Enige manier om goedkoop aan zoveel geld te komen is familie of vrienden. Als je nu gaat lenen bij een woekerbank oid, kom je alleen maar dieper in de shit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:30 schreef johny48 het volgende:
Spijkerbroek,
Ja dan heb ik genoeg over om rond te komen en betalingen te doen klopt helemaal, als ik maar eerst het andere betaald hebt en geregeld hebt !
En waarom zou een wildvreemde jou geloven?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:34 schreef johny48 het volgende:
Weet het kreator, maar is wel een goude oplossing op dit moment snap je en dan 2 jaar aflossen geen punt voor mij. ben ik wel andere allemaal kwijt snap je
Nu ja, dan Google je even op 'geld lenen met BKR'. Dan komen er vanzelf allerlei obscure leentoko's naar boven.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:34 schreef johny48 het volgende:
Weet het kreator, maar is wel een goude oplossing op dit moment snap je en dan 2 jaar aflossen geen punt voor mij. ben ik wel andere allemaal kwijt snap je
Dat zeg ik: waarom zou iemand jou geloven?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:37 schreef johny48 het volgende:
Omdat ik een eerlijke persoon ben die afspraken nakomt en serieus is
Jaja, zo'n grote schuld opbouwen en dan wil je ons laten geloven dat wij netjes onze centjes terugkrijgen. Hoe de fuck kom jij aan 250 per maand dat je kan missen als je schulden maakt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:34 schreef johny48 het volgende:
Yep, dat zeggen die Nigerianen ook altijd...quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:37 schreef johny48 het volgende:
Uh, je komt niet je afspraken/verplichtingen na, anders had je niet zoveel schuld, grapjas.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:37 schreef johny48 het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:40 schreef johny48 het volgende:
Zijn gemaakt in verleden door omstandigheden, en heb vaste inkomsten en kan dit makkelijk terug betalen. als abn niet zo meoilijk doet was het al opgelost maar regeltjes etc in deze maatschappij moeten hun zich aan houden helaas
Oh lol, ik pak een bakje popcorn bijquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:27 schreef johny48 het volgende:
coolguy,
Leg het kort even uit aan je ben eerlijk mens,
heb 2 maanden geen inkomsten gehad begin dit jaar dus wat achterstanden gekregen,verder is mijn vader ernstig ziek en heb nu ww uitkering
Ahja, de ABN doet moeilijk...quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:40 schreef johny48 het volgende:
Zijn gemaakt in verleden door omstandigheden, en heb vaste inkomsten en kan dit makkelijk terug betalen. als abn niet zo meoilijk doet was het al opgelost maar regeltjes etc in deze maatschappij moeten hun zich aan houden helaas
6.000 achterstand is niet van 1 maand, maargoed.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:42 schreef johny48 het volgende:
ik heb achterstanden geen schuld is heel verschil Ferrari,maargoed ik stop ermee kijk wel hoe ik het ga oplossen
Als die registratie in oktober verdwijnt dan zijn er met de meeste banken wel regelingen te treffen. Tenminste als er regelmatig geld binnenkomt en je niet nog maar net bij deze bank zit of andere problemen met je bank gehad hebt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:39 schreef johny48 het volgende:
Chewie,
abn is al mee gepraat en kan pas vanaf oktober terecht en dat is helaas telaat. want blijft 5 jaar erin staan snap je
navenant bezuinigen, dan hou je wat meer over per maand?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:27 schreef johny48 het volgende:
coolguy,
Leg het kort even uit aan je ben eerlijk mens,
heb 2 maanden geen inkomsten gehad begin dit jaar dus wat achterstanden gekregen,verder is mijn vader ernstig ziek en heb nu ww uitkering en kan dan elke E250 terug betalen als ik dat geld maar heb voor 1 aug snap je . kort samengevat had gehoopt hier iemand te vinden die een oplossing wist en serieus was. of is. Verder kan ik goed met geld omgaan alleen als je altijd 9jaar inkomsten hebt gehad van ruim 2300 per maand en nu ineens 1000 minder ja dan lukt het niet meer he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |