we het hier tenslotte ook best wel vaak over eten en zoquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
welnee.... ik weet niet eens wie hier mod is trouwensof de modjes van Cul en die zijn niet zo
flauw, was Karina trouwens ook nooit... die was het gewoon zat denk ik en gelijk had ze
Ja toch? Ik heb Pizza gegeten om even ''on topic'' te blijvenquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn relaxed, die modjes hier.. Af en toe vragen of we het nog naar onze zin hebben en zo.. Soms hebben we het hier tenslotte ook best wel vaak over eten en zo
quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Van dat gezeik in de FB van je vrienden
je meet kaas?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:36 schreef chufi het volgende:
Ik een snijbonen puree, meet kaas en een tournedos
Inderdaad, 'wij' eten af en toe ook een hap.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn relaxed, die modjes hier.. Af en toe vragen of we het nog naar onze zin hebben en zo.. Soms hebben we het hier tenslotte ook best wel vaak over eten en zo
We zijn niemand tot last denk ik... gaat hier beter zelfsquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Inderdaad, wij eten af en toe ook een hap.
En van mij mag het hier in CUL blijven, dat heen en weer gedoe vind ik niks, en als 'we' hier niemand tot last zijn zitten 'we' hier goed.
Hahahahahahaquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
We zijn niemand tot last denk ik... gaat hier beter zelfs
da's behoorlijk wat kaas....quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
3 plakjes oude kaas in stukjes gesneden, denk zo;n 6 meter
Ik kan een heleboel zeggen, maar ik ben verstandig en sommige dingen denk ik wel, maar zeg ik niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
We zijn niemand tot last denk ik... gaat hier beter zelfs
soms ben ik niet zo verstandig en zeg ik het welquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan een heleboel zeggen, maar ik ben verstandig en sommige dingen denk ik wel, maar zeg ik niet.
En hier vertoeven heeft wat mij betreft zijn voordelen.
idiootquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:54 schreef Vermon het volgende:
[..]
Schepje nodig stuk chagrijn? Kan je dat zand uit je vagina halen
Geen reden om je druk over te maken, hij is zeker niet de enige op Fok!quote:
Nee dat geloof ik best.... Je zult maar op Queen Elizabeth vallenquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen reden om je druk over te maken, hij is zeker niet de enige op Fok!
Dat vond ik vannacht best een opzienbarende openbaring van TH.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik best.... Je zult maar op Queen Elizabeth vallen
Hilarisch iddquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vond ik vannacht best een opzienbarende openbaring van TH.
Het mooiste is dat ie waarschijnlijk nog serieus was ook.quote:
Hij wou hm er gewoon insteken...quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het mooiste is dat ie waarschijnlijk nog serieus was ook.
Nee, als ie goed naleest zal ie zien dat er mensen zijn die hem steunen, hopelijk doet hem dat een beetje goed.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, anders durft ie niet meer te komen
quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, als ie goed naleest zal ie zien dat er mensen zijn die hem steunen, hopelijk doet hem dat een beetje goed.
Als ie het zich nog kan herinneren...quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, als ie goed naleest zal ie zien dat er mensen zijn die hem steunen, hopelijk doet hem dat een beetje goed.
Ach, dat gezeur over drank vind ik flauw, ok misschien was ie vaak fel tegen drank en liet dat blijken, nou en? Alsof ik daarom meer of minder zou drinken, die keuze maak jezelf. En indd misschien heeft ie recent wel iets meegemaakt waardoor ie weer begon, dat is dan eigenlijk best jammer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]we snappen het dan nog niet helemaal, tenminste.... ik niet, maar gedeeltelijk wel,
er was iets waardoor hij na 20 jaar ging drinken en misschien was de reden niet zo leuk...
Nou, laten we er geen drama van maken, hopelijk is het maar voor 48 uur en dan is ie weer de'quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, dat gezeur over drank vind ik flauw, ok misschien was ie vaak fel tegen drank en liet dat blijken, nou en? Alsof ik daarom meer of minder zou drinken, die keuze maak jezelf. En indd misschien heeft ie recent wel iets meegemaakt waardoor ie weer begon, dat is dan eigenlijk best jammer.
Ik wens hem iig sterkte.
Piet of Sig ging toch een boek schrijven?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:22 schreef chufi het volgende:
Misschien schrijft ie wel een boek of mmoeten we zn zus even bellen om te vragen of alles goed is ...
Sig was er mee begonnen... Het ware verhaal van de maffia in Brabant.... of zo ietsquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Piet of Sig ging toch een boek schrijven?
Ah, jaquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Sig was er mee begonnen... Het ware verhaal van de maffia in Brabant.... of zo iets
Ze zullen wel wachten met uitbrengen totdat het huis van zn zwager is verkochtquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, ja![]()
zal wel een dikke pil worden dan ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wie van jullie doet wel eens boodschappen bij 'De Laidel' ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die snap ik niet, maar hij zal wel iets verteld hebe, dan was dat niet hier en dan heb ik dat gemist...quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zullen wel wachten met uitbrengen totdat het huis van zn zwager is verkocht
Ik ga me dadelijk broodjes met spek, ui en ei bakken, maar ik wil eerst nog even snel mijn haren wassen, dan kunnen die even drogen voordat het bedtijd is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ik nooit eigenlijk, Pizza NEW York voor mij
Misschien slimmer om eerst te bakken en dan je haar te wassen, anders ruikt het gelijk weer naar gebakken uit en spekquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga me dadelijk broodjes met spek, ui en ei bakken, maar ik wil eerst nog even snel mijn haren wassen, dan kunnen die even drogen voordat het bedtijd is.
Je lijkt wel een wijf.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien slimmer om eerst te bakken en dan je haar te wassen, anders ruikt het gelijk weer naar gebakken uit en spek
Sommige mensen hebben meer haar dan anderen... Mijn was genetisch voorbestemdquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb mijn best gedaan en onkruid vergaat niet.
Die komen toch pas 's middags of de volgende dag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
Straks op tijd naar bed.. Morgen weer een pakketje in de ochtend
Sowieso altijd te laat hier.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die komen toch pas 's middags of de volgende dag.
Hier altijd netjes binnen tijdquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die komen toch pas 's middags of de volgende dag.
ik ben blij dat mijn buurvrouw altijd thuis isquote:
Maar regelmatig moet iets getekend worden.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben blij dat mijn buurvrouw altijd thuis is
Ik krijg maar weinig pakjes en als ik al een pakje krijg hoeft er niet voor getekend te wordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar regelmatig moet iets getekend worden.....
Vroeger liet ik ze dan op zaterdag komen
Oh dat weet ik nooit vantevorenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg maar weinig pakjes en als ik al een pakje krijg hoeft er niet voor getekend te worden
en anders krabbel ik wat, gewoon onleesbaarquote:
Ja dat doet iedereen... Want die postscanners zijn al zo gammel dat het display vaak nog maar half werkt....quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:04 schreef just me het volgende:
[..]
en anders krabbel ik wat, gewoon onleesbaar
Ze pasten jou niet, of het verkeerde modelletje?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kreeg laatst pakket met mijn adres en postcode maar andere naam erop en zonder afzender.
Daar zit je dan, wat doe ermee.
Gelukkig was gozer die flat verder woont slim genoeg om Track&Trace te volgen en kreeg hij zijn schoenen.
Ik ben dan eerlijk en heb pakket bewaard, dat er schoenen inzaten kwam ie zelf mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze pasten jou niet, of het verkeerde modelletje?
Maar serieus het is irri als het op het verkeerde adres wordt bezorgd, dan weet je misschien niet precies waar en bij wie en moet je maar hopen dat je alsnog je pakket krijgt.
Ik ben in zulke situaties ook eerlijk want je weet hoe irri het is als het jezelf overkomt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben dan eerlijk en heb pakket bewaard, dat er schoenen inzaten kwam ie zelf mee.
Heb er weer een vriend bij nu.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben in zulke situaties ook eerlijk want je weet hoe irri het is als het jezelf overkomt.
En dat kan altijd van pas komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er weer een vriend bij nu.
Ken je die gozer Piet? En was het een pakket van Zalando?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kreeg laatst pakket met mijn adres en postcode maar andere naam erop en zonder afzender.
Daar zit je dan, wat doe ermee.
Gelukkig was gozer die flat verder woont slim genoeg om Track&Trace te volgen en kreeg hij zijn schoenen.
Nope....... never nooit meerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus geen Zalando pakjes aannemen voor buren die je niet kent
Alweer?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:40 schreef chufi het volgende:
[..]
2 schilderijen van een veiling waar ik op geboden had, tijdje terug al weer..
Eerst maar eens kijken wat er binnen komtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Alweer?Je hebt al een hele collectie nou denk ik?
Welke heb je?
quote:Hej,
Er wordt vandaag een bestelling bezorgd van IKEA, met barcode
Je weet toch wel waar je op geboden hebt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wat er binnen komt
Ja die krijg ik ook regelmatig, net wanneer de chauffeur vertrokken is, maar niet altijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:43 schreef FANN het volgende:
Wat stom....krijg net mail dat pakket van Ikea onderweg is...
begint zo...
[..]![]()
Hej
is een beetje raar
Jawel, maar ga ik dat hier vertellenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar je op geboden hebt?
Nah...kan nog wel effe duren, maar klopt ook niet altijd...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die krijg ik ook regelmatig, net wanneer de chauffeur vertrokken is, maar niet altijd.
quote:Bezorgmoment
Vandaag 4 augustus
17:30 - 19:30 uur
Ah...... da;s wat anders, okéquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, maar ga ik dat hier vertellen
hier wel of hier niet ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, maar ga ik dat hier vertellen
Dat mag, hoeft niet, straks ga ik nog bij je inbrekenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien stuur ik je wel weer eens een dm
Moet je wel in het donker komen he!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat mag, hoeft niet, straks ga ik nog bij je inbreken
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat mag, hoeft niet, straks ga ik nog bij je inbreken
dat dusquote:
ik ben wel heel nieuwsgierig hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja is ergens ook wel logisch... niet alles hoeft openbaar
Ik vroeg het gewoon zonder bij na te denken, zoals zo vaakquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:53 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben wel heel nieuwsgierig hoor
maar ik hoef niet ALLES te weten
heb ik nooit last vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vroeg het gewoon zonder bij na te denken, zoals zo vaak
ik vergeet ook wel eens dat ik niet altijd alles kan zeggen, ik flap er soms dingen uitquote:
AH.. dat hebben we allemaal wel eens (misschien) we zullen toch niet de enige zijn?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:57 schreef just me het volgende:
[..]
ik vergeet ook wel eens dat ik niet altijd alles kan zeggen, ik flap er soms dingen uit
geniet ervanquote:
het is gewoon zoals ik ben, ik ga mezelf niet meer veranderen als dat al zou kunnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:58 schreef FANN het volgende:
[..]
AH.. dat hebben we allemaal wel eens (misschien) we zullen toch niet de enige zijn?
Of welkweetniet...
Ze vormen onderdeel van een wereldrecordquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:59 schreef FANN het volgende:
[..]
aha... we hoeven geen foto's te verwachten, maar ik hoop dat ze mooi zijn !
ja zo is het bij mij ook denk ik, nog moeilijk te veranderen op die leeftijdquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:00 schreef just me het volgende:
[..]
het is gewoon zoals ik ben, ik ga mezelf niet meer veranderen als dat al zou kunnen
Nou...... nou maak je wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze vormen onderdeel van een wereldrecord
Hihihiquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou...... nou maak je wel nieuwsgierig
Ik heb zo meegeleefd dat ik vind dat ik op zijn minst een foto mag verwachten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:59 schreef FANN het volgende:
[..]
aha... we hoeven geen foto's te verwachten, maar ik hoop dat ze mooi zijn !
Tis eigenlijk meer een schilderij Moquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb zo meegeleefd dat ik vind dat ik op zijn minst een foto mag verwachten.
Foto van het schilderij!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis eigenlijk meer een schilderij Mo
zal ik er eentje van de mijne neerzetten?quote:
Zou het een schilderij van een naakte vrouw zijn?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
zal ik er eentje van de mijne neerzetten?Chufi kan het beter niet doen, is vast meer
waard dan die van mij![]()
Of ie mooier is weet ik niet
Iets van Brood misschienquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou het een schilderij van een naakte vrouw zijn?
Nee, een van een motorrijder en de andere is een autocoureur volgens mijquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou het een schilderij van een naakte vrouw zijn?
Die zijn cool, ik hou daar erg van.quote:
hmmm. ga ik straks op googelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, een van een motorrijder en de andere is een autocoureur volgens mij
Ik ook welquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zijn cool, ik hou daar erg van.
Zeur niet en rook gewoon goede wiet dan slaap je als een roos, draai er nog wat reggea muziek bij en je gaat geheid om.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:32 schreef FANN het volgende:
Ow... en afbouwen met de pillen is niet gelukt, ik werd gisteren strontziek vanwege het
slaapgebrekdus weer genomen...
Komt later wel, en dan héél langzaam afbouwen... is niet zo'n goed moment nu...
ik heb net 2 broodjes opquote:
ik zeur niet zo snelquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeur niet en rook gewoon goede wiet dan slaap je als een roos, draai er nog wat reggea muziek bij en je gaat geheid om.
Onderschat die man niet, hij was ergens geniaal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:49 schreef FANN het volgende:
Toch wel grappig eigenlijk, hij pleurde de verf gewoon op het doek![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onderschat die man niet, hij was ergens geniaal.
Die van mij staan er niet op, maar ik heb genummerde zeefdrukken ipv van een uniek exemplaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:49 schreef FANN het volgende:
Toch wel grappig eigenlijk, hij pleurde de verf gewoon op het doek![]()
[ afbeelding ]
jeetje, en verder mogen we niks wetenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van mij staan er niet op, maar ik heb genummerde zeefdrukken ipv van een uniek exemplaar.
Nu heb ik wel 2 unieke exemplaren uit een reeks van 72 verschillende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |