Ik ben heus wel voor Ajax, maar ik kan een glimlach niet onderdrukken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:38 schreef Sigaartje het volgende:
Tjonge jonge, die gasten hier die in plaats van voor Nederlanders voor Oostenrijkers zijn.
Onbegrijpelijk.
Ajax mag van mij best winnen, maar dit is gewoon lachwekkend.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:38 schreef Sigaartje het volgende:
Tjonge jonge, die gasten hier die in plaats van voor Nederlanders voor Oostenrijkers zijn.
Onbegrijpelijk.
Oostenrijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:38 schreef Sigaartje het volgende:
Onbegrijpelijk.
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:38 schreef iPancakeMix het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Wat gebeurt er als ze winnen, wat gebeurt er als ze verliezen en wat gebeurt er als ze gelijkspelen?
Dat is inderdaad waar.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ajax mag van mij best winnen, maar dit is gewoon lachwekkend.
Niks, niks, niks. Return bepaalt alles uiteindelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:38 schreef iPancakeMix het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Wat gebeurt er als ze winnen, wat gebeurt er als ze verliezen en wat gebeurt er als ze gelijkspelen?
Volgende week de return.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:38 schreef iPancakeMix het volgende:
Wie is er hier voor Rapid dan? Dat ik Ajax hier een overwinning gun heeft alles met de positie van het Nederlands voetbal te maken. Maar als ze lopen te prutsen is dat op zich ook wel vermakelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:38 schreef Sigaartje het volgende:
Onbegrijpelijk.
Voorspellende gavequote:Op woensdag 29 juli 2015 22:19 schreef MC-Morgan het volgende:
ROOOOOOD. Zal je zien dat het nog 2-2 wordt ook....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |