abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154731827
Spijkerbroek,

Ja dan heb ik genoeg over om rond te komen en betalingen te doen klopt helemaal, als ik maar eerst het andere betaald hebt en geregeld hebt !
ben op zoek naar iemand die mij geld kan lenen per direct, dit ivm ernstig zieke vader en achterstallige betalingen door ziekte!
pi_154731853
Killerbee,

Dat heb ik wel serieus opgevat en aangenomen alleen ben ik daar al geweest zonder resultaat helaas!
ben op zoek naar iemand die mij geld kan lenen per direct, dit ivm ernstig zieke vader en achterstallige betalingen door ziekte!
  Official ESF Kreviewer woensdag 29 juli 2015 @ 14:33:30 #28
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_154731879
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:30 schreef johny48 het volgende:
Spijkerbroek,

Ja dan heb ik genoeg over om rond te komen en betalingen te doen klopt helemaal, als ik maar eerst het andere betaald hebt en geregeld hebt !
Enige manier om goedkoop aan zoveel geld te komen is familie of vrienden. Als je nu gaat lenen bij een woekerbank oid, kom je alleen maar dieper in de shit.
pi_154731902
Weet het kreator, maar is wel een goude oplossing op dit moment snap je en dan 2 jaar aflossen geen punt voor mij. ben ik wel andere allemaal kwijt snap je
pi_154731933
Vrienden en familie helaas geen optie niemand is zo rijk zeg maar en familie heb ik nog weinig helaas!
pi_154731940
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:34 schreef johny48 het volgende:
Weet het kreator, maar is wel een goude oplossing op dit moment snap je en dan 2 jaar aflossen geen punt voor mij. ben ik wel andere allemaal kwijt snap je
En waarom zou een wildvreemde jou geloven?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_154731963
Omdat ik een eerlijke persoon ben die afspraken nakomt en serieus is
  Official ESF Kreviewer woensdag 29 juli 2015 @ 14:37:27 #33
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_154731974
quote:
Nu ja, dan Google je even op 'geld lenen met BKR'. Dan komen er vanzelf allerlei obscure leentoko's naar boven.

Er is niemand op Fok die je 5750 euro gaat lenen. Neem dat maar van me aan.
pi_154731981
In je vorige topic begreep ik dat je een negatieve bkr registratie hebt maar dat die inmiddels wel betaald is.

In dat geval kun je het beste met je eigen bank gaan praten, als er regelmatig geld binnenkomt en je vaste lasten niet te hoog zijn dan zijn er meestal wel mogelijkheden met een slechte bkr registratie.
pi_154731987
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:37 schreef johny48 het volgende:
Dat zeg ik: waarom zou iemand jou geloven?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_154732004
quote:
Jaja, zo'n grote schuld opbouwen en dan wil je ons laten geloven dat wij netjes onze centjes terugkrijgen. Hoe de fuck kom jij aan 250 per maand dat je kan missen als je schulden maakt.
5 Ferrari's op videoband!
pi_154732010
quote:
Yep, dat zeggen die Nigerianen ook altijd...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_154732022
Chewie,

abn is al mee gepraat en kan pas vanaf oktober terecht en dat is helaas telaat. want blijft 5 jaar erin staan snap je
pi_154732029
quote:
Uh, je komt niet je afspraken/verplichtingen na, anders had je niet zoveel schuld, grapjas.
pi_154732058
Zijn gemaakt in verleden door omstandigheden, en heb vaste inkomsten en kan dit makkelijk terug betalen. als abn niet zo meoilijk doet was het al opgelost maar regeltjes etc in deze maatschappij moeten hun zich aan houden helaas
pi_154732078
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:40 schreef johny48 het volgende:
Zijn gemaakt in verleden door omstandigheden, en heb vaste inkomsten en kan dit makkelijk terug betalen. als abn niet zo meoilijk doet was het al opgelost maar regeltjes etc in deze maatschappij moeten hun zich aan houden helaas
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:27 schreef johny48 het volgende:
coolguy,

Leg het kort even uit aan je ben eerlijk mens,
heb 2 maanden geen inkomsten gehad begin dit jaar dus wat achterstanden gekregen,verder is mijn vader ernstig ziek en heb nu ww uitkering
Oh lol, ik pak een bakje popcorn bij _O-

:')
pi_154732080
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:40 schreef johny48 het volgende:
Ahja, de ABN doet moeilijk... :')

Aaanyway, I think I've fed the troll enough.
I'm outta here.
pi_154732087
Je zou 1 van die peer to peer websites kunnen bezoeken of je het echter binnen 48 uur red weet ik niet.

Bijvoorbeeld: Lendico
pi_154732096
ik heb achterstanden geen schuld is heel verschil Ferrari,maargoed ik stop ermee kijk wel hoe ik het ga oplossen
pi_154732112
Het wordt te heet onder je voetjes?
pi_154732134
nee hoor killerbee waarom ik ben serieus maar sommige helaas niet dus waarom dan verder gaan als het niks oplost?
pi_154732136
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:42 schreef johny48 het volgende:
ik heb achterstanden geen schuld is heel verschil Ferrari,maargoed ik stop ermee kijk wel hoe ik het ga oplossen
6.000 achterstand is niet van 1 maand, maargoed.
pi_154732137
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:39 schreef johny48 het volgende:
Chewie,

abn is al mee gepraat en kan pas vanaf oktober terecht en dat is helaas telaat. want blijft 5 jaar erin staan snap je
Als die registratie in oktober verdwijnt dan zijn er met de meeste banken wel regelingen te treffen. Tenminste als er regelmatig geld binnenkomt en je niet nog maar net bij deze bank zit of andere problemen met je bank gehad hebt.

Zelf denk ik dat er nog wel meer speeld en dat dit de reden is dat de ABN pas in oktober wil praten.

Negatieve bkr registratie is alleen maar een registratie en is geen automatisch nee bij een leningaanvraag (zeker niet als het in oktober wel mogelijk zou zijn) bij je eigen bank die over het algemeen een redelijk overzicht heeft over je financiele situatie.
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:44:58 #49
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_154732155
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:27 schreef johny48 het volgende:
coolguy,

Leg het kort even uit aan je ben eerlijk mens,
heb 2 maanden geen inkomsten gehad begin dit jaar dus wat achterstanden gekregen,verder is mijn vader ernstig ziek en heb nu ww uitkering en kan dan elke E250 terug betalen als ik dat geld maar heb voor 1 aug snap je . kort samengevat had gehoopt hier iemand te vinden die een oplossing wist en serieus was. of is. Verder kan ik goed met geld omgaan alleen als je altijd 9jaar inkomsten hebt gehad van ruim 2300 per maand en nu ineens 1000 minder ja dan lukt het niet meer he.
navenant bezuinigen, dan hou je wat meer over per maand?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_154732156
Je denkt toch niet dat iemand zo gek is om iemand met financiėle problemen geld te lenen.. Zeker niet aan een vreemde.. Geld zien ze dan nooit meer terug _O-
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')