Chuuf gaf dat gisteren zelf doorquote:
ja en op jouw aanrade heb ik die opgenomenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was toch een docu die gedraaid werd op NPO2
mag ik nog even opbijven ?quote:
We krijgen zo wel weeer een extra stempelquote:
wat voor stempel?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
We krijgen zo wel weeer een extra stempel
Ik kan er niet zo gauw 1 vinden dus het zal wel meevallenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
wat voor stempel?![]()
ook wel lekker.......
quote:Momenteel ben ik bezig met 3 vrouwen, heb overigens geen vaste relatie en ik heb het erg moeilijk met de keuze die ik moet maken. Ben heel erg aan het twijfelen en ik word er niet echt vrolijk van, ook al is de aandacht van de vrouwen wel leuk. Ik ben zelf vrij kieskeurig voor iets vast en ik hecht ook waarde aan het uiterlijk, als ze lelijk is hoef ik haar niet! Minimaal een 7 moet ze zijn wat mij betreft. Wat voor keuze zouden jullie maken in mijn situatie? Als ik zelf moet kiezen gaat m'n eerste keuze uit naar nummer 2.
Nummer 1: die is niet zo heel knap maar ook niet lelijk, verder slank. Wel heel aantrekkelijk qua uitstraling en ze is echt de beste in bed die ik ooit gehad heb en ze maakt me supergeil. Helemaal omdat ze om de 5 minuten klaarkomt en ze praat ook dirty in bed. Echter weet ik dat ze ook rond rommelt met andere mannen en ze heeft dan ook nymfomane trekjes. Toch gedraagt ze zich best wel verliefd tegenover mij alleen weet ik niet of deze vrouw geschikt is voor langer termijn.
Nummer 2: is wat knapper dan de eerste, wat meer volslank en echt een van de meest zeldzame vrouwen in m'n leven, die ik ben tegen gekomen, die geen spelletjes speelt of hoofdpijn geeft. Ze draagt weinig makeup en is niet super ijdel. Ze heeft verder weinig ervaring op sexueel gebied en ze heeft dezelfde humor als mij, zelfspot en het belangrijkste de klik is er! Dit is zo'n type waar je samen mee kan wonen en aan een toekomst kan bouwen in ieder geval.
En dan de derde, een van de mooiste vrouwen die ik ooit in m'n leven heb gezien. Echt alsof ze uit een modeblad komt bijna perfect qua schoonheid. Eentje die alle mannenharten sneller doet laten kloppen, die opvalt en waarnaar iedereen zowat staart. Hiermee heb ik nog niet gedate maar ze flirt wel met mij en ze is duidelijk geinteresseerd dus die keer gaat er wel komen. M'n eerste indruk is dat ze wel een open persoon is die veel aandacht besteedt aan haar uiterlijk. Ze komt niet arrogant over trouwens. Bij zo'n vrouw moet je heel sterk in je schoenen staan (en dat sta ik ook wel), omdat haar uiterlijk best intimiderend is voor 99% van de mensen.
nr 2, en jij ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je het omdraaid naar mannen, wie zou je kiezen?
en dat weinig ervaring op sexueel gebied kan gewoon bijgespijkerd wordenquote:
Ja, dat komt vanzelf welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:53 schreef just me het volgende:
[..]
en dat weinig ervaring op sexueel gebied kan gewoon bijgespijkerd worden
nr 1 rommelt met anderen, dat is een no no voor mijquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat komt vanzelf weldie eerste lijkt me niks en nr 3 ook niet ...
Ja, precies, ik denk dat we het helemaal eens zijn!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:56 schreef just me het volgende:
[..]
nr 1 rommelt met anderen, dat is een no no voor mij
nr 3 is mij te mooi
en waar is nr 2 dan verstopt ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, precies, ik denk dat we het helemaal eens zijn!
dan valt deze nr 2 ook af voor mij, zie nr. 1quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:59 schreef FANN het volgende:
[..]
die van mij ligt op d bank, soesjes te vreten
die snap ik niet... hij mag geen soesjes vreten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:59 schreef just me het volgende:
[..]
dan valt deze nr 2 ook af voor mij, zie nr. 1
als hij bij jou op de bank soesjes aan het eten is dan is hij niet meer vrijquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:00 schreef FANN het volgende:
[..]
die snap ik niet... hij mag geen soesjes vreten?
Ja, ik had het net op tijd doorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:01 schreef just me het volgende:
[..]
als hij bij jou op de bank soesjes aan het eten is dan is hij niet meer vrij
dan ga ik verder op zoekquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:01 schreef FANN het volgende:
Ah... ik ben een beetje slow... ik snap hem al!
een leuke golfpro, getrouwd en een heel lief dochtertje en voor de rest fossielenquote:
ik lag al in bed maar kon niet slapen..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:04 schreef FANN het volgende:
Jij bent trouwens ook nog laat wakker.... ik dacht dat iedereen al sliep, ik ben nog steeds klaarwakker
fossielenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:04 schreef just me het volgende:
[..]
een leuke golfpro, getrouwd en een heel lief dochtertje en voor de rest fossielen
gemiddelde leeftijd ligt rond de 70 en de laatste aanwinst is 50 een super gezellige homo!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:04 schreef FANN het volgende:
[..]
fossielentja daar heb je ook niet veel aan....
ik heb het nog niet eens geprobeerd, gaat toch niet lukken, als het te lang duurt neem ik straks wel een pilletje... moet toe af en toe slapen.......quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik lag al in bed maar kon niet slapen..
is ook zo, niet slapen is slopend, heb er lang geen last meer van gehad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb het nog niet eens geprobeerd, gaat toch niet lukken, als het te lang duurt neem ik straks wel een pilletje... moet toe af en toe slapen.......
ah.... jammer dat ie homo is dan ... soms zijn mannen van 70 nog wel fief... ik ken er eentje diequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:05 schreef just me het volgende:
[..]
gemiddelde leeftijd ligt rond de 70 en de laatste aanwinst is 50 een super gezellige homo!
Gisternacht 2 uur geslapen, vanaf een uur of 12 gisteren alweer wakker, is wel al weer lang...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:06 schreef just me het volgende:
[..]
is ook zo, niet slapen is slopend, heb er lang geen last meer van gehad.
dat is ook zo maar ik heb aan die homo een super gezellig golfmaatje en dat is ook belangrijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... jammer dat ie homo is dan ... soms zijn mannen van 70 nog wel fief... ik ken er eentje die
lijkt wel 50dus daar zit ook wel weer verschil tussen...
en met pilletje kun je wel slapen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Gisternacht 2 uur geslapen, vanaf een uur of 12 gisteren alweer wakker, is wel al weer lang...
beetje té lang...
das niet echt normaal hèquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:09 schreef FANN het volgende:
12 uur 's nachts bedoel ik.. dus nu al 27 uur wakker...
gezellig golfmaatje is goud waard natuurlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:09 schreef just me het volgende:
[..]
dat is ook zo maar ik heb aan die homo een super gezellig golfmaatje en dat is ook belangrijk
[..]
en met pilletje kun je wel slapen?
dan zou je morgen een letterlijke kater hebben! Ja pilletjes zijn hulpmiddelen maar als het niet helpt moet je toch iets anders..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Neemaar ja, een borrel nemen mag ook niet... anders had ik een fles wijn leeggezopen
Nah, ja ik ga nog wel effe TV kijken, misschien helpt dat, of boekkie lezen is misschien beter...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:13 schreef just me het volgende:
[..]
dan zou je morgen een letterlijke kater hebben! Ja pilletjes zijn hulpmiddelen maar als het niet helpt moet je toch iets anders..
met tv kijken krijg je weer zoveel prikkels binnen, boekje lezen is beter, ik ga ook weer een poging wagen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, ja ik ga nog wel effe TV kijken, misschien helpt dat, of boekkie lezen is misschien beter...
ga ik zo wel doen, eerst nog effe een warme douche, misschien helpt dat....
ééns moet ik toch wel omvallen denk ik
Truste JM!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:16 schreef just me het volgende:
[..]
met tv kijken krijg je weer zoveel prikkels binnen, boekje lezen is beter, ik ga ook weer een poging wagen...
trustuh
Dat is wat anders, ik ben een man, ik mag dat.quote:
oh ja, dat is stoerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wat anders, ik ben een man, ik mag dat.
wil de echte meneer 2 opstaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Overigens grappig jullie keuze voor meneer 2 (lijkt wel wie van de drie).
sorry zal het geluid zachter zettenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoor de muziek in mijn hoofd.
de moederquote:
David Bowiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je het omdraaid naar mannen, wie zou je kiezen?
Ontspannenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, ja ik ga nog wel effe TV kijken, misschien helpt dat, of boekkie lezen is misschien beter...
ga ik zo wel doen, eerst nog effe een warme douche, misschien helpt dat....
ééns moet ik toch wel omvallen denk ik
Ah..... ik verkies dit 100x boven die rotmuziek van tegenwoordig, hou wel van die oudequote:
Ik ga jou zóoooooooooooo inhalenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:43 schreef Soury het volgende:
"You need Poques" een beetje verkeerd begrepen
ik ook .... maar ik ging pas slapen tegen een uur of 8 's morgens, na warme douche, lezenquote:
Ik doe voorlopig effe lekker niks, zit met een zooi kussens in bed met mijn noteboekkie, maarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:34 schreef chufi het volgende:
Eerst een yoghurtje met wat muesli dingetjes en dan straks wel even douchen
Of je bent zelf.................quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
dát sowiesoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of je bent zelf.................
Als we wedstrijd zouden doen, won ik toch, ben zo enorm traag en lui, mensen verbazen zich vaak dat iemand zo erg kan zijn.....quote:
Normaal gesproken was ik nooit lui, maar nu wel hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als we wedstrijd zouden doen, won ik toch, ben zo enorm traag en lui, mensen verbazen zich vaak dat iemand zo erg kan zijn.....
Maar komt ook vast door jequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als we wedstrijd zouden doen, won ik toch, ben zo enorm traag en lui, mensen verbazen zich vaak dat iemand zo erg kan zijn.....
Nee, dat is gewoon mijn aard, ik hou niet van haasten en zo en denk vaak, wat ik vandaag niet doe.....ach, morgen is weer een dag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar komt ook vast door jeof denk je niet?
Zo moet ik ook gaan worden, ik hoop dat dat luktquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon mijn aard, ik hou niet van haasten en zo en denk vaak, wat ik vandaag niet doe.....ach, morgen is weer een dag.
Zondag als ik het goed heb....quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
.....ach, morgen is weer een dag.
Fijn, dat is rustdag.quote:
ik geloof dat je wel goed zit, tegenwoordig moet ik wel kijken wat voor dag het isquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fijn, dat is rustdag.
Bijkomen van alles dat ik deze week niet gedaan heb.![]()
Zeer herkenbaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik geloof dat je wel goed zit, tegenwoordig moet ik wel kijken wat voor dag het issoms zit ik
in mijn hoofd pas op dinsdag en dan is het zaterdag
Weet je wat nou zo erg is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Komt omdat je de hele week thuis bent en dus niet écht meer in de gaten wanneer het weekend isquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je wat nou zo erg is?Nou jah... je weet het tenminste van jezelf en niemand heeft er last van toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal best, maakt me ook niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Komt omdat je de hele week thuis bent en dus niet écht meer in de gaten wanneer het weekend is
denk ik...
Ik heb zelfkennis genoeg, daarom ga ik mezelf niet beschrijven......geen zin om mezelf de stuipen op het lijf te jagen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah... je weet het tenminste van jezelf en niemand heeft er last van toch?
Zal wel meevallenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb zelfkennis genoeg, daarom ga ik mezelf niet beschrijven......geen zin om mezelf de stuipen op het lijf te jagen.
Ah... dit bedoel jij... ik snapte je al niet....quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:58 schreef chufi het volgende:
Goed ik ga even douchen, boodschappen en dn kan ik straks die botenparade volgen vanaf de bank.... (AT5)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |