Susan Smit?quote:Op dinsdag 1 september 2015 04:10 schreef PeteSampras het volgende:
(Mainport of een filosoof? Voor twaalf punten.)
LOLquote:Op vrijdag 4 september 2015 04:05 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Helaas, Claudia, het waren de Pointer Sisters.
Vanaf 1:08
In welk opzicht is een VVD'er schuldig aan een aangespoelde vluchteling dan? Van mij krijg je 100 euro als je dat op enigszins logische wijze kunt aantonen. Zonder dat je daarvoor je eikel hoeft te kussen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 05:49 schreef Mainport het volgende:
Vorige week stond in de krant over vluchtelingen: "Ik vrees dat we op een beleid afstevenen dat we pas vijftig jaar na dato fiks zullen veroordelen."
Misschien dat we nu al kunnen beginnen met wijzen naar degenen die 'fout' zijn in deze tijd. Waarom wachten tot de geschiedenis hen veroordeelt? Eén met tomaten bekogelde VVD'er per aangespoeld lijk lijkt me een eerlijke ruil
Kloptquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:01 schreef Mainport het volgende:
1. De VVD leidt Nederland. Er zit ook een andere partij bij met een identiteitscrisis.
Over welke grove nalatigheid heb je het nu?quote:2. Grove nalatigheid beroept zich op aansprakelijkheid en uit zich in zeer ernstig verzuim.
'Iets' doen? Wat moeten ze dan doen?quote:3. De machthebbende partij heeft alle mogelijkheden iets te doen, zoals in omringende landen de eerste stapjes worden gezet.
In zake wat niet?quote:4. De VVD neemt geen verantwoordelijkheid.
Ik denk dat bijna alle VVD'ers aangespoelde lijken wel erg vinden. Maar wat heeft dat er mee te maken?quote:5. De gewetensvraag: vind je aangespoelde lijken eigenlijk wel erg of is dat hoe de wereld werkt etc.
Een heel onduidelijk verhaal. Ik hoop dat je jouw stukjes op de universiteit beter onderbouwd, of gaat het daar niet meer om de consistentie en de logica, maar enkel om het politiek in de juiste hoek zitten?quote:6. Afhankelijk van punt vijf is de VVD ernstig in gebreke en zouden zij volgens de verdeling één VVD'ER per lijk besmeurd moeten worden.
quote:Op zondag 6 september 2015 05:14 schreef Ringo het volgende:
Overigens, terwijl ik dronken ben van de bourbon en toegeef dat veel van het sociale verkeer mij volkomen langszij gaat, maar waarom is IR onlangs niet door iedereen gefeliciteerd en alsook niet door mij? Maar wel onverdroten over politiek praten verdomme! Of er verder niks gebeurt in die wereld van ons!
Van harte, van ganscher harte, alsnog dan IR, ook van mij; veel geluk, veel geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Leuk dat je het bewaard hebt! We zijn er ook nog steeds blij mee. Ben wel benieuwd wat zij er zelf later van zal vinden.quote:Op zondag 6 september 2015 21:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
We hebben trouwens de afgelopen weken meerdere malen bewonderend naar jouw/jullie geboortekaartje gekeken, F_G/Ringo.
Foei.quote:Op zondag 6 september 2015 22:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Dag luitjes, klein vraagje. Liep er in TTK niet altijd een beginnende-schrijvers-reeks, of ben ik me iets aan het herinneren wat niet gebeurd is? Met de search kom ik vooral veel op zichzelf staande topics tegen van wannabe-schrijvers, maar zo héél hard heb ik nou ook weer niet gezocht.
Dat heb ik dan weer niet. Als ik ze 's avonds instop, zie ik weer de baby's die zacht en tevreden in het doorzichtige OLVG-wiegje lagen te ronken.quote:Op zondag 6 september 2015 22:11 schreef Franny_G het volgende:
En als ik foto's van haar zie van die tijd dan herken ik mijn eigen kind maar amper.
Je zou eigenlijk een blog over je vorderingen bij moeten houden. Of instagram. Gooi een filtertje over je foto's en duizenden willen doen wat jij doet.quote:Op zondag 6 september 2015 22:04 schreef PeteSampras het volgende:
Ik heb trouwens flinke vorderingen gemaakt. Vandaag licht ontbeten (croissant, een banaan en een glas sap). De rest van de dag opgedrukt, cruches, yoga-oefeningen, al die rotzooi om maar dichter in de buurt te komen. Na het avondeten (rode bieten, aardappels, merquez en komkommersalade) een warme douche genomen en er goed voor gaan zitten. Het lukt me nog niet, maar ik ben alweer een stuk dichter in de buurt. Volgens mij heb ik de pemel héél even met het puntje van mijn tong aangeraakt. Dan nu even één biertje en dan braaf naar bed. #autofellatio #winnaarsmentaliteit
Ik las baby's die zacht en tevreden in het doorzichtige OLVG-wiegje lagen te roken.quote:Op maandag 7 september 2015 01:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. Als ik ze 's avonds instop, zie ik weer de baby's die zacht en tevreden in het doorzichtige OLVG-wiegje lagen te ronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |