Fränk Schleckquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wie gaat de Horner van dit jaar worden?
Froome kan datquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:04 schreef Ericr het volgende:
Froome samen met Sastre de enige Tourwinnaars in de laatste 20 jaar die ook in de Vuelta aan de start staan in hetzelfde jaar.
Giant voor de Vueltaquote:Lawson Craddock (USA)
John Degenkolb (GER)
Tom Dumoulin (NED)
Johannes Fröhlinger (GER)
Thierry Hupond (FRA)
Koen de Kort (NED)
Luka Mezgec (SLO)
Tom Stamsnijder (NED)
Zico Waeytens (BEL)
Geen Kittel? En Koentje rijdt dit jaar alle grote rondes blijkbaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Giant voor de Vuelta
En Dumoulin geeft aan dat hij in ieder geval tot de tijdrit blijft (tenzij hij weer van zijn fiets stuitert natuurlijk)
Dit is wat ik kan vinden van Etix op dit moment;quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Gaat Tony Martin nog naar de vuelta?
Lollerphilippe zal zijn topvorm ook nog wel ff doortrekken naar de Vuelta.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit is wat ik kan vinden van Etix op dit moment;
Procyclingstats
VERONA Carlos
BOUET Maxime
Cyclingfever
DE LA CRUZ MELGAREJO David Spain
TERPSTRA Niki Netherlands
VERONA QUINTANILLA Carlos Spain
Gaat naar Canada.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:45 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Lollerphilippe zal zijn topvorm ook nog wel ff doortrekken naar de Vuelta.
Syntix start ook in de Vuelta, want FroomeGOD start ook in de Vueltaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:57 schreef DeeBee het volgende:
Start Syntix ook in de Vuelta of geeft hij geen FUCK als Skybaas?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Syntix start ook in de Vuelta, want FroomeGOD start ook in de Vuelta![]()
Skybazen![]()
Ik denk overigens nog steeds dat ze geen fuck om de Vuelta geven, dus als ze geen 1e worden vinden ze het ook goed
Ja, want ik heb al niet het hele jaar gezegd dat Sky geen fuck geeft om koersen buiten de Tour omquote:
Echte bazen weten alle mooie koersen te waarderen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:05 schreef Syntix het volgende:
Skybazen![]()
Ik denk overigens nog steeds dat ze geen fuck om de Vuelta geven, dus als ze geen 1e worden vinden ze het ook goed
Vandaar dat ze waarschijnlijk ook meedoen met FroomeGOD. Giro is toch wat minder de laatste jaren...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Echte bazen weten alle mooie koersen te waarderen.
Ik zou het persoonlijk erg fijn vinden als die spelletjesbullshit gewoon helemaal uit het topic wordt gehouden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 05:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Is ook prima. Maar het idee erachter om dit meer schoon te houden. Maar als jullie onderling afspreken tijdens de etappe er niet over te praten dan houden wij dat niet tegen.
Ik niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk erg fijn vinden als die spelletjesbullshit gewoon helemaal uit het topic wordt gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |