krijg je sowieso bestek?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Krijg je sowieso vies bestek dan?
Nope.quote:
Wij moeten het nog steeds testen. We wilden wachten tot ze in elk geval wat routine zouden hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:14 schreef RobinOok het volgende:
Vandaag gegeten bij the Pepper Trail.
Meisje zei dat ze geen karaffen water schonken en toen zei ik dus "ik wil geen fles". Kregen we een decanteerkaraf met (lauw) water erin. Och jee. Wel lief, toch?
Maar wat ik nou van het eten vind, ik ben er nog steeds niet over uit.....
Ik denk dat ik het gewoon te duur vind, maar de chef en bediening is zooooo sympathiek dat ik het graag wil aanbevelen.
Mede dankzij jouw en Isegrims recensies gaan Bluezz en ik binnenkort een keer naar Restaurant de Jong.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:14 schreef RobinOok het volgende:
Vandaag gegeten bij the Pepper Trail.
Meisje zei dat ze geen karaffen water schonken en toen zei ik dus "ik wil geen fles". Kregen we een decanteerkaraf met (lauw) water erin. Och jee. Wel lief, toch?
Maar wat ik nou van het eten vind, ik ben er nog steeds niet over uit.....
Ik denk dat ik het gewoon te duur vind, maar de chef en bediening is zooooo sympathiek dat ik het graag wil aanbevelen.
Kan hij allerlei dieren en ijspaleizen snijden uit een winterpeen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga vrijwel altijd voor het groentemenu, omdat hij gewoon wonderen verricht met groente.
heb het ook gekregen, maar het is meer de setting dan het eten. Ben zelf meer van schansen. Vind het wel leuk om dan met wijn ed verrast te worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind die tram veels te duur. En sowieso word ik dan vast reisziek
Dat ziet er echt heel erg lekker uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:02 schreef Kreator het volgende:
Vd week in Duitsland geweest. Prima schnitzel (met saus, champignons, kaas enzo), 9,50 euro. Inclusief salade, patat en saus.
[ afbeelding ]
Daarna nog een ijsje gegeten (4,50 euro). deze waren echt fantastisch (en niet alleen omdat ze 4,50 waren). Prachtig opgemaakt en superlekker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet de naam vd tent niet meer, want was onderweg vanuit Winterberg.
Op die onderste foto lijkt het of het ijs is gevuld met dikke spaghetti maar dat kan aan mijn bril liggen.quote:
Dat heeft een ijssalon bij ons in de buurt ook! Noemen ze ook spaghetti-ijs . Google maar eens .quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Op die onderste foto lijkt het of het ijs is gevuld met dikke spaghetti maar dat kan aan mijn bril liggen.
Nee! Ga ik niet doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat heeft een ijssalon bij ons in de buurt ook! Noemen ze ook spaghetti-ijs . Google maar eens .
Ja. Zoals al gezegd, dat is spaghetti & lasagna ijs. Dat zie je vooral in duitsland wel vaker. Hoeveelheden waren ook weer eens niet normaal daar, zeker voor die prijs.quote:
Dat lijkt me dan een maaltijd op zich?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Zoals al gezegd, dat is spaghetti & lasagna ijs. Dat zie je vooral in duitsland wel vaker. Hoeveelheden waren ook weer eens niet normaal daar, zeker voor die prijs.
Geen idee wat het idee erachter is. Het maakt het ijs in elk geval erg lekker. Heb me er verder niet in verdiept. Weet alleen dat je het in duitsland op veel meer plekken kunt krijgen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan een maaltijd op zich?
Maar serieus, wat is het idee achter dit soort ijs?
En waarom doen ze dit vooral in Duitsland?
Het lijkt me vooral warsig.
Misschien nog wat bolognesesaus en parmezaan erover en dan kan je in 1 gang eten.
Ik heb in Duitsland heel vaak spaghetti ijs gegeten Met een aardbeiensaus vaak. Dat is daar al sinds jaar en dag heel populairquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:17 schreef Kreator het volgende:
Ja. Zoals al gezegd, dat is spaghetti & lasagna ijs. Dat zie je vooral in duitsland wel vaker. Hoeveelheden waren ook weer eens niet normaal daar, zeker voor die prijs.
Duitsland, wat een bazenland. Goedkoop fatsoenlijk eten in de horecaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:02 schreef Kreator het volgende:
Vd week in Duitsland geweest. Prima schnitzel (met saus, champignons, kaas enzo), 9,50 euro. Inclusief salade, patat en saus.
[ afbeelding ]
Daarna nog een ijsje gegeten (4,50 euro). deze waren echt fantastisch (en niet alleen omdat ze 4,50 waren). Prachtig opgemaakt en superlekker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet de naam vd tent niet meer, want was onderweg vanuit Winterberg.
Ziet er goed uit maar wel teringduur.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:34 schreef vats het volgende:
Waar? Amsterdam Le Pain Quotidien (http://www.lepainquotidien.nl/)
Wanneer? Afgelopen Zaterdag Ochtend
Wat at je? Ontbijt! We waren vroeg met de boot in de stad, hadden een plekje gevonden om te liggen om later die dag naar de gay-pride te kijken dus was het om een uur of 9 tijd voor ontbijt!
[ afbeelding ]
Ik had een broodje kaas, croissant en een cappuccino. Broodje kaas was top, cappuccino was ook top, croissant was redelijk.
Mijn vrouw had scrambled eggs met zalm en avocado wat ook erg goed was.
Impressie? Mooi terras vol toeristen, ik was de eerste hollander die er was die dag vertelde de gastheer mij.. de dag was nog vroeg dat dan weer wel
Kosten? 30 euro, 2 keer ontbijt, 1 cappuccino en 1 verse jus
Cijfer? Toch wel een dikke 8.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb in Duitsland heel vaak spaghetti ijs gegeten Met een aardbeiensaus vaak. Dat is daar al sinds jaar en dag heel populair
het is maar een ijsje joh geen macaroni van jacobsschelpen met truffel-bechamelsaus en een sigaar erin uitgedruktquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee! Ga ik niet doen.
Ik doe het graag zonder deze kennis. Men doet maar.
yup was niet goedkoop....quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ziet er goed uit maar wel teringduur.
Vergeet ook niet de goede service in vergelijking met de Nederlandse horeca hufters.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:45 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Duitsland, wat een bazenland. Goedkoop fatsoenlijk eten in de horeca
Hier in de buurt (enschede) over de grens heb je ze bij minimaal 5 vd 10 ijssalons. Die waar ik was, was zeker een uur over de grens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk juist als eten een vorm heeft van iets maar toch anders smaakt.
Zo jammer dat je niet waar je hebt gegeten. Ik wil er naartoe
kan het me wel voorstellen...quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:15 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Voor mij is dit dus echt horroreten, mijn maag draait zich om als ik die foto's zie en de moed zou me in de schoenen zinken als ik dat kreeg voorgezet. Wat een deprimerende borden. Brrrrrrr
Grappig om te lezen dat anderen daar juist blij van worden.
Het is denk ik niet zoveel ijs. Dat lijkt het door de (goedkope) spaghetti-vulling.quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
kan het me wel voorstellen...
Die enorme berg ijs! Bij venezia in Rotterdam hebben ze dat ook op de kaart staan, had t nog nooit iemand zien eten.
Niet veel ijs door goedkope spaghetti vulling? De "spaghetti" is ijs.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is denk ik niet zoveel ijs. Dat lijkt het door de (goedkope) spaghetti-vulling.
Hoe laten we zoiets er gigantisch uitzien? Je kunt het ook opvullen met proppen oude kranten maar dat zal wel een slechter idee zijn. Maar weer snel vergeten dit soort marketing-flauwekul.
Ik val van mijn stoel!quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet veel ijs door goedkope spaghetti vulling? De "spaghetti" is ijs.
ik vind het er ook niet echt smakelijk uitzienquote:Op zondag 9 augustus 2015 09:15 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mij is dit dus echt horroreten, mijn maag draait zich om als ik die foto's zie en de moed zou me in de schoenen zinken als ik dat kreeg voorgezet. Wat een deprimerende borden. Brrrrrrr
Grappig om te lezen dat anderen daar juist blij van worden.
Daar is Kreator niet voor nodig, het is gewoon ijs door een druk gezeefd in spaghetti vorm, oftewel de "spaghetti" is puur ijsquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik val van mijn stoel!
Dat was tot nu toe niet duidelijk. Of ik heb het verkeerd begrepen.
Of het is weer eens een bevestiging van mijn wereldvreemdheid.
Vergeet mijn theorieën dan maar.
Op die foto ziet het er levensecht uit in ieder geval.
Misschien kan Kreator dit ophelderen.
En die structuur smaakt best lekkerquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:36 schreef DrParanoid het volgende:
Daar is Kreator niet voor nodig, het is gewoon ijs door een druk gezeefd in spaghetti vorm, oftewel de "spaghetti" is puur ijs
Dus het is werkelijk zo'n onmenselijke portie "echt ijs" voor 4,50 euro. Dat is wel geweldig inderdaad!quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:36 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Daar is Kreator niet voor nodig, het is gewoon ijs door een druk gezeefd in spaghetti vorm, oftewel de "spaghetti" is puur ijs
. Je dacht dat het echte spaghetti was? . Puur ijs dus.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik val van mijn stoel!
Dat was tot nu toe niet duidelijk. Of ik heb het verkeerd begrepen.
Of het is weer eens een bevestiging van mijn wereldvreemdheid.
Vergeet mijn theorieën dan maar.
Op die foto ziet het er levensecht uit in ieder geval.
Misschien kan Kreator dit ophelderen.
Ik ga het ook eens proberen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die structuur smaakt best lekker
Jawel broeder. Call me stupid. Ik heb het verdiend.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
. Je dacht dat het echte spaghetti was? . Puur ijs dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |