Inderdaad! Alleen deze maatschappij kijkt daar niet meer naar. Grote bedrijven denken in termen van geld en niet echt meer aan de werknemers in een bepaalde zin.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hier doe je de werknemer echt te kort mee af hoor, die wat de nek uitsteken kunnen uitsteken willen wat ze willen als er geen werknemers voor hun zijn.
En zekerheid voor een werknemer die zijn lijf en ziel voor me gebruikt heb ik daar toch geen probleem mee hoor.
Zou dat niet zijn waarvoor dan nog mij lijf en ziel, dan moet die werkgever maar doen wat hij hoort te doen controleren of die werknemer zijn werk zo uitvoert als dat hij het opgedragen krijgt.
Een goeder werknemer die zich met hart en ziel inzet is goud waard voor een bedrijf vindt ik.
Des te groter het bedrijf des te meer moet ik vertrouwen op mijn werknemers ik heb het overzicht dan ja immers niet meer lijkt me?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:07 schreef Daniel11x het volgende:
[..]
Inderdaad! Alleen deze maatschappij kijkt daar niet meer naar. Grote bedrijven denken in termen van geld en niet echt meer aan de werknemers in een bepaalde zin.
Tiens,quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:00 schreef Klopkoek het volgende:
Het gebrekkige taal- en cultuuronderwijs vertaalt zich ook in de volstrekt overtrokken aandacht voor de VS (wat telkens toe lijkt te nemen tov andere landen), waar bovendien de vorm prevaleert en met weinig distantie en distinctie van verslag wordt gedaan.
In hoeverre kun je de overheid volledig vertrouwen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het verschil tussen arm en rijk neemt ook af met een sterker regulerende overheid die meer herverdeelt. Niet alleen dat, de totale economie groeit meer hierdoor. Dat is inmiddels ruimschoots aangetoond. Het bovenstaande artikel verwijst naar wat bewijzen hiervoor. In tegenstelling tot wat de 1%'ers ons willen doen geloven en wat jij ons hier nu ook wil doen geloven is er geen dilemma tussen economische groei en armoedebestrijding, het gaat hand in hand!
Helemaal niks mis met werknemers. Genoeg die hard werken en aan zelfontplooiing doen. We kunnen bovendien niet allemaal ondernemer worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon het oneens zijn met elkaar en je daar over opwinden. De economische taart groeit door ondernemende mensen. Mensen die hun nek uitsteken, Niet door laffe werknemers die bovenal zekerheid verlangen.
Persoonlijk ben ik van mening dat religies, en dan voornamelijk abrahamitische religies, alleen maar zorgen voor ongelijkheid en discriminatie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens even een vraag tussen door.
Wat is jullie houding tav van religies ook weer, linksen onder de FOK!kers....?
Toegift:
[ afbeelding ]
De Calais kerk, gebouwd van gevonden materiaal door die arme drommels bij de Euro-tunnel, die de UK willen binnenkomen... Ja, want we moeten blijven bidden....
Uiteraard. Maar die prestaties zijn lekker afgekaderd binnen de tijd dat ze zichzelf verhuren. Daar hoort een andere beloning bij dan bij iemand wiens levenswerk het is om te ondernemen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:50 schreef Morrigan het volgende:
[..]
In hoeverre kun je de overheid volledig vertrouwen.
[..]
Helemaal niks mis met werknemers. Genoeg die hard werken en aan zelfontplooiing doen. We kunnen bovendien niet allemaal ondernemer worden.
Wat probeer je te zeggen?quote:
Dat je net zo klinkt als Querulijn Xaverius, Markies de Canteclaer van Barneveldt.quote:
Ik dacht dat jij ook van mening bent dat er teveel aandacht is voor de Amerikaanse verkiezingen? Dat meen ik mij te herinneren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat je net zo klinkt als Querulijn Xaverius, Markies de Canteclaer van Barneveldt.
Ging niet om de boodschap maar de manier waarop je hem bracht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook van mening bent dat er teveel aandacht is voor de Amerikaanse verkiezingen? Dat meen ik mij te herinneren.
Daar voeg ik dan inderdaad aan toe dat de verslaggeving het showelement en 'die doet het goed' niet overstijgt. Natuurlijk niet, want anders zou blijken hoe irrelevant veel Amerikaanse themas zijn voor de Nederlandse context.
Zijn argumenten en kennis van zaken gaat ver boven de meesten uit hier, dat is duidelijk. Het is geen schande om niet mee te kunnen, maar afserveren staat ook niet erg netjes.quote:
Dit zeer zeker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:40 schreef I-care het volgende:
[..]
Zijn argumenten en kennis van zaken gaat ver boven de meesten uit hier, dat is duidelijk. Het is geen schande om niet mee te kunnen, maar afserveren staat ook niet erg netjes.
Een totalitaire politieke overtuiging ís een verlangen naar een machtig heerser, niet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom neigen mensen die naar totalitaire politieke overtuigingen neigen ook naar persoonsverheerlijking en als je zegt dat de keizer geen kleren aan heeft ben je een ketter?
Niet noodzakelijk, maar het pakt altijd zo uit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een totalitaire politieke overtuiging ís een verlangen naar een machtig heerser, niet?
Bestaat er een totalitaire politieke vorm zonder Grote Leider?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk, maar het pakt altijd zo uit.
Marx schreef niets over de noodzaak van een Grote Leiderquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bestaat er een totalitaire politieke vorm zonder Grote Leider?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |