Ja, zie interview op Biciquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:13 schreef DeeBee het volgende:
Gaat Superman echt niet starten?
Cavaliers gaat Vino persoonlijk in elkaar timmeren denk ik!
De afspraak in de Giro om er tijdens de etappe niet over te posten werkte best goed.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:48 schreef WEST het volgende:
[..]
Het is beter om een apart topic over scorito te openen. Dan hou je dit soort topics er vrij van
Is ook prima. Maar het idee erachter om dit meer schoon te houden. Maar als jullie onderling afspreken tijdens de etappe er niet over te praten dan houden wij dat niet tegen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De afspraak in de Giro om er tijdens de etappe niet over te posten werkte best goed.
Vino weet wel hoe je die Colombiaantjes kort houdt, vraag maar aan Uran.quote:
Ik heb de tickets al geboekt. Neem jij de knuppels mee?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen Miguel.
Als je Vino in elkaar wil slaan kom ik je helpen Cavaliers.
De profielen staan in de OP.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:43 schreef Belgosome het volgende:
Hoeveel waarschijnlijke vlakke massasprints zijn er in deze editie. 3 maar?
Kan hem missen als kiespijn...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:57 schreef DeeBee het volgende:
Start Syntix ook in de Vuelta of geeft hij geen FUCK als Skybaas?
twitter:CafeRoubaix twitterde op maandag 10-08-2015 om 16:57:48Chris Froome confirms he'll ride the Vuelta, which starts on August 22nd. reageer retweet
Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor een dominerende Froome.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:08 schreef Slobeend het volgende:
Jammer, kijk liever naar koersen zonder Sky-dominantie.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor een dominerende Froome.
Ik denk dat Astana en Movistar de boventoon gaan voeren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:08 schreef Slobeend het volgende:
Jammer, kijk liever naar koersen zonder Sky-dominantie.
3 jaar geleden (toen hij de Vuelta reed na de 2de plek in de Tour) kwam hij wel duidelijk tekort ja. Toen begon hij nog enorm sterk, maar zakte in de slotweek behoorlijk in elkaar en verloor hij in die laatste etappes nog meer dan 10 minuten op Contador. Hij heeft nu het "geluk" dat de slotweek minder zwaar is, maar ik verwacht geen topprestatie eigenlijk..quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor een dominerende Froome.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |