Aanduwen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:03 schreef Piles het volgende:
Ik kwam niet verder dan pak aan, pak uit en acculader aansluiten... .
Ik ben blauw, glazen bol staat standaard op elk bureau in het FOK!-office.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoe weet jij trouwens wie je bericht gezien heeft?
Wanneer ga je weer eens baggeren met een motor? Heb nog een leuk vakantieland voor je.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben blauw, glazen bol staat standaard op elk bureau in het FOK!-office.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd voor nieuwe banden?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:00 schreef daNpy het volgende:
Uiteraard precies in de < 20 minuten dat ik naar huis rijd een flinke bui
Met als gevolg dat ik met een spinnend wiel bij het stoplicht blijf staan ondanks proberen voorzichtig weg te rijden
Ik heb het ook bij ca 7000rpm.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad. Effe voor kruipen bij het verkeerslicht om snel thuis te kunnen zijn. Wat vlug weg willen trekken terwijl je net op de stopstreep staat met je achterwiel.
koppeling versleten?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb het ook bij ca 7000rpm.
Gaat de toerenteller ineens omhoog en de acceleratie stopt
Nope ook een spinnend achterwielquote:
Jij rijdt weg met 7000rpm?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb het ook bij ca 7000rpm.
Gaat de toerenteller ineens omhoog en de acceleratie stopt
Ik heb geen motor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 06:53 schreef Salatrel het volgende:
morgen mooi weer
PTA / De 15e & 16e Motorrijders New/Oldbierit! 01-08-2015 #31
Nee bij optrekken natuurlijk.quote:
Huur er eentjequote:
Zag hem al voorbij komen bij de buren. Sjiek ding man.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:44 schreef Noahr het volgende:
Paar dagen terug mijn eerste motor aangeschaft. Lang getwijfeld maar het is uiteindelijk deze Yamaha R6 geworden.
[ afbeelding ]
dit... als student vastzitten aan een leenstelsel om je studie te bekostigen is op zichzelf al reden genoeg om geen splinternieuwe fiets te kopen maar beter gewoon een 2ehansiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:18 schreef BlackLining het volgende:
Denk je niet dat het verstandiger is om voor een kleine 1000 euro eerst eens gewoon een tweedehandsje te kopen? Als je daarmee op je bek gaat (want dat gaat gebeuren) is het niet zo erg en je kunt er dan achter komen waar je voorkeur ligt qua motoren. Zo'n racer is namelijk leuk sturen maar heeft ook behoorlijke nadelen. Zeker als het dan 35kW heeft, da's toch eigenlijk net niet met zo'n ergonomie.
Als jij in een half jaar 6000 euro bij elkaar kunt rapen zou ik voor 1000 euro je rijbewijs halen, voor 700 euro een pak en voor 1300 euro een tweedehands motor. Dan houd je de helft van die 6000 in je zak en spaar je dat op voor als het tijd wordt om A te halen en voor onderhoud en banden en dergelijken, want da's nie goedkoop. Vergis je daar niet in.
Tweedehands pas ja? Die van mij is al vijfdehands, en nog maar 24k gelopen bij aanschaf. Prijskaartje was wel een halve rug bovenop jouw fiets.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:49 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben dolgelukkig met mijn tweedehands motor van 900 euro. En als ik 'm een keer neerleg, zie ik niet direct allemaal eurobriefjes wegvliegen als dat ding het asfalt raakt. Sowieso denk ik dat de kans vrij aanwezig is dat na twee jaar rijden je toch wel heel graag wat anders wilt, en dan heb je toch behoorlijk wat verlies gedraaid als je een nieuwe motor hebt gekocht.
oh ik dacht dat je alleen ff ging poetsenquote:Op zondag 2 augustus 2015 14:43 schreef stinkie het volgende:
Zo het ding staat weer buiten. Nu mezelf eens in het leer hijsen.
nooit. Dat doen de kinderenquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je alleen ff ging poetsen
Kijk eerst maar eens ff naar een goedkoop brikje ipv een 6k motort. Mocht je dan eens het rubber niet op de weg kunnen houden dan is er nog geen ramp voltrokken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:02 schreef Shredded_AF het volgende:
Goedenavond allen!
Ik kom zojuist deze topic tegen, is mij nooit eerder opgevallen!
Zelf ben ik een enorme motor enthousiast, ik ben er sinds mijn 12e al dol op motoren!
Nu als 19 jarige kan ik bijna mijn droom uit laten komen.
In november word ik namelijk 20 en dan kom ik in aanmerking voor de A2 rijbewijs(35KW).
Hoewel in september begin ik aan mijn studie, dit zal veel geld gaan kosten uiteraard. Ook i.v.m de nieuwe leenstelsel van DUO.
Momenteel twijfel ik enorm om er gewoon voor te gaan of om de A2 rijbewijs te halen en dan na 2 jaar de A rijbewijs te halen.
Ik twijfel omdat ik natuurlijk alles wel zelf ga betalen. School en eventueel de motor/motorrijbewijs.
Mijn oog is gevallen op de nieuwe Yamaha R3(325CC).
[ afbeelding ]
Deze motor beschikt in mijn ogen over alle benodigde componenten voor een beginner.
Ik moet wel zeggen dat ik een enorme kick krijg van hoge snelheden, maar ik ken mijn grenzen wel!
Ben benieuwd of deze motor wel de kracht heeft waar ik naar opzoek ben.
Natuurlijk is het geen gemakkelijke aankoop als student.
Hij kost namelijk 5.999,- excl. Akrapovic uitlaat etc.
Ik ben ook benieuwd naar jullie persoonlijke meningen en ervaringen.
Hebben jullie zo een grote aankoop overwogen op jullie 19/20e ?
Raden jullie het mij aan als ik het bedrag bij elkaar kan rapen binnen een half jaar?
Vierde eigenaar, uit 2002 met ~48k op de teller. Geweldige aankoop geweest. Straks als ik thuis ben nog even een rondje maken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Tweedehands pas ja? Die van mij is al vijfdehands, en nog maar 24k gelopen bij aanschaf. Prijskaartje was wel een halve rug bovenop jouw fiets.
Ik kan vol zelfvertrouwen zeggen dat ik met een 35KW vast niet op mijn bek zal gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:18 schreef BlackLining het volgende:
Denk je niet dat het verstandiger is om voor een kleine 1000 euro eerst eens gewoon een tweedehandsje te kopen? Als je daarmee op je bek gaat (want dat gaat gebeuren) is het niet zo erg en je kunt er dan achter komen waar je voorkeur ligt qua motoren. Zo'n racer is namelijk leuk sturen maar heeft ook behoorlijke nadelen. Zeker als het dan 35kW heeft, da's toch eigenlijk net niet met zo'n ergonomie.
Als jij in een half jaar 6000 euro bij elkaar kunt rapen zou ik voor 1000 euro je rijbewijs halen, voor 700 euro een pak en voor 1300 euro een tweedehands motor. Dan houd je de helft van die 6000 in je zak en spaar je dat op voor als het tijd wordt om A te halen en voor onderhoud en banden en dergelijken, want da's nie goedkoop. Vergis je daar niet in.
wat is het nut stoppen als er al een hele meute omheen staat? Teveel omstanders werkt alleen maar averrechtsquote:
Sarasi, ik kan jou en ieder ander op deze forum vol zekerheid vertellen dat een Sportmotor exact is wat ik zoek.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:49 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben dolgelukkig met mijn tweedehands motor van 900 euro. En als ik 'm een keer neerleg, zie ik niet direct allemaal eurobriefjes wegvliegen als dat ding het asfalt raakt. Sowieso denk ik dat de kans vrij aanwezig is dat na twee jaar rijden je toch wel heel graag wat anders wilt, en dan heb je toch behoorlijk wat verlies gedraaid als je een nieuwe motor hebt gekocht.
Dat dacht ik ook, maar was 1 koekblik rijder en nota bene een wielrenner!?!quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat is het nut stoppen als er al een hele meute omheen staat? Teveel omstanders werkt alleen maar averrechts
Allrisk voor een splinternieuwe motor zal niet goedkoop zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:02 schreef Amoeba het volgende:
Ik vind het nogal gewaagd om te zeggen dat je vast niet op je bek gaat met een 35kW. Mij maakt het niks uit als jij een R3 van 6k wilt kopen, maar je moet er wel rekening mee houden dat je dat ding een keer neer kunt leggen, dus allrisk verzekeren is dan geen overbodige luxe.
lolquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:40 schreef Shredded_AF het volgende:
[..]
Ik kan vol zelfvertrouwen zeggen dat ik met een 35KW vast niet op mijn bek zal gaan.
Haha, het kan natuurlijk altijd misgaan. Die kans bestaat er.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:47 schreef Nero22 het volgende:
[..]
lol
Hoevaak ik op een 25kw al wel niet een oeps-moment heb gehad... Met 30 pk kun je ook te hard een bocht in gaan hoor.
Daarnaast heb ik een stabiele bijbaan waar ik genoeg uit kan harken indien nodig.(ze zijn erg flexibel met de uren)quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:28 schreef Sarasi het volgende:
Wel 6k uit willen geven aan een motor maar semi-permanent het pak van een ander gebruiken vind ik persoonlijk niet echt een verstandige volgorde van prioriteiten. Achterop zitten is ook een heel ander gevoel dan zelf besturen, om van de zithouding nog niet eens te spreken. Je budget laat ook amper ruimte voor rijlessen en als je amper kunt sparen naast je studie, zie ik ook geen financiering voor onderhoud (en ja, ook een nieuwe motor heeft onderhoud nodig).
Maar het blijft jouw keuze natuurlijk. Verder kun je voor rijlessen en dit soort overwegingen inderdaad misschien beter terecht in het topic over motorrijles, ook in PTA.
Gast, dit lijkt wel een sollicitatiegesprekquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:47 schreef Shredded_AF het volgende:
[..]
Sarasi, ik kan jou en ieder ander op deze forum vol zekerheid vertellen dat een Sportmotor exact is wat ik zoek.
Na lange ritten bij mijn broers achterop, (Yamaha R1 en R6) ben ik hier helemaal verliefd op geworden..
De kans om te kunnen beginnen op de jongere broer van de R6 lijkt mij een unieke kans om uit te kunnen groeien tot een zeer ervaren rijder.
Inderdaad het enige waar ik erg aan zit te twijfelen, is de afschrijving op zo'n motor. Ik wil hier maximaal 2 a 3 jaar op rijden. En dan een stapje hoger naar de R6.
Momenteel probeer ik in te schatten hoeveel een Yamaha R3 na 2/3 jaar waard zal zijn. Als ik hier nog boven de 4.000,- voor kan vangen zou ik het geen gemis vinden.
Maar goed, dit ga ik nog onderzoeken!
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:40 schreef Shredded_AF het volgende:
[..]
Ik kan vol zelfvertrouwen zeggen dat ik met een 35KW vast niet op mijn bek zal gaan.
Die risico zal ik dan wel willen nemen.
Natuurlijk zal ik eerst een proefrit aanvragen voordat ik mijn aanschaf ook daadwerkelijk ga uitvoeren.
Nou ik bedoelde niet in 6 maanden tijd 6000 euro bij elkaar te harken. Dit is voor mij momenteel niet te doen. In september begint mijn studie weer, het betreft een HBO studie. Hier naast zal ik niet veel uren maken. Maar door het bedrag wat ik al heb opgespaard is het niet onmogelijk om aan 6000 misschien 7000 euro te komen tegen november/december.
Mijn broers hebben beide hun motorrijbewijs (A rijbewijs, onbegrensd KW/CC) en hebben beide hun eigen motorpak.
Door de huidige situatie is het voor mij mogelijk om de motorpak/helm/handschoenen van mijn broer te gebruiken zolang het nodig is. Hierdoor hoef ik geen haast te zetten achter het aanschaffen van kleding/helm etc.
Ik denk persoonlijk dat onderhoud aan een splinternieuwe motor veel minder zal zijn dan een 2e hands motor. Hiervan kan ik nooit zeker weten hoe de motor daadwerkelijk is gebruikt en onderhouden. De aankoop blijft onzekerheid op deze vlakken..
het is niet de topsnelheid, het is hoe snel je daar kunt zijn die voor problemen zorgt. Zelfs ik vergiste me vanmiddag. En dan ben ik behoorlijk wat gewend qua vermogen. En ik ben geen 18 meerquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:44 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd hoe zo'n r3 rijdt. Ik zit al redelijk te schakelen om in powerband te blijven en dan heb ik al meer dan 2x zoveel power. Heb je dan een nog smallere powerband of is het gewoon over de hele veel minder?
En ik denk dat maar een heel klein deel van de ongelukken komen door het vermogen van een motor. In de praktijk kom ik eigenlijk nooit boven de 140, want ik zit vrijwel nooit op de snelweg.
wat jij wil is een nieuwe motor kopen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:40 schreef Shredded_AF het volgende:
[..]
Ik kan vol zelfvertrouwen zeggen dat ik met een 35KW vast niet op mijn bek zal gaan.
Die risico zal ik dan wel willen nemen.
Natuurlijk zal ik eerst een proefrit aanvragen voordat ik mijn aanschaf ook daadwerkelijk ga uitvoeren.
Nou ik bedoelde niet in 6 maanden tijd 6000 euro bij elkaar te harken. Dit is voor mij momenteel niet te doen. In september begint mijn studie weer, het betreft een HBO studie. Hier naast zal ik niet veel uren maken. Maar door het bedrag wat ik al heb opgespaard is het niet onmogelijk om aan 6000 misschien 7000 euro te komen tegen november/december.
Mijn broers hebben beide hun motorrijbewijs (A rijbewijs, onbegrensd KW/CC) en hebben beide hun eigen motorpak.
Door de huidige situatie is het voor mij mogelijk om de motorpak/helm/handschoenen van mijn broer te gebruiken zolang het nodig is. Hierdoor hoef ik geen haast te zetten achter het aanschaffen van kleding/helm etc.
Ik denk persoonlijk dat onderhoud aan een splinternieuwe motor veel minder zal zijn dan een 2e hands motor. Hiervan kan ik nooit zeker weten hoe de motor daadwerkelijk is gebruikt en onderhouden. De aankoop blijft onzekerheid op deze vlakken..
Maar ook met de power van een R3 kan je domme dingen doen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
het is niet de topsnelheid, het is hoe snel je daar kunt zijn die voor problemen zorgt. Zelfs ik vergiste me vanmiddag. En dan ben ik behoorlijk wat gewend qua vermogen. En ik ben geen 18 meer
Je kan ook op je bek gaan wanneer je op lage snelheid rijdt, of stilstaat... Been there, done that. Vermoegen doet er niet toe.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:40 schreef Shredded_AF het volgende:
[..]
Ik kan vol zelfvertrouwen zeggen dat ik met een 35KW vast niet op mijn bek zal gaan.
quote:Mijn broers hebben beide hun motorrijbewijs (A rijbewijs, onbegrensd KW/CC) en hebben beide hun eigen motorpak.
Door de huidige situatie is het voor mij mogelijk om de motorpak/helm/handschoenen van mijn broer te gebruiken zolang het nodig is. Hierdoor hoef ik geen haast te zetten achter het aanschaffen van kleding/helm etc.
Of met iemand in de auto er heenquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:35 schreef Erasmo het volgende:
Laat je door dat laatste niet afkappen, gewoon een boekje mee en dan ben je er zo. Even een middagje afzien voor een goede motor is wel te overleven.
Het is vier uurtjes enkele reis.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:35 schreef Erasmo het volgende:
Laat je door dat laatste niet afkappen, gewoon een boekje mee en dan ben je er zo. Even een middagje afzien voor een goede motor is wel te overleven.
Ik heb voor mijn beide motors langer in het ov gezeten Boekje of tablet mee en je bent er zo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is vier uurtjes enkele reis.
Mja. Het is op zich wel te doen, daar niet van. Die motor (zie vorige post) vind ik qua looks wel tegenvallen vergeleken met de andere drie. Of ben ik nu excuusjes aan het bedenken?quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn beide motors langer in het ov gezeten Boekje of tablet mee en je bent er zo.
Ik moet dan denken aan mijn instructeur die zijn rijbewijs is kwijtgeraakt op een RSV Mille.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:06 schreef Catch22- het volgende:
Is een rsv mille niets voor je? Lekker geluid
Prijstechnisch gezien lijken de R1 en Thundercat me het meest interessant, al is het kuipwerk van de R1 niet origineel denk ik? Die Blade lijkt me vrij prijzig voor z'n leeftijd en kilometerstand, in vergelijking met de andere in ieder geval.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn shortlist:
VFR800FI ('98, 40.900km, ¤ 2200)
[ afbeelding ]
R1 ('02, 27.500km, bod van ¤ 2500)
[ afbeelding ]
Thundercat ('02, 14.600km, ¤ 2150)
[ afbeelding ]
CBR900RR ('99, 60.558km, ¤ 2000)
[ afbeelding ]
Bij alle motoren ga ik ervan uit dat ik binnen enkele weken tot twee maanden nieuwe banden eronder moet gaan gooien. Bij de Thundercat moet de voorband sowieso vervangen worden heb ik begrepen.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:56 schreef Sarasi het volgende:
Ik vind de Thundercat het mooiste, en dat zou mijn criterium zijn. Anders is die R1 ook leuk.
Ik zit inderdaad het meest te twijfelen tussen de Thundercat en de R1. Iets met Yamaha enzo geloof ik..quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:16 schreef BRooster het volgende:
[..]
Prijstechnisch gezien lijken de R1 en Thundercat me het meest interessant, al is het kuipwerk van de R1 niet origineel denk ik? Die Blade lijkt me vrij prijzig voor z'n leeftijd en kilometerstand, in vergelijking met de andere in ieder geval.
Ik woon zelf in Eindhoven en moest mijn motor ophalen in Friesche Palen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is vier uurtjes enkele reis.
Auto vind ik weer zonde van de brandstofkosten aangezien ik vrij kan reizen met de trein (mits ik buiten de spitsuren om incheck).quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Eindhoven en moest mijn motor ophalen in Friesche Palen.
Wel inderdaad een auto geregeld
Mijn eerste Thundercat stond in Haarlem (ik woon in Utrecht Leidsche Rijn). +/- 1,5u met het OV. Ik was het wel gewend, want ik had ook rijles in Haarlem.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:30 schreef Catch22- het volgende:
Mijn motor stond 4km verderop
Ik zou denk ik die R1 nemen, die vind ik toch wel geiler ogen dan de thundercat. Vind je een GSX-R niets?
http://link.marktplaats.nl/m949839754
Dan zou ik lekker voor de Thundercat gaan. Ik heb het gevoel dat de R1 vooral een overweging is omdat hij relatief zo goedkoop is, niet omdat je 'm nou zo nodig moet hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Ik zit inderdaad het meest te twijfelen tussen de Thundercat en de R1. Iets met Yamaha enzo geloof ik..
Wat betreft het kuipwerk van de R1: ik weet niet of het origineel is. Van de R1 weet ik wel dat eind vorig jaar de koppelingsplaten zijn vervangen (rekening is beschikbaar heb ik begrepen). Het is tevens voorzien van een alarm.
De R1 heeft overigens wel een kleine kapscheur bij de koplamp:
[ afbeelding ]
Thundercat is lekker goedkoop (zelfs inclusief nieuwe bandjes onder de prijs van de R1).
De R1 past normaalgesproken inderdaad niet binnen mijn budget. De Thundercat die ik had benutte ik niet eens voor 100% en vond ik al lekker snel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:33 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker voor de Thundercat gaan. Ik heb het gevoel dat de R1 vooral een overweging is omdat hij relatief zo goedkoop is, niet omdat je 'm nou zo nodig moet hebben.
Overigens stond mijn motor in Geleen. Ik woon in Groningen.
Hoeft toch niet?quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De R1 past normaalgesproken inderdaad niet binnen mijn budget. De Thundercat die ik had benutte ik niet eens voor 100% en vond ik al lekker snel.
Die R1 is overigens wel op het circuit gebruikt als ik de banden zo zie...
[ afbeelding ]
ook leuk! Al zou ik wel de generatie vermijden die veel problemen heeft met het blok, uit mijn hoofd '99-'02?quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoeft toch niet?
Waarom niet naar een R6 kijken dan? in NL is dat snel zat en stukje goedkoper.
Als de onderhoudshistorie bekend is lijkt het me geen probleem toch?quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:57 schreef stinkie het volgende:
Qua combinatie leeftijd km-stand zou ik ze allemaal wantrouwen
Edit: behalve de cbr dan.
R6 begint vanaf ~ ¤ 2500 voor motoren vanaf het jaar 2000.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoeft toch niet?
Waarom niet naar een R6 kijken dan? in NL is dat snel zat en stukje goedkoper.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:07 schreef Salatrel het volgende:
Voor het leuke bochtenwerk hebben ze toch de supermoto uitgevonden?
ze zitten allemaal rond een stand waarom groot onderhoud om de hoek komt kijken. De vraag is of dat ook is uitgevoerd. Bij mensen die krap aan 3000 km per jaar rijden en het ding dan weg doen twijfel ik daaraan. Een chute liefhebber die weinig rijd doet 'm niet weg. De 6e eigenaar doet geen onderhoud, rijd een jaar en zet 'm op marktplaats. In die zin vertrouw ik een motor waar 10k per jaar mee gereden is meer dan een die niet boven de 3k uitkomt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als de onderhoudshistorie bekend is lijkt het me geen probleem toch?
https://www.facebook.com/(...)ink/955004627894263/quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze zitten allemaal rond een stand waarom groot onderhoud om de hoek komt kijken. De vraag is of dat ook is uitgevoerd. Bij mensen die krap aan 3000 km per jaar rijden en het ding dan weg doen twijfel ik daaraan. Een chute liefhebber die weinig rijd doet 'm niet weg. De 6e eigenaar doet geen onderhoud, rijd een jaar en zet 'm op marktplaats. In die zin vertrouw ik een motor waar 10k per jaar mee gereden is meer dan een die niet boven de 3k uitkomt.
Sowieso, alle rubbers drogen uit door niet gebruiken en dat alleen loopt al in de papieren.
Not bad.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
Zou voor de R1 gaan. Maar dit is nog leuker:
http://www.motor-forum.nl(...)5-van-Nederland.html
waarom kijk je niet maar gixxers?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Krijg net te horen dat de R1 toch ¤ 2700 kost. En hij is er gisteren achtergekomen dat "het brandstofkabeltje niet goed op zijn plek zit". Zo wordt ie wel minder aantrekkelijk.
[..]
Not bad.
Nog meer keuzes...
Geen idee.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
waarom kijk je niet maar gixxers?
Ja, of de 750. Staan veel van te koopquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen idee.
Bij mijn vorige motor keek ik eigenlijk naar CBR600F'jes, totdat ik door de vorige eigenaar van de Thundercat op de Thundercat werd gewezen... Volgende dag proefgereden en direct gekocht.
Heb je het over de Suzuki GSX-R600'jes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |