bedreig je me nuquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Word maar een vettige schaap voor Offerfeest
Hm nog niet veel ervaring met psychiatersquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Psychiaters zijn ook erg vaak op zn minst excentriek te noemen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:22 schreef Fok-it het volgende:
Vandaag officieel afscheid genomen van m`n psycholoog. Toch wel awkward
Ik zei: Misschien zien we elkaar nog weleens![]()
#mislukte hosselpoging
Over het algemeen zijn mijnes wat intelligenter geweest dan mijn psychologen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nog niet veel ervaring met psychiaters
Trustenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Maarja, vandaag maar eens "vroeg" slapen. Weltrusten en alvast slaap lekkah allen.![]()
Denk dat veel die die kant op gaan sowieso wel iets hebben of gehad hebbenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn mijnes wat intelligenter geweest dan mijn psychologen.
Maar vaak kreeg ik het idee dat ze zelf ook iets mankeerde
Mijn 1e kinderpsychiater toen ik jaar of 6 was had ook autisme tot op het bot realiseerde ik me later.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat veel die die kant op gaan sowieso wel iets hebben of gehad hebbenPsychologen ook
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn 1e kinderpsychiater toen ik jaar of 6 was had ook autisme tot op het bot realiseerde ik me later.
jeeej gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:28 schreef Amarantha het volgende:
Oh het is 1 augustus. Kuroi is jarig
Doei Sof xquote:
Denk je dat je je levenlang meds sliktquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoop wel echt ooit van die psychiaters af te komen maar verwacht het niet
Hoop het niet. Realistisch gezien wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat je je levenlang meds slikt
Hoezo realistisch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoop het niet. Realistisch gezien wel.
Slim.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:33 schreef Amarantha het volgende:
Las van de week terug in een verslag dat ze me ooit antidepressiva hebben willen voorschrijven maar heb ik geweigerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |