Jaquote:Op donderdag 26 november 2015 07:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Henk was toen diegene wiens vorige vriendin was omgekomen bij een auto-ongeluk?
Voorstelrondes tijdens de kerstvakantie? Volgens mij niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:55 schreef Burdie het volgende:
Zijn er nog geen boeren bekend? Vorige jaren keken wij de voorstelrondes/oproepjes altijd tijdens onze vakantie.
er zijn winter en zomerseizoenen geweestquote:Op donderdag 17 december 2015 20:03 schreef DonnaRush het volgende:
De voorstelrondes waren vaak begin september en dan 'brieven brengen' in december of januari. Misschien zijn de voorstelrondes nu in januari?
Ja klopt, voor de zomerseizoenen waren de voorstelrondes in april/mei dacht ik? Misschien doen ze nu weer een zomerseizoen. Het is ook weer buitenland toch? Die treurige aanblik van Canada bij Jan in het vorige buitenland seizoen in de herfst/winter werd je ook niet blij van.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn winter en zomerseizoenen geweest
quote:Op donderdag 17 december 2015 20:14 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja klopt, voor de zomerseizoenen waren de voorstelrondes in april/mei dacht ik? Misschien doen ze nu weer een zomerseizoen. Het is ook weer buitenland toch? Die treurige aanblik van Canada bij Jan in het vorige buitenland seizoen in de herfst/winter werd je ook niet blij van.
Zomervakantie bedoel ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voorstelrondes tijdens de kerstvakantie? Volgens mij niet.
Hello Goodbye is een paar dagen op Schiphol lopen, daar zit weinig tijd in, de redactie kookt alles voorquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:35 schreef W00fer het volgende:
Ik denk dat ze nu wat extra tijd nemen en pas in het voorjaar van 2016 met wat nieuws komen, als dat al niet te vroeg is gezien de commotie. Yvon zit ook productietechnisch nog met Hello Goodbye
Sowieso loopt het huidige tv seizoen nog wel even. Dus reken op feb/maart en dan start uitzendingen nog veel later, aangezien er ook nog het e.e.a. opgenomen moet worden, dit keer weer internationaal dus kan goed pas in april op de buis komen.
Zou gek zijn als ze nu de 27e terugkijken en dan gelijk voorstelrondje doen.
Dat was briljant ja ik lag Dubbelquote:Op donderdag 17 december 2015 20:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Dat hij op dat bed zit te mokken en die meiden in een andere kamer dansen op Happy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |