Schuldsanering.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:05 schreef johny48 het volgende:
ik vraag om advies coolguy verder niks sorry hoor
quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik leen het je, 100% rente, 01-08-2017 1500 terugbetalen, k?
OH SHITquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:09 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]¤ 5750 lenen en ¤ 1500 terugbetalen? Dat klinkt als een mooie deal!
Ik bedoelde natuurlijk 12.000 terugbetalen 01-08-2017.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:10 schreef johny48 het volgende:
loveless85,
Is goed geen probleem zie mijn mailadres voor gegevens.
Ja neeeeee Niet nu ineens terugkrabbelen, he?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk 12.000 terugbetalen 01-08-2017.
Oh, daar ligt bij jou de grens??quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:25 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Oh, daar ligt bij jou de grens??
quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Maar serieus, dit gaat niks oplossen, je gaat alleen via woekerrentes bij obscure clubjes wat kunnen lenen op deze manier. Contacteer je schuldeiser en leg de situatie uit en regel een betaling in termijnen oid, en stop deze tijd in iets wat geld oplevert.
En dan dus nog 250 euro minder, want dat wilde je terugbetalen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:27 schreef johny48 het volgende:
alleen als je altijd 9jaar inkomsten hebt gehad van ruim 2300 per maand en nu ineens 1000 minder ja dan lukt het niet meer he.
Haha, nu wordt ie mooi, er IS je reeds een serieus antwoord gegeven in je andere topic: schuldsanering. Ik begrijp best dat je dit niet wil horen (lezen), maar in jouw persoonlijke situatie, lijkt me er niets anders op te zitten. Bedelen is niet het antwoord, en serieuze hulp negeren ook niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:27 schreef johny48 het volgende:
coolguy,
kort samengevat had gehoopt hier iemand te vinden die een oplossing wist en serieus was. of is.
Enige manier om goedkoop aan zoveel geld te komen is familie of vrienden. Als je nu gaat lenen bij een woekerbank oid, kom je alleen maar dieper in de shit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:30 schreef johny48 het volgende:
Spijkerbroek,
Ja dan heb ik genoeg over om rond te komen en betalingen te doen klopt helemaal, als ik maar eerst het andere betaald hebt en geregeld hebt !
En waarom zou een wildvreemde jou geloven?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:34 schreef johny48 het volgende:
Weet het kreator, maar is wel een goude oplossing op dit moment snap je en dan 2 jaar aflossen geen punt voor mij. ben ik wel andere allemaal kwijt snap je
Nu ja, dan Google je even op 'geld lenen met BKR'. Dan komen er vanzelf allerlei obscure leentoko's naar boven.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:34 schreef johny48 het volgende:
Weet het kreator, maar is wel een goude oplossing op dit moment snap je en dan 2 jaar aflossen geen punt voor mij. ben ik wel andere allemaal kwijt snap je
Dat zeg ik: waarom zou iemand jou geloven?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:37 schreef johny48 het volgende:
Omdat ik een eerlijke persoon ben die afspraken nakomt en serieus is
Jaja, zo'n grote schuld opbouwen en dan wil je ons laten geloven dat wij netjes onze centjes terugkrijgen. Hoe de fuck kom jij aan 250 per maand dat je kan missen als je schulden maakt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:34 schreef johny48 het volgende:
Yep, dat zeggen die Nigerianen ook altijd...quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:37 schreef johny48 het volgende:
Uh, je komt niet je afspraken/verplichtingen na, anders had je niet zoveel schuld, grapjas.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:37 schreef johny48 het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:40 schreef johny48 het volgende:
Zijn gemaakt in verleden door omstandigheden, en heb vaste inkomsten en kan dit makkelijk terug betalen. als abn niet zo meoilijk doet was het al opgelost maar regeltjes etc in deze maatschappij moeten hun zich aan houden helaas
Oh lol, ik pak een bakje popcorn bijquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:27 schreef johny48 het volgende:
coolguy,
Leg het kort even uit aan je ben eerlijk mens,
heb 2 maanden geen inkomsten gehad begin dit jaar dus wat achterstanden gekregen,verder is mijn vader ernstig ziek en heb nu ww uitkering
Ahja, de ABN doet moeilijk...quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:40 schreef johny48 het volgende:
Zijn gemaakt in verleden door omstandigheden, en heb vaste inkomsten en kan dit makkelijk terug betalen. als abn niet zo meoilijk doet was het al opgelost maar regeltjes etc in deze maatschappij moeten hun zich aan houden helaas
6.000 achterstand is niet van 1 maand, maargoed.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:42 schreef johny48 het volgende:
ik heb achterstanden geen schuld is heel verschil Ferrari,maargoed ik stop ermee kijk wel hoe ik het ga oplossen
Als die registratie in oktober verdwijnt dan zijn er met de meeste banken wel regelingen te treffen. Tenminste als er regelmatig geld binnenkomt en je niet nog maar net bij deze bank zit of andere problemen met je bank gehad hebt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:39 schreef johny48 het volgende:
Chewie,
abn is al mee gepraat en kan pas vanaf oktober terecht en dat is helaas telaat. want blijft 5 jaar erin staan snap je
navenant bezuinigen, dan hou je wat meer over per maand?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:27 schreef johny48 het volgende:
coolguy,
Leg het kort even uit aan je ben eerlijk mens,
heb 2 maanden geen inkomsten gehad begin dit jaar dus wat achterstanden gekregen,verder is mijn vader ernstig ziek en heb nu ww uitkering en kan dan elke E250 terug betalen als ik dat geld maar heb voor 1 aug snap je . kort samengevat had gehoopt hier iemand te vinden die een oplossing wist en serieus was. of is. Verder kan ik goed met geld omgaan alleen als je altijd 9jaar inkomsten hebt gehad van ruim 2300 per maand en nu ineens 1000 minder ja dan lukt het niet meer he.
Je had echt verwacht dat mensen bijna 6.000 naar je over zouden maken, en dat je vanaf augustus! 250 per maand van je ww kan missen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:44 schreef johny48 het volgende:
nee hoor killerbee waarom ik ben serieus maar sommige helaas niet dus waarom dan verder gaan als het niks oplost?
Dus je krijgt dus minder dan 1500 euro per maand en daarvan zou je dan wel 2 jaar lang elke maand 250 euro kunnen missen? Dat gaat geen hond geloven.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:46 schreef johny48 het volgende:
Ik heb het gevraagd en in oktober is mijn registratie weg zodoende kan ik dan pas lening aanvragen maar dan is het telaat ,anders had ik niet hier om advies gevraagd, en leendico moet je min 1500inkomsten hebben
Ik vrees dat je alleen bij erg dubieuze instellingen uit komt nu je maar 48 uur de tijd hebt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:46 schreef johny48 het volgende:
Ik heb het gevraagd en in oktober is mijn registratie weg zodoende kan ik dan pas lening aanvragen maar dan is het telaat ,anders had ik niet hier om advies gevraagd, en leendico moet je min 1500inkomsten hebben
adviezen kunnen wel gegeven worden maar ik denk dat niemand een ander bewust in de handen van een erg dubieus leenbureau wil drukken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:47 schreef johny48 het volgende:
ja of een advies konden uitbrengen bij wie ik terecht kan Ferrari ik moet toch iets proberen voor een oplossing?
Schuld heet dat.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:42 schreef johny48 het volgende:
ik heb achterstanden geen schuld is heel verschil Ferrari,maargoed ik stop ermee kijk wel hoe ik het ga oplossen
Nou ja als je een goede relatie hebt met je bank en die registratie is over 3 maanden verdwenen dan is je eigen bank het enige goede advies.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vrees dat je alleen bij erg dubieuze instellingen uit komt nu je maar 48 uur de tijd hebt.
2 maanden vaste lasten is nog lang geen 2500 euro.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus je krijgt dus minder dan 1500 euro per maand en daarvan zou je dan wel 2 jaar lang elke maand 250 euro kunnen missen? Dat gaat geen hond geloven.
Sterker nog, ik geloof dit hele verhaal niet. Waarom heb jij 2 maanden geen inkomsten gehad? 2 maanden @2500 euro maakt 5000,en jij hebt nog 750 euro meer schuld. Waaruit bestaan die schulden concreet?
Schuld sanering kom je niet in met zo'n lage schuld. Maar dat is op tig andere manieren op te lossen, iniedergeval niet door te lenen.quote:
Nee maar hij schreef dat hij eerst 2500 euro inkomsten had en toen 2 maanden niks. Zelfs als dat waar is en hij maakt elke maand die 2500 euro op kom je nog steeds maar op 5000 euro, en niet op 5.750 euro.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
2 maanden vaste lasten is nog lang geen 2500 euro.
Ja of TS betaalt huur voor een villa of de hypotheek voor een villa.
Maar dat kan niet, want hij had maar 2300 inkomen voorheen.
Ik geloof TS niet.
Wat voor ziekte had je moeder en wat voor ziekte heeft je vader dat je er geld voor moet lenen om ze te verzorgen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:55 schreef johny48 het volgende:
zoals ik al aangaf wonigbouw en ziekenfonds en prive aangelegenheden, verder had ik vroeger een lening gehad om mijn zieke moeder te verzorgen en dan word dit geregistreerd bij BKR als je lening afsluit bij de bank snap je dit is allemaal al lang terug betaald in 2010 maar je blijft erin staan bij BKr
misschien heb je dan juist een betere kans. Met de deurwaarder proberen om een regeling af te spreken is nog wel eens mogelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:57 schreef johny48 het volgende:
Oh en als het niet lukt voor maandag dan word het door gevoerd naar deurwaarders etc en dat wil ik voorkomen want dan word het alleen maar erger en zoals ik het nu probeer op telossen is er niks aan de hand
Geen idee waar de grens ligt (en wie zegt dat dit de enige schulden zijn?), maar beter nu alvast beginnen met de zaken op de rit te zetten en te saneren dan te wachten tot het echt ontspoort is. Budgetcoach o.i.d. lijkt me wel het minste.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Schuldsanering kom je niet in met zo'n lage schuld. Maar dat is op tig andere manieren op te lossen, iniedergeval niet door te lenen.
Inderdaad, ziekenfonds kan je even afstrepen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:56 schreef Fokker89 het volgende:
Hoeveel maanden huurachterstand heb je?
Ziekenfonds is niet het belangrijkste.
Ook een goede vraag.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat voor ziekte had je moeder en wat voor ziekte heeft je vader dat je er geld voor moet lenen om ze te verzorgen?
Maar dan nog krijg je toch eerder een aantal! aanmaningen per brief en kan je actie ondernemen bijvoorbeeld uitstel of betalingsregeling.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee maar hij schreef dat hij eerst 2500 euro inkomsten had en toen 2 maanden niks. Zelfs als dat waar is en hij maakt elke maand die 2500 euro op kom je nog steeds maar op 5000 euro, en niet op 5.750 euro.
Sterkte, erg vervelend.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:59 schreef johny48 het volgende:
De ergste ziekte die er is helaas zowel mijn moeder is er aan overleden en mijn vader heeft niet lang meer helaas zelfde ziekte (k) dus ,en dat geld kan ik dan gebruiken voor reizen elke keer ziekenhuis etc en dure medicatie . dit is serieus en ik spot er totaal niet mee.
Omdat het makkelijk op te lossen is, en het traject om in die sanering te komen al een jaar duurt, in dat jaar kan je het al grotendeels opgelost hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Geen idee waar de grens ligt (en wie zegt dat dit de enige schulden zijn?), maar beter nu alvast beginnen met de zaken op de rit te zetten en te saneren dan te wachten tot het echt ontspoort is. Budgetcoach o.i.d. lijkt me wel het minste.
Neem het advies van hier ter harte en stort jezelf echt niet in een dubieuze lening. Misschien lijkt het nu een zegen, straks vervloek je jezelf er om als ze ineens met nieuwe regeltjes voorwaarden en dreigingen komen die nog erger zijn dan wat je nu te wachten staat.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:01 schreef johny48 het volgende:
Ik kan niet bij hem wonen , en is mijn huis achterstand huur en valt nisk te regelen meer alleen als ik voor maandag een bedrag hebt betaald valt er nog iets te regelen
Ja leningen worden geregistreerd maar dat is geen probleem.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:55 schreef johny48 het volgende:
zoals ik al aangaf wonigbouw en ziekenfonds en prive aangelegenheden, verder had ik vroeger een lening gehad om mijn zieke moeder te verzorgen en dan word dit geregistreerd bij BKR als je lening afsluit bij de bank snap je dit is allemaal al lang terug betaald in 2010 maar je blijft erin staan bij BKr
Ik weet dat mijn vader, die in 2010 is overleden aan kanker een sloot aan medicijnen had en ik weet 100% zeker dat niet alles vergoed werd. Ik ben nl in de nacht naar de huisartsenpost gereden om daar medicatie te halen die de opgetrommelde ambulance adviseerde om hem te geven en bij de HAP stuurden ze me doodleuk terug naar huis om eerst geld te halenquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sterkte, erg vervelend.
Medicatie wordt toch vergoed door verzekering? Of ben ik nu naief?
Kan niet of wil niet?quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:01 schreef johny48 het volgende:
Ik kan niet bij hem wonen , en is mijn huis achterstand huur en valt nisk te regelen meer alleen als ik voor maandag een bedrag hebt betaald valt er nog iets te regelen
Respectquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan niet of wil niet?
Waar ga je volgende week wonen dan als je op straat komt?
Ik ben een half jaar bij mijn ouders gaan wonen toen ik aan de grond zat.
Was geen pretje, misschien ook niet de beste keuze achteraf, maar het doel is bereikt alle schulden zijn betaald aan iedereen en de bank, de trein is weer op de rails (moet hem alleen vooruit krijgen).
[..]
Ik zou toch echt wachten op de deurwaarder en met hem bespreken wat er nog mogelijk is om met hem te regelen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:07 schreef johny48 het volgende:
Even terug tekomen op chewie als je een lening treft hoger als 20000 word dit geregistreerd en blijft het 5 jaar lang staan helaas ik ben bij BKR ingelogd dus zodoende weet ik het allemaal en ook van abn amro . En kwa medicijnen heb je gelijk in word vergoed maar prive instellingen voor goede zorgen helaas niet mag jezelf betalen in de hoop dat het te genezen is maar helaas heeft het niet geholpen bij mn moeder!
Ja dat zei ik al een lening word altijd geregistreerd (tenminste als de kredietverstrekker is aangesloten bij het BKR) maar blijven niet automatisch 5 jaar staan, achterstanden blijven tot 5 jaar na aflossing staan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:07 schreef johny48 het volgende:
Even terug tekomen op chewie als je een lening treft hoger als 20000 word dit geregistreerd en blijft het 5 jaar lang staan helaas ik ben bij BKR ingelogd dus zodoende weet ik het allemaal en ook van abn amro .
Waar had je >20.000 euro voor nodig?quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:07 schreef johny48 het volgende:
Even terug tekomen op chewie als je een lening treft hoger als 20000 word dit geregistreerd en blijft het 5 jaar lang staan helaas ik ben bij BKR ingelogd dus zodoende weet ik het allemaal en ook van abn amro . En kwa medicijnen heb je gelijk in word vergoed maar prive instellingen voor goede zorgen helaas niet mag jezelf betalen in de hoop dat het te genezen is maar helaas heeft het niet geholpen bij mn moeder!
Als je een schuld hebt van 100 euro bij de bank staat die geregistreerd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:07 schreef johny48 het volgende:
Ah, ook nog een ex.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:09 schreef johny48 het volgende:
Nee dat nog niet maar wil niet dat het naar deurwaarder etc gaat komen alleen maar meer koste bij vandaar en dan word mijn ex die er nog woont ook mee geconfronteerd ,ik woon al ergens anders nl vandaar
Nope: https://www.bkr.nl/Hoe-lang-blijf-ik-geregistreerd/quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al een lening word altijd geregistreerd (tenminste als de kredietverstrekker is aangesloten bij het BKR) maar blijven niet automatisch 5 jaar staan, achterstanden blijven tot 5 jaar na aflossing staan.
Leningen blijven geregistreerd staan tot ze zijn afgelost (dat kan korter dan 5 jaar zijn of langer).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |