Een opgegooide bril proberen te vangen met m'n gezicht, van die carnavalspraktijken he.quote:
addertjequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
jongens je kan via nu.nl gratis kijken als je account aanmaakt. Werkt dit of addertje?
Gelukkig maar, want ik vreesde even dat je daadwerkelijk een bril had.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een opgegooide bril proberen te vangen met m'n gezicht, van die carnavalspraktijken he.
je moet je adblock uitschakelenquote:
Die is gewoon van de UEFA.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:08 schreef Gunner het volgende:
De cl layout die de NOS had mag SBS niet gebruiken of is dat pas in de poulefase? Ziet er een beetje armoedig uit.
Stoere boy gespotquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Monopoly het volgende:
Kanker sbs. Waarom weer allemaal vage accounts als ik vanaf de pc wil kijken.
ik heb ingelogd via fb roland. Als dit maar goed gaatquote:
kun je dat aub laten, mijn moeder is overleden aan sbsquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Monopoly het volgende:
Dit dus. Via NOS ging het perfectquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Monopoly het volgende:
nou nou hou het wel netjes Monopolyquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Monopoly het volgende:
Beetje hip en modern zijn togquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:08 schreef Gunner het volgende:
De cl layout die de NOS had mag SBS niet gebruiken of is dat pas in de poulefase? Ziet er een beetje armoedig uit.
Je tv aanzetten..quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef k0fferbak het volgende:
Hoe kijk ik die sbs stream zonder een account te maken?
Jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef TLC het volgende:
Voor de verliezers in deze fase zit het Europees avontuur er weer gelijk op of komen ze dan ergens terecht in de EL ?
volgende ronde play offs ELquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef TLC het volgende:
Voor de verliezers in deze fase zit het Europees avontuur er weer gelijk op of komen ze dan ergens terecht in de EL ?
ja leuk.... allemaal even lachenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Seam het volgende:
[..]
kun je dat aub laten, mijn moeder is overleden aan sbs
Volgende keer camping gebruiken ipv het k woord, dat lucht ook op.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:10 schreef Monopoly het volgende:
Excuus, ik liet me meeslepen in het moment
het ziet er uit als de jaren 90. En erg moeilijk leesbaarquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje hip en modern zijn tog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |