Zou gewoon wat anders eten dan een smoothie danquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:16 schreef Susi het volgende:
Goed letten op de vochtinname vandaag ja![]()
O Een bak kwark met lijnzaad
T Een stuk komkommer
L Maaltijdsalade kip
T Twee boterhammen met kipfilet en jam.
D Nasi met verse groenten en cashewnoten
T Een of andere smoothie proberen maar weer... Ik moet er vaak van kokhalzen, maar ze kunnen zo gezond zijn
Dank voor het delen, handig zo'n samenvattingquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:15 schreef Artoo het volgende:
Over afvallen/vetmassa verliezen en spiermassa opbouwen: http://www.guydroog.com/2(...)ermassa-ontwikkelen/
Ok dit vind zelfs ik veel te weinig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:18 schreef henrivo het volgende:
Ja hoi, laat ik me hier ook maar eens even melden na 2 wekenMijn menu van vandaag en morgen:
O: Bord havermout (na wandeling van ong 5km)
T: Niets
L: Bakje aardbeien (250 gram)
D: Salademix (1 zak a 300 gram voor 1 euro bij de AH, aanrader!!) + 1 gehaktbal
S: 's Ochtends vóór het ontbijt en 's avonds na het avondeten ong. 5km wandelen
Ik moet zeggen, ik ben nu ruim 2 weken bezig, maar krijg nu al te horen dat ik een smaller gezicht krijg. Goede motivatie!
Hoi!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:18 schreef henrivo het volgende:
Ja hoi, laat ik me hier ook maar eens even melden na 2 wekenMijn menu van vandaag en morgen:
Ik moet zeggen, ik ben nu ruim 2 weken bezig, maar krijg nu al te horen dat ik een smaller gezicht krijg. Goede motivatie!
Ja, dat je afvalt vind ik niet raarquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:18 schreef henrivo het volgende:
Vakantiequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben een weekje op vakantie dus zal jullie mijn lijstjes besparen. Niet dat ik er een vreet festijn van ga maken. En lekker veel bewegen
Kip krokant schnitzel!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:18 schreef sandertjuh het volgende:
Mijn lijstje dan maar:
L: omelet met paprika&tomaat, 200gr aardbeien
T: macaroni (100gr mager gehakt, 100gr meergranen macaroni & groenten) restjes van gister!![]()
S: LB
D: kip krokant schnitzel, verse frietjes uit de airfryer & wortelen
T: 500gr magere kwark & 2 kiwi's
Kip krokant schtnitzel is niet heel gezond, ze bevatten redelijk wat vetten maar dit is het enige vlees wat nog in de vriezer lag vanmorgen..
Iets met boodschappen doen ofzo
Voor mij nog 8,5 week!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:04 schreef sandertjuh het volgende:
Hier duurt het nog 3 weken voordat ik vakantie heb
Staat nog wel op ah.nl, hebben ze het in de winkel uit de schappen gehaald?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kip krokant schnitzel!
[..]
Voor mij nog 8,5 week!Baas boven baas
![]()
Mijn lijstje vandaag:
O: havermout (grrr echt nergens meer oats express kaneel)
Bij de ah hier in het dorp wel. Eerst weken een leeg vak en nu is ie helemaal wegquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Staat nog wel op ah.nl, hebben ze het in de winkel uit de schappen gehaald?
Stom! Zelf kaneel bij gooien dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij de ah hier in het dorp wel. Eerst weken een leeg vak en nu is ie helemaal weg
Ja dat zal wel inderdaad. Groot inkopen als je het nog ergens tegenkomtquote:
Ja dat ga ik ook echt doen inderdaad!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:24 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja dat zal wel inderdaad. Groot inkopen als je het nog ergens tegenkomt
Als je ze niet te vaak eet zijn ze best lekker!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kip krokant schnitzel!
[..]
Voor mij nog 8,5 week!Baas boven baas
![]()
Mijn lijstje vandaag:
O: havermout (grrr echt nergens meer oats express kaneel)
T: cracker sandwichspread, 3 plakjes kip
L: 2x boterham, 50gr rosbief, 2 gekookt ei, 1 appel
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: vega balletjes, Turkse rijst, wortels
T: blokje choco, taart, 4x knappertjes
Nope. Ben momenteel helemaal niet bezig met lijstjes. Ik bekijk het wat per dagquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:28 schreef sandertjuh het volgende:
Crunch ben je nog bezig met IF? Zo ja bevalt het nog? En gaat het beter of merk je geen verschil?
Jaquote:
Kak zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:50 schreef Artoo het volgende:
Update: full score!Vanmiddag dus antibiotica ophalen bij de apotheek en verder maar heel erg veel thee drinken vandaag
Bevalt goed maar geen extra resultaat of wat dan ook. En ik ben niet altijd even strak qua eten. We eten soms best wel laat en dan zou ik gelijk daar achteraan m'n kwark moeten eten. Dus ik zit er wel eens een uurtje naastquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nope. Ben momenteel helemaal niet bezig met lijstjes. Ik bekijk het wat per dag
Maar met IF ga ik niet verder. Het werkte prima qua hongergevoel enzo. Maar ik kreeg last van mijn maag, plus gewichtstechnisch heeft het voor mij geen voordelen. Was meer even experiment om te kijken hoe/wat, best wel gaaf eigenlijk
En voor jou?
Ik heb al een hele pot thee leeg inmiddelsquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:03 schreef -Peach het volgende:
[..]
Kak zegik vond kamillethee altijd wel fijn als ik er last van had.
Ik vind dat altijd zo stom dat je dan naar de huisarts en apotheek moet, want om de 2 minuten plassenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:59 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik heb al een hele pot thee leeg inmiddelsEn 2 bakken koffie en 3 glazen water, geloof ik. Veel drinken helpt in ieder geval om het plassen wat draaglijker te maken
Over een half uur kan ik terecht bij de apotheek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |