abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154759348
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:24 schreef johny48 het volgende:
Ik heb verder even alles terug gelezen en mensen bedankt voor de adviezen etc . Kreeg nu net mailtje over BKR verwijderen door particulier lenen site die kunnen dus op mijn BKR site komen anders weten hun mijn inlog naam niet toch. Goed we gaan weer druk op zoek voor oplossing.
Klinkt betrouwbaar
  Moderator donderdag 30 juli 2015 @ 11:35:51 #127
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_154759411
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:24 schreef johny48 het volgende:
Ik heb verder even alles terug gelezen en mensen bedankt voor de adviezen etc . Kreeg nu net mailtje over BKR verwijderen door particulier lenen site die kunnen dus op mijn BKR site komen anders weten hun mijn inlog naam niet toch. Goed we gaan weer druk op zoek voor oplossing.
8)7 mijn god :')
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:42:48 #128
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_154759523
Van de BKR site:

Kan ik - via een internetaanbieder - mijn registratie laten verwijderen?

Op internet zijn nogal wat partijen actief die aanbieden uw registratie in het CKI te verwijderen. Vaak bieden zij u hiertoe -tegen betaling- een handleiding aan. Ook zijn er partijen die u juridische ondersteuning aanbieden. Wees voorzichtig met dergelijke aanbiedingen. Het kost u vaak veel geld en het resultaat is zeker niet altijd verwijdering van uw registratie. Als u van mening bent dat u een onterecht registratie in het CKI bij BKR heeft , dan vindt u op onze website meer informatie om deze, zo mogelijk, te laten corrigeren.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Moderator donderdag 30 juli 2015 @ 11:45:34 #129
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_154759582
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:42 schreef Mark het volgende:
Van de BKR site:

Kan ik - via een internetaanbieder - mijn registratie laten verwijderen?

Op internet zijn nogal wat partijen actief die aanbieden uw registratie in het CKI te verwijderen. Vaak bieden zij u hiertoe -tegen betaling- een handleiding aan. Ook zijn er partijen die u juridische ondersteuning aanbieden. Wees voorzichtig met dergelijke aanbiedingen. Het kost u vaak veel geld en het resultaat is zeker niet altijd verwijdering van uw registratie. Als u van mening bent dat u een onterecht registratie in het CKI bij BKR heeft , dan vindt u op onze website meer informatie om deze, zo mogelijk, te laten corrigeren.
Joh. Dat is waar t om gaat. Mensen die al wanhopig zijn denken niet (meer) na. Makkelijk om die lui dan nog een poot uit te draaien. Maar je moet al uberhaupt niet al te snugger zijn om het uberhaupt te geloven.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:51:53 #130
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_154759704
Wellicht dat een officiele bron TS iets meer kan overtuigen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_154760068
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:51 schreef Mark het volgende:
Wellicht dat een officiele bron TS iets meer kan overtuigen
Ach, er zijn hier al xat oplossingen gegeven, en TS luistert er toch niet naar.

Ik geloof geen zak meer van zijn verhaal, het gaat hem alleen maar om geld geld geld.

Klinkt als iemand die problematische schulden heeft, en dat zal wel niet bij die 6000 alleen blijven.

Gokverslaafde misschien?
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2015 @ 12:10:04 #132
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_154760100
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:22 schreef johny48 het volgende:
maargoed ik begrijp dat het aanbod niet doorgaat als ik het zo lees? want zie helaas nog geen reactie in mn post
Je dacht dat t serieus was?
pi_154760826
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:08 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ach, er zijn hier al xat oplossingen gegeven, en TS luistert er toch niet naar.

Ik geloof geen zak meer van zijn verhaal, het gaat hem alleen maar om geld geld geld.

Klinkt als iemand die problematische schulden heeft, en dat zal wel niet bij die 6000 alleen blijven.
Dat denk ik ook, zijn opmerkingen over het BKR en zijn registratie slaan ook nergens op. Als iemand over voldoende inkomsten beschikt en geen achterstand registratie heeft bij het BKR dan is er geen enkele reden dat een bank tegen TS zou zeggen dat hij moet wachten tot die registratie van een volgens Ts keurig op tijd afgeloste lening weg is.

Dan heb je nog de huurachterstand, hij zegt met spoed geld nodig te hebben maar dat er nog geen gerechtelijke uitspraak is geweest vanwege de huurachterstand. Tot die tijd zijn er altijd wel regelingen te treffen met de woningbouw vereniging en dan ben je ook nog goedkoper uit dan met een lening af te sluiten.

quote:
Gokverslaafde misschien?
Zoiets gok ik
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2015 @ 12:51:56 #134
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_154761002
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:01 schreef johny48 het volgende:

www.agog.nl
pi_154761469
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:37 schreef Chewie het volgende:
In je vorige topic begreep ik dat je een negatieve bkr registratie hebt maar dat die inmiddels wel betaald is.

In dat geval kun je het beste met je eigen bank gaan praten, als er regelmatig geld binnenkomt en je vaste lasten niet te hoog zijn dan zijn er meestal wel mogelijkheden met een slechte bkr registratie.
Dit inderdaad. Daarnaast kan de bank volgens mij bij het BKR wel meer informatie over die registratie halen. Wat voor betalingsachterstand en of deze al voldaan is.
Je geeft zelf aan dat je die al wel weer ingelost hebt, dus daarover kan je met je bank in gesprek gaan.
Dat is al veiliger dan die obscure bedrijfjes.

Beste optie blijft om toch schuldhulpverlening op te zoeken. Maar jij geeft aan dat je daar geen resultaat hebt gehad?
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_154768489
rotterdambart mijn email staat in het begin van deze topic misschien zou je me kunnen mailen aub? dank je wel alvast allemaal voor de steun en adviezen enz ik laat iedereen in hun waarde kwa meningen etc dat respecteer ik zeer . Fijne avond iedereen en kom morgen weer even kijken. Rotterdambart je kan ook in mijn prive box je email achterlaten geen probleem lees het wel .
ben op zoek naar iemand die mij geld kan lenen per direct, dit ivm ernstig zieke vader en achterstallige betalingen door ziekte!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 30 juli 2015 @ 17:18:38 #137
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_154768615
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:13 schreef johny48 het volgende:
rotterdambart mijn email staat in het begin van deze topic misschien zou je me kunnen mailen aub? dank je wel alvast allemaal voor de steun en adviezen enz ik laat iedereen in hun waarde kwa meningen etc dat respecteer ik zeer . Fijne avond iedereen en kom morgen weer even kijken. Rotterdambart je kan ook in mijn prive box je email achterlaten geen probleem lees het wel .
Ik hoop dat je ook gelezen hebt hoe sites NIET met je BKRgegevens aan de slag kunnen. Dat je gewoon je geld weg gooit als je er mee in zee gaat.

Je e-mailadres heb ik gewist omdat deze niet zo open hoeft in dit topic. Mocht RdamB je zijn mail DMen kun je idd daar mee verder.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_154768670
Nisno, dank je wel voor de moeite . Ik moet eerst 7 dagen lid zijn dan kan ik pas terug antwoorden wel jammer want kan nu niemand antwoord geven of prive aanspreken . Dat is wel weer jammer van deze site of forum toch?
ben op zoek naar iemand die mij geld kan lenen per direct, dit ivm ernstig zieke vader en achterstallige betalingen door ziekte!
pi_154768713
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:21 schreef johny48 het volgende:
Nisno, dank je wel voor de moeite . Ik moet eerst 7 dagen lid zijn dan kan ik pas terug antwoorden wel jammer want kan nu niemand antwoord geven of prive aanspreken . Dat is wel weer jammer van deze site of forum toch?
Nee juist niet want zo worden users ook niet zo snel lastig gevallen door spammers enzo
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154768739
Thinkk, daar heb je ook weer gelijk in ja dat is ook een optie . Maar goed we wachten af en wie weet toch .
pi_154768802
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee juist niet want zo worden users ook niet zo snel lastig gevallen door spammers enzo
Of bedelende schooiers.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_154768803
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:24 schreef johny48 het volgende:
Thinkk, daar heb je ook weer gelijk in ja dat is ook een optie . Maar goed we wachten af en wie weet toch .
Lees gewoon maar eens goed wat iedereen hier zegt je helpt jezelf alleen maar verder in de problemen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154768994
Hoe oud is je vader, wat heeft die? En is het misschien niet beter om hem gewoon te laten en jezelf eerst uit de problemen te helpen? Eventueel kun jij zijn erfenis krijgen om zo je schulden te verlichten?
  donderdag 30 juli 2015 @ 17:38:13 #144
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_154769016
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:37 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Hoe oud is je vader, wat heeft die? En is het misschien niet beter om hem gewoon te laten en jezelf eerst uit de problemen te helpen? Eventueel kun jij zijn erfenis krijgen om zo je schulden te verlichten?
Denk je dat er een erfenis is als die vader ook schulden heeft?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_154769043
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:38 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Misschien heeft die meubilair etc.
pi_154769058
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:38 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Denk je serieus dat er hier een vader in het spel is?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_154770033
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Denk je serieus dat er hier een vader in het spel is?
Vragen vragen vragen....
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 30 juli 2015 @ 18:36:19 #148
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_154770233
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je denkt toch niet dat iemand zo gek is om iemand met financiėle problemen geld te lenen.. Zeker niet aan een vreemde.. Geld zien ze dan nooit meer terug _O-
Wat mevrouw Pink hier zegt.

Als ik toch al geld ga weggeven dan kan ik er net zo goed mee gaan gokken. Heb ik nog kans dat ik geld maak :7
pi_154785253
Volgens mij heeft TS een lening van 20k die hij in oktober heeft afbetaald (met een looptijd van 5 jaar, in eind 2010 afgesloten). Daarom kan hij geen nieuwe lening erbij krijgen want zijn maandlasten zijn te hoog met zijn huidige inkomen.
Als het afbetaald is wil zijn bank dus wel weer een nieuwe geven.

Als de lening van 20k is afbetaald heeft hij wel genoeg inkomen om een lening van 5k af te betalen.

Daar tussen heeft hij wel ernstig tekort geschoten met allemaal huurachterstand en zo, maar die lening van 20k heeft hij blijkbaar keurig zitten afbetalen de hele tijd.

Jammer dat TS zo slecht is zijn situatie juist uit te leggen, het zou veel gedoe en misverstanden voorkomen :P
pi_154786098
MMl, ik denk dat je alles niet goed gelezen hebt of wel? Die lening was afgesloten in 2005 en eindigde in 2010 geheel afbetaald zoals afspraken waren dus dit even terzijde, dan antwoord op andere mensen hier die denken bijdehand tezijn of denken alles te weten ,mijn vader is zeker aanwezig maar val hem er niet mee lastig gezien zijn ernstige ziekte beeld wat sommige niet begrijpen misschien geeft ook niet maar zeg dan niet is die vader uberhaubt wel in beeld ofzo etc over mijn vader. Ik heb alles duidelijk uit gelegd aan een ieder en wat dan ieder zijn mening hierover is respecteer ik zeer alleen zeg dan wel gewoon dingen die ergens op slaan en niet zomaar iets zeggen terwijl je totaal niks weet of denkt te weten want dan raak je mijn gevoelige snaar snap je. Ik ben eerlijk geweest en nog steeds en heb alles naar waarheid verteld en antwoord gegeven aan een ieder die iets vroeg dus ik laat het verder hierbij . Ga zo weer naar mijn vader toe en zie wel verder hoe ik alles ga oplossen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')