Moet je nog doorgaan met rust houden? En wat spook je de hele dag dan uit?quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:56 schreef MissBliss het volgende:
Daui, thuis, wat heerlijk
Poeh skoap! Heftig, ik hoop dat je snel wat rustiger aan kunt gaan doen!
Verder zag ik nieuwe zwangeren en mooie prille echo'sGefeliciteerd!
Verder niet goed bijgelezen
[..]Ik had maandag een update geplaatst (toch?) maar die kan je makkelijk gemist hebben natuurlijk. De echo maandag was wel goed. Geen spectaculaire groei van baby, maar wel groei en daar gaat het om nu. Hij is nog steeds heel klein (P3), maar zolang hij groeit is het goed. Hij wordt nu geschat op 1800 gram.
Verder krijg ik elke dag een ctg en zijn alle overige dingen (bloeddruk van mij, navelstreng doorbloeding en vruchtwater) goed, dus gaan we voorlopig zo door. Maandag weer controle.
Ik heb nu hele saaie dagen en verder niks te melden
Ja, ik moet rust houden en dat is best moeilijk. Ik voel me helemaal prima namelijk. Ik lig iig niet de hele dag op bed, maar zit beneden op de bank of achter de computer nog wat werk af te maken (zitten op een stoel mocht wel gelukkig). Verder mag ik 3 keer per dag een half uurtje iets doen, dus dat is dan wat zwangerschapsfoto's maken (vandaag), een wasje vouwen of een beetje freubelen in het kamertje. En tv kijkenquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:04 schreef Daui het volgende:
[..]
Moet je nog doorgaan met rust houden? En wat spook je de hele dag dan uit?
Ja, verder is het een modelbabyquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:18 schreef Skoap het volgende:
Wel fijn MB dat het verder gelukkig goed gaat!
Nog steeds klein, maar hij groeit: da's het belangrijkste. En gelukkig controleren ze de voortgang dagelijks. Dat moet een prettig gevoel zijn. Nog een paar weekjes volhouden, kleine jongenquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik had maandag een update geplaatst (toch?) maar die kan je makkelijk gemist hebben natuurlijk. De echo maandag was wel goed. Geen spectaculaire groei van baby, maar wel groei en daar gaat het om nu. Hij is nog steeds heel klein (P3), maar zolang hij groeit is het goed. Hij wordt nu geschat op 1800 gram.
Verder krijg ik elke dag een ctg en zijn alle overige dingen (bloeddruk van mij, navelstreng doorbloeding en vruchtwater) goed, dus gaan we voorlopig zo door. Maandag weer controle.
Ik heb nu hele saaie dagen en verder niks te melden
Dat is zeker een fijn gevoel, dat hij goed in de gaten wordt gehoudenquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nog steeds klein, maar hij groeit: da's het belangrijkste. En gelukkig controleren ze de voortgang dagelijks. Dat moet een prettig gevoel zijn. Nog een paar weekjes volhouden, kleine jongen
Ik heb gisteren weer controle gehad. Ons meisje doet het goed & is een kleine druktemaker. Voorafgaand aan de volgende controle weer wat bloed afstaan. Ze willen kijken hoe het met m'n ijzer is. Binnenkort dus maar even prikken, dan heb ik het maar gehad. Bij de bloedafname rond week 12 had ik een ijzerwaarde van 9.2, wat kennelijk erg goed is.
Ben al zo'n beetje aan het aftellen, ook al mag ze pas vanaf begin oktober komen. Ben zo benieuwd naar ons meisje
Wat fijn!quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:40 schreef Mineola het volgende:
Niet bijgelezen maar de GUO was goed! Metingen waren wederom boven de norm (ik had ook niet anders verwacht eigenlijk) maar onder norm actie ondernemen. Dus geen vervolgtraject/monitoring/maatregelen tot aan of na de geboorte maar gewoon klaar bij de gyn en "een fijne zwangerschap nog mevrouw". Blij!
Fijn dat het allemaal goed wasquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:40 schreef Mineola het volgende:
Niet bijgelezen maar de GUO was goed! Metingen waren wederom boven de norm (ik had ook niet anders verwacht eigenlijk) maar onder norm actie ondernemen. Dus geen vervolgtraject/monitoring/maatregelen tot aan of na de geboorte maar gewoon klaar bij de gyn en "een fijne zwangerschap nog mevrouw". Blij!
Oh wat fijn!quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:40 schreef Mineola het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:40 schreef Mineola het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit ff film te kijken, kom er vanavond op terugquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:09 schreef Bloesem. het volgende:
Twee dingen gelezen in 't voorbij scrollen:
Fijn Mineola!
Mignonne, kun je meer vertellen over dat nieuwe protocol? Of meer: hoe kan ik daar eventueel naar verwijzen?
Ohhh leuk! Lekker van genieten en ik hoor 't tzt welquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik zit ff film te kijken, kom er vanavond op terug
Oooh, wat superfijn!quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:40 schreef Mineola het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:40 schreef Mineola het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:58 schreef Mariposas het volgende:
Bloesem:Wat zij zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van a tot z.
en verder heb je pm, nu slapen
:)
Beter dan helemaal niet slapen... Gisteravond ben ik zelfs naar het zkh geweest omdat ik niet meer kón. Ik kom gewoonweg niet in slaap. Ctg van de baby. Alles goed. Dus een inslaper gehad. Helaas pas na middernacht. Dus toen de zon op kwam was ik weer wakker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:44 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja. Tenminste dat denkt de VK en ik zelf ook. Het begon na de positieve test en ging met vlagen weer goed en dan weer slecht. Maar de laatste 3 weken word ik zo ongeveer elk half uur / uur weer wakker, super frustrerend en vermoeiend.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 07:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
voor goede echo's!
(ik word leuk door zoon wakker gemaakt die met houten letters zit te spelen op ons bed.. Drukt n letter in m'n gezicht.. "mama wat is dat?")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |