Als ik zo terug kijk dan begon ik twee weken geleden al minder te slapen. Net verloskundige gebeld straks de huisarts bellen. Als die niets kan/wil voorschrijven dan gaat ze proberen of ik vandaag een afspraak bij de gynaecoloog kan krijgen om te zoeken naar een oplossing.quote:Op donderdag 30 juli 2015 07:10 schreef gestreeptestoel het volgende:
Natalie, hoelang heb je dat al?
Hier ook elke 1,5 uur wakker
Pffff wat moet dat zwaar zijnquote:Op donderdag 30 juli 2015 04:50 schreef Natalie het volgende:
[..]
Beter dan helemaal niet slapen... Gisteravond ben ik zelfs naar het zkh geweest omdat ik niet meer kķn. Ik kom gewoonweg niet in slaap. Ctg van de baby. Alles goed. Dus een inslaper gehad. Helaas pas na middernacht. Dus toen de zon op kwam was ik weer wakker.
Intussen kwart voor 5...
Hoever ben jij nu?quote:Op donderdag 30 juli 2015 07:35 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als ik zo terug kijk dan begon ik twee weken geleden al minder te slapen. Net verloskundige gebeld straks de huisarts bellen. Als die niets kan/wil voorschrijven dan gaat ze proberen of ik vandaag een afspraak bij de gynaecoloog kan krijgen om te zoeken naar een oplossing.
Zelfs 1,5 uur slapen zou ik al heerlijk vinden.
Zo... ik ben weer uit bed en onder de levendenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:09 schreef Bloesem. het volgende:
Twee dingen gelezen in 't voorbij scrollen:
Fijn Mineola!
Mignonne, kun je meer vertellen over dat nieuwe protocol? Of meer: hoe kan ik daar eventueel naar verwijzen?
Zou ik het document ook kunnen zien/lezen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zo... ik ben weer uit bed en onder de levenden![]()
![]()
Je hebt in elk geval mail met dat document. Het is nog in de commentaarrondes dus officieel nog niet effectief, maar iedere verloskundige die lid is van de knov en iedere arts die lid is van de nvog heeft het document via de vakgroep gekregen dus ze zouden er van op de hoogte moeten zijn.
Maar goed waar hebben we het nu helemaal over, het niet willen van een groeiecho dus eigenlijkja ehm. Als jij dat niet wilt dan wil je het niet, klaar. Zo simpel is het. Je mag je verloskundige gewoon vragen om de onderbouwing hoe deze groeiecho voor betere uitkomsten gaat zorgen. Bovendien, wil je echt iets over de groei kunnen zeggen dan volstaat 1 groeiecho niet. 1 echo is een meting van het kind/biometrie op dat specifieke moment, pas bij 2 echo's met minstens twee weken er tussen kun je iets zeggen van de groei en of die afbuigt of weet ik.
Je verloskundige is opgeleid om met haar handen gewoon de groei te kunnen beoordelen en dan kun je altijd nog kijken hoe of wat. Het is niet zo dat als jij geen echo laat maken dat je verloskundige dan geen flauw idee heeft van hoe het met de baby gaat.
Ik heb je gemaild op je dingesmail.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:01 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Zou ik het document ook kunnen zien/lezen?
Dankjewel!quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik heb je gemaild op je dingesmail.
Bij de Yoga hadden ze het daar ook over ja, 't schijnt wel te helpen..quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:22 schreef SaskiaR het volgende:
Ik zag bij de Tuinen serieus perineum-massageolie staan![]()
Misschien helpt het![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:33 schreef SaskiaR het volgende:
Olijfolie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan op je etentje met vrienden halverwege het diner vertellen wat je allemaal nog meer met die olie kanhaarmaskertjes, scrubgel en ohja, perineum-massage!
Toetje anyone?
:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, doe mij maar toetje
Carpe diem, quam minimum credula postero.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |