Nee, dat is een groot 'hij doet het ook en ik mag het niet en het is niet eerlijk' verhaaltje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vanaf dat moment ging hij ineens wel inhoudelijk aan de slag, dus niet mee eens.
Leuk dat je de rest ook lekker onbesproken laat, want vooral daar gaat het om. Maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel.
Moet ik nou voor een derde keer aangeven dat zo'n report keer op keer genegeerd wordt? Nou, bij deze dan!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:47 schreef Specularium het volgende:
Nee, dat is een groot 'hij doet het ook en ik mag het niet en het is niet eerlijk' verhaaltje.
Dan zet je maar een TR.
We zien inderdaad dat jij jouw belofte om niet meer te reageren op mijn posts al een jaar lang lastig kan waarmaken... zoals nu.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:42 schreef Elfletterig het volgende:
DS4 kan het kennelijk niet verkroppen dat ik hem negeer en dat ik sinds geruime tijd niet meer op zijn posts reageer.
Komende van de persoon die bloedserieus hier zat te bepleiten dat het verboden moest worden dat ik nog op jouw posts reageer is dat wel heel erg grappig... (om nog maar te zwijgen over het feit dat ik niemand ken die zo vaak liep en loopt te janken in dit draadje over het onrecht dat jou aangedaan wordt door andere users (want je hebt er nogal wat die je wenst te negeren, is het niet?)).quote:Maar hij heeft op één punt gelijk: ik moet dat niet in een topic benadrukken, cq. aanmoedigen. Ik zal dat vanaf nu nalaten. Users moeten maar gewoon zelf ondervinden wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Verder sta ik buiten al dit verzuurde geneuzel en wilde ik alleen even met plaatsvervangende schaamte sorry zeggen tegen de betrokken mods. Die moeten hun vrije tijd aan bovenstaande, verongelijkte onzin besteden.
Moet ik ze bij gaan houden ofzo?quote:
isgoedquote:
Ik ben gekke Henkie niet. Als je je reet wil afvegen met mijn feedback doe je dat toch wel, ongeacht.quote:
Ik geef mijn mening. Je hoeft het er niet mee eens te zijn. Maar nogmaals: de post waarin ik toch vrij beargumenteerd aangeef waarom ik van mening ben dat er met twee maten gemeten wordt, wordt voor het overgrote deel genegeerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:59 schreef sp3c het volgende:
Vraag het dan niet![]()
Niemand veegt zijn reet af met je feedback al vind ik het wel wat vaag hoor
Het zijn vooral stromannen en andere drogredenen, verstopt in gigantische lappen tekst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee kijk, Efteling probeert meestal gewoon met argumenten een topic te vullen.
ik ben het ook niet met je eens, dat is nog niet hetzelfde als dat ik mijn reet ermee af veegquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening. Je hoeft het er niet mee eens te zijn. Maar nogmaals: de post waarin ik toch vrij beargumenteerd aangeef waarom ik van mening ben dat er met twee maten gemeten wordt, wordt voor het overgrote deel genegeerd.
Kennelijk is het zo simpel nog niet om een weerwoord te geven.
Al vond ik de typering "efteling" dan wel weer grappig van specularium... Zeer treffend ook!
voor een discussieforum is dat nogal een waardeloos adviesquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Reageer gewoon niet meer op elkaar jongens.
Even voor de goede orde: ik heb niet gezegd dat jij je reet ermee afveegt, maar dat je dat toch wel doet als je dat wil.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:30 schreef sp3c het volgende:
ik ben het ook niet met je eens, dat is nog niet hetzelfde als dat ik mijn reet ermee af veeg
Dat gaat nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor een discussieforum is dat nogal een waardeloos advies
Ik wil juist dat ze op elkaar reageren maar dan wel zonder dat ze elkaar voor rotte vis uitmaken
niemand heeft er zijn of haar reet mee afgeveegdquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: ik heb niet gezegd dat jij je reet ermee afveegt, maar dat je dat toch wel doet als je dat wil.
Wie zijn reet heeft afgeveegd met de meldingen die ik gedaan heb kan ik niet achterhalen. Maar dat dat gebeurd is, is (voor mij, het is en blijft subjectief) duidelijk. Ik maak niet zomaar een melding en als er dan helemaal niets gebeurt noem ik dat "je reet ermee afvegen". Maar ik neem aan dat het gewoon de eerste mod is die toevallig kijkt die het beoordeeld, dus dat hoeft helemaal niet op jou te slaan.
Nou ja, het is subjectief zoals ik al aangaf, dus jij mag die mening hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:34 schreef sp3c het volgende:
niemand heeft er zijn of haar reet mee afgeveegd
Dat kan elke (NWS)mod zijn geweest, paddy, sp3c, timmmm, specu of ik (theoretisch zelfs elke andere mod of FA).... dat kunnen we zelfs niet één twee drie terugvinden want je kan daar niet op zoeken en hebben we de tijd niet voor omdat ook nog bij te houden denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou ja, het is subjectief zoals ik al aangaf, dus jij mag die mening hebben.
Maar moet ik hieruit begrijpen dat jij ze weldegelijk beoordeeld hebt?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:02 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij was het al weg voordat je hier begon te typen?
Kortom: jij weet niet waar ik op doel, maar jij meent wel te kunnen beoordelen dat niemand daar zijn reet mee heeft afgeveegd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:58 schreef Frutsel het volgende:
Dat kan elke (NWS)mod zijn geweest, paddy, sp3c, timmmm, specu of ik (theoretisch zelfs elke andere mod of FA).... dat kunnen we zelfs niet één twee drie terugvinden want je kan daar niet op zoeken en hebben we de tijd niet voor omdat ook nog bij te houden denk ik.
Dat er niets mee gedaan is ervaar jij als "reet mee afvegen"... degene die het beoordeeld heeft vond het schijnbaar niet 'erg' genoeg om actie te onder nemen. Dat jij dat dan zo oppakt, dan is dat maar zo. Maar daar kunnen we weinig aan veranderen. Dat mag je dan vinden, net zoals diegene vond dat het niet 'belangrijk' genoeg was.
Prima, maar zoals we zien wordt er bij mij erg ruim geveegd en blijft die melding van elfje gewoon staan, sterker nog: het wordt nota bene nog uitgebreid besproken waarom die vorm van op de man spelen in casu wel toegestaan is (wat niet echt in overeenstemming is met de regels).quote:Dat iemand jou negeert is zijn keuze. Jij mag dat laf vinden, hij zal daar zijn redenen voor hebben. Hij hoeft dat inderdaad niet in de topics te ventileren, dat mag best weggehaald worden, net als dat jij niet persoonlijk hoeft te worden, want dat moet ook weg.
Ik constateer simpelweg dat er bij mij om het minste geringste geveegd wordt (zo ook eerder vandaag, daar zaten echt posts bij die niets bijzonders inhielden) en dat andere posts gewoon mogen blijven staan.quote:Maar goed, ik vind het persoonlijk, en dat is mijn mening, dan wel weer erg makkelijk om te roepen dat we iemand het handje boven het hoofd houden etc etc. Daar weet jij niets van. Je weet niet hoeveel notes Elf heeft of hoe vaak we hem ergens over aanspreken. Maar het is zo makkelijk schoppen: Mijn klacht krijg geen gehoor dus : kutmod(s)
Ik reageer op dat je schijnbaar meerdere meldingen hebt gemaakt en dat sp3c ze nu mogelijk wel behandeld heeft en dat jij dat ziet als " reet mee afvegen" . Ik zeg dat een ieder dat gedaan kan hebben. Je liefdesrelatie met Elfletterig is ons allemaal wel bekend denk ik. Dus ik heb er vast ooit ook wel één of twee afgevinkt, al dan niet behandeld/gehonoreerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kortom: jij weet niet waar ik op doel, maar jij meent wel te kunnen beoordelen dat niemand daar zijn reet mee heeft afgeveegd.
Dat riekt naar: "wij maken geen fouten".
Ik zou gewoon met argumenten blijven komen om je standpunten te verduidelijken. Want dat kan je best. En dat persoonlijke achterwege laten want als ik even wat terug blader lees je tussen de regels door wel de nodige 'sneren' Let wel: niet altijd, maar zo kan je ze wel opvatten en dat leest niet fijn. Stop daar gewoon mee. En als je vindt dat iemand anders over de schreef gaat dan zou ik toch weer een TR zetten of anders ook de weg naar de FA's bewandelen als je vindt dat de NWSmods je niet serieus nemen en je klachten ongegrond blijven staan.quote:Prima, maar zoals we zien wordt er bij mij erg ruim geveegd en blijft die melding van elfje gewoon staan, sterker nog: het wordt nota bene nog uitgebreid besproken waarom die vorm van op de man spelen in casu wel toegestaan is (wat niet echt in overeenstemming is met de regels).
[..]
Ik constateer simpelweg dat er bij mij om het minste geringste geveegd wordt (zo ook eerder vandaag, daar zaten echt posts bij die niets bijzonders inhielden) en dat andere posts gewoon mogen blijven staan.
Dat is simpelweg twee maten. Het is namelijk ook twee maten als bij de een het wordt geveegd en bij de ander een note volstaat (en meest waarschijnlijk heb ik er nog een note bij gekregen ook, maar dat kan ik niet meer zien omdat mijn "levenslange abbo" om die krengen in te kunnen kijken op zeker moment is ingetrokken om voor mij onverklaarbare redenen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |