Ajax werd vorig seizoen op heel teleurstellende wijze nummer twee van de competitie. Het korps van Frank de Boer kreeg veel kritiek te verduren na een lamlendig seizoen qua spel, eigenlijk heel beleid. Er is 'geïnvesteerd' in de selectie: Mitchell Dijks is teruggehaald van Willem II, John Heitinga keert na vele omzwervingen terug op 't oude nest, de fysiek sterke Nemanja Gudelj wordt voor zes miljoen naar Amsterdam gehaald (voorlopig op de reservebank), Amin Younes is gehaald ter concurrentie voor El Ghazi. De onbetwiste toptransfer is natuurlijk Yaya Sanogo. Die wordt voor een jaar gehuurd van Arsenal. Topscorer in wording.quote:Toine van Peperstraten presenteert de allereerste Champions League-avond voor SBS 6. Hij praat op woensdag 29 juli de voorrondewedstrijd van Ajax tegen Rapid Wien aan elkaar. Dat heeft de tv-zender laten weten. Jan Joost van Gangelen, de tweede Champions League-presentator van SBS 6, verzorgt op dinsdag 4 augustus de presentatie van de return in de Amsterdam ArenA. Op beide dagen schuift Ronald de Boer aan voor analyses en doet Leo Oldenburger het commentaar.
Wytse van der Goot is de verslaggever voor de interviews aan het veld, waarop Ajax zich net als landskampioen PSV hoopt te plaatsen voor de poulefase van de Champions League.
Op beide speeldagen komt de gehele uitzending vanuit de stadions. Pas als er meerdere wedstrijden per avond getoond en nabesproken kunnen worden, verhuizen de presentatoren en de analytici naar de studio in Hilversum.
Het is geen Champions League.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
5 over 9, raar tijdstip om te beginnen voor de CL..
Is geen CL is voorronde.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
5 over 9, raar tijdstip om te beginnen voor de CL..
Over anderhalve week weer voor het eerst in anderhalf jaar die stadionspeaker horen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
Jeetje, hebben ze de stadionspeaker van Roda JC gehuurd of zo?
hehequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alles beter dan Kishna, aldus F. de Boer.
Ik wilde nog een leuke TT verzinnen maar ik voelde de bui al hangen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
goedzo Mani, Stijn mag geen topic meer openen hierover.
Wat een laffe steek in de rug, dit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
goedzo Mani, Stijn mag geen topic meer openen hierover.
Jij had het nieuwe topic al gereed.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een laffe steek in de rug, dit.
Leugens, dat doe ik al in geen jaren meer.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij had het nieuwe topic al gereed.
Ajax werd ook gedomineerd door SV Urk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Grazer AK , daar had Ajax ook veel moeite mee
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax werd ook gedomineerd door SV Urk.
Kop een bril.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aantal gespeelde minuten en stand is totaal niet te lezen
ach zodra de voorronde voorbij is zijn ze verplicht de UEFA-score te gebruiken als het goed isquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja kom op, t is voorronde CL. T is geen EL..quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is geen Champions League.
Nu zie je alweer dat een balonderschepping op het middenveld garant staat voor een scherpe counter van Wien.quote:
Op een 37cm campingtoestel is dat idd lastig.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
sowieso een verrekijker nodig om de overkant te zienquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een opgegooide bril proberen te vangen met m'n gezicht, van die carnavalspraktijken he.quote:
addertjequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
jongens je kan via nu.nl gratis kijken als je account aanmaakt. Werkt dit of addertje?
Gelukkig maar, want ik vreesde even dat je daadwerkelijk een bril had.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een opgegooide bril proberen te vangen met m'n gezicht, van die carnavalspraktijken he.
je moet je adblock uitschakelenquote:
Die is gewoon van de UEFA.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:08 schreef Gunner het volgende:
De cl layout die de NOS had mag SBS niet gebruiken of is dat pas in de poulefase? Ziet er een beetje armoedig uit.
Stoere boy gespotquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Monopoly het volgende:
Kanker sbs. Waarom weer allemaal vage accounts als ik vanaf de pc wil kijken.
ik heb ingelogd via fb roland. Als dit maar goed gaatquote:
kun je dat aub laten, mijn moeder is overleden aan sbsquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Monopoly het volgende:
Dit dus. Via NOS ging het perfectquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Monopoly het volgende:
nou nou hou het wel netjes Monopolyquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Monopoly het volgende:
Beetje hip en modern zijn togquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:08 schreef Gunner het volgende:
De cl layout die de NOS had mag SBS niet gebruiken of is dat pas in de poulefase? Ziet er een beetje armoedig uit.
Je tv aanzetten..quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef k0fferbak het volgende:
Hoe kijk ik die sbs stream zonder een account te maken?
Jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef TLC het volgende:
Voor de verliezers in deze fase zit het Europees avontuur er weer gelijk op of komen ze dan ergens terecht in de EL ?
volgende ronde play offs ELquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef TLC het volgende:
Voor de verliezers in deze fase zit het Europees avontuur er weer gelijk op of komen ze dan ergens terecht in de EL ?
ja leuk.... allemaal even lachenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Seam het volgende:
[..]
kun je dat aub laten, mijn moeder is overleden aan sbs
Volgende keer camping gebruiken ipv het k woord, dat lucht ook op.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:10 schreef Monopoly het volgende:
Excuus, ik liet me meeslepen in het moment
het ziet er uit als de jaren 90. En erg moeilijk leesbaarquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje hip en modern zijn tog
Ajax moet er even in groeien.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet meteen weer hoe leuk een wedstrijd van Ajax is
Past ook wel bij SBS. Waardevolle tip.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Volgende keer camping gebruiken ipv het k woord, dat lucht ook op.
Nou, ik ga van het weekend naar feyenoord - olympiakos, dus ik denk dat ik van deze flitsende wedstrijd moet genieten zolang het nog kanquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet meteen weer hoe leuk een wedstrijd van Ajax is
Ja paxquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:11 schreef Paxcon het volgende:
Zijn de Nederlandse ploegen morgen op FOX?
De ORF heeft altijd iets gaars met heel veel vierkantjes. Ziet er inderdaad wat aftands uit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
het ziet er uit als de jaren 90. En erg moeilijk leesbaar
te vlotte balhandeling. te snelle sprint...Met een grote lul ben je nou eenmaal trager.quote:
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:
Ajax scoort nog in de eerste helft. Let op mijn woorden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Dit is een typisch een wedstrijd waar er rond de 85-90e min + extra tijd een goal gaat vallen.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Dit is een typisch een wedstrijd waar er rond de 85-90e min + extra tijd een goal gaat vallen.
Dan gaat Ajax het nog lastig krijgen volgens Vennegoor (of was het Hesselink?)quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Koop een tv manquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
jongens ik heb nu die stream werken maar of het is een minischermpje of volledig scherm.
Ik had geen eens een full screen mogelijkheid.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
jongens ik heb nu die stream werken maar of het is een minischermpje of volledig scherm.
Oh, het was een grap? Hihahoquote:
dubbel klikken op dat minischermpjequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had geen eens een full screen mogelijkheid.
ik was 9quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:14 schreef TLC het volgende:
'95.. alweer 20 jaar geleden, jeezus wat vliegt de tijd om![]()
Heeft last van de boeren in Frankrijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Sigthorsson eigenlijk niet?
jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:14 schreef TLC het volgende:
'95.. alweer 20 jaar geleden, jeezus wat vliegt de tijd om![]()
Die is opgestuurd met post NLquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Sigthorsson eigenlijk niet?
En wat heeft dit met ajax en deze wedstrijd te maken?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
Toch knap dat ze de lelijkste baby van Eindhoven en omstreken weten te vinden voor de shoot:
Nu al een bierbuik
[ afbeelding ]
De dame zou ik ook niet gevenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
offtopic
Toch knap dat ze de lelijkste baby van Eindhoven en omstreken weten te vinden voor de shoot:
Nu al een bierbuik
[ afbeelding ]
net zo dik als Brunaquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
offtopic
Nu al een bierbuik
[ afbeelding ]
die baby is engquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
offtopic
Nu al een bierbuik
[ afbeelding ]
De echte klacht is natuurlijk Umbro als shirtsponsor hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
offtopic
Nu al een bierbuik
[ afbeelding ]
Leuk, maar niet hier.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
offtopic
Nu al een bierbuik
[ afbeelding ]
Lekker boeiend,quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
De echte klacht is natuurlijk Umbro als shirtsponsor hebben.
toch pijnlijk dan dat ajax er ook geen klote van baktquote:
subsidiebaby. Het is ze niet vreemd daarquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
offtopic
Nu al een bierbuik
[ afbeelding ]
Ah thx, lekkere interface ook.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:14 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
dubbel klikken op dat minischermpje
ditquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
De echte klacht is natuurlijk Umbro als shirtsponsor hebben.
maar die kinderen zijn gelukkig niet bang!quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
offtopic
Nu al een bierbuik
[ afbeelding ]
je scoort niet meer doelpunten in een Nike shirtjequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zeker. Niet in degelijk Adidas of Nike lopen..
Morgen lekker genieten van de Europa League, keine sorgen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Ik krijg nog niet echt zin in het nieuwe seizoen als ik dit zooitje ongeregeld bekijk.
Ik wel. Lekker punten verspelen tegen Roda JCquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Ik krijg nog niet echt zin in het nieuwe seizoen als ik dit zooitje ongeregeld bekijk.
Ajax weer punten verspelen in FC Utrecht.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel. Lekker punten verspelen tegen Roda JC
Maar je loopt er iig niet bij als een zwerver met een umbroshirt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je scoort niet meer doelpunten in een Nike shirtje
niet met riedewaldgodquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel. Lekker punten verspelen tegen Roda JC
Wordt PSV weer kampioen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax weer punten verspelen in FC Utrecht.
Niet zo raar, die wilde hem op CVquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bazoer was een afdankertje van de PSV opleiding.
Ja stopt om de zoveel minuten. Zinloos.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
Stream loopt vast. Heb ik hiervoor m'n privé opgegeven
Prutserquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga me niet aanmelden voor die nu.nl stream. Waardeloos dit. Allemaal vage voorwaarden en reclame bommen![]()
SBS kan de camping krijgen, ik zweer bij deze nooit meer naar die pauperzender te kijken.
Minuut 37quote:
Stalin kent geen privé toch?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
Stream loopt vast. Heb ik hiervoor m'n privé opgegeven
ja haha dan trekken ze het gas even open xdquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:20 schreef bombmannl het volgende:
Rot nou maar op met dat gelul over psv
vaste sbs kijker gespotquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Prutser![]()
Iedere gemiddelde camping-ganger lukt het om op die manier te kijken, maar jouw iq-loze hoofd krijgt het niet voor elkaar en dan ligt het aan nu.nl en sbs
Interessanter dan deze wedstrijd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:20 schreef bombmannl het volgende:
Rot nou maar op met dat gelul over psv
Ongetwijfeld dat die stream werkt. Ik zeg niet dat ik het niet voor elkaar krijgquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Prutser![]()
Iedere gemiddelde camping-ganger lukt het om op die manier te kijken, maar jouw iq-loze hoofd krijgt het niet voor elkaar en dan ligt het aan nu.nl en sbs
Kutleef.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Interessanter dan deze wedstrijd.
PSV
Ook niet gebeurd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
15 minuten onderweg en er is nog NIETS gebeurt
Gebeurd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
Jawel, jij maakt een grove werkwoordspellingfout.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb anders al lekker veel matige passes gezienquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
ik ben bij deze ajaxsupporter afquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
2011 belde...quote:
Ik zal al zo te twijfelen...quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we anders allemaal even om FireFox lachen, hij maakte een foutje
kan hij inderdaad ook niets aan doen, die grammatica krijgt hij volgend jaar pas op school.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we anders allemaal even om FireFox lachen, hij maakte een foutje
ik heb al ja ingevuldquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zouden jullie aan orgaandonatie willen doen?
Wellicht kan hij ons nog vertellen over de nieuwste geruchten die hij heeft meegekregen van een taxichauffeur.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Oldenburger krijgt het ook niet voor elkaar de wedstrijd boeiender te maken
Ik word ook moe van dat gedoe alsof hij een Rapid Wien kenner is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Oldenburger krijgt het ook niet voor elkaar de wedstrijd boeiender te maken
die hoor ik anders nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:23 schreef HighVolume het volgende:
dat rapid wien publieklijkt eindhoven wel
Goeie dit. Sterk. Leuk ook.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:23 schreef HighVolume het volgende:
dat rapid wien publieklijkt eindhoven wel
Ajax speelt niet met een zes.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veltman lijkt mij een prima nummer 6.
Dan kun je Bazoer in de defensie plaatsen.
En ook niet met een 10.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax speelt niet met een zes.
Einde nieuwsflits.
Een nier geven lijkt op dit moment leuker dan deze wedstrijdquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Over orgaandonatie praten is momenteel interessanter dan kijken naar deze wedstrijd.
Zou jij daadwerkelijk een nier willen geven?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een nier geven lijkt op dit moment leuker dan deze wedstrijd
Dan weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ook niet met een 10.
Dat kan niet.
neequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij daadwerkelijk een nier willen geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |