Vergne had meer punten dan Ricardo op het moment dat Ricardo promotie maakte.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:38 schreef M.Melandri het volgende:
en Ricciardo liet zien dat hij zijn auto af en toe op plekken plaatste waar hij niet hoorde qua snelheid. Daarom schoof hij ook door naar RBR
Want? Zo'n grote aanpassing is het niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Stratencircuit Singapore aangepast
Eén reactie past hierop:
En hoeveel coureurs hebben ze in totaal gehad?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:52 schreef Ferry_76 het volgende:
Bij STR hebben ze trouwens wel oog voor talent: De hele top vier van Hongarije is hun carriere daar begonnen.
Ze halen de snelheid uit twee bochten... dat is nog best een flink gevolg.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:52 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Want? Zo'n grote aanpassing is het niet.
Bij STR hebben ze trouwens wel oog voor talent: De hele top vier van Hongarije is hun carriere daar begonnen.
Ik denk dat het wel mee gaat vallen, maar goed ze hadden weinig keus. Risico van een stratencircuit.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze halen de snelheid uit twee bochten... dat is nog best een flink gevolg.
Gewoon rechttrekken die chicane en gassen over die brugquote:Op woensdag 29 juli 2015 00:04 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee gaat vallen, maar goed ze hadden weinig keus. Risico van een stratencircuit.
Drie daarvan hebben laten zien het niveau niet te kunnen, 2 zijn gepromoveerd, 2 vind ik zelf bepaald geen WK-materiaal en alleen Alguersuari heeft echt te weinig kansen gehad (en is redelijk gedesillusioneerd uit het wereldje gestapt)quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:55 schreef Geralt het volgende:
Luigi, Speed, Vetlel, Bourdais, Algersuari, Buemi, Ricardo, Vergne etc etc
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Stratencircuit Singapore aangepast
Eén reactie past hierop:
Als ze de curbs een beetje vlak houden gaat dat primaquote:Op woensdag 29 juli 2015 00:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon rechttrekken die chicane en gassen over die brug
Toch schijnt het qua rijden in F1 2015 wel een stuk verbeterd te zijn, zeker de Pro-instelling waar je ook zonder hud en assistenties rijdt, gelezeen dat het een stuk beter aanvoelt vergeleken met voorgaande delen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 07:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als ze de curbs een beetje vlak houden gaat dat prima
Merk nu ik wat echte sims speel (en daar schaar ik de Codemasters F1 serie niet onder) dat het per circuit scheelt hoe hoog die curbs zijn en of je er overheen kan raggen.
Je vergeet Marioquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:55 schreef Geralt het volgende:
Denk dat daar de coureurs uit o.a. het DTM anders over denken. In RaceRoom Race experience zit het nieuwe DTM seizoen verwerkt, verschillende coureurs hebben al races online gereden tegen 'gamers' en hebben zelf verklaard dat het racen op zich maar minimaal anders is dan het echte werk. Geen g-krachten (ook motion-sims kunnen dat niet voldoende simuleren en weer karakteristiek zijn dingen die ze missen tijdens het racn online. Wat ik mij herinner is dat Timo Glock heeft gezegd dat hij net zoveel lol had in het racen online, als ook in de echte race. Dan heb je het naarmijn idee als sim maker (het vroegere Simbin) gewoon goed voor elkaar !quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:20 schreef DS4 het volgende:
Sims zijn leuk, maar het komt nimmer in de buurt van echt racen...
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:55 schreef Geralt het volgende:
Die draait bij mij niet eensquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:08 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Toch schijnt het qua rijden in F1 2015 wel een stuk verbeterd te zijn, zeker de Pro-instelling waar je ook zonder hud en assistenties rijdt, gelezeen dat het een stuk beter aanvoelt vergeleken met voorgaande delen.
Ik ben het op zich wel met je eens hoor, maar maak wel even de kanttekening dat je de marketingpraat er uit moet filteren. Veel items en specials (i.i.g. in de F1) worden zijdelings gesponsord.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Denk dat daar de coureurs uit o.a. het DTM anders over denken. In RaceRoom Race experience zit het nieuwe DTM seizoen verwerkt, verschillende coureurs hebben al races online gereden tegen 'gamers' en hebben zelf verklaard dat het racen op zich maar minimaal anders is dan het echte werk. Geen g-krachten (ook motion-sims kunnen dat niet voldoende simuleren en weer karakteristiek zijn dingen die ze missen tijdens het racn online. Wat ik mij herinner is dat Timo Glock heeft gezegd dat hij net zoveel lol had in het racen online, als ook in de echte race. Dan heb je het naarmijn idee als sim maker (het vroegere Simbin) gewoon goed voor elkaar !
Net zoals Barrichello de game Stock Car Extreme aanprees.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:58 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik ben het op zich wel met je eens hoor, maar maak wel even de kanttekening dat je de marketingpraat er uit moet filteren. Veel items en specials (i.i.g. in de F1) worden zijdelings gesponsord.
Ik niet, aangezien zij het verschil kennen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:37 schreef Meike26 het volgende:
Denk dat daar de coureurs uit o.a. het DTM anders over denken.
Die g-krachten en alle andere zaken die je voelt tijdens racen maken dan ook gewoon het verschil. Bij een sim heb je alleen je ogen. Met alle respect... Dat is minder dan de helft van de info die je krijgt tijdens het racen.quote:In RaceRoom Race experience zit het nieuwe DTM seizoen verwerkt, verschillende coureurs hebben al races online gereden tegen 'gamers' en hebben zelf verklaard dat het racen op zich maar minimaal anders is dan het echte werk. Geen g-krachten (ook motion-sims kunnen dat niet voldoende simuleren en weer karakteristiek zijn dingen die ze missen tijdens het racn online.
Dat heb je denk ik iemand op de payroll staan.quote:Wat ik mij herinner is dat Timo Glock heeft gezegd dat hij net zoveel lol had in het racen online, als ook in de echte race. Dan heb je het naarmijn idee als sim maker (het vroegere Simbin) gewoon goed voor elkaar !
Al die kut 17 jarigen hebben daar last van...quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:02 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij is Max super goed in simracen.
Klopt je ziet veel meer in het echt (vanuit cockpit view) dan in een sim (met 1 monitor, denk dat de meesten toch zo spelen).quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:24 schreef twiFight het volgende:
Wat overigens ook een groot verschi is is wat je ziet. De kijkhoek, zowel verticaal als horizontaal. Sommige simmers proberen in de buurt te komen met een multimonitor setup, maar ik vind dat veel verschil maken.
Maar dat is natuurlijk ook de kracht van Red Bull en hun opleidingsteam(s).quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
En hoeveel coureurs hebben ze in totaal gehad?
Wat hij zegt, sims zijn enorm nuttig om de lay-out van circuits etc. onder de knie te krijgen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die g-krachten en alle andere zaken die je voelt tijdens racen maken dan ook gewoon het verschil. Bij een sim heb je alleen je ogen. Met alle respect... Dat is minder dan de helft van de info die je krijgt tijdens het racen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |