Ja terwijl ik 99% weet dat ik het heb. Maarja ben nu toch al verlatenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor veel jongens, zeker als ze jonger zijn, is het ook te complex en hebben ze zoiets van: Geen zinin dat gezeik.
Best slecht wel maar ja.
Dat is een mooie uitdaging voor je nu dan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja terwijl ik 99% weet dat ik het heb. Maarja ben nu toch al verlaten
Lekker voor hem welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:14 schreef Amarantha het volgende:
Grappig, mijn beste vriend is ook een ex van mij en daar ben ik ook de chillste ex van. Die heeft alleen maar fucked up meisjes gehad. Zijn ouders hebben zelfs tijdens zijn vorige relatie gezegd dat ze graag hadden gewild dat ik daar aan tafel had gezeten en niet zij.
ja was al naar huisarts geweest maar die nam me niet serieus. Dom wijf was datquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een mooie uitdaging voor je nu dan.
Om daar aan te werken voor je een nieuwe relatie krijgt
verstandigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor jou ga ik oppassen mevrouwtje
nou ja danquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja was al naar huisarts geweest maar die nam me niet serieus. Dom wijf was dat
Nou dagquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:16 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar weer... voel weer zo'n bui aankomen
Huisartsen zijn de mislukte geneeskundestudenten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]Gewoon aanmelden bij GGZ Arnhem.
Huisartsen zijn achterlijk
moet dat niet via huisarts?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]Gewoon aanmelden bij GGZ Arnhem.
Huisartsen zijn achterlijk
Haha moest lachenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:17 schreef supersof het volgende:
Omg ik hoorde paarden aankomen en ik dacht: wowoow ja super romantisch een koets of zo'n slee met een stelletje erin.
Zijn het politie paarden
Je kan altijd kijken. VOlgens mij kan je je ook zonder HA daar aanmelden.quote:
ik ben een schaapjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pfoe nou jij bent een wolf in schaapskledij.
lobi
Hoezo psychiaters?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Huisartsen zijn de mislukte geneeskundestudenten.
Net zoals psychiaters.
Die laatste openen dan maar eigen praktijken voor hun geld nog
Geneeskundestudenten die niet kunnen snijden en geen neuroloog konden worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |