Waar pleit ik voor het verbieden van partijen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:46 schreef ccs het volgende:
[..]
Partijen willen verbieden omdat ze niet in jouw straatje passen. Bijzonder dubieus.
Dat staat natuurlijk los van dit probleem en zijn geen vluchtelingen maar idioten met een totaal bezopen ideologie. Zij gebruiken geweld(buiten alle proporties) en dat moet helaas bestreden worden met geweld.quote:
Geweld tegen migranten kan nooit de oplossing zijn, daar doelde ik op. Geweld tegen een terroristische organisatie in een oorlogsgebied lijkt me legitiem.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, dan vatte ik dat 'NOOIT' een beetje te letterlijk op.
Als ik me vergis dan excuse's.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:48 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Begrijpen en goedkeuren is niet hetzelfde.
De cartoon discussie-insteek hierin vind ik niet echt logisch.
En ik vermoed overigens dat je wat dat betreft een ander in gedachten hebt.
links extremisme staat gelijk met rechts extremisme. Uiteindelijk bereik je hetzelfde doel namelijk een rechtstaat met bizarre gevolgen. Door de kat of hond gebeten worden maakt dan niets meer uit voor de normale burgerquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:47 schreef ccs het volgende:
[..]
Stalin vond ook alles wat niet extreemlinks was fascistisch. Enge man was dat.
Nogmaals...het is hier Europa, volgens mij nog steeds geen oorlogszone, Syrie en Irak ligt ietsje anders.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:52 schreef ccs het volgende:
Geweld afkeuren is wel achterhaald hoor. Verscheidene groeperingen hebben veel succes geboekt door middel van grof geweld. Kijk bijvoorbeeld naar IS. Christelijke softe waarden zijn leuk en aardig, maar als je grote stappen wil zetten is geweld blijkbaar een handig middel. Niet dat ik hier achtersta ofzo.
Dat kan zo omslaan. In Syrië was het 5 jaar geleden net zo rustig als nu in Europa.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nogmaals...het is hier Europa, volgens mij nog steeds geen oorlogszone, Syrie en Irak ligt ietsje anders.
Toch denk ik dat in die regio de situatie sneller uit de hand kan lopen dan hier. Onmogelijk is het natuurlijk niet, maar het midden oosten is nou niet bepaald de meest stabiele regio op aarde.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:54 schreef ccs het volgende:
[..]
Dat kan zo omslaan. In Syrië was het 5 jaar geleden net zo rustig als nu in Europa.
Daar heeft extreem rechts helemaal het draagvlak niet voor.quote:
Heel verstandig dus om massaal mensen uit het Midden-Oosten naar hier te importeren?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toch denk ik dat in die regio de situatie sneller uit de hand kan lopen dan hier. Onmogelijk is het natuurlijk niet, maar het midden oosten is nou niet bepaald de meest stabiele regio op aarde.
Dat sowieso niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:58 schreef ccs het volgende:
[..]
Heel verstandig dus om massaal mensen uit het Midden-Oosten naar hier te importeren?
Dat klopt. Maar je moet het probleem niet negeren. Geef ze ook niet de kans steeds sterker te worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar heeft extreem rechts helemaal het draagvlak niet voor.
gelukkig niet neequote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waardoor er weer meer immigranten komen en de bubbel die gaat barsten in de vorm komt van een Europese burgeroorlog.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar hoe zie je die vernietiging van de blanke Europeanen nu precies voor je?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:00 schreef ccs het volgende:
[..]
Waardoor er weer meer immigranten komen en de bubbel die gaat barsten in de vorm komt van een Europese burgeroorlog.
In plaats van nu gewoon een rationeel licht-racistisch asielbeleid in te voeren a la Japan waardoor er in de toekomst geen grote problemen komen. Maar nee, dat is sielug.!
Ach, zolang er bij demo's van clubjes als de NVU geen tienduizenden bruinhemden komen opdraven, en het beperkt blijft bij een handjevol zichzelf belachelijk makende stumperds, kan ik er eigenlijk alleen maar om glimlachen. Extreem rechts kan eigenlijk alleen maar ondergronds opereren, zodra ze hun kop op straat laten zien is er meteen tegenwind.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:58 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je moet het probleem niet negeren. Geef ze ook niet de kans steeds sterker te worden.
Als we straks met die hele mix sex met elkaar gaan hebben, dan worden er natuurlijk geen witte babies meer geboren he.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar hoe zie je die vernietiging van de blanke Europeanen nu precies voor je?
De Grote Geblondeerde Geert (GGG) staat op 21 zetels in de peilingen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach, zolang er bij demo's van clubjes als de NVU geen tienduizenden bruinhemden komen opdraven, en het beperkt blijft bij een handjevol zichzelf belachelijk makende stumperds, kan ik er eigenlijk alleen maar om glimlachen. Extreem rechts kan eigenlijk alleen maar ondergronds opereren, zodra ze hun kop op straat laten zien is er meteen tegenwind.
De droom van de Gutmensch. Want witte baby's zijn potentiële nazi's en donkere baby's zijn leuke vol-culturele kindjes.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als we straks met die hele mix sex met elkaar gaan hebben, dan worden er natuurlijk geen witte babies meer geboren he.
Wat dat betreft zijn er treffende vergelijkingen tussen het aantal extreem radicale moslims en het aantal extreem rechtse idioten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach, zolang er bij demo's van clubjes als de NVU geen tienduizenden bruinhemden komen opdraven, en het beperkt blijft bij een handjevol zichzelf belachelijk makende stumperds, kan ik er eigenlijk alleen maar om glimlachen. Extreem rechts kan eigenlijk alleen maar ondergronds opereren, zodra ze hun kop op straat laten zien is er meteen tegenwind.
Zo sterk als een neger zijn met de werklust en intellect van een blanke. Dat is pas een superras.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als we straks met die hele mix sex met elkaar gaan hebben, dan worden er natuurlijk geen witte babies meer geboren he.
En dan nog zal dat nooit een regeringsleider worden, hij heeft namelijk geen politiek plan. hij roept alleen maar wat.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Grote Geblondeerde Geert (GGG) staat op 21 zetels in de peilingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |