Als hij zou willen, dan kan dat makkelijk...maar hij heeft daar niks mee te winnen. Kan zich beter sparen voor de tijdrit in etappe 17 en het WK.quote:
Mwah, in die etappe naar Cercedilla kunnen nog wel verschillen ontstaan denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Laatste week stelt niet veel voor. Jammer, een flinke bergetappe op de laatste zaterdag houdt de spanning er vaak nog wel in.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, in die etappe naar Cercedilla kunnen nog wel verschillen ontstaan denk ik.
De renners maken de koersquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van deze slotklim op 20km van de finish krijg ik geen harde plasser.
Nibali definitief van starttwitter:vincenzonibali twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 15:34:07Alla #Vuelta ci sarò anch'io con @FabioAru1 #Landa e tutto il @AstanaTeam che spettacolo per i nostri fans Tutti uniti per un solo obiettivo reageer retweet
Ben benieuwd...in de Tour lieten ze het (zeker in de breedte) afweten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:16 schreef flyguy het volgende:
Astana komt echt met team full retard aan de start
Ze hebben weer wat goed te maken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben benieuwd...in de Tour lieten ze het (zeker in de breedte) afweten.
Volgens Bici de opstelling van Movistar voor de Vueltaquote:Quintana, Valverde, Amador, Intxausti, Rojas, Ventoso, Capecchi, Sutherland, Javi Moreno
Is een ploegentijdrit hè. Wel belachelijke afstand voor een ploegentijdrit btw.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:21 schreef Godshand het volgende:
Tering wat een parkoersen weer. Geen Nederlandse winnaar verwacht ik.... misschien een etappewinnaar. Dumoulin zou al meteen leiderstrui in Marbella kunnen pakken
Hebben ze de afgelopen jaren ook gedaan. Het is gewoon een veredelde ploegenpresentatie.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Is een ploegentijdrit hè. Wel belachelijke afstand voor een ploegentijdrit btw.
Of puritoquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:27 schreef Wombcat het volgende:
2e etappe meteen finish heuvelop. Valverde dus in de leiderstrui dan.
berzinquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze hebben weer wat goed te maken.
Landa, Aru en Nibali gaan het begrip 'drietrapsraket' nieuwe lading geven.
Ik zou 15 Colmbiaantjes opstellen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:36 schreef Belgosome het volgende:
Iemand die meedoet met Zweeler? Tips qua verdeling van je 15 renners qua sprinters/klassementsrenners/vluchters/... ?
Astana.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:36 schreef Belgosome het volgende:
Iemand die meedoet met Zweeler? Tips qua verdeling van je 15 renners qua sprinters/klassementsrenners/vluchters/... ?
quote:
Wat een koopjes! Maar zo goed is Avila nou ook weer niet. Hij komt wel van de baan, dus hij wint volgend jaar de E3 en gaat daarna mee omhoog met Quintana en Froome in de Tour.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Sergio Henao is 1 miljoen, Miguel Angel Lopez maar 750.000 en Avila 500.000! Niet te geloven.
[..]
Het is beter om een apart topic over scorito te openen. Dan hou je dit soort topics er vrij vanquote:
WAT?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:20 schreef Marcoss het volgende:
Lopez start niet, zal wel geslachtofferd zijn voor Nibali bij Astana.
quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:57 schreef DeeBee het volgende:
Start Syntix ook in de Vuelta of geeft hij geen FUCK als Skybaas?
Wat denk Vinoquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:20 schreef Marcoss het volgende:
Lopez start niet, zal wel geslachtofferd zijn voor Nibali bij Astana.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |