Ik vraag me nu echt af wat mannen dan allemaal wel niet lullen over het exjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende: [..] Bij mannen wel makkelijk. Gewoon even op de vrouw in kwestie vitten Zeker als die vreemd is gegaan
Ja klopt, hij wilde er eerst aan werken met me. Maar toen opeens niet meer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende: [..] Wel toevallig. Mijn moeder zit met haar nieuwe vriend beetje in zelfde situatie
Loopt minder lekker omdat ze last heeft van extreme verlatingsangst. Maar het is niet echt bevorderlijk en het komt vaak zo over op een vriendje dat je hem met dat soort `gedrag'' meer wegdrijft dan bij je houdt. Kan je zelf niks aan doen natuurlijk
Dat is niet relevantquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent hier verder toch nooit.
watquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was jij niet getrouwd, bijna vader?
Gewoon even alle woede eruit gooien. Vrienden die hun echte mening ever geven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vraag me nu echt af wat mannen dan allemaal wel niet lullen over het exje![]()
Naja bij vreemdgaan snap ik alle haat nog wel
Ja dat wil ik dus ook weten. Mijn ex zijn beste vriend(en) gaan gewoon nog super chill met mij om. Ik vind dat raarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vraag me nu echt af wat mannen dan allemaal wel niet lullen over het exje![]()
Naja bij vreemdgaan snap ik alle haat nog wel
hahahahquote:
Voor veel jongens, zeker als ze jonger zijn, is het ook te complex en hebben ze zoiets van: Geen zinin dat gezeik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, hij wilde er eerst aan werken met me. Maar toen opeens niet meer.
heb jij haar dat wijsgemaakt :Squote:
Ik zie ze wel eens lurken aangezien we zelfde trein moeten nemen, dan staar ik gewoon terug want wat kijk jequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus ook weten. Mijn ex zijn beste vriend(en) gaan gewoon nog super chill met mij om. Ik vind dat raar
Veel jongens kunnen dat ook simpelweg niet. Heeft niet zo veel met willen te makenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor veel jongens, zeker als ze jonger zijn, is het ook te complex en hebben ze zoiets van: Geen zinin dat gezeik.
Best slecht wel maar ja.
nee ik heb haar nog niks wijsgemaaktquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:11 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
heb jij haar dat wijsgemaakt :S
Voor jou ga ik oppassen mevrouwtjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:12 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik heb haar nog niks wijsgemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |