Klinkt betrouwbaarquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:24 schreef johny48 het volgende:
Ik heb verder even alles terug gelezen en mensen bedankt voor de adviezen etc . Kreeg nu net mailtje over BKR verwijderen door particulier lenen site die kunnen dus op mijn BKR site komen anders weten hun mijn inlog naam niet toch. Goed we gaan weer druk op zoek voor oplossing.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:24 schreef johny48 het volgende:
Ik heb verder even alles terug gelezen en mensen bedankt voor de adviezen etc . Kreeg nu net mailtje over BKR verwijderen door particulier lenen site die kunnen dus op mijn BKR site komen anders weten hun mijn inlog naam niet toch. Goed we gaan weer druk op zoek voor oplossing.
Joh. Dat is waar t om gaat. Mensen die al wanhopig zijn denken niet (meer) na. Makkelijk om die lui dan nog een poot uit te draaien. Maar je moet al uberhaupt niet al te snugger zijn om het uberhaupt te geloven.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:42 schreef Mark het volgende:
Van de BKR site:
Kan ik - via een internetaanbieder - mijn registratie laten verwijderen?
Op internet zijn nogal wat partijen actief die aanbieden uw registratie in het CKI te verwijderen. Vaak bieden zij u hiertoe -tegen betaling- een handleiding aan. Ook zijn er partijen die u juridische ondersteuning aanbieden. Wees voorzichtig met dergelijke aanbiedingen. Het kost u vaak veel geld en het resultaat is zeker niet altijd verwijdering van uw registratie. Als u van mening bent dat u een onterecht registratie in het CKI bij BKR heeft , dan vindt u op onze website meer informatie om deze, zo mogelijk, te laten corrigeren.
Ach, er zijn hier al xat oplossingen gegeven, en TS luistert er toch niet naar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:51 schreef Mark het volgende:
Wellicht dat een officiele bron TS iets meer kan overtuigen
Je dacht dat t serieus was?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:22 schreef johny48 het volgende:
maargoed ik begrijp dat het aanbod niet doorgaat als ik het zo lees? want zie helaas nog geen reactie in mn post
Dat denk ik ook, zijn opmerkingen over het BKR en zijn registratie slaan ook nergens op. Als iemand over voldoende inkomsten beschikt en geen achterstand registratie heeft bij het BKR dan is er geen enkele reden dat een bank tegen TS zou zeggen dat hij moet wachten tot die registratie van een volgens Ts keurig op tijd afgeloste lening weg is.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ach, er zijn hier al xat oplossingen gegeven, en TS luistert er toch niet naar.
Ik geloof geen zak meer van zijn verhaal, het gaat hem alleen maar om geld geld geld.
Klinkt als iemand die problematische schulden heeft, en dat zal wel niet bij die 6000 alleen blijven.
Zoiets gok ikquote:Gokverslaafde misschien?
Dit inderdaad. Daarnaast kan de bank volgens mij bij het BKR wel meer informatie over die registratie halen. Wat voor betalingsachterstand en of deze al voldaan is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:37 schreef Chewie het volgende:
In je vorige topic begreep ik dat je een negatieve bkr registratie hebt maar dat die inmiddels wel betaald is.
In dat geval kun je het beste met je eigen bank gaan praten, als er regelmatig geld binnenkomt en je vaste lasten niet te hoog zijn dan zijn er meestal wel mogelijkheden met een slechte bkr registratie.
Ik hoop dat je ook gelezen hebt hoe sites NIET met je BKRgegevens aan de slag kunnen. Dat je gewoon je geld weg gooit als je er mee in zee gaat.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:13 schreef johny48 het volgende:
rotterdambart mijn email staat in het begin van deze topic misschien zou je me kunnen mailen aub? dank je wel alvast allemaal voor de steun en adviezen enz ik laat iedereen in hun waarde kwa meningen etc dat respecteer ik zeer . Fijne avond iedereen en kom morgen weer even kijken. Rotterdambart je kan ook in mijn prive box je email achterlaten geen probleem lees het wel .
Nee juist niet want zo worden users ook niet zo snel lastig gevallen door spammers enzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:21 schreef johny48 het volgende:
Nisno, dank je wel voor de moeite . Ik moet eerst 7 dagen lid zijn dan kan ik pas terug antwoorden wel jammer want kan nu niemand antwoord geven of prive aanspreken . Dat is wel weer jammer van deze site of forum toch?
Of bedelende schooiers.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee juist niet want zo worden users ook niet zo snel lastig gevallen door spammers enzo
Lees gewoon maar eens goed wat iedereen hier zegt je helpt jezelf alleen maar verder in de problemenquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:24 schreef johny48 het volgende:
Thinkk, daar heb je ook weer gelijk in ja dat is ook een optie . Maar goed we wachten af en wie weet toch .
Denk je dat er een erfenis is als die vader ook schulden heeft?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:37 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Hoe oud is je vader, wat heeft die? En is het misschien niet beter om hem gewoon te laten en jezelf eerst uit de problemen te helpen? Eventueel kun jij zijn erfenis krijgen om zo je schulden te verlichten?
Misschien heeft die meubilair etc.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Denk je dat er een erfenis is als die vader ook schulden heeft?
Denk je serieus dat er hier een vader in het spel is?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Denk je dat er een erfenis is als die vader ook schulden heeft?
Vragen vragen vragen....quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Denk je serieus dat er hier een vader in het spel is?
Wat mevrouw Pink hier zegt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je denkt toch niet dat iemand zo gek is om iemand met financiėle problemen geld te lenen.. Zeker niet aan een vreemde.. Geld zien ze dan nooit meer terug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |