Hoeveel kinderen heb jij?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:04 schreef ccs het volgende:
[..]
De droom van de Gutmensch. Want witte baby's zijn potentiële nazi's en donkere baby's zijn leuke vol-culturele kindjes.
Ik dacht dat GGG ergens anders voor stond, maar dat is behoorlijk offtopic, behalve dan dat het ook met Duitsland te maken heeft.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Grote Geblondeerde Geert (GGG) staat op 21 zetels in de peilingen.
Zo sterk als een neger, intellect van een blanke, de lul van een paard.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo sterk als een neger zijn met de werklust en intellect van een blanke. Dat is pas een superras.
En dat zegt iets wat er bij mensen leeft. Dat is nu juist het gevaar. Daar zul je toch rekening mee moeten houden. De vraag is hoe. Nu kan het zijn dat de meeste toch weer in het stemhokje hun mening aanpassen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Grote Geblondeerde Geert (GGG) staat op 21 zetels in de peilingen.
Omdat ik de notie heb dat dit soort retoriek vaak komt van mensen die zelf geen kinderen hebben noch willen... het is vooral 'aan de rest' om jong te werpen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:06 schreef ccs het volgende:
[..]
Vanwaar die interesse in mijn privéleven beste Etto? Bij welke energieleverancier zit jij?
Aha.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik de notie heb dat dit soort retoriek vaak komt van mensen die zelf geen kinderen hebben noch willen... het is vooral 'aan de rest' om jong te werpen.
Gunther, kan niet mis met zo'n naam.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:08 schreef Re het volgende:
oeh, mijn vrouw poept er over een weekje of 2 ook een Nazi uit lees ik, nog een mooie germaanse naam verzinnen en hij kan los
Reduard von Braunquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:08 schreef Re het volgende:
oeh, mijn vrouw poept er over een weekje of 2 ook een Nazi uit lees ik, nog een mooie germaanse naam verzinnen en hij kan los
Mogen er nog wel blanke kinderen geboren worden eigenlijk? Het nieuwste paradepaardje van GroenLinks is namelijk een geboortequotum voor blanke kinderen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:08 schreef Re het volgende:
Wat let je om een hele roedel sneeuwwitte kindekes de wereld op te schoppen? Zie het als een (geslachts)daad van verzet..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:10 schreef ccs het volgende:
[..]
Mogen er nog wel blanke kinderen geboren worden eigenlijk? Het nieuwste paradepaardje van GroenLinks is namelijk een geboortequotum voor blanke kinderen.
ik heb nog een pot flexa olijf groen, wie weetquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:10 schreef ccs het volgende:
[..]
Mogen er nog wel blanke kinderen geboren worden eigenlijk? Het nieuwste paradepaardje van GroenLinks is namelijk een geboortequotum voor blanke kinderen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat let je om een hele roedel sneeuwwitte kindekes de wereld op te schoppen? Zie het als een (geslachts)daad van verzet..
Marcelino Wünderlichquote:
Geen enkele vrouw wil kinderen met mij!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat let je om een hele roedel sneeuwwitte kindekes de wereld op te schoppen? Zie het als een (geslachts)daad van verzet..
Op ieder potje past een dekseltje.quote:
Wacht even hoor, hoe oud was jij ook alweer?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik de notie heb dat dit soort retoriek vaak komt van mensen die zelf geen kinderen hebben noch willen... het is vooral 'aan de rest' om jong te werpen.
Goh... zou dat komen omdat de vrouw doorgaans zichzelf liever niet gereduceerd ziet worden tot broedmachine, en haar kinderen liever niet reduceert tot nummertjes in een ridicule paranoïde statistiek?quote:
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wacht even hoor, hoe oud was jij ook alweer?
In de meeste conflictgebieden zit een boel olie in de grond, en die hebben wij nodig om onze economie draaiende te houden. Een soort catch 22 dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:41 schreef ccs het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon voor niet ingrijpen in die landen én tegen immigratie zijn. Het is niet het een of het ander...
Klink als hoe het vaticaan de vrouw zietquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goh... zou dat komen omdat de vrouw doorgaans zichzelf liever niet gereduceerd ziet worden tot broedmachine, en haar kinderen liever niet reduceert tot nummertjes in een ridicule paranoïde statistiek?
Goh, waarom toch niet zeg!!!quote:
Daar past zijn visie wel bij, zie de vele klaag topics over vrouwen waar deze user zich fiks in laat geldenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klink als hoe het vaticaan de vrouw ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |