abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154829969
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:41 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hier doe je de werknemer echt te kort mee af hoor, die wat de nek uitsteken kunnen uitsteken willen wat ze willen als er geen werknemers voor hun zijn.
En zekerheid voor een werknemer die zijn lijf en ziel voor me gebruikt heb ik daar toch geen probleem mee hoor.
Zou dat niet zijn waarvoor dan nog mij lijf en ziel, dan moet die werkgever maar doen wat hij hoort te doen controleren of die werknemer zijn werk zo uitvoert als dat hij het opgedragen krijgt.
Een goeder werknemer die zich met hart en ziel inzet is goud waard voor een bedrijf vindt ik.
Inderdaad! Alleen deze maatschappij kijkt daar niet meer naar. Grote bedrijven denken in termen van geld en niet echt meer aan de werknemers in een bepaalde zin.
pi_154830028
Het beste is een geldloos Europa waarin iedereen gratis kan leven. Laat de technologie maar komen en de werkloosheid stijgen. In elke sector
pi_154830231
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 23:07 schreef Daniel11x het volgende:

[..]

Inderdaad! Alleen deze maatschappij kijkt daar niet meer naar. Grote bedrijven denken in termen van geld en niet echt meer aan de werknemers in een bepaalde zin.
Des te groter het bedrijf des te meer moet ik vertrouwen op mijn werknemers ik heb het overzicht dan ja immers niet meer lijkt me?
Ik hoef er maar een paar (rotte appels) bij te hebben in de leiding dan heb ik het nakijken lijkt me?
pi_154854045
Le Couperet Zwarte comedie op youtube over de gevolgen van de crisis:

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 03-08-2015 00:24:54 ]
I´m back.
pi_154857606
Overigens even een vraag tussen door.
Wat is jullie houding tav van religies ook weer, linksen onder de FOK!kers....?

Toegift:

De Calais kerk, gebouwd van gevonden materiaal door die arme drommels bij de Euro-tunnel, die de UK willen binnenkomen... Ja, want we moeten blijven bidden... :').

[ Bericht 31% gewijzigd door Ryan3 op 03-08-2015 00:41:45 ]
I´m back.
pi_154878909
Ik vind nieuwe religies op zijn best bedrieglijk en vaak zelfs ronduit eng. Religie getemperd door tijd vind ik wel iets moois hebben. Ik zie mijzelf dan ook als een niet praktiserend agnost.

“An interesting thing is a good thing.”
pi_154922615
Ik vind het wel jammer dat rechts hier wordt afgeschilderd alsof het enkel superrijke, egoïstische bankiers, fabrikanten etc. betreft. Uiteraard zijn die er, maar er zijn ook veel Jannen Modaal die rechts stemmen omdat dat systeem nu eenmaal voor hen het eerlijkst aanvoelt. Het is gewoon geheel afhankelijk van je drijfveren als mens wat voor jou als stemmer goed voelt.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 23:00:20 #58
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_154999714
Het gebrekkige taal- en cultuuronderwijs vertaalt zich ook in de volstrekt overtrokken aandacht voor de VS (wat telkens toe lijkt te nemen tov andere landen), waar bovendien de vorm prevaleert en met weinig distantie en distinctie van verslag wordt gedaan.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 00:21:22 #59
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155002937
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:00 schreef Klopkoek het volgende:
Het gebrekkige taal- en cultuuronderwijs vertaalt zich ook in de volstrekt overtrokken aandacht voor de VS (wat telkens toe lijkt te nemen tov andere landen), waar bovendien de vorm prevaleert en met weinig distantie en distinctie van verslag wordt gedaan.
Tiens,

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_155003980
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het verschil tussen arm en rijk neemt ook af met een sterker regulerende overheid die meer herverdeelt. Niet alleen dat, de totale economie groeit meer hierdoor. Dat is inmiddels ruimschoots aangetoond. Het bovenstaande artikel verwijst naar wat bewijzen hiervoor. In tegenstelling tot wat de 1%'ers ons willen doen geloven en wat jij ons hier nu ook wil doen geloven is er geen dilemma tussen economische groei en armoedebestrijding, het gaat hand in hand!
In hoeverre kun je de overheid volledig vertrouwen. :{

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:59 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Nee dat is gewoon het oneens zijn met elkaar en je daar over opwinden. De economische taart groeit door ondernemende mensen. Mensen die hun nek uitsteken, Niet door laffe werknemers die bovenal zekerheid verlangen.
Helemaal niks mis met werknemers. Genoeg die hard werken en aan zelfontplooiing doen. We kunnen bovendien niet allemaal ondernemer worden.
ROBODEMONS..................|:(
pi_155004051
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens even een vraag tussen door.
Wat is jullie houding tav van religies ook weer, linksen onder de FOK!kers....?

Toegift:

[ afbeelding ]

De Calais kerk, gebouwd van gevonden materiaal door die arme drommels bij de Euro-tunnel, die de UK willen binnenkomen... Ja, want we moeten blijven bidden... :').
Persoonlijk ben ik van mening dat religies, en dan voornamelijk abrahamitische religies, alleen maar zorgen voor ongelijkheid en discriminatie.
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 09:32:43 #62
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_155008294
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 00:50 schreef Morrigan het volgende:

[..]

In hoeverre kun je de overheid volledig vertrouwen. :{

[..]

Helemaal niks mis met werknemers. Genoeg die hard werken en aan zelfontplooiing doen. We kunnen bovendien niet allemaal ondernemer worden.
Uiteraard. Maar die prestaties zijn lekker afgekaderd binnen de tijd dat ze zichzelf verhuren. Daar hoort een andere beloning bij dan bij iemand wiens levenswerk het is om te ondernemen.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_155009955
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 00:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tiens,

[ afbeelding ]
Wat probeer je te zeggen?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_155017599
Er staat in het magazine gedeelte van de Volkskrant wel een leuk artikeltje over het geluks- en gelijkheidsparadijs Denemarken. Ook hoe Britse elite-moedertjes zich erover beklagen dat hun zoon naar dezelfde creche moet als die van de busschauffeur enz. Sommige schaduwkanten, dat in de betere buurten afgunst en nijd regeren (tegenover elkaar, tegen buitenlanders) worden even benoemd. Waar het allemaal uiteindelijk op neer komt is: de 10% en 5% rijkste Denen zijn vrijwel even gelukkig als de 10% rijkste Amerikanen en Britten, daar zit een insignificant verschil tussen, maar de 30% armste Denen zijn vele malen gelukkiger dan hun 'soortgenoten' elders.
Ook frappant: er zijn onderzoeken gedaan waar in hoofdsteden van Europa tien portemonnees per hoofdstad werden achtergelaten. Inclusief een boel geld en identiteitskaart. Enkel in Oslo en Kopenhagen kwamen ze alle 10 netjes terug. In andere hoofsteden geen één. Verassing.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 17:28:07 #65
45206 Pietverdriet
pi_155017812
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 11:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat probeer je te zeggen?
Dat je net zo klinkt als Querulijn Xaverius, Markies de Canteclaer van Barneveldt.
pi_155017883
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat je net zo klinkt als Querulijn Xaverius, Markies de Canteclaer van Barneveldt.
Ik dacht dat jij ook van mening bent dat er teveel aandacht is voor de Amerikaanse verkiezingen? Dat meen ik mij te herinneren.

Daar voeg ik dan inderdaad aan toe dat de verslaggeving het showelement en 'die doet het goed' niet overstijgt. Natuurlijk niet, want anders zou blijken hoe irrelevant veel Amerikaanse themas zijn voor de Nederlandse context.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 17:37:39 #67
45206 Pietverdriet
pi_155018042
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 17:30 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij ook van mening bent dat er teveel aandacht is voor de Amerikaanse verkiezingen? Dat meen ik mij te herinneren.

Daar voeg ik dan inderdaad aan toe dat de verslaggeving het showelement en 'die doet het goed' niet overstijgt. Natuurlijk niet, want anders zou blijken hoe irrelevant veel Amerikaanse themas zijn voor de Nederlandse context.
Ging niet om de boodschap maar de manier waarop je hem bracht.
En ja, er is overdreven aandacht voor de amerikaanse verkiezingen.
Jaren geleden was bij het Journaal buitenland altijd Israel. Toen er een keer geen Israel item was heb ik ze een brief geschreven, dat de buitenredacteur toch niet ziek was? En hem van harte beterschap wens. Kreeg een tamelijk boze brief terug, ze vonden de kritiek niet leuk, maar aan hun boosheid was duidelijk te merken dat de vinger op de pijnlijke plek zat.
pi_155018104
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Sarcasme, I love it
Zijn argumenten en kennis van zaken gaat ver boven de meesten uit hier, dat is duidelijk. Het is geen schande om niet mee te kunnen, maar afserveren staat ook niet erg netjes.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_155027896
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 17:40 schreef I-care het volgende:

[..]

Zijn argumenten en kennis van zaken gaat ver boven de meesten uit hier, dat is duidelijk. Het is geen schande om niet mee te kunnen, maar afserveren staat ook niet erg netjes.
Dit zeer zeker.
Het was m.i. geen nette actie van user Piet V.
En wat deelnemer doet is zeer bewonderenswaardig en daar mogen geen grappen over gemaakt worden m.i.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 23:25:45 #70
45206 Pietverdriet
pi_155031162
Waarom neigen mensen die naar totalitaire politieke overtuigingen neigen ook naar persoonsverheerlijking en als je zegt dat de keizer geen kleren aan heeft ben je een ketter?

[ Bericht 2% gewijzigd door Pietverdriet op 08-08-2015 23:32:46 ]
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 23:41:54 #71
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_155031770
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 23:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom neigen mensen die naar totalitaire politieke overtuigingen neigen ook naar persoonsverheerlijking en als je zegt dat de keizer geen kleren aan heeft ben je een ketter?
Een totalitaire politieke overtuiging ís een verlangen naar een machtig heerser, niet?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 23:45:33 #72
45206 Pietverdriet
pi_155031919
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 23:41 schreef Perrin het volgende:

[..]

Een totalitaire politieke overtuiging ís een verlangen naar een machtig heerser, niet?
Niet noodzakelijk, maar het pakt altijd zo uit.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 23:46:15 #73
45206 Pietverdriet
pi_155031944
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 23:49:09 #74
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_155032057
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 23:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Niet noodzakelijk, maar het pakt altijd zo uit.
Bestaat er een totalitaire politieke vorm zonder Grote Leider?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 23:50:35 #75
45206 Pietverdriet
pi_155032113
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 23:49 schreef Perrin het volgende:

[..]

Bestaat er een totalitaire politieke vorm zonder Grote Leider?
Marx schreef niets over de noodzaak van een Grote Leider
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')