Zou gewoon wat anders eten dan een smoothie danquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:16 schreef Susi het volgende:
Goed letten op de vochtinname vandaag ja![]()
O Een bak kwark met lijnzaad
T Een stuk komkommer
L Maaltijdsalade kip
T Twee boterhammen met kipfilet en jam.
D Nasi met verse groenten en cashewnoten
T Een of andere smoothie proberen maar weer... Ik moet er vaak van kokhalzen, maar ze kunnen zo gezond zijn
Dank voor het delen, handig zo'n samenvattingquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:15 schreef Artoo het volgende:
Over afvallen/vetmassa verliezen en spiermassa opbouwen: http://www.guydroog.com/2(...)ermassa-ontwikkelen/
Ok dit vind zelfs ik veel te weinig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:18 schreef henrivo het volgende:
Ja hoi, laat ik me hier ook maar eens even melden na 2 wekenMijn menu van vandaag en morgen:
O: Bord havermout (na wandeling van ong 5km)
T: Niets
L: Bakje aardbeien (250 gram)
D: Salademix (1 zak a 300 gram voor 1 euro bij de AH, aanrader!!) + 1 gehaktbal
S: 's Ochtends vóór het ontbijt en 's avonds na het avondeten ong. 5km wandelen
Ik moet zeggen, ik ben nu ruim 2 weken bezig, maar krijg nu al te horen dat ik een smaller gezicht krijg. Goede motivatie!
Hoi!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:18 schreef henrivo het volgende:
Ja hoi, laat ik me hier ook maar eens even melden na 2 wekenMijn menu van vandaag en morgen:
Ik moet zeggen, ik ben nu ruim 2 weken bezig, maar krijg nu al te horen dat ik een smaller gezicht krijg. Goede motivatie!
Ja, dat je afvalt vind ik niet raarquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:18 schreef henrivo het volgende:
Vakantiequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben een weekje op vakantie dus zal jullie mijn lijstjes besparen. Niet dat ik er een vreet festijn van ga maken. En lekker veel bewegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |