abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154701462
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoho, meneer begon zelf met smakeloze nazivergelijkingen en andere zeer dubieuze toespelingen. Lees het topic maar eens terug...
De vergelijkingen gaan grotendeels mank , mee eens.

Maar ik begrijp de ondertoon.

Het openstellen van een land , een maatschappij voor kansloze en soms ook regelrecht gevaarlijke instroom.
pi_154701473
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wie wil ons concreet uitroeien? En hoe zouden ze dat moeten gaan doen?

Vooralsnog zie ik in dit topic vooral figuren die migranten uit willen roeien eerlijk gezegd.
Niemand wil immigranten uitroeien. Wij willen gewoon niet dat ons continent wordt overgenomen door indringers omdat een stel geesteszieke zelfhaters de deuren wagenwijd openzetten.

Je zou het kunnen vergelijken met een gek die tijdens een vlucht de nooddeur van het vliegtuig probeert te openen. Zo iemand wordt in een gesticht gestopt.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:22:45 #103
321876 Cherna
Fuck the System
pi_154701474
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:13 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Juist.
Men vergeet dat het hier ook om vluchtelingen gaat die oorlog willen vermijden. Ik zou precies hetzelfde ondernemen als ik de mogelijkheid zou hebben. Vergeet niet dat het westen mede schuldig is aan die onstabiliteit.
Dat de procedures niet kloppen en er helaas ook idioten tussne zitten dat is helaas een probleem dat meer aandacht verdiend.

Overigens zijn de smokkelaars ook niet vrij te pleiten.

Rest de vraag hoe de politiek dit probleem denkt aan te pakken. Want negeren kun je het niet. Dan barst de bom eens een keer.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_154701549
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:22 schreef Cherna het volgende:

[..]

Men vergeet dat het hier ook om vluchtelingen gaat die oorlog willen vermijden. Ik zou precies hetzelfde ondernemen als ik de mogelijkheid zou hebben. Vergeet niet dat het westen mede schuldig is aan die onstabiliteit.
Dat de procedures niet kloppen en er helaas ook idioten tussne zitten dat is helaas een probleem dat meer aandacht verdiend.

Overigens zijn de smokkelaars ook niet vrij te pleiten.

Rest de vraag hoe de politiek dit probleem denkt aan te pakken. Want negeren kun je het niet. Dan barst de bom eens een keer.
Het is allemaal onze schuld. Zo snel mogelijk de Europese cultuur en volkssamenstelling vernietigen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154701599
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:22 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

De vergelijkingen gaan grotendeels mank , mee eens.

Maar ik begrijp de ondertoon.

Het openstellen van een land , een maatschappij voor kansloze en soms ook regelrecht gevaarlijke instroom.
Tja, vluchtelingen hebben in de wereld altijd bestaan. Dat kan je wel gaan ontkennen maar daar kom je in de echte wereld niet mee weg.
pi_154701618
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:22 schreef ccs het volgende:

[..]

Niemand wil immigranten uitroeien. Wij willen gewoon niet dat ons continent wordt overgenomen door indringers omdat een stel geesteszieke zelfhaters de deuren wagenwijd openzetten.

Je zou het kunnen vergelijken met een gek die tijdens een vlucht de nooddeur van het vliegtuig probeert te openen. Zo iemand wordt in een gesticht gestopt.
En een teveel aan immigranten zorgt ook weer voor een toename van acties van geesteszieke buitenlander haters.

De spanningen lopen nu soms al zo hoog op dat nog meer toename als olie op het vuur werkt.

Dat lijken sommige politici totaal niet te onderkennen.

Een stop , een afname van toelating lijkt mij op den duur echt nodig.

Bij mij is ook een grens bereikt maar ik keur dit soort acties totaal af , maar ik begrijp deels de beweegredenen wel.

Teveel is nooit goed.
pi_154701629
Overigens is er in Duitsland ook het probleem van krimp in diverse plaatsen en plattelandsgemeenten. Deze gemeenten kloppen dan aan in Berlijn voor geld om te kunnen investeren. Geld dat meestal niet komt, wat deze krimpgemeenten dan wel krijgen is een asielzoekerscentra.

Het is een extra reden waarom er zo veel weerstand tegen AZC's is. Mensen zien hun bevolking krimpen, zien dat er niet geïnvesteerd wordt en zien het aantal asielzoekers toenemen.
pi_154701648
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:28 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

En een teveel aan immigranten zorgt ook weer voor een toename van acties van geesteszieke buitenlander haters.

De spanningen lopen nu soms al zo hoog op dat nog meer toename als olie op het vuur werkt.

Bij mij is ook een grens bereikt maar ik keur dit soort acties totaal af , maar ik begrijp deels de beweegredenen wel.

Teveel is nooit goed.
Iets minder vaak op 'enter' drukken. Teveel is tenslotte nooit goed.
pi_154701651
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:29 schreef luxerobots het volgende:
Overigens is er in Duitsland ook het probleem van krimp in diverse plaatsen en plattelandsgemeenten. Deze gemeenten kloppen dan aan in Berlijn voor geld om te kunnen investeren. Geld dat meestal niet komt, wat deze krimpgemeenten dan wel krijgen is een asielzoekerscentra.

Het is een extra reden waarom er zo veel weerstand tegen AZC's is. Mensen zien hun bevolking krimpen, zien dat er niet geïnvesteerd wordt en zien het aantal asielzoekers toenemen.
Juist.
pi_154701659
quote:

[..]

Teveel is nooit goed.
Bijna alle Europese landen zijn druk bezig met strengere immigratie en asielregels. Je pleit steeds voor zaken die al lang spelen ;)
pi_154701683
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Bijna alle Europese landen zijn druk bezig met strengere immigratie en asielregels. Je pleit steeds voor zaken die al lang spelen ;)
Al lang?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:31:53 #112
37769 erodome
Zweefteef
pi_154701691
quote:

[..]

Teveel is nooit goed.
Vergis ik me nu of was jij ook 1 van degene die riep dat je niet mag buigen voor extremisme in het cartoon debat?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154701699
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Iets minder vaak op 'enter' drukken. Teveel is tenslotte nooit goed.
Is m'n stijl.

Wen er maar aan.
pi_154701701
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:59 schreef Beach het volgende:

[..]

Oorzaak -> gevolg
Oorzaak is ons beleid in hun landen in het verleden --> gevolg is dat ze op de vlucht slaan voor de onderdrukking en het oorlogsgeweld dat door onze inmenging in hun interne aangelegenheden is ontstaan.
pleased to meet you
pi_154701724
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Vergis ik me nu of was jij ook 1 van degene die riep dat je niet mag buigen voor extremisme in het cartoon debat?
Buigen voor extremisme is nooit goed.

Hoezo?
pi_154701727
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 08:51 schreef Beach het volgende:

[..]

Degenen met een gebrek aan beschaving komen juist met bootladingen vol ons continent binnen.
Jij bent hier met de boot gekomen?
pleased to meet you
pi_154701774
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:32 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Is m'n stijl.

Wen er maar aan.
Je stijl is 'na elke zin een witregel'? _O-
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:35:09 #118
37769 erodome
Zweefteef
pi_154701781
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:33 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Buigen voor extremisme is nooit goed.

Hoezo?
Dan is de immigratie terugschroeven omdat er extremisten zijn die geweld plegen hierom ook niet goed. Als je je eigen redenering zou volgen zou je dan juist voor meer immigratie zijn, want je mag niet buigen voor extremisten en moet ze vooral laten zien dat ze hun zin niet gaan krijgen. Overspoelen ermee was het toch?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154701831
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan is de immigratie terugschroeven omdat er extremisten zijn die geweld plegen hierom ook niet goed. Als je je eigen redenering zou volgen zou je dan juist voor meer immigratie zijn, want je mag niet buigen voor extremisten en moet ze vooral laten zien dat ze hun zin niet gaan krijgen. Overspoelen ermee was het toch?
Immigratie (van veelal kansloze onderlagen) terugschroeven en tegen geweld zijn gaat niet samen?
pi_154701858
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:26 schreef 99.999 het volgende:
In de OP worden eigen alle aanslagen op asielzoekers e.d. genoemd. Die daden zie jij als verzetsdaden en je keurt ze daarmee impliciet goed. Dat gaat dus ook op voor de dodelijke aanslagen.
Een paar aanslagjes staan toch niet in verhouding met de totale vernietiging van de blanke Europeaan? (binnen nu en 100 jaar)

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 28-07-2015 13:49:07 ]
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:38:38 #121
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154701865
incidentje joh
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:39:32 #122
37769 erodome
Zweefteef
pi_154701882
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:37 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Immigratie (van veelal kansloze onderlagen) terugschroeven en tegen geweld zijn gaat niet samen?
Jawel hoor, ik ben voor opvang in eigen regio en zorgen dat de brandhaarden opgelost worden. En ben tegen geweld.

Maar jij zegt dit:

quote:

Dat de toename van geweld hierdoor komt en mede daarom dus teruggeschroefd moet worden. Dat is buigen voor extremisme.
pi_154701889
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:31 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Al lang?
Ja, Nederland is met de Vreemdelingenwet uit 2000 van Cohen al stukken strenger geworden dan eerder. Veel landen hebben dat voorbeeld gevolgd.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:40:12 #124
321876 Cherna
Fuck the System
pi_154701899
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:25 schreef Beach het volgende:

[..]

Het is allemaal onze schuld. Zo snel mogelijk de Europese cultuur en volkssamenstelling vernietigen.
Nou ja als je bijvoorbeeld in het MO invloed wil behouden moet je wel bedenken dat dat ook nadelen omvat. Je kunt niet ontkennen dat wij daar onze vrijheid verkopen en ons zelf op de markt zetten dat onze levensstijl de juiste manier is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:32 schreef moussie het volgende:

[..]

Oorzaak is ons beleid in hun landen in het verleden --> gevolg is dat ze op de vlucht slaan voor de onderdrukking en het oorlogsgeweld dat door onze inmenging in hun interne aangelegenheden is ontstaan.
Dit.
Dat is ook de reden dat ik ons mede schuldig acht aan dit probleem. Je zult het nu ook moeten oplossen. Je kunt niet democratie gaan verkopen en dan landen in chaos achter laten of ze uitbuiten. Dat gaat ooit een keer fout. Zeker nu we te maken hebben met een globalisering.

Ik ben daar geen voorstander van maar die kar rolt nu eenmaal en je zult nu alle zeilen moeten bijzetten om dat in goede banen te leiden.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_154701906
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:38 schreef ccs het volgende:

[..]

Een paar aanslagjes staan toch niet in verhouding met de totale vernietiging van de blanke Europeaan? (binnen nu en 100 jaar)
Alle Europeanen zijn blank?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')