abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155860380
Ah, wat leuk! Gefeliciteerd!
pi_155862952
Krijg nou tieten! Van harte!
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
pi_155863065
Ah, dan kan ik nu openlijk zeggen: gefeliciteerd met de spruit! Vanzelfsprekend stellen we de TTKLPT open voor opvoedadvies zodat je niet naar OUD hoeft. Het voelt voor mij alweer als een eeuwigheid geleden, maar Franny kan vast nog meepraten over kleuren poep, draagdoeken en de Rapleymethode.

Ik zet mijn geld overigens op: binnen 3 jaar naar West of Noord.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_155863102
Van harte IR.
Aldus.
  zondag 6 september 2015 @ 13:08:32 #180
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  zondag 6 september 2015 @ 13:19:08 #181
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_155863331
Op wat eigenlijk?
Aldus.
pi_155864069
Ja, dat vraag ik me ook nog steeds af.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 6 september 2015 @ 21:21:55 #184
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_155879137
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_155879628
Ach wat een schatje, IR! Die blik die je hebt op de foto's, is ook heel mooi.
Veel geluk samen, *; .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 6 september 2015 @ 21:46:04 #186
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_155880340
Ja, mooi! O+.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_155880821
O+.
  zondag 6 september 2015 @ 21:59:22 #188
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_155881083
We hebben trouwens de afgelopen weken meerdere malen bewonderend naar jouw/jullie geboortekaartje gekeken, F_G/Ringo.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_155881357
Ik heb trouwens flinke vorderingen gemaakt. Vandaag licht ontbeten (croissant, een banaan en een glas sap). De rest van de dag opgedrukt, cruches, yoga-oefeningen, al die rotzooi om maar dichter in de buurt te komen. Na het avondeten (rode bieten, aardappels, merquez en komkommersalade) een warme douche genomen en er goed voor gaan zitten. Het lukt me nog niet, maar ik ben alweer een stuk dichter in de buurt. Volgens mij heb ik de pemel héél even met het puntje van mijn tong aangeraakt. Dan nu even één biertje en dan braaf naar bed. #autofellatio #winnaarsmentaliteit
pi_155881624
quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2015 21:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
We hebben trouwens de afgelopen weken meerdere malen bewonderend naar jouw/jullie geboortekaartje gekeken, F_G/Ringo.
Leuk dat je het bewaard hebt! We zijn er ook nog steeds blij mee. Ben wel benieuwd wat zij er zelf later van zal vinden. :) .
pi_155881761
Het is trouwens wel absurd hoe snel zo'n baby groeit de eerste anderhalf jaar en hoeveel er verandert. Ik kan me van die eerste maanden maar heel weinig herinneren. Die tijd is echt in een waas van slaapgebrek in combinatie met adrenaline aan me voorbij getrokken. En als ik foto's van haar zie van die tijd dan herken ik mijn eigen kind maar amper.
pi_155881779
Dag luitjes, klein vraagje. Liep er in TTK niet altijd een beginnende-schrijvers-reeks, of ben ik me iets aan het herinneren wat niet gebeurd is? Met de search kom ik vooral veel op zichzelf staande topics tegen van wannabe-schrijvers, maar zo héél hard heb ik nou ook weer niet gezocht.
  zondag 6 september 2015 @ 22:19:08 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155882156
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 22:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Dag luitjes, klein vraagje. Liep er in TTK niet altijd een beginnende-schrijvers-reeks, of ben ik me iets aan het herinneren wat niet gebeurd is? Met de search kom ik vooral veel op zichzelf staande topics tegen van wannabe-schrijvers, maar zo héél hard heb ik nou ook weer niet gezocht.
Foei.

TTK / Boek aan het schrijven - hoofdstuk 11
The love you take is equal to the love you make.
pi_155882228
Dank, dánk!
pi_155887789
Ach, een tevreden baby. O+ Ik word er wat weemoedig van.
pi_155887836
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2015 22:11 schreef Franny_G het volgende:
En als ik foto's van haar zie van die tijd dan herken ik mijn eigen kind maar amper.
Dat heb ik dan weer niet. Als ik ze 's avonds instop, zie ik weer de baby's die zacht en tevreden in het doorzichtige OLVG-wiegje lagen te ronken.
pi_155887872
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2015 22:04 schreef PeteSampras het volgende:
Ik heb trouwens flinke vorderingen gemaakt. Vandaag licht ontbeten (croissant, een banaan en een glas sap). De rest van de dag opgedrukt, cruches, yoga-oefeningen, al die rotzooi om maar dichter in de buurt te komen. Na het avondeten (rode bieten, aardappels, merquez en komkommersalade) een warme douche genomen en er goed voor gaan zitten. Het lukt me nog niet, maar ik ben alweer een stuk dichter in de buurt. Volgens mij heb ik de pemel héél even met het puntje van mijn tong aangeraakt. Dan nu even één biertje en dan braaf naar bed. #autofellatio #winnaarsmentaliteit
Je zou eigenlijk een blog over je vorderingen bij moeten houden. Of instagram. Gooi een filtertje over je foto's en duizenden willen doen wat jij doet.
pi_155888349
Een accuut geval van de moderneritus, Claudia! Daar doe ik allemaal lekker niet aan mee.
  maandag 7 september 2015 @ 08:09:05 #199
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_155888820
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 01:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat heb ik dan weer niet. Als ik ze 's avonds instop, zie ik weer de baby's die zacht en tevreden in het doorzichtige OLVG-wiegje lagen te ronken.
Ik las baby's die zacht en tevreden in het doorzichtige OLVG-wiegje lagen te roken.
The End Times are wild
pi_155888837
TTK / Mainports schrijftipstopic

Kom allemaal in mijn topic voor gratis tips
Graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')