Ajax werd vorig seizoen op heel teleurstellende wijze nummer twee van de competitie. Het korps van Frank de Boer kreeg veel kritiek te verduren na een lamlendig seizoen qua spel, eigenlijk heel beleid. Er is 'geïnvesteerd' in de selectie: Mitchell Dijks is teruggehaald van Willem II, John Heitinga keert na vele omzwervingen terug op 't oude nest, de fysiek sterke Nemanja Gudelj wordt voor zes miljoen naar Amsterdam gehaald (voorlopig op de reservebank), Amin Younes is gehaald ter concurrentie voor El Ghazi. De onbetwiste toptransfer is natuurlijk Yaya Sanogo. Die wordt voor een jaar gehuurd van Arsenal. Topscorer in wording.quote:Toine van Peperstraten presenteert de allereerste Champions League-avond voor SBS 6. Hij praat op woensdag 29 juli de voorrondewedstrijd van Ajax tegen Rapid Wien aan elkaar. Dat heeft de tv-zender laten weten. Jan Joost van Gangelen, de tweede Champions League-presentator van SBS 6, verzorgt op dinsdag 4 augustus de presentatie van de return in de Amsterdam ArenA. Op beide dagen schuift Ronald de Boer aan voor analyses en doet Leo Oldenburger het commentaar.
Wytse van der Goot is de verslaggever voor de interviews aan het veld, waarop Ajax zich net als landskampioen PSV hoopt te plaatsen voor de poulefase van de Champions League.
Op beide speeldagen komt de gehele uitzending vanuit de stadions. Pas als er meerdere wedstrijden per avond getoond en nabesproken kunnen worden, verhuizen de presentatoren en de analytici naar de studio in Hilversum.
Het is geen Champions League.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
5 over 9, raar tijdstip om te beginnen voor de CL..
Is geen CL is voorronde.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
5 over 9, raar tijdstip om te beginnen voor de CL..
Over anderhalve week weer voor het eerst in anderhalf jaar die stadionspeaker horen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
Jeetje, hebben ze de stadionspeaker van Roda JC gehuurd of zo?
hehequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alles beter dan Kishna, aldus F. de Boer.
Ik wilde nog een leuke TT verzinnen maar ik voelde de bui al hangen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
goedzo Mani, Stijn mag geen topic meer openen hierover.
Wat een laffe steek in de rug, dit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
goedzo Mani, Stijn mag geen topic meer openen hierover.
Jij had het nieuwe topic al gereed.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een laffe steek in de rug, dit.
Leugens, dat doe ik al in geen jaren meer.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij had het nieuwe topic al gereed.
Ajax werd ook gedomineerd door SV Urk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Grazer AK , daar had Ajax ook veel moeite mee
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax werd ook gedomineerd door SV Urk.
Kop een bril.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aantal gespeelde minuten en stand is totaal niet te lezen
ach zodra de voorronde voorbij is zijn ze verplicht de UEFA-score te gebruiken als het goed isquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja kom op, t is voorronde CL. T is geen EL..quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is geen Champions League.
Nu zie je alweer dat een balonderschepping op het middenveld garant staat voor een scherpe counter van Wien.quote:
Op een 37cm campingtoestel is dat idd lastig.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
sowieso een verrekijker nodig om de overkant te zienquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een opgegooide bril proberen te vangen met m'n gezicht, van die carnavalspraktijken he.quote:
addertjequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
jongens je kan via nu.nl gratis kijken als je account aanmaakt. Werkt dit of addertje?
Gelukkig maar, want ik vreesde even dat je daadwerkelijk een bril had.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een opgegooide bril proberen te vangen met m'n gezicht, van die carnavalspraktijken he.
je moet je adblock uitschakelenquote:
Die is gewoon van de UEFA.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:08 schreef Gunner het volgende:
De cl layout die de NOS had mag SBS niet gebruiken of is dat pas in de poulefase? Ziet er een beetje armoedig uit.
Stoere boy gespotquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Monopoly het volgende:
Kanker sbs. Waarom weer allemaal vage accounts als ik vanaf de pc wil kijken.
ik heb ingelogd via fb roland. Als dit maar goed gaatquote:
kun je dat aub laten, mijn moeder is overleden aan sbsquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Monopoly het volgende:
Dit dus. Via NOS ging het perfectquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Monopoly het volgende:
nou nou hou het wel netjes Monopolyquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Monopoly het volgende:
Beetje hip en modern zijn togquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:08 schreef Gunner het volgende:
De cl layout die de NOS had mag SBS niet gebruiken of is dat pas in de poulefase? Ziet er een beetje armoedig uit.
Je tv aanzetten..quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef k0fferbak het volgende:
Hoe kijk ik die sbs stream zonder een account te maken?
Jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef TLC het volgende:
Voor de verliezers in deze fase zit het Europees avontuur er weer gelijk op of komen ze dan ergens terecht in de EL ?
volgende ronde play offs ELquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef TLC het volgende:
Voor de verliezers in deze fase zit het Europees avontuur er weer gelijk op of komen ze dan ergens terecht in de EL ?
ja leuk.... allemaal even lachenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Seam het volgende:
[..]
kun je dat aub laten, mijn moeder is overleden aan sbs
Volgende keer camping gebruiken ipv het k woord, dat lucht ook op.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:10 schreef Monopoly het volgende:
Excuus, ik liet me meeslepen in het moment
het ziet er uit als de jaren 90. En erg moeilijk leesbaarquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje hip en modern zijn tog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |