Leuke vraag voor de heren hiero...
quote:
Momenteel ben ik bezig met 3 vrouwen, heb overigens geen vaste relatie en ik heb het erg moeilijk met de keuze die ik moet maken. Ben heel erg aan het twijfelen en ik word er niet echt vrolijk van, ook al is de aandacht van de vrouwen wel leuk. Ik ben zelf vrij kieskeurig voor iets vast en ik hecht ook waarde aan het uiterlijk, als ze lelijk is hoef ik haar niet! Minimaal een 7 moet ze zijn wat mij betreft. Wat voor keuze zouden jullie maken in mijn situatie? Als ik zelf moet kiezen gaat m'n eerste keuze uit naar nummer 2.
Nummer 1: die is niet zo heel knap maar ook niet lelijk, verder slank. Wel heel aantrekkelijk qua uitstraling en ze is echt de beste in bed die ik ooit gehad heb en ze maakt me supergeil. Helemaal omdat ze om de 5 minuten klaarkomt en ze praat ook dirty in bed. Echter weet ik dat ze ook rond rommelt met andere mannen en ze heeft dan ook nymfomane trekjes. Toch gedraagt ze zich best wel verliefd tegenover mij alleen weet ik niet of deze vrouw geschikt is voor langer termijn.
Nummer 2: is wat knapper dan de eerste, wat meer volslank en echt een van de meest zeldzame vrouwen in m'n leven, die ik ben tegen gekomen, die geen spelletjes speelt of hoofdpijn geeft. Ze draagt weinig makeup en is niet super ijdel. Ze heeft verder weinig ervaring op sexueel gebied en ze heeft dezelfde humor als mij, zelfspot en het belangrijkste de klik is er! Dit is zo'n type waar je samen mee kan wonen en aan een toekomst kan bouwen in ieder geval.
En dan de derde, een van de mooiste vrouwen die ik ooit in m'n leven heb gezien. Echt alsof ze uit een modeblad komt bijna perfect qua schoonheid. Eentje die alle mannenharten sneller doet laten kloppen, die opvalt en waarnaar iedereen zowat staart. Hiermee heb ik nog niet gedate maar ze flirt wel met mij en ze is duidelijk geinteresseerd dus die keer gaat er wel komen. M'n eerste indruk is dat ze wel een open persoon is die veel aandacht besteedt aan haar uiterlijk. Ze komt niet arrogant over trouwens. Bij zo'n vrouw moet je heel sterk in je schoenen staan (en dat sta ik ook wel), omdat haar uiterlijk best intimiderend is voor 99% van de mensen.