krijg je sowieso bestek?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Krijg je sowieso vies bestek dan?
Nope.quote:
Wij moeten het nog steeds testen. We wilden wachten tot ze in elk geval wat routine zouden hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:14 schreef RobinOok het volgende:
Vandaag gegeten bij the Pepper Trail.
Meisje zei dat ze geen karaffen water schonken en toen zei ik dus "ik wil geen fles". Kregen we een decanteerkaraf met (lauw) water erin. Och jee. Wel lief, toch?
Maar wat ik nou van het eten vind, ik ben er nog steeds niet over uit.....
Ik denk dat ik het gewoon te duur vind, maar de chef en bediening is zooooo sympathiek dat ik het graag wil aanbevelen.
Mede dankzij jouw en Isegrims recensies gaan Bluezz en ik binnenkort een keer naar Restaurant de Jong.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:14 schreef RobinOok het volgende:
Vandaag gegeten bij the Pepper Trail.
Meisje zei dat ze geen karaffen water schonken en toen zei ik dus "ik wil geen fles". Kregen we een decanteerkaraf met (lauw) water erin. Och jee. Wel lief, toch?
Maar wat ik nou van het eten vind, ik ben er nog steeds niet over uit.....
Ik denk dat ik het gewoon te duur vind, maar de chef en bediening is zooooo sympathiek dat ik het graag wil aanbevelen.
Kan hij allerlei dieren en ijspaleizen snijden uit een winterpeen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga vrijwel altijd voor het groentemenu, omdat hij gewoon wonderen verricht met groente.
heb het ook gekregen, maar het is meer de setting dan het eten. Ben zelf meer van schansen. Vind het wel leuk om dan met wijn ed verrast te worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind die tram veels te duur. En sowieso word ik dan vast reisziek
Dat ziet er echt heel erg lekker uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:02 schreef Kreator het volgende:
Vd week in Duitsland geweest. Prima schnitzel (met saus, champignons, kaas enzo), 9,50 euro. Inclusief salade, patat en saus.
[ afbeelding ]
Daarna nog een ijsje gegeten (4,50 euro). deze waren echt fantastisch (en niet alleen omdat ze 4,50 waren). Prachtig opgemaakt en superlekker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet de naam vd tent niet meer, want was onderweg vanuit Winterberg.
Op die onderste foto lijkt het of het ijs is gevuld met dikke spaghetti maar dat kan aan mijn bril liggen.quote:
Dat heeft een ijssalon bij ons in de buurt ook! Noemen ze ook spaghetti-ijsquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Op die onderste foto lijkt het of het ijs is gevuld met dikke spaghetti maar dat kan aan mijn bril liggen.
Nee! Ga ik niet doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat heeft een ijssalon bij ons in de buurt ook! Noemen ze ook spaghetti-ijs. Google maar eens
.
Ja. Zoals al gezegd, dat is spaghetti & lasagna ijs. Dat zie je vooral in duitsland wel vaker. Hoeveelheden waren ook weer eens niet normaal daar, zeker voor die prijs.quote:
Dat lijkt me dan een maaltijd op zich?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Zoals al gezegd, dat is spaghetti & lasagna ijs. Dat zie je vooral in duitsland wel vaker. Hoeveelheden waren ook weer eens niet normaal daar, zeker voor die prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |