Nee, ik heb vanavond 3 trekjes van een joint gehad en 3 biertjes. Nu heb ik alleen een peuk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:14 schreef FANN het volgende:
Hier steek jij zeker een joint bij op of niet?
Nou jah... je overleefd het welquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik heb vanavond 3 trekjes van een joint gehad en 3 biertjes. Nu heb ik alleen een peuk.
Ik was het niet van plan, maar ja het is zooooo lekker.quote:
Momenteel ben ik dus verliefd op de koningin van engelandquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:17 schreef FANN het volgende:
ik gebruik altijd de d en t verkeerd, maar geen zin om te corrigeren
wie is dat ook al weer?quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Momenteel ben ik dus verliefd op de koningin van engeland
Ik hebquote:
Dat geile wijfquote:
53,5quote:
Ja, die!!! Daar wil ik nog niet dood op gevonden worden.quote:
Moe jij niet slapenquote:
Ik denk als je daar op kruipt dat zij als eerste het loodje legtquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die!!! Daar wil ik nog niet dood op gevonden worden.
Nou dat was behoorlijk heetquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zat ik ook aan te denken,maar ik dacht die kan ie nooit bedoelen
Dat weet ik bijna zeker.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:21 schreef FANN het volgende:
[..]
IK denk als je daar op kruipt dat zij als eerste het loodje legt
Zij is fantastischquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die!!! Daar wil ik nog niet dood op gevonden worden.
Valt wel meequote:Op maandag 3 augustus 2015 02:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk als je daar op kruipt dat zij als eerste het loodje legt
Jeetje Hut je lijkt wel helemaal anders..... misschien ben je eigenlijk wel zo als nu en komtquote:
Gelukkig dat meningen en smaken verschillen.quote:
Ik heb dus bijvoorbeeld twintig jaar niks gezopenquote:
Geile neus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat vindt je dan zo geil aan ditte?![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel te merkenquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb dus bijvoorbeeld twintig jaar niks gezopen
De hoer als ik er nog aan denk gemiste kansquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig dat meningen en smaken verschillen.
Helemaal er in doenquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:24 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jeetje HUTquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De hoer als ik er nog aan denk gemiste kans
VWO-diploma
Zij is voor mij 100%quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:24 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zwijg.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:26 schreef FANN het volgende:
[..]
jeetje HUTik ben helemaal flabbergasted
De hete rotzooiquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:26 schreef FANN het volgende:
[..]
jeetje HUTik ben helemaal flabbergasted
Morgen vrijquote:
Kom je naar Zwijndrecht op bezoek???quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kom je naar Zwijndrecht op bezoek???
53.5 jaar oudquote:
Ik wilde vragen doe je ook Yoga??quote:
Dordrechtquote:
Gerust-stellendquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak je daar nou niet zo druk om joh...
Nou,,, op ht moment zou dat moeilijk gaan met gekneusde ribben, maar eerlijk gezegd, nee nooitquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik wilde vragen doe je ook Yoga??
Ik weet nog me zus was the Sweetquote:
Wazig gedoe.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou,,, op ht moment zou dat moeilijk gaan met gekneusde ribben, maar eerlijk gezegd, nee nooit
gedaan, lijkt me wel relaxed, dat wel....
LOVEquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou,,, op ht moment zou dat moeilijk gaan met gekneusde ribben, maar eerlijk gezegd, nee nooit
gedaan, lijkt me wel relaxed, dat wel....
Dubbele kwootquote:
The Sweet was leuker en veel ouder, dan heb je het over 1972/1973. Net als Slade, beide leuke bands overigens.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik weet nog me zus was the Sweet
dat dan weer wel... maar misschien wordt je er wel relaxed van bedoel ikquote:
ow ik luister gewoon door, dit vind ik wel okéquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb zelf maar muziek opgezet nu, draaien is voorbij.
Wat luistert u zoal?quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb zelf maar muziek opgezet nu, draaien is voorbij.
Caffeine is juist goed voor je.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:37 schreef FANN het volgende:
[..]
dat dan weer wel... maar misschien wordt je er wel relaxed van bedoel ik![]()
ik ga effe bakkie koffie maken, zonder caffeine natuurlijk...
Doe maar gezondquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:37 schreef FANN het volgende:
[..]
dat dan weer wel... maar misschien wordt je er wel relaxed van bedoel ik![]()
ik ga effe bakkie koffie maken, zonder caffeine natuurlijk...
Nu Bettie Serveert - Fallen Foster.quote:
nu heb ik ook wel even genoeg van de radio, en ik ga dat lunchpakket effe maken....quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu Bettie Serveert - Fallen Foster.
Peoplequote:Op maandag 3 augustus 2015 02:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje Hut je lijkt wel helemaal anders..... misschien ben je eigenlijk wel zo als nu en komt
het er nu pas uit...........
quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig dat meningen en smaken verschillen.
Truste, ik ga ook liggen en luisteren tot ik in slaap val. SeeYa TH.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:44 schreef FANN het volgende:
[..]
nu heb ik ook wel even genoeg van de radio, en ik ga dat lunchpakket effe maken....
tot morgen weer, voor jou en Hut Welterusten!!!!![]()
doeiiiiiiiiiiiiiii
Last of the Mohicansquote:Op maandag 3 augustus 2015 02:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Truste, ik ga ook liggen en luisteren tot ik in slaap val. SeeYa TH.
Ik heb over jou gedroomdquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:38 schreef chufi het volgende:
Zo, ben ik eindelijk eens verstandig, gaat TH los...
Ik proef een vleugje van jaloeziequote:Op maandag 3 augustus 2015 10:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb over jou gedroomden je was hélemaal niet leuk, de liefde is meteen over
denk ik ook ....quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel bijwerking of ontwenningsverschijnselen zijn...
Ik mag het voor je hopen, maar die nachtdiensten van de Griek zijn natuurlijk niet bevorderlijkquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, lekker... dat komt hoop ik wel weer...
hmmm, nee dat helpt ook niet écht, maar ja... voor hem is het ook best vermoeiend die diensten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag het voor je hopen, maar die nachtdiensten van de Griek zijn natuurlijk niet bevorderlijk
Hij leeft gewoon in een andere dagperiode, want hij doet toch eigenlijk alleen maar nacht?quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:18 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmm, nee dat helpt ook niet écht, maar ja... voor hem is het ook best vermoeiend die diensten.
Nee, niet meer, hij is nu ingedeeld in een Team, dus ze wisselen af, nacht, avond en dag diensten..quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij leeft gewoon in een andere dagperiode, want hij doet toch eigenlijk alleen maar nacht?
OK dat is dan wel vermoeiende dan 1 vastrooster, maar misschien voor jou wat beter..quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, niet meer, hij is nu ingedeeld in een Team, dus ze wisselen af, nacht, avond en dag diensten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |