Ook al lukte die pitstop wel goed dan nog was Verstappen voor hem gekomen door de undercut. Snap wel dat je daar niet blij mee bent, normaal krijgt de rijder die voor ligt voorrang.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:16 schreef tja77 het volgende:
Sainz moet niet janken.
Verstappen passeerde hem, omdat zijn pitstop 4 seconde langer duurde dan die van Max.
Dat soort ellende kan iedereen overkomen.
gevraagd aan een italiaan hiero. Helaasquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Precies dat stuk dus. Ik keek samen met iemand en wij keken elkaar echt aan van "hoorde jij dat ook". Dus wij moesten enorm lachen en hebben het fragment nog eens 10 keer afgespeeld. Stiekem hoopten wij dat het dus iets Italiaans was als, gefeliciteerd of zoiets. Dan konden we dat mooi elke keer gebruiken en konden we andere mensen vertellen dat het Italiaans is.
Nou weet ik wel dat 'vice' iets is als chef of plaatsvervanger, dus misschien was het een bedankje in heel slecht Italiaans aan het team ofzo.
Hij doet het wel redelijk maar niet meer dan dat idd, Kvyat en Ricciardo lieten veel meer zien bij STR. Max valt mij in kwalificaties vaak nog wat tegen, maar gezien zijn leeftijd zit er natuurlijk nog behoorlijk wat rek in.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:49 schreef opreis het volgende:
Nogmaals de vraag aan de mensen die Sainz ophemelen. Wat heeft ie nou daadwerkelijk laten zien dat het een toekomstig wereldkampioen is? Ik kan me weinig spectaculairs van hem voor de geest halen.
Hij rijdt voorlopig in de kudde mee heb ik het idee
En huillie doen in de media over eventuele voorkeursbehandeling van je teamgenoot is niet verstandig, als er werkelijk een voorkeursbehandeling plaats vind laat dan maar zien waarom dat oneerlijk is.
Wat lieten ze "veel meer" zien dan? Resultaten in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij doet het wel redelijk maar niet meer dan dat idd, Kvyat en Ricciardo lieten veel meer zien bij STR.
Ach zeiden ze ook over Jan en Kevin Magnussen, Bottas, Bianchi en nog veel meer rijders.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:49 schreef opreis het volgende:
Nogmaals de vraag aan de mensen die Sainz ophemelen. Wat heeft ie nou daadwerkelijk laten zien dat het een toekomstig wereldkampioen is? Ik kan me weinig spectaculairs van hem voor de geest halen.
Hij rijdt voorlopig in de kudde mee heb ik het idee
En huillie doen in de media over eventuele voorkeursbehandeling van je teamgenoot is niet verstandig, als er werkelijk een voorkeursbehandeling plaats vind laat dan maar zien waarom dat oneerlijk is.
Precies.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:22 schreef Beach het volgende:
Ach zeiden ze ook over Jan en Kevin Magnussen, Bottas, Bianchi en nog veel meer rijders.
Dat toekomstig wereldkampioenschap gedoe neem ik nooit serieus.
Categorie net-niet dus... Nooit begrepen wat mensen in hun zagen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Ach zeiden ze ook over Jan en Kevin Magnussen, Bottas, Bianchi en nog veel meer rijders.
Dat toekomstig wereldkampioenschap gedoe neem ik nooit serieus.
Jij ziet het niet omdat je simpel naar de puntjes kijkt. Die STR van Ricciardo en Kvyat was naar verhouding veel minder, Force India,Lotus en Sauber ontwikkelen tegenwoordig nog amper die waren toen veel beter. Gaat erom wat je doet met het materiaal wat je tot je beschikking hebt en Ricciardo liet zien dat hij zijn auto af en toe op plekken plaatste waar hij niet hoorde qua snelheid. Daarom schoof hij ook door naar RBR en tegen Vettel hebben we gezien hoe snel hij is...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:19 schreef twiFight het volgende:
[..]
Wat lieten ze "veel meer" zien dan? Resultaten in ieder geval niet.
Ricciardo, punten in zijn eerste STR jaar t/m Hongarije: 2
Kvyat, punten in zijn eerste (en enige) STR jaar t/m Hongarije: 6
Sainz, punten in zijn eerste STR jaar t/m Hongarije: 9
Ik heb Ricciardo best wat leuke inhaalmanouevres zien doen verder, maar of Sainz die doet valt moeilijk te zeggen, hij krijgt nogal weinig cameratijd.
Is dat zo? Of zien we nu tegen Kvyat zijn ware talent? Wie zal het zeggen...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Daarom schoof hij ook door naar RBR en tegen Vettel hebben we gezien hoe snel hij is...
Omdat Kvyat af en toe sneller is maakt Ricciardo toch niet minder. Kvyat liet vorig jaar ook al zien heel snel te zijn, dus dat hij goed in de buurt van Ricciardo zit komt niet als verrassing, maar over het algemeen doet Ricciardo het tot nu toe wel een stukje beter.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is dat zo? Of zien we nu tegen Kvyat zijn ware talent? Wie zal het zeggen...
Grappig dat je zelf duidelijk maakt waarom ik postte wat ik postte.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Jij ziet het niet omdat je simpel naar de puntjes kijkt. Die STR van Ricciardo en Kvyat was naar verhouding veel minder, Force India,Lotus en Sauber ontwikkelen tegenwoordig nog amper die waren toen veel beter. Gaat erom wat je doet met het materiaal wat je tot je beschikking hebt en Ricciardo liet zien dat hij zijn auto af en toe op plekken plaatste waar hij niet hoorde qua snelheid. Daarom schoof hij ook door naar RBR en tegen Vettel hebben we gezien hoe snel hij is...
Net was je het nog eens met de stelling dat zowel Sainz als Max twee potentiele wereldkampioenen zijnquote:
Rondetijden in races en trainingen e.d. zijn prima te meten. Een blik op de wk stand is te simpel, dan was Tarso Marques ook beter dan Alonso.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:46 schreef twiFight het volgende:
[..]
Grappig dat je zelf duidelijk maakt waarom ik postte wat ik postte.
Namelijk dat wat je zegt van begin tot eind subjectief is. Ik vind het prima dat je Kvyat en Ricciardo beter vindt, hoor. Maar het blijft een mening die niet te staven is. Het enige dat wel te staven is, de resultaten, spreken niet in hun voordeel.
Los daarvan vind ik het alledrie prima coureurs. Ricciardo heeft al echt wat laten zien, de andere twee komen net om het hoekje kijken. Of een van hen ooit kampioen wordt maken we vanzelf mee.
Nee, er stond toekomstige potentiële wereldkampioenen. Dat was zo vaag dat ik het er wel mee eens wilde zijn, vooral ook omdat ik met name het met de rest eens was.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Net was je het nog eens met de stelling dat zowel Sainz als Max twee potentiele wereldkampioenen zijn
Een stukje inderdaad. Maar iedereen riep toch dat hij beter was dan Vettel? In dat geval valt hij vies tegen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:43 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Omdat Kvyat af en toe sneller is maakt Ricciardo toch niet minder. Kvyat liet vorig jaar ook al zien heel snel te zijn, dus dat hij goed in de buurt van Ricciardo zit komt niet als verrassing, maar over het algemeen doet Ricciardo het tot nu toe wel een stukje beter.
Vorig jaar was hij ook beter dan Vettel.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een stukje inderdaad. Maar iedereen riep toch dat hij beter was dan Vettel? In dat geval valt hij vies tegen.
Iedereen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een stukje inderdaad. Maar iedereen riep toch dat hij beter was dan Vettel? In dat geval valt hij vies tegen.
Nee, hij presteerde beter.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij ook beter dan Vettel.
Hij heeft Vettel ook verslagen in dezelfde auto. Dat Kvyat er goed bij zit maakt Ricciardo toch niet per definitie minder. Kvyat schuiven ze bij Red Bull niet voor niks al na 1 jaar al door naar RBR. Buemi en co weten dat ze dat niet zomaar doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij had vooral erg veel mazzel en kreeg voorkeursbehandeling van het team. Dat maakt nogal wat uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij ook beter dan Vettel.
Als je in kwalificatie vaak de betere bent heeft dat toch niks met mazzel te maken. Op dat moment gaat het om pure snelheid en bleek hij met de RBR van vorig jaar beter dan Vettel, vaak was zijn racepace ook beter. Maar idd Vettel hadden ze na 4 titels maar gedegradeerd tot nr 2 driverquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij had vooral erg veel mazzel en kreeg voorkeursbehandeling van het team. Dat maakt nogal wat uit.
Punt is dat dat meer aan Vettel lag dan aan Ricciardo. Gewoon een middenmoot rijder, niets bijzonders. Maar omdat Vettel een slecht jaar had werd hij meteen tot nieuwe held gebombardeerd. Dit jaar heeft hij nog helemaal niks laten zien behalve weer veel mazzel te hebben zoals dit weekend.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Als je in kwalificatie vaak de betere bent heeft dat toch niks met mazzel te maken. Op dat moment gaat het om pure snelheid en bleek hij met de RBR van vorig jaar beter dan Vettel, vaak was zijn racepace ook beter.
Nu al zenuwachtig?quote:
De FOK!-meet natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:13 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nu al zenuwachtig?Zelfs als we nu back to back races hadden had je nog 2(-3) dagen moeten wachten hoor
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat Ricciardo ook gewoon een snelle rijder is. P4 in kwalificatie afgelopen weekend was natuurlijk weer mazzel en de veel betere racepace dan Kvyat ook. Het enige meetmoment tov een toprijder als Vettel hebben we vorig jaar gehad en dat deed hij heel goed, veel beter dan Webber.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Punt is dat dat meer aan Vettel lag dan aan Ricciardo. Gewoon een middenmoot rijder, niets bijzonders. Maar omdat Vettel een slecht jaar had werd hij meteen tot nieuwe held gebombardeerd. Dit jaar heeft hij nog helemaal niks laten zien behalve weer veel mazzel te hebben zoals dit weekend.
Oh, nee, maar het is zo'n fijne weekendbesteding. Briljant excuus om te vegeteren op de bank met Mr.Mo en compleet niets te doenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:13 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nu al zenuwachtig?Zelfs als we nu back to back races hadden had je nog 2(-3) dagen moeten wachten hoor
Behalve dit weekend is Ricciardo compleet zoek gereden door Kvyat de afgelopen races. Ook nu eindigt hij weer achter Kvyat. We zullen zie wie er na het einde van het seizoen meer punten heeft.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat Ricciardo ook gewoon een snelle rijder is. P4 in kwalificatie afgelopen weekend was natuurlijk weer mazzel en de veel betere racepace dan Kvyat ook. Het enige meetmoment tov een toprijder als Vettel hebben we vorig jaar gehad en dat deed hij heel goed, veel beter dan Webber.
Ze wilden Vettel gewoon een nieuw record geven, namelijk dat van de eerste wereldkampioen die als titelverdediger geen race won, terwijl zijn teammaat er wel won. En dan niet maar eentje, maar meteen ook 3, zodat dat record voorlopig niet meer gebroken wordt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat Ricciardo ook gewoon een snelle rijder is. P4 in kwalificatie afgelopen weekend was natuurlijk weer mazzel en de veel betere racepace dan Kvyat ook. Het enige meetmoment tov een toprijder als Vettel hebben we vorig jaar gehad en dat deed hij heel goed, veel beter dan Webber.
Zondag eerst de Gamma Racing day nog. Denk wel dat ik wat vroeger als normaal die kant op ga.quote:
Dit weekend was Ricciardo veel sneller, maar Ricciardo had de mazzel dat er een SC kwam waardoor zijn voorsprong van dik 40s verdween.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Behalve dit weekend is Ricciardo compleet zoek gereden door Kvyat de afgelopen races. Ook nu eindigt hij weer achter Kvyat. We zullen zie wie er na het einde van het seizoen meer punten heeft.
En dat is hij ook gaan doen. Hij verslaat Ricciardo regelmatig.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:19 schreef twiFight het volgende:
Tsja en Kvyat heeft eerder dit seizoen al een waarschuwing gehad van de teamleiding dat hij beter moest gaan presteren.
Dat klopt, maar verder heeft hij nog helemaal niets laten zien. In die races die hij vorig jaar niet won was het trouwens ook niet veel soeps.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dit weekend was Ricciardo veel sneller
Gaat ook lastig met een auto die op de meeste banen goed is voor max p7, vorig jaar waren ze regelmatig het 2e team dus bij een fout van Mercedes hadden ze een kans en die pakte hij perfect net als Vettel dat nu doet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klopt, maar verder heeft hij nog helemaal niets laten zien. In die races die hij vorig jaar niet won was het trouwens ook niet veel soeps.
Zeer overrated, het zal me verbazen als hij ooit meer dan een race per seizoen wint.
Neen. Lees het nog een keertje.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dus zijn overwinning op Spa met een Renault krachtbron vond jij ook weinig soeps...
Door Rosberg van de baan te rijden en wel zijn voorvleugel zodanig beschadigen dat Max ervoor komt?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:41 schreef twiFight het volgende:
In de auto van Kvyat zou Ericsson de afgelopen race makkelijk gewonnen hebben.
Ik denk toch dat ze bij RB raar opgekeken hadden als Ericsson ineens in de auto van Kvyat had gezeten bij de start...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:41 schreef twiFight het volgende:
In de auto van Kvyat zou Ericsson de afgelopen race makkelijk gewonnen hebben.
Ik ga straks een paar weken op vakantiequote:
Lotgenootquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ga straks een paar weken op vakantieBeter timing is er niet
Kijk! Bedankt voor het vragen. Maar dan moet Vettel wel een beetje aan zijn uitspraak gaan werken want ik hoor echt iets anders.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:54 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
gevraagd aan een italiaan hiero. Helaas
Seb zegt:"mi sentite?" oftewel kun je me horen
vieze tiete!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |