Ajax moet er even in groeien.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet meteen weer hoe leuk een wedstrijd van Ajax is
Past ook wel bij SBS. Waardevolle tip.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Volgende keer camping gebruiken ipv het k woord, dat lucht ook op.
Nou, ik ga van het weekend naar feyenoord - olympiakos, dus ik denk dat ik van deze flitsende wedstrijd moet genieten zolang het nog kanquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet meteen weer hoe leuk een wedstrijd van Ajax is
Ja paxquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:11 schreef Paxcon het volgende:
Zijn de Nederlandse ploegen morgen op FOX?
De ORF heeft altijd iets gaars met heel veel vierkantjes. Ziet er inderdaad wat aftands uit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
het ziet er uit als de jaren 90. En erg moeilijk leesbaar
te vlotte balhandeling. te snelle sprint...Met een grote lul ben je nou eenmaal trager.quote:
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:
Ajax scoort nog in de eerste helft. Let op mijn woorden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Dit is een typisch een wedstrijd waar er rond de 85-90e min + extra tijd een goal gaat vallen.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Dit is een typisch een wedstrijd waar er rond de 85-90e min + extra tijd een goal gaat vallen.
Dan gaat Ajax het nog lastig krijgen volgens Vennegoor (of was het Hesselink?)quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Koop een tv manquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
jongens ik heb nu die stream werken maar of het is een minischermpje of volledig scherm.
Ik had geen eens een full screen mogelijkheid.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
jongens ik heb nu die stream werken maar of het is een minischermpje of volledig scherm.
Oh, het was een grap? Hihahoquote:
dubbel klikken op dat minischermpjequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had geen eens een full screen mogelijkheid.
ik was 9quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:14 schreef TLC het volgende:
'95.. alweer 20 jaar geleden, jeezus wat vliegt de tijd om![]()
Heeft last van de boeren in Frankrijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Sigthorsson eigenlijk niet?
jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:14 schreef TLC het volgende:
'95.. alweer 20 jaar geleden, jeezus wat vliegt de tijd om![]()
Die is opgestuurd met post NLquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Sigthorsson eigenlijk niet?
En wat heeft dit met ajax en deze wedstrijd te maken?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
Toch knap dat ze de lelijkste baby van Eindhoven en omstreken weten te vinden voor de shoot:
Nu al een bierbuik
[ afbeelding ]
De dame zou ik ook niet gevenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
offtopic
Toch knap dat ze de lelijkste baby van Eindhoven en omstreken weten te vinden voor de shoot:
Nu al een bierbuik
[ afbeelding ]
net zo dik als Brunaquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
offtopic
Nu al een bierbuik
[ afbeelding ]
die baby is engquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
offtopic
Nu al een bierbuik
[ afbeelding ]
De echte klacht is natuurlijk Umbro als shirtsponsor hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
offtopic
Nu al een bierbuik
[ afbeelding ]
Leuk, maar niet hier.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
offtopic
Nu al een bierbuik
[ afbeelding ]
Lekker boeiend,quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
De echte klacht is natuurlijk Umbro als shirtsponsor hebben.
toch pijnlijk dan dat ajax er ook geen klote van baktquote:
subsidiebaby. Het is ze niet vreemd daarquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
offtopic
Nu al een bierbuik
[ afbeelding ]
Ah thx, lekkere interface ook.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:14 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
dubbel klikken op dat minischermpje
ditquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
De echte klacht is natuurlijk Umbro als shirtsponsor hebben.
maar die kinderen zijn gelukkig niet bang!quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
offtopic
Nu al een bierbuik
[ afbeelding ]
je scoort niet meer doelpunten in een Nike shirtjequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zeker. Niet in degelijk Adidas of Nike lopen..
Morgen lekker genieten van de Europa League, keine sorgen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Ik krijg nog niet echt zin in het nieuwe seizoen als ik dit zooitje ongeregeld bekijk.
Ik wel. Lekker punten verspelen tegen Roda JCquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Ik krijg nog niet echt zin in het nieuwe seizoen als ik dit zooitje ongeregeld bekijk.
Ajax weer punten verspelen in FC Utrecht.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel. Lekker punten verspelen tegen Roda JC
Maar je loopt er iig niet bij als een zwerver met een umbroshirt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je scoort niet meer doelpunten in een Nike shirtje
niet met riedewaldgodquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel. Lekker punten verspelen tegen Roda JC
Wordt PSV weer kampioen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax weer punten verspelen in FC Utrecht.
Niet zo raar, die wilde hem op CVquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bazoer was een afdankertje van de PSV opleiding.
Ja stopt om de zoveel minuten. Zinloos.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
Stream loopt vast. Heb ik hiervoor m'n privé opgegeven
Prutserquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga me niet aanmelden voor die nu.nl stream. Waardeloos dit. Allemaal vage voorwaarden en reclame bommen![]()
SBS kan de camping krijgen, ik zweer bij deze nooit meer naar die pauperzender te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |