Als hij zou willen, dan kan dat makkelijk...maar hij heeft daar niks mee te winnen. Kan zich beter sparen voor de tijdrit in etappe 17 en het WK.quote:
Mwah, in die etappe naar Cercedilla kunnen nog wel verschillen ontstaan denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Laatste week stelt niet veel voor. Jammer, een flinke bergetappe op de laatste zaterdag houdt de spanning er vaak nog wel in.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, in die etappe naar Cercedilla kunnen nog wel verschillen ontstaan denk ik.
De renners maken de koersquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van deze slotklim op 20km van de finish krijg ik geen harde plasser.
Nibali definitief van starttwitter:vincenzonibali twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 15:34:07Alla #Vuelta ci sarò anch'io con @FabioAru1 #Landa e tutto il @AstanaTeam che spettacolo per i nostri fans Tutti uniti per un solo obiettivo reageer retweet
Ben benieuwd...in de Tour lieten ze het (zeker in de breedte) afweten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:16 schreef flyguy het volgende:
Astana komt echt met team full retard aan de start
Ze hebben weer wat goed te maken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben benieuwd...in de Tour lieten ze het (zeker in de breedte) afweten.
Volgens Bici de opstelling van Movistar voor de Vueltaquote:Quintana, Valverde, Amador, Intxausti, Rojas, Ventoso, Capecchi, Sutherland, Javi Moreno
Is een ploegentijdrit hè. Wel belachelijke afstand voor een ploegentijdrit btw.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:21 schreef Godshand het volgende:
Tering wat een parkoersen weer. Geen Nederlandse winnaar verwacht ik.... misschien een etappewinnaar. Dumoulin zou al meteen leiderstrui in Marbella kunnen pakken
Hebben ze de afgelopen jaren ook gedaan. Het is gewoon een veredelde ploegenpresentatie.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Is een ploegentijdrit hè. Wel belachelijke afstand voor een ploegentijdrit btw.
Of puritoquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:27 schreef Wombcat het volgende:
2e etappe meteen finish heuvelop. Valverde dus in de leiderstrui dan.
berzinquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze hebben weer wat goed te maken.
Landa, Aru en Nibali gaan het begrip 'drietrapsraket' nieuwe lading geven.
Ik zou 15 Colmbiaantjes opstellen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:36 schreef Belgosome het volgende:
Iemand die meedoet met Zweeler? Tips qua verdeling van je 15 renners qua sprinters/klassementsrenners/vluchters/... ?
Astana.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:36 schreef Belgosome het volgende:
Iemand die meedoet met Zweeler? Tips qua verdeling van je 15 renners qua sprinters/klassementsrenners/vluchters/... ?
quote:
Wat een koopjes! Maar zo goed is Avila nou ook weer niet. Hij komt wel van de baan, dus hij wint volgend jaar de E3 en gaat daarna mee omhoog met Quintana en Froome in de Tour.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Sergio Henao is 1 miljoen, Miguel Angel Lopez maar 750.000 en Avila 500.000! Niet te geloven.
[..]
Het is beter om een apart topic over scorito te openen. Dan hou je dit soort topics er vrij vanquote:
WAT?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:20 schreef Marcoss het volgende:
Lopez start niet, zal wel geslachtofferd zijn voor Nibali bij Astana.
quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:57 schreef DeeBee het volgende:
Start Syntix ook in de Vuelta of geeft hij geen FUCK als Skybaas?
Wat denk Vinoquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:20 schreef Marcoss het volgende:
Lopez start niet, zal wel geslachtofferd zijn voor Nibali bij Astana.
Ja, zie interview op Biciquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:13 schreef DeeBee het volgende:
Gaat Superman echt niet starten?
Cavaliers gaat Vino persoonlijk in elkaar timmeren denk ik!
De afspraak in de Giro om er tijdens de etappe niet over te posten werkte best goed.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:48 schreef WEST het volgende:
[..]
Het is beter om een apart topic over scorito te openen. Dan hou je dit soort topics er vrij van
Is ook prima. Maar het idee erachter om dit meer schoon te houden. Maar als jullie onderling afspreken tijdens de etappe er niet over te praten dan houden wij dat niet tegen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De afspraak in de Giro om er tijdens de etappe niet over te posten werkte best goed.
Vino weet wel hoe je die Colombiaantjes kort houdt, vraag maar aan Uran.quote:
Ik heb de tickets al geboekt. Neem jij de knuppels mee?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen Miguel.
Als je Vino in elkaar wil slaan kom ik je helpen Cavaliers.
De profielen staan in de OP.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:43 schreef Belgosome het volgende:
Hoeveel waarschijnlijke vlakke massasprints zijn er in deze editie. 3 maar?
Kan hem missen als kiespijn...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:57 schreef DeeBee het volgende:
twitter:CafeRoubaix twitterde op maandag 10-08-2015 om 16:57:48Chris Froome confirms he'll ride the Vuelta, which starts on August 22nd. reageer retweet
Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor een dominerende Froome.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:08 schreef Slobeend het volgende:
Jammer, kijk liever naar koersen zonder Sky-dominantie.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor een dominerende Froome.
Ik denk dat Astana en Movistar de boventoon gaan voeren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:08 schreef Slobeend het volgende:
Jammer, kijk liever naar koersen zonder Sky-dominantie.
3 jaar geleden (toen hij de Vuelta reed na de 2de plek in de Tour) kwam hij wel duidelijk tekort ja. Toen begon hij nog enorm sterk, maar zakte in de slotweek behoorlijk in elkaar en verloor hij in die laatste etappes nog meer dan 10 minuten op Contador. Hij heeft nu het "geluk" dat de slotweek minder zwaar is, maar ik verwacht geen topprestatie eigenlijk..quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor een dominerende Froome.
Fränk Schleckquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wie gaat de Horner van dit jaar worden?
Froome kan datquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:04 schreef Ericr het volgende:
Froome samen met Sastre de enige Tourwinnaars in de laatste 20 jaar die ook in de Vuelta aan de start staan in hetzelfde jaar.
Giant voor de Vueltaquote:Lawson Craddock (USA)
John Degenkolb (GER)
Tom Dumoulin (NED)
Johannes Fröhlinger (GER)
Thierry Hupond (FRA)
Koen de Kort (NED)
Luka Mezgec (SLO)
Tom Stamsnijder (NED)
Zico Waeytens (BEL)
Geen Kittel? En Koentje rijdt dit jaar alle grote rondes blijkbaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Giant voor de Vuelta
En Dumoulin geeft aan dat hij in ieder geval tot de tijdrit blijft (tenzij hij weer van zijn fiets stuitert natuurlijk)
Dit is wat ik kan vinden van Etix op dit moment;quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Gaat Tony Martin nog naar de vuelta?
Lollerphilippe zal zijn topvorm ook nog wel ff doortrekken naar de Vuelta.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit is wat ik kan vinden van Etix op dit moment;
Procyclingstats
VERONA Carlos
BOUET Maxime
Cyclingfever
DE LA CRUZ MELGAREJO David Spain
TERPSTRA Niki Netherlands
VERONA QUINTANILLA Carlos Spain
Gaat naar Canada.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:45 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Lollerphilippe zal zijn topvorm ook nog wel ff doortrekken naar de Vuelta.
Syntix start ook in de Vuelta, want FroomeGOD start ook in de Vueltaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:57 schreef DeeBee het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Syntix start ook in de Vuelta, want FroomeGOD start ook in de Vuelta![]()
Skybazen![]()
Ik denk overigens nog steeds dat ze geen fuck om de Vuelta geven, dus als ze geen 1e worden vinden ze het ook goed
Ja, want ik heb al niet het hele jaar gezegd dat Sky geen fuck geeft om koersen buiten de Tour omquote:
Echte bazen weten alle mooie koersen te waarderen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:05 schreef Syntix het volgende:
Skybazen![]()
Ik denk overigens nog steeds dat ze geen fuck om de Vuelta geven, dus als ze geen 1e worden vinden ze het ook goed
Vandaar dat ze waarschijnlijk ook meedoen met FroomeGOD. Giro is toch wat minder de laatste jaren...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Echte bazen weten alle mooie koersen te waarderen.
Ik zou het persoonlijk erg fijn vinden als die spelletjesbullshit gewoon helemaal uit het topic wordt gehouden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 05:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Is ook prima. Maar het idee erachter om dit meer schoon te houden. Maar als jullie onderling afspreken tijdens de etappe er niet over te praten dan houden wij dat niet tegen.
Ik niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk erg fijn vinden als die spelletjesbullshit gewoon helemaal uit het topic wordt gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |