Ik vraag me nu echt af wat mannen dan allemaal wel niet lullen over het exjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende: [..] Bij mannen wel makkelijk. Gewoon even op de vrouw in kwestie vitten Zeker als die vreemd is gegaan
Ja klopt, hij wilde er eerst aan werken met me. Maar toen opeens niet meer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende: [..] Wel toevallig. Mijn moeder zit met haar nieuwe vriend beetje in zelfde situatie
Loopt minder lekker omdat ze last heeft van extreme verlatingsangst. Maar het is niet echt bevorderlijk en het komt vaak zo over op een vriendje dat je hem met dat soort `gedrag'' meer wegdrijft dan bij je houdt. Kan je zelf niks aan doen natuurlijk
Dat is niet relevantquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent hier verder toch nooit.
watquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was jij niet getrouwd, bijna vader?
Gewoon even alle woede eruit gooien. Vrienden die hun echte mening ever geven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vraag me nu echt af wat mannen dan allemaal wel niet lullen over het exje![]()
Naja bij vreemdgaan snap ik alle haat nog wel
Ja dat wil ik dus ook weten. Mijn ex zijn beste vriend(en) gaan gewoon nog super chill met mij om. Ik vind dat raarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vraag me nu echt af wat mannen dan allemaal wel niet lullen over het exje![]()
Naja bij vreemdgaan snap ik alle haat nog wel
hahahahquote:
Voor veel jongens, zeker als ze jonger zijn, is het ook te complex en hebben ze zoiets van: Geen zinin dat gezeik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, hij wilde er eerst aan werken met me. Maar toen opeens niet meer.
heb jij haar dat wijsgemaakt :Squote:
Ik zie ze wel eens lurken aangezien we zelfde trein moeten nemen, dan staar ik gewoon terug want wat kijk jequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus ook weten. Mijn ex zijn beste vriend(en) gaan gewoon nog super chill met mij om. Ik vind dat raar
Veel jongens kunnen dat ook simpelweg niet. Heeft niet zo veel met willen te makenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor veel jongens, zeker als ze jonger zijn, is het ook te complex en hebben ze zoiets van: Geen zinin dat gezeik.
Best slecht wel maar ja.
nee ik heb haar nog niks wijsgemaaktquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:11 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
heb jij haar dat wijsgemaakt :S
Voor jou ga ik oppassen mevrouwtjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:12 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik heb haar nog niks wijsgemaakt
Ja terwijl ik 99% weet dat ik het heb. Maarja ben nu toch al verlatenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor veel jongens, zeker als ze jonger zijn, is het ook te complex en hebben ze zoiets van: Geen zinin dat gezeik.
Best slecht wel maar ja.
Dat is een mooie uitdaging voor je nu dan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja terwijl ik 99% weet dat ik het heb. Maarja ben nu toch al verlaten
Lekker voor hem welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:14 schreef Amarantha het volgende:
Grappig, mijn beste vriend is ook een ex van mij en daar ben ik ook de chillste ex van. Die heeft alleen maar fucked up meisjes gehad. Zijn ouders hebben zelfs tijdens zijn vorige relatie gezegd dat ze graag hadden gewild dat ik daar aan tafel had gezeten en niet zij.
ja was al naar huisarts geweest maar die nam me niet serieus. Dom wijf was datquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een mooie uitdaging voor je nu dan.
Om daar aan te werken voor je een nieuwe relatie krijgt
verstandigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor jou ga ik oppassen mevrouwtje
nou ja danquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja was al naar huisarts geweest maar die nam me niet serieus. Dom wijf was dat
Nou dagquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:16 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar weer... voel weer zo'n bui aankomen
Huisartsen zijn de mislukte geneeskundestudenten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]Gewoon aanmelden bij GGZ Arnhem.
Huisartsen zijn achterlijk
moet dat niet via huisarts?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]Gewoon aanmelden bij GGZ Arnhem.
Huisartsen zijn achterlijk
Haha moest lachenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:17 schreef supersof het volgende:
Omg ik hoorde paarden aankomen en ik dacht: wowoow ja super romantisch een koets of zo'n slee met een stelletje erin.
Zijn het politie paarden
Je kan altijd kijken. VOlgens mij kan je je ook zonder HA daar aanmelden.quote:
ik ben een schaapjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pfoe nou jij bent een wolf in schaapskledij.
lobi
Hoezo psychiaters?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Huisartsen zijn de mislukte geneeskundestudenten.
Net zoals psychiaters.
Die laatste openen dan maar eigen praktijken voor hun geld nog
Geneeskundestudenten die niet kunnen snijden en geen neuroloog konden worden.quote:
bedreig je me nuquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Word maar een vettige schaap voor Offerfeest
Hm nog niet veel ervaring met psychiatersquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Psychiaters zijn ook erg vaak op zn minst excentriek te noemen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:22 schreef Fok-it het volgende:
Vandaag officieel afscheid genomen van m`n psycholoog. Toch wel awkward
Ik zei: Misschien zien we elkaar nog weleens![]()
#mislukte hosselpoging
Over het algemeen zijn mijnes wat intelligenter geweest dan mijn psychologen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nog niet veel ervaring met psychiaters
Trustenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Maarja, vandaag maar eens "vroeg" slapen. Weltrusten en alvast slaap lekkah allen.![]()
Denk dat veel die die kant op gaan sowieso wel iets hebben of gehad hebbenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn mijnes wat intelligenter geweest dan mijn psychologen.
Maar vaak kreeg ik het idee dat ze zelf ook iets mankeerde
Mijn 1e kinderpsychiater toen ik jaar of 6 was had ook autisme tot op het bot realiseerde ik me later.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat veel die die kant op gaan sowieso wel iets hebben of gehad hebbenPsychologen ook
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn 1e kinderpsychiater toen ik jaar of 6 was had ook autisme tot op het bot realiseerde ik me later.
jeeej gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:28 schreef Amarantha het volgende:
Oh het is 1 augustus. Kuroi is jarig
Doei Sof xquote:
Denk je dat je je levenlang meds sliktquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoop wel echt ooit van die psychiaters af te komen maar verwacht het niet
Hoop het niet. Realistisch gezien wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat je je levenlang meds slikt
Hoezo realistisch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoop het niet. Realistisch gezien wel.
Slim.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:33 schreef Amarantha het volgende:
Las van de week terug in een verslag dat ze me ooit antidepressiva hebben willen voorschrijven maar heb ik geweigerd.
Omdat ik niet geloof dat mijn klachten ooit over zullen gaan.quote:
Komt het meteen weer terug dan alsje even niet slikt/quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik haat die meds. Maar iets anders helpt simpelweg niet.
het is nooit helemaal weg. Maar het wordt wel heel snel weer erger.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt het meteen weer terug dan alsje even niet slikt/
Watis dat nou weer voor mode-stoornisquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:41 schreef Amarantha het volgende:
Oh en ik heb dithttp://www.adhdenvoeding.nl/adhd-nos/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit.
Lees nu mijn verslag uit 2010 nog eens goed.Your beauty never ever scared me.
Iedereen met enkele kenmerken van autisme maar die verder totaal niet autistisch is heeft pdd-nosquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Net zoals pdd nos
Ook zoiets idioots
Ik gebruik die labels sowieso niet meer op mezelf
Ik heb er ook nooit waarde aan gehecht, daarom wist ik het niet eens tot ik het nu ging lezen. Weet wel wat mijn 'hoofdlabeltje' is om het zo maar even te zeggen maar de rest erom heen was ik al meteen weer vergetenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik gebruik die labels sowieso niet meer op mezelf
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:44 schreef Amarantha het volgende:
Dysthyme stoornis is ook bij mij gediagnosticeerd jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit.
Lees nu mijn verslag uit 2010 nog eens goed.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ze zijn ook voor de gebruiker niet erg nuttig. Voor behandelaars wel enigzins om te kaderenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit waarde aan gehecht, daarom wist ik het niet eens tot ik het nu ging lezen. Weet wel wat mijn 'hoofdlabeltje' is om het zo maar even te zeggen maar de rest erom heen was ik al meteen weer vergeten
'Iemand met dysthymie is wel in staat sociaal en maatschappelijk te functioneren, maar de levenslust ontbreekt hierbij.'quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dysthyme stoornis is ook bij mij gediagnosticeerd ja
Nou ja, hoogbegaafd weet ik niet. Maar je bent wel bovengemiddeld ontwikkeld denk ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
En hoogbegaafd. Helaas is daar toch weinig van terecht gekomen.
Niemandquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:52 schreef Wingding het volgende:
![]()
klein beetje dronken nu, wie maakt er nu misbruik van me![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:52 schreef Wingding het volgende:
![]()
Dm je nummer maarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:52 schreef Wingding het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |