De vergelijkingen gaan grotendeels mank , mee eens.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoho, meneer begon zelf met smakeloze nazivergelijkingen en andere zeer dubieuze toespelingen. Lees het topic maar eens terug...
Niemand wil immigranten uitroeien. Wij willen gewoon niet dat ons continent wordt overgenomen door indringers omdat een stel geesteszieke zelfhaters de deuren wagenwijd openzetten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wie wil ons concreet uitroeien? En hoe zouden ze dat moeten gaan doen?
Vooralsnog zie ik in dit topic vooral figuren die migranten uit willen roeien eerlijk gezegd.
Men vergeet dat het hier ook om vluchtelingen gaat die oorlog willen vermijden. Ik zou precies hetzelfde ondernemen als ik de mogelijkheid zou hebben. Vergeet niet dat het westen mede schuldig is aan die onstabiliteit.quote:
Het is allemaal onze schuld. Zo snel mogelijk de Europese cultuur en volkssamenstelling vernietigen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:22 schreef Cherna het volgende:
[..]
Men vergeet dat het hier ook om vluchtelingen gaat die oorlog willen vermijden. Ik zou precies hetzelfde ondernemen als ik de mogelijkheid zou hebben. Vergeet niet dat het westen mede schuldig is aan die onstabiliteit.
Dat de procedures niet kloppen en er helaas ook idioten tussne zitten dat is helaas een probleem dat meer aandacht verdiend.
Overigens zijn de smokkelaars ook niet vrij te pleiten.
Rest de vraag hoe de politiek dit probleem denkt aan te pakken. Want negeren kun je het niet. Dan barst de bom eens een keer.
Tja, vluchtelingen hebben in de wereld altijd bestaan. Dat kan je wel gaan ontkennen maar daar kom je in de echte wereld niet mee weg.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:22 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
De vergelijkingen gaan grotendeels mank , mee eens.
Maar ik begrijp de ondertoon.
Het openstellen van een land , een maatschappij voor kansloze en soms ook regelrecht gevaarlijke instroom.
En een teveel aan immigranten zorgt ook weer voor een toename van acties van geesteszieke buitenlander haters.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:22 schreef ccs het volgende:
[..]
Niemand wil immigranten uitroeien. Wij willen gewoon niet dat ons continent wordt overgenomen door indringers omdat een stel geesteszieke zelfhaters de deuren wagenwijd openzetten.
Je zou het kunnen vergelijken met een gek die tijdens een vlucht de nooddeur van het vliegtuig probeert te openen. Zo iemand wordt in een gesticht gestopt.
Iets minder vaak op 'enter' drukken. Teveel is tenslotte nooit goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:28 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En een teveel aan immigranten zorgt ook weer voor een toename van acties van geesteszieke buitenlander haters.
De spanningen lopen nu soms al zo hoog op dat nog meer toename als olie op het vuur werkt.
Dat lijken sommige politici totaal niet te onderkennen.
Een stop , een afname van toelating lijkt mij op den duur echt nodig.
Bij mij is ook een grens bereikt maar ik keur dit soort acties totaal af , maar ik begrijp deels de beweegredenen wel.
Teveel is nooit goed.
Juist.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:29 schreef luxerobots het volgende:
Overigens is er in Duitsland ook het probleem van krimp in diverse plaatsen en plattelandsgemeenten. Deze gemeenten kloppen dan aan in Berlijn voor geld om te kunnen investeren. Geld dat meestal niet komt, wat deze krimpgemeenten dan wel krijgen is een asielzoekerscentra.
Het is een extra reden waarom er zo veel weerstand tegen AZC's is. Mensen zien hun bevolking krimpen, zien dat er niet geïnvesteerd wordt en zien het aantal asielzoekers toenemen.
Bijna alle Europese landen zijn druk bezig met strengere immigratie en asielregels. Je pleit steeds voor zaken die al lang spelenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:28 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En een teveel aan immigranten zorgt ook weer voor een toename van acties van geesteszieke buitenlander haters.
De spanningen lopen nu soms al zo hoog op dat nog meer toename als olie op het vuur werkt.
Bij mij is ook een grens bereikt maar ik keur dit soort acties totaal af , maar ik begrijp deels de beweegredenen wel.
Teveel is nooit goed.
Al lang?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bijna alle Europese landen zijn druk bezig met strengere immigratie en asielregels. Je pleit steeds voor zaken die al lang spelen
Vergis ik me nu of was jij ook 1 van degene die riep dat je niet mag buigen voor extremisme in het cartoon debat?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:28 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Teveel is nooit goed.
Is m'n stijl.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Iets minder vaak op 'enter' drukken. Teveel is tenslotte nooit goed.
Oorzaak is ons beleid in hun landen in het verleden --> gevolg is dat ze op de vlucht slaan voor de onderdrukking en het oorlogsgeweld dat door onze inmenging in hun interne aangelegenheden is ontstaan.quote:
Buigen voor extremisme is nooit goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Vergis ik me nu of was jij ook 1 van degene die riep dat je niet mag buigen voor extremisme in het cartoon debat?
Jij bent hier met de boot gekomen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Degenen met een gebrek aan beschaving komen juist met bootladingen vol ons continent binnen.
Dan is de immigratie terugschroeven omdat er extremisten zijn die geweld plegen hierom ook niet goed. Als je je eigen redenering zou volgen zou je dan juist voor meer immigratie zijn, want je mag niet buigen voor extremisten en moet ze vooral laten zien dat ze hun zin niet gaan krijgen. Overspoelen ermee was het toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:33 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Buigen voor extremisme is nooit goed.
Hoezo?
Immigratie (van veelal kansloze onderlagen) terugschroeven en tegen geweld zijn gaat niet samen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan is de immigratie terugschroeven omdat er extremisten zijn die geweld plegen hierom ook niet goed. Als je je eigen redenering zou volgen zou je dan juist voor meer immigratie zijn, want je mag niet buigen voor extremisten en moet ze vooral laten zien dat ze hun zin niet gaan krijgen. Overspoelen ermee was het toch?
Een paar aanslagjes staan toch niet in verhouding met de totale vernietiging van de blanke Europeaan? (binnen nu en 100 jaar)quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:26 schreef 99.999 het volgende:
In de OP worden eigen alle aanslagen op asielzoekers e.d. genoemd. Die daden zie jij als verzetsdaden en je keurt ze daarmee impliciet goed. Dat gaat dus ook op voor de dodelijke aanslagen.
Jawel hoor, ik ben voor opvang in eigen regio en zorgen dat de brandhaarden opgelost worden. En ben tegen geweld.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:37 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Immigratie (van veelal kansloze onderlagen) terugschroeven en tegen geweld zijn gaat niet samen?
Dat de toename van geweld hierdoor komt en mede daarom dus teruggeschroefd moet worden. Dat is buigen voor extremisme.quote:En een teveel aan immigranten zorgt ook weer voor een toename van acties van geesteszieke buitenlander haters.
Ja, Nederland is met de Vreemdelingenwet uit 2000 van Cohen al stukken strenger geworden dan eerder. Veel landen hebben dat voorbeeld gevolgd.quote:
Nou ja als je bijvoorbeeld in het MO invloed wil behouden moet je wel bedenken dat dat ook nadelen omvat. Je kunt niet ontkennen dat wij daar onze vrijheid verkopen en ons zelf op de markt zetten dat onze levensstijl de juiste manier is.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is allemaal onze schuld. Zo snel mogelijk de Europese cultuur en volkssamenstelling vernietigen.
Dit.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:32 schreef moussie het volgende:
[..]
Oorzaak is ons beleid in hun landen in het verleden --> gevolg is dat ze op de vlucht slaan voor de onderdrukking en het oorlogsgeweld dat door onze inmenging in hun interne aangelegenheden is ontstaan.
Alle Europeanen zijn blank?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:38 schreef ccs het volgende:
[..]
Een paar aanslagjes staan toch niet in verhouding met de totale vernietiging van de blanke Europeaan? (binnen nu en 100 jaar)
Hoe zie je die vernietiging dan praktisch voor je?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:38 schreef ccs het volgende:
[..]
Een paar aanslagjes staan toch niet in verhouding met de totale vernietiging van de blanke Europeaan? (binnen nu en 100 jaar)
Je kan ook gewoon voor niet ingrijpen in die landen én tegen immigratie zijn. Het is niet het een of het ander...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:40 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nou ja als je bijvoorbeeld in het MO invloed wil behouden moet je wel bedenken dat dat ook nadelen omvat. Je kunt niet ontkennen dat wij daar onze vrijheid verkopen en ons zelf op de markt zetten dat onze levensstijl de juiste manier is.
[..]
Dit.
Dat is ook de reden dat ik ons mede schuldig acht aan dit probleem. Je zult het nu ook moeten oplossen. Je kunt niet democratie gaan verkopen en dan landen in chaos achter laten of ze uitbuiten. Dat gaat ooit een keer fout. Zeker nu we te maken hebben met een globalisering.
Ik ben daar geen voorstander van maar die kar rolt nu eenmaal en je zult nu alle zeilen moeten bijzetten om dat in goede banen te leiden.
Dat is voornamelijk realiseren dat te veel te veel is.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben voor opvang in eigen regio en zorgen dat de brandhaarden opgelost worden. En ben tegen geweld.
Maar jij zegt dit:
[..]
Dat de toename van geweld hierdoor komt en mede daarom dus teruggeschroefd moet worden. Dat is buigen voor extremisme.
Ik heb het door.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sommigen hebben nu eenmaal een bijzonder eenvoudig wereldbeeld
Niks mis mee. Die partijen hebben het volste recht mee te doen aan het democratisch proces.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:42 schreef Hathor het volgende:
Overigens is dit niet nieuw in Europa, in Italie is al geruime tijd sprake van toenemend geweld tegen migranten, en ook die Gouden Dageraad figuren in Griekenland laten zich niet onbetuigd.
En de niet-blanke Europeanen gaan niet uitgeroeid worden? Of is hun uitroeiing niet erg?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:42 schreef ccs het volgende:
[..]
Nee, daarom schrijf ik toch juist de BLANKE Europeanen?
Geweld is in ieder geval NOOIT de oplossing.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:43 schreef ccs het volgende:
[..]
Niks mis mee. Die partijen hebben het volste recht mee te doen aan het democratisch proces.
Wat is er dan mis met niet blanke Europeanen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:42 schreef ccs het volgende:
[..]
Nee, daarom schrijf ik toch juist de BLANKE Europeanen?
Met toenemend geweld is dus niks mis volgens jou. Bijzonder dubieus.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:43 schreef ccs het volgende:
[..]
Niks mis mee. Die partijen hebben het volste recht mee te doen aan het democratisch proces.
Nee, die vermenigvuldigen zich juist. Moet ik je dit echt uitleggen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En de niet-blanke Europeanen gaan niet uitgeroeid worden? Of is hun uitroeiing niet erg?
En dan vindt je het blijkbaar begrijpelijk dat er meer geweld komt en dat daarop gereageerd moet worden met het terugdringen van immigratie.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:42 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk realiseren dat te veel te veel is.
als ze zich aan de wet houden, of wilde je eenzijdig het wetboek van strafrecht aapassen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:43 schreef ccs het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij wel van het soort dat veilig bij moeders op de zolderkamer blijft zitten en anderen het vuile werk laat opknappen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met toenemend geweld is dus niks mis volgens jou. Bijzonder dubieus.
Je weet niet welke ellende je je op de hals haalt met al die fascistische groepen. Die lossen het probleem niet op die teren juist op dit probleem.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:43 schreef ccs het volgende:
[..]
En in het geval van IS?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geweld is in ieder geval NOOIT de oplossing.
Partijen willen verbieden omdat ze niet in jouw straatje passen. Bijzonder dubieus.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met toenemend geweld is dus niks mis volgens jou. Bijzonder dubieus.
Ik vind dat een beetje appels met peren vergelijken, IS opereert in een oorlogsgebied, Europa is een heel ander verhaal.quote:
Stalin vond ook alles wat niet extreemlinks was fascistisch. Enge man was dat.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:45 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je weet niet welke ellende je je op de hals haalt met al die fascistische groepen. Die lossen het probleem niet op die teren juist op dit probleem.
Ja graag want demografisch gezien klopt er nog niet veel van wat je roept en je hebt ook nog niet uitgelegd hoe die vernietiging van de blanke Europeanen volgens jou plaats gaat vinden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:44 schreef ccs het volgende:
[..]
Nee, die vermenigvuldigen zich juist. Moet ik je dit echt uitleggen?
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:47 schreef ccs het volgende:
[..]
Stalin vond ook alles wat niet extreemlinks was fascistisch. Enge man was dat.
Begrijpen en goedkeuren is niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:44 schreef erodome het volgende:
[..]
En dan vindt je het blijkbaar begrijpelijk dat er meer geweld komt en dat daarop gereageerd moet worden met het terugdringen van immigratie.
Het lijkt ontzettend veel op wat ik heb gehoord in het cartoon debat, dat die provocatie een reactie oproept en dat dat niet goedgekeurd wordt, maar wel begrepen. Waar jij zo'n enorme tegenstander van was weet je nog? Waar jij zei dat je niet mag buigen voor extremisme en er juist een schepje bovenop moet doen.
O, dan vatte ik dat 'NOOIT' een beetje te letterlijk op.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje appels met peren vergelijken, IS opereert in een oorlogsgebied, Europa is een heel ander verhaal.
Waar pleit ik voor het verbieden van partijen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:46 schreef ccs het volgende:
[..]
Partijen willen verbieden omdat ze niet in jouw straatje passen. Bijzonder dubieus.
Dat staat natuurlijk los van dit probleem en zijn geen vluchtelingen maar idioten met een totaal bezopen ideologie. Zij gebruiken geweld(buiten alle proporties) en dat moet helaas bestreden worden met geweld.quote:
Geweld tegen migranten kan nooit de oplossing zijn, daar doelde ik op. Geweld tegen een terroristische organisatie in een oorlogsgebied lijkt me legitiem.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, dan vatte ik dat 'NOOIT' een beetje te letterlijk op.
Als ik me vergis dan excuse's.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:48 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Begrijpen en goedkeuren is niet hetzelfde.
De cartoon discussie-insteek hierin vind ik niet echt logisch.
En ik vermoed overigens dat je wat dat betreft een ander in gedachten hebt.
links extremisme staat gelijk met rechts extremisme. Uiteindelijk bereik je hetzelfde doel namelijk een rechtstaat met bizarre gevolgen. Door de kat of hond gebeten worden maakt dan niets meer uit voor de normale burgerquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:47 schreef ccs het volgende:
[..]
Stalin vond ook alles wat niet extreemlinks was fascistisch. Enge man was dat.
Nogmaals...het is hier Europa, volgens mij nog steeds geen oorlogszone, Syrie en Irak ligt ietsje anders.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:52 schreef ccs het volgende:
Geweld afkeuren is wel achterhaald hoor. Verscheidene groeperingen hebben veel succes geboekt door middel van grof geweld. Kijk bijvoorbeeld naar IS. Christelijke softe waarden zijn leuk en aardig, maar als je grote stappen wil zetten is geweld blijkbaar een handig middel. Niet dat ik hier achtersta ofzo.
Dat kan zo omslaan. In Syrië was het 5 jaar geleden net zo rustig als nu in Europa.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nogmaals...het is hier Europa, volgens mij nog steeds geen oorlogszone, Syrie en Irak ligt ietsje anders.
Toch denk ik dat in die regio de situatie sneller uit de hand kan lopen dan hier. Onmogelijk is het natuurlijk niet, maar het midden oosten is nou niet bepaald de meest stabiele regio op aarde.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:54 schreef ccs het volgende:
[..]
Dat kan zo omslaan. In Syrië was het 5 jaar geleden net zo rustig als nu in Europa.
Daar heeft extreem rechts helemaal het draagvlak niet voor.quote:
Heel verstandig dus om massaal mensen uit het Midden-Oosten naar hier te importeren?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toch denk ik dat in die regio de situatie sneller uit de hand kan lopen dan hier. Onmogelijk is het natuurlijk niet, maar het midden oosten is nou niet bepaald de meest stabiele regio op aarde.
Dat sowieso niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:58 schreef ccs het volgende:
[..]
Heel verstandig dus om massaal mensen uit het Midden-Oosten naar hier te importeren?
Dat klopt. Maar je moet het probleem niet negeren. Geef ze ook niet de kans steeds sterker te worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar heeft extreem rechts helemaal het draagvlak niet voor.
gelukkig niet neequote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waardoor er weer meer immigranten komen en de bubbel die gaat barsten in de vorm komt van een Europese burgeroorlog.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar hoe zie je die vernietiging van de blanke Europeanen nu precies voor je?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:00 schreef ccs het volgende:
[..]
Waardoor er weer meer immigranten komen en de bubbel die gaat barsten in de vorm komt van een Europese burgeroorlog.
In plaats van nu gewoon een rationeel licht-racistisch asielbeleid in te voeren a la Japan waardoor er in de toekomst geen grote problemen komen. Maar nee, dat is sielug.!
Ach, zolang er bij demo's van clubjes als de NVU geen tienduizenden bruinhemden komen opdraven, en het beperkt blijft bij een handjevol zichzelf belachelijk makende stumperds, kan ik er eigenlijk alleen maar om glimlachen. Extreem rechts kan eigenlijk alleen maar ondergronds opereren, zodra ze hun kop op straat laten zien is er meteen tegenwind.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:58 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je moet het probleem niet negeren. Geef ze ook niet de kans steeds sterker te worden.
Als we straks met die hele mix sex met elkaar gaan hebben, dan worden er natuurlijk geen witte babies meer geboren he.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar hoe zie je die vernietiging van de blanke Europeanen nu precies voor je?
De Grote Geblondeerde Geert (GGG) staat op 21 zetels in de peilingen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach, zolang er bij demo's van clubjes als de NVU geen tienduizenden bruinhemden komen opdraven, en het beperkt blijft bij een handjevol zichzelf belachelijk makende stumperds, kan ik er eigenlijk alleen maar om glimlachen. Extreem rechts kan eigenlijk alleen maar ondergronds opereren, zodra ze hun kop op straat laten zien is er meteen tegenwind.
De droom van de Gutmensch. Want witte baby's zijn potentiële nazi's en donkere baby's zijn leuke vol-culturele kindjes.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als we straks met die hele mix sex met elkaar gaan hebben, dan worden er natuurlijk geen witte babies meer geboren he.
Wat dat betreft zijn er treffende vergelijkingen tussen het aantal extreem radicale moslims en het aantal extreem rechtse idioten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach, zolang er bij demo's van clubjes als de NVU geen tienduizenden bruinhemden komen opdraven, en het beperkt blijft bij een handjevol zichzelf belachelijk makende stumperds, kan ik er eigenlijk alleen maar om glimlachen. Extreem rechts kan eigenlijk alleen maar ondergronds opereren, zodra ze hun kop op straat laten zien is er meteen tegenwind.
Zo sterk als een neger zijn met de werklust en intellect van een blanke. Dat is pas een superras.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als we straks met die hele mix sex met elkaar gaan hebben, dan worden er natuurlijk geen witte babies meer geboren he.
En dan nog zal dat nooit een regeringsleider worden, hij heeft namelijk geen politiek plan. hij roept alleen maar wat.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Grote Geblondeerde Geert (GGG) staat op 21 zetels in de peilingen.
Hoeveel kinderen heb jij?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:04 schreef ccs het volgende:
[..]
De droom van de Gutmensch. Want witte baby's zijn potentiële nazi's en donkere baby's zijn leuke vol-culturele kindjes.
Ik dacht dat GGG ergens anders voor stond, maar dat is behoorlijk offtopic, behalve dan dat het ook met Duitsland te maken heeft.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo sterk als een neger, intellect van een blanke, de lul van een paard.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo sterk als een neger zijn met de werklust en intellect van een blanke. Dat is pas een superras.
En dat zegt iets wat er bij mensen leeft. Dat is nu juist het gevaar. Daar zul je toch rekening mee moeten houden. De vraag is hoe. Nu kan het zijn dat de meeste toch weer in het stemhokje hun mening aanpassen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat ik de notie heb dat dit soort retoriek vaak komt van mensen die zelf geen kinderen hebben noch willen... het is vooral 'aan de rest' om jong te werpen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:06 schreef ccs het volgende:
[..]
Vanwaar die interesse in mijn privéleven beste Etto? Bij welke energieleverancier zit jij?
Aha.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik de notie heb dat dit soort retoriek vaak komt van mensen die zelf geen kinderen hebben noch willen... het is vooral 'aan de rest' om jong te werpen.
Gunther, kan niet mis met zo'n naam.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:08 schreef Re het volgende:
oeh, mijn vrouw poept er over een weekje of 2 ook een Nazi uit lees ik, nog een mooie germaanse naam verzinnen en hij kan los
Reduard von Braunquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:08 schreef Re het volgende:
oeh, mijn vrouw poept er over een weekje of 2 ook een Nazi uit lees ik, nog een mooie germaanse naam verzinnen en hij kan los
Mogen er nog wel blanke kinderen geboren worden eigenlijk? Het nieuwste paradepaardje van GroenLinks is namelijk een geboortequotum voor blanke kinderen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:08 schreef Re het volgende:
Wat let je om een hele roedel sneeuwwitte kindekes de wereld op te schoppen? Zie het als een (geslachts)daad van verzet..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:10 schreef ccs het volgende:
[..]
Mogen er nog wel blanke kinderen geboren worden eigenlijk? Het nieuwste paradepaardje van GroenLinks is namelijk een geboortequotum voor blanke kinderen.
ik heb nog een pot flexa olijf groen, wie weetquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:10 schreef ccs het volgende:
[..]
Mogen er nog wel blanke kinderen geboren worden eigenlijk? Het nieuwste paradepaardje van GroenLinks is namelijk een geboortequotum voor blanke kinderen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat let je om een hele roedel sneeuwwitte kindekes de wereld op te schoppen? Zie het als een (geslachts)daad van verzet..
Marcelino Wünderlichquote:
Geen enkele vrouw wil kinderen met mij!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat let je om een hele roedel sneeuwwitte kindekes de wereld op te schoppen? Zie het als een (geslachts)daad van verzet..
Op ieder potje past een dekseltje.quote:
Wacht even hoor, hoe oud was jij ook alweer?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik de notie heb dat dit soort retoriek vaak komt van mensen die zelf geen kinderen hebben noch willen... het is vooral 'aan de rest' om jong te werpen.
Goh... zou dat komen omdat de vrouw doorgaans zichzelf liever niet gereduceerd ziet worden tot broedmachine, en haar kinderen liever niet reduceert tot nummertjes in een ridicule paranoïde statistiek?quote:
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wacht even hoor, hoe oud was jij ook alweer?
In de meeste conflictgebieden zit een boel olie in de grond, en die hebben wij nodig om onze economie draaiende te houden. Een soort catch 22 dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:41 schreef ccs het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon voor niet ingrijpen in die landen én tegen immigratie zijn. Het is niet het een of het ander...
Klink als hoe het vaticaan de vrouw zietquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goh... zou dat komen omdat de vrouw doorgaans zichzelf liever niet gereduceerd ziet worden tot broedmachine, en haar kinderen liever niet reduceert tot nummertjes in een ridicule paranoïde statistiek?
Goh, waarom toch niet zeg!!!quote:
Daar past zijn visie wel bij, zie de vele klaag topics over vrouwen waar deze user zich fiks in laat geldenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klink als hoe het vaticaan de vrouw ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |